تحقیقات جدید نشان می دهد بیش از نیمی از بازاریابان محتوای مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب ارائه نمی دهند.
این امر تا حدی می تواند به این دلیل باشد که بازاریابان می گویند آنها در پاسخ به درخواست های داخلی، محتوا تولید می کنند و محتوای مبتنی بر استراتژی تولید نمی کنند.
این داده ها در گزارشی از ونلی، با مشارکت موسسه بازاریابی محتوا، گنجانده شده است، که چالش های بازاریابان را در حال حاضر نشان می دهد.
استراتژی های محتوا بازاریابان
بر اساس این گزارش، چالش های کلیدی که بازاریابان با آن روبرو هستند، فناوری، استراتژی محتوا و عدم اطمینان در برنامه ریزی محتوای جدید است.
وقتی نوبت به برنامه ریزی محتوای جدید می رسد، بازاریابان بیشتری در سال 2019 نسبت به سال 2018 استراتژی های محتوا را توسعه دادند ( 60% در مقابل %43). با این حال، بسیاری از بازاریابان قادر به اجرای این استراتژی ها نیستند.
پیشنهاد می کنیم مقاله
10 دلیل چرایی افزودن پادکست ها به استراتژی محتواهایتان را مطالعه نمایید.
گفته می شود رویکرد معمول محتوا برای 48 درصد از بازاریابان “پروژه محور” است. این بدان معناست که آنها به جای پیروی از یک استراتژی برنامه ریزی شده، با درخواست افراد درون سازمانی خود محتوا را ایجاد می کنند.
برای نشان دادن بیشتر فاصله بازاریابان از ارائه محتوای مناسب برای مخاطبان مناسب، این گزارش نشان می دهد که تنها 22 % از بازاریابان، محتوا را با توجه به شخصیت خریدار تولید می کنند و کمتر از 15 % محتوا را با مسیر مشتری هماهنگ می کنند.
تنها 10% از پاسخ دهندگان احساس می کردند که محتوای مناسب را ارائه می دهند.
روبرت رز، مدیر استراتژی CMI، تجزیه و تحلیل داده ها را اینگونه ارائه می دهد:
“بسیاری از بازاریابان دقیقا می دانند که می خواهند چه بگویند فقط به این دلیل که به درخواست های محتوای داخلی سایر بخش های کسب و کار واکنش نشان می دهند. اما متأسفانه آنها نمی دانند مخاطبان می خواهند چه چیزی را بشنوند، زیرا آنها استراتژی های گوش دادن را برای درک واقعی نیازهای مشتریان خود به کار نگرفته اند. ”
داده های این گزارش با بررسی 250 بازاریاب در ماه های ژانویه و فوریه 2019 جمع آوری شد. گزارش کامل را می توانید از اینجا بارگیری کنید..