این 17 مهارت غیرقابل مذاکره در وبلاگ نویسی برای کسب و حفظ استعداد با کیفیت و افزایش درآمد کسب و کار شما بسیار مهم است.
قدرت وبلاگ نویسی بی پایان است.
این احساس به ویژه در مورد SMB ها صادق است، زیرا معمولا از حمایت مالی مشاغل اصلی برخوردار نیستند که می توانند جریان بی پایان محتوای ویدئویی یا پادکست جذاب را ارائه دهند.
یک وبلاگ شرکت دارای یک هدف کلی است که منجر به افزایش درآمد می شود: ایجاد انرژی حول و حوش چیزی که من آن را “TAR” می نامم ( مفهومی که قبلا در مورد آن در وبلاگ نوشته ام، TAR مخفف اعتماد ، قدرت و اعتبار است.
پس از ایجاد این سه عنصر، ROI تلاش وبلاگ نویسی در طول زمان بسیار بیشتر از هر کمپین بازاریابی پولی خواهد بود.
متأسفانه، شرکت ها و آژانس های بازاریابی دیجیتال قدرت واقعی وبلاگ نویسی را تجربه نمی کنند.
یا آنها افرادی هستند که باور ندارند و نمی دانند که وبلاگ سازنده نهایی TAR است، یا معتقدند که دائما در جستجوی نویسنده عالی تلاش می کنند.
شرکت ها می توانند از سه طریق نویسنده وبلاگ را منبع یابی کنند: یک آژانس بازاریابی دیجیتال، یک فریلنسر یا بصورت داخلی.
آژانس بازاریابی دیجیتال معمولی چند نویسنده داخلی دارد که ممکن است مجبور شوند در مورد موضوعات مختلف و غیر مرتبط وبلاگ بنویسند. نتیجه اینکار هرگز مطلوب نخواهد بود.
یک لحظه به ایجاد محتوا برای یک مشتری مالی فکر کنید، در مرحله بعد یک شرکت عرضه کننده حیوانات خانگی و سپس تجارت لوازم جانبی خودرو و خدمات پس از فروش. این به زودی باعث فرسودگی شغلی می شود مگر اینکه نویسندگان به طور جادویی به همه آن موضوعات مهارت داشته باشند و علاقه مند باشند.
هنگام جستجوی یک فریلنسر یا نویسنده داخلی، جستجو بسیار آسان تر است. شما در وب سایت های متعدد جستجو می کنید یا آگهی استخدام قرار می دهید. اما این وضعیت با برخی موضوعات نیز به همراه دارد.
فریلنسرهای معتبر و یک وبلاگ نویس اختصاصی داخلی می توانند گران قیمت باشند و برخلاف اکثر موقعیت های نمایندگی، وبلاگ نویس ممکن است از متخصص سئو برای افزایش کیفیت کار خود نداشته باشد.
ویراستاران چطور؟ اکثر فریلنسرها ویراستار ندارند.
متکی بودن بر وبلاگ نویسان فریلنسر با تمایلات مختلف، به توسعه مدل کسب و کار آژانس من کمک کرده است. من اساساً نویسندگان را پیدا می کنم و آنها را با مشتریان مطابقت می دهم.
مشتری سه برابر ارزش دریافت می کند زیرا نه تنها نویسنده در صنعت/جاویژه بازار خود ماهر است بلکه تمام پیشرفت های سئو و یک فرآیند ویرایش هفت لایه منحصر به فرد را دریافت می کند.
17مهارت غیر قابل مذاکره در وبلاگ نویسی
این که آیا شما یک آژانس را اداره می کنید که وبلاگ ارائه می دهد یا شرکتی که به دنبال یک فریلنسر یا وبلاگ نویس داخلی است، 17 مهارت غیرقابل مذاکره زیر برای کسب و حفظ استعدادهای با کیفیت و افزایش درآمد شرکت از طریق یکی از قوی ترین اشکال بازاریابی محتوا بسیار مهم است.
1. اشتیاق و مهارت
وقتی نویسندگان وبلاگ علاقه زیادی به موضوع دارند و هم در نوشتن و هم در خود موضوع مهارت دارند، کیفیت کار به طرز چشمگیری افزایش می یابد. این امر یک محیط بدون استرس برای نویسنده و کسب و کار فراهم می کند.
کسانی که علاقه مند به موضوعی هستند معمولا آگاهی بیشتری دارند، که همین امر مطالب را واقعی و قابل اعتماد نگه می دارد و می توانید یک نویسنده پرشور را از یک نویسنده جعلی با چند جمله تشخیص دهید. مطمئنا برخی از بهترین نویسندگان می توانند در موضوعاتی تخصصی داشته باشند که هیچ علاقه ای به آنها ندارند، اما کیفیت کار انجام شده توسط این فرد بدون علاقه، هرگز با کسی که دارای مهارت و اشتیاق به این موضوع است یکی نیست.
وقتی آژانس من به دنبال نویسندگان جدید برای پوشش موضوعی هستند ، این اولین معیار است.
البته تعدادی از نویسندگانی که من آنها را “factotum” می نامم، وجود دارند که می توانند همه کارها را انجام دهند، زیرا آنها علاقه زیادی به نوشتن دارند، آنها مایلند وقت بیشتری را صرف یادگیری این موضوع کنند و در نهایت علاقه زیادی به آن پیدا کنند.
اما یافتن این نویسندگان کار دشواری است و اگر آنها را پیدا کردید، آنها را نگه دارید.
مربی رهبری؛ مایکل هایت از این مفهوم در آخرین کتاب خود با عنوان ” رها در تمرکز” حمایت می کند. هایت می گوید که برای موفقیت واقعی در زندگی و کسب و کار، باید شمال واقعی خود را در “قطب نمای آزادی” پیدا کنید؛ ابزار بهره وری که او ایجاد کرده است و به ارزیابی وظایف، فعالیتها و فرصتها کمک می کند.
شمال واقعی این قطب نما “منطقه آرزو” نامیده می شود. اینجاست که اشتیاق و مهارت متقابل است و افراد می توانند مهمترین مشارکت خود را در “تجارت ، خانواده ، اجتماع … و شاید در جهان” انجام دهند.
همین امر در مورد وبلاگ نویس با اشتیاق و مهارت هم در موضوع و هم در نوشتن صادق است.
نکته کارشناس
هنگام استخدام یک آژانس که وبلاگ نویسی را ارائه می دهد یا یک وبلاگ نویس مستقل/داخلی، ابتدا چند سوال ساده بپرسید.
اگر از آژانس استفاده می کنید، درباره نویسندگان آنها اطلاعات بیشتری بخواهید.
• داخل خانه هستند؟
• آنها در حال حاضر در مورد چه صنایعی وبلاگ دارند؟
• آنها در مورد صنعت من چه می دانند؟
• و آیا آنها مشتاق این کار هستند؟
• چه کارهایی از آنها را می توانم ببینم که قبلا انجام داده اند؟
اگر یک وبلاگ نویس مستقل یا داخلی استخدام می کنید، کافی است به دنبال نویسندگان علاقمند به صنعت خود باشید. سپس سوالاتی مانند بالا را از آنها بپرسید.
اگر اعتبار در صنعت یکی از عوامل است، کافی است به سادگی از Google News با نام نویسنده در نقل قول ها استفاده کنید.
به عنوان مثال، من یک کهنه کار 10 ساله در صنعت موتورسیکلت هستم و هزاران وبلاگ نوشته ام. با جستجوی سریع Google News در مورد “Ron Lieback” بیش از 4200 وبلاگ پیدا خواهید کرد ( بیشتر مربوط به صنعت موتورسیکلت).
2. رعایت مهلت تحویل
موفقیت یک وبلاگ با تحویل مکرر و مداوم شکوفا می شود، به این معنی که نویسندگان باید مهلت تحویل کارها را رعایت کنند. اینجاست که رهبری هوشمند کنترل را در دست می گیرد.
مهلت بیشتری مطالبه کنید؛ بلکه نویسندگان وبلاگ را تحت تأثیر قرار دهید تا بدانید آنها بخشی از داستان موفقیت شما هستند.
وقتی درآمد افزایش می یابد و مشتری می تواند این افزایش درآمد را مستقیما به وبلاگ نویس نسبت دهد، آن نویسنده باید احساس غرور کند. گاهی اوقات این کار را نمی کنند و شما باید آن را تقویت کنید.
نکته کارشناس
همیشه مهلت نویسندگان را چند روز افزایش دهید. برای برخی، من تا یک هفته مهلت تحویل را افزایش می دهم. چون بهرحال در زندگی اتفاقاتی می افتد، ممکن است نویسنده بیمار شود یا اتفاق دیگری بیفتد.
مطمئن شوید که برای آنها و شما یک منطقه بافر دارید. این چند بار من را نجات داد؛ در یک موقعیت یک نویسنده به شدت بیمار شد. من توانستم کار را به نویسنده دیگری واگذار کنم و تقویم محتوای مشتری را برآورده کنم.
3. ارتباط به موقع
نویسندگان علاوه بر رعایت مهلت تحویل کار، باید به موقع ارتباط برقرار کنند..
منظور از به موقع تحویل دادن کار، فوریت نیست، اما حداقل در عرض 24 ساعت برای ایمیل ها و سه ساعت برای تماس ها/پیامک ها.
هنگامی که روند ایجاد وبلاگ فعال است، نیازی به اقدامات واکنشی از جمله پاسخ فوری به یک ایمیل نیست.
من کاملا معتقد هستم و تمرین می کنم که فقط سه بار در روز به ایمیل ها پاسخ دهم. برای اینکه در حالت “تمرکز عمیق” در à la Cal Newport بمانم، هنگام کار همه اعلان ها را خاموش نگه می دارم و تماس ها را خاموش نگه می دارم.
نکته کارشناس
اهمیت ارتباط به موقع با وبلاگ نویسان خود و معیارهای زمان انتظار برای پاسخ را توضیح دهید.
توضیح دهید که چگونه این به موقع تحویل دادن کار، استرس کمتری ایجاد می کندکه با شادی در هر دو موقعیت کاری و شخصی برابر است.
4. املا و گرامر بدون غلط
تفاوت زیادی بین “روده بزرگ” و ” ادکلن” وجود دارد. مطمئنا می خواهید بوی دومی را بویید.
همیشه همه چیز را به صورت املایی بررسی کنید و مطمئن شوید شخص دیگری غیر از وبلاگ نویس آن را ویرایش می کند.
بهترین نویسندگان جهان توسط بهترین ویراستاران خلق می شوند. اشتباهات همیشه رخ می دهند، هدف این است که قبل از اینکه کسی آنها را ببیند، آنها را اصلاح کنید. این امر در مورد دستور زبان مناسب نیز صدق می کند. من نه تنها در مورد علائم نگارشی و استفاده صحیح از صفت ها، بلکه از کلمات نیز صحبت می کنم.
به عنوان مثال، بیشتر و دورتر معمولا مورد اشتباه نوشته می شوند. اولین مورد برای مراجع زمان و دومی برای فاصله استفاده می شود.
مثال دیگر کمتر و کمتر است ؛ همیشه از کلمات کمتری برای توصیف کلمات متعدد و کمتر برای توصیف کلمات منفرد استفاده کنید: دوکاتی مورد استفاده کیلومترهای کمتری دارد، اما زیبایی کمتری دارد.
نکته کارشناس
دو متن ضروری در مورد گرامر به وبلاگ نویسان خود ارسال کنید ( “عناصر سبک” نمادین نوشته استرانک و وایت و همچنین “تنها کتاب گرامری که همیشه به آن احتیاج دارید” نوشته سوزان تورمن).
همچنین، از آنها بخواهید از نسخه رایگان Grammarly استفاده کنند.
5. سازمان حیاتی است
روزهای نویسندگان سازمان نیافته گذشته است ( حداقل هنگام ارائه ارزش به مشتری از طریق وبلاگ نویسی مداوم و مکرر).
تمامی نویسندگان مدرن باید در هنر خود سازماندهی خود آموزش ببینند، یعنی روزانه ساعات خاصی را برای کار در وبلاگ اختصاص دهند و یا وظایف هفتگی خود را روی وایت برد بنویسند.
هر کاری که به نظرشان درست است، ضمن حفظ یک سیستم سازمان یافته انجام دهند.
شما می خواهید مطمئن شوید که به وبلاگ نویسان تان اعتماد دارید و نگران این نباشید که آنها در اینجا یا آنجا کوتاهی می کنند یا کاری را فراموش می کنند. وظیفه رهبر، خواه مدیر یک آژانس یا شرکت، توضیح اهمیت سازمان است.
نکته کارشناس
از وبلاگ نویسان بخواهید کارهای هفتگی خود را در یک برنامه ریز روزانه بنویسند. اگر برنامه هفتگی ندارند، یک برنامه هفتگی به آنها بدهید.
من قصد ندارم روانشناسی پشت آن را توضیح دهم، اما نوشتن مطالب به صورت فیزیکی به من کمک می کند تا بهتر از هر برنامه ریز دیجیتال سازمان دهی کنم.
6. درک کردن مخاطب
برای اینکه نویسندگان بتوانند به صورت موثری وبلاگ نویسی کنند، باید مخاطبان هدف را درک کنند.
شما مطالب را به اشکال مختلف برای مخاطبی که نزدیک بازنشستگی اش است، در مقایسه با یک مخاطب نوجوان توضیح می دهید. باز هم، رهبران آژانس/شرکت باید این آموزش را به وبلاگ نویس بدهند.
اینجاست که باید مطالب بازاریابی به اشتراک گذاشته شود و مدیران عامل باید با وبلاگ نویس یا آژانس ارتباط برقرار کنند. همچنین، گاهی اوقات مخاطبین مختلف به دلیل اینکه مشتری در قیف فروش قرار دارد (بیشتر در قسمت 16 در زیر به آن پرداخته می شود) وجود دارند، بنابراین وظیفه یک رهبر است که این موضوع را توضیح دهد.
نکته کارشناس
وبلاگ نویسان باید با تیم فروش مکالمه مداوم داشته باشند که معمولا به مشتری نزدیکتر است و نیازها و سوالات مشتری را درک کنند.
این به وبلاگ نویس کمک خواهد کرد تا موضوعات را بسط دهد و ارزش بیشتری را برای خوانندگان خود فراهم سازد.
7. مطابقت با ارائه صدا و سبک شرکت
هنگامی که وبلاگ نویسان مخاطب مورد نظر را درک می کنند، آنها باید صدا یا سبک شرکت را ادامه دهند یا توسعه دهند. همه وبلاگها باید دارای صدای واحدی باشند.
یک روز باعث خنده نشوید، یک روز دیگر طنز شوید و هفته بعد از آن جدی باشید. همیشه باثبات باشید.
همیشه محتوا را به همان سبک خلق کنید، چه در مورد راهنمای سبک صحبت کنیم یا نحوه ایجاد محتوای خود.
توصیه می کنیم مقاله
لینک ها را می خواهید؟ در اینجا نحوه ایجاد محتوای دارای ارزش لینک وجود دارد
را مطالعه نمایید.
من جملات و پاراگراف های کوتاه را دوست دارم. من فکر می کنم این جملات به خوانندگان امکان هضم راحت تر محتوا را می دهند. برخی افراد جملات و پاراگراف های طولانی تر را ترجیح می دهند.. هر کدام را انتخاب می کنید، به آن پایبند باشید.
از نظر سبک، برخی سبک آسوشیتد پرس (AP) و برخی دیگر سبک انجمن روانشناسی آمریکا (APA) می پسندند. باز هم، هر آنچه را که انتخاب می کنید، به آن پایبند باشید.
نکته کارشناس
اکثر نسخه های موجود در وب با سبک AP نوشته می شوند، این همان چیزی است که روزنامه ها و اکثر مجلات از آن استفاده می کنند. آخرین PDF Stylebook AP یا نسخه کتاب را برای وبلاگ نویس خود بفرستید تا همیشه بتوانند به آن مراجعه کنند.
یکی دیگر از کتابهای مرجع عالی که AP و سبکهای دیگر مانند APA را پوشش می دهد، “بهترین کتاب نقطه گذاری ” نوشته جون کازاگراند است.
این دو کتاب همیشه باید در دست تان باشد.
8. از ویرایش استقبال کنید
این امر حیاتی است، به ویژه هنگام کار با مشتری یا کسب و کارهای جدید.
در ابتدا ، وبلاگ نویس باید به طور کامل بر یادگیری همه چیز در مورد آن کسب و کار، از سبک/لحن گرفته تا مخاطبان هدف، تمرکز نماید.
در موقعیت نمایندگی، وظیفه یک رهبر است که این فرآیند را برای مشتری توضیح دهد. من از مشتریان وبلاگ نویسی خود می خواهم که در ویرایش وبلاگ (نه تنها برای اطلاعات واقعی، بلکه برای صدا و سبک) بسیار سخت گیر باشند.
مراقب باشید؛ نقطه تماس در کسب و کار ممکن است بخواهد برای خود به جای مخاطبان هدف شرکت بنویسد. این موضوعی است که قبل از تکمیل هرگونه نوشته نیز باید مورد بحث قرار گیرد.
نکته کارشناس
حداقل، دو مجموعه اضافی از وبلاگ ها را پس از نوشتن، مورد توجه قرار دهید.
حتی کسانی که مهارت ویرایش شان صفر است، می توانند یک اشتباه املایی را از قلم بیندازند.
هرچه مهارت ویرایش بیشتر بهتر؛ من بعد از اینکه نویسنده ای در یک وبلاگ مشغول به کار می شود، با وجود پایش از سوس سه نفر دیگر در نمایندگی، باز هم گاهی اوقات اشتباهاتی را پیدا می کنیم.
9. ایجاد 110٪ محتوای اورجینال
بله، 110 درصد. از نظر تئوری، هر چیزی بیش از 100 درصد غیرممکن است، اما با استفاده از 110 تاکید می شود که نویسندگان وبلاگ باید برای اصالت کامل تلاش کنند.
من مقالات متعددی در مورد یک موضوع خوانده ام و گاهی اوقات آنقدر شبیه به نظر می رسند که گویی همه آنها فقط عناوین متفاوتی دارند. این امر همیشه در دنیای بازاریابی دیجیتال و بیشتر در دنیای روزنامه نگاری پاور اسپورت/موتور اسپورت اتفاق می افتد.
این مقدار برتری کمیت بر کیفیت استو برخی از نویسندگان فقط سعی می کنند وبلاگ های بی پایان را به امید تأثیر مثبت در موتورهای جستجو پمپاژ کنند. اما یک مقاله اصلی وجود دارد که این امر اصالت را به خطر می اندازد. اما یک مقاله اورجینال بر 10 مقاله بی ارزش می ارزد.
نکته کارشناس
وقتی برای اولین بار یک وبلاگ نویس را استخدام می کنید، به خودتان لطف کنید و چند پاراگراف اول را در گوگل کپی/جایگذاری می کنید. من فقط یکبار نویسنده ای را پیدا کردم که مشغول سرقت ادبی بود، اما به احتمال زیاد به خاطر همین نویسنده من مشتری خود را از دست می دادم.
مطمئن شوید که در این خصوص توضیح داده اید که با کسی که سرقت ادبی انجام می دهد، همکاری خود را ادامه نمی دهید. من این کار را فقط برای وبلاگ های اول یا دوم انجام می دهم، پس از آن می دانم که می توانم به نویسندگان اعتماد کنم زیرا فقط با کسانی که ارزش های من را با صداقت و اعتماد به اشتراک می گذارند کار می کنم.
سرقت ادبی، حتی در حداقل نسخه آن، بلافاصله باعث قطع رابطه می شود.
10. محتوا فاقد اشتباه به نظر می رسد
این وبلاگ نویسی است و نه نسخه نویسی که در کپی محصول یا گروه یافت می شود.
به یاد داشته باشید، همه تلاش های وبلاگ باید از ماموریت کلی TAR پشتیبانی کند: اعتماد ، اقتدار و احترام.
اشتباه و نسخه پیش فروش را بیرون بکشید. این وبلاگ نویسی است که برای ایجاد TAR ایجاد شده است.
نکته کارشناس
وبلاگ نویسان هرگز نباید از صفت یا قید استفاده کنند. اکثراینها بی فایده هستند، اگرچه برخی از اینها ممکن است کمک بزرگی باشند.
10. اصول سئو را درک می کند
هرچه یک وبلاگ نویس از سئو بیشتر بداند بهتر است. اما باز هم، همانطور که در شماره 1 بیان شد، بهتر است که به موضوع علاقه داشته باشید و برای نوشتن در خصوص آن باید در سئو مهارت داشته باشید.
آنها باید سرچ در خصوص کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط را درک کنند و در صورت نیاز یاد بگیرند.
همچنین ، وبلاگ نویسان باید اهمیت برچسب های هدر و نحوه نوشتن موثر عناوین و توضیحات متا (تعداد کاراکترها، کلمات کلیدی و غیره) را درک کنند.
نکته کارشناس
برخی از بهترین وبلاگ نویسان در خصوص سئو می دانند.
به همین دلیل است که من سیستمی در آژانس خود ایجاد کرده ام که “راهنمای محتوای سئو ” را برای هر وبلاگ در اختیار نویسندگان قرار می دهد که شامل مواردی از قبیل:
• عنوان بهینه شده
• کلمات کلیدی مرتبط
• تعداد کلمات توصیه شده
• URL های برتر برای موضوعی که دنبال می کنیم.
من به وبلاگ نویسان می گویم که رقابت را تقلید نکنند، بلکه درک کنند که رقابت در حال انجام چه کاری است و این کار را بهتر انجام دهند. اینها به بهترین وجه توسط سئو با برخی مهارت های نوشتاری خلاق ایجاد می شوند.
همیشه از نویسنده بپرسید که آیا می تواند تیتر بهتری بنویسد و شاید دو مورد را بخواهید تا بتوانید A/B آن را امتحان کنید.
12. USP های شرکت را از طریق وبلاگ نویسی می شناسند و تقویت می کنند
یکی از موقعیت های فروش منحصر به فرد آژانس من (USP) این است که یک آژانس بازاریابی محتوا با محوریت سئو است و بر محتوای نوشته شده تمرکز دارد که به یک تجارت کمک می کند USP های خود را اصلاح و تقویت کنند.
بنابراین وقتی نویسندگان من برای وب سایت نمایندگی وبلاگ نویسی انجام می دهند، این USP تقویت می شود. محتوای مشتری من نیز همینطور است.
هر وبلاگ نویس باید USP های شرکت یا مشتری خود را بشناسد و آنها را از طریق وبلاگ نویسی تقویت کند. باز هم، این تیم رهبری است تا مطمئن شود وبلاگ نویس می داند که چه چیزی باعث می شود مشتری کسب و کار یا آژانس از بقیه متمایز شود و به همین دلیل است که USP ها برای موفقیت در وبلاگ نویسی موفق بسیار مهم هستند.
نکته کارشناس
شرکتهای معمولی با گذشت زمان متحول می شوندکه هم آنها را از USP سابق دور می کند و هم شرکتهای جدیدی را توسعه می دهد.
برای پیشرفت واقعی در وبلاگ نویسی، وبلاگهای قدیمی را مجددا ببینید و یا آنها را با USP های جدیدتر به روز رسانی نمائید، یا در صورت سوء استفاده از USP قدیمی، آنها را بازنویسی یاحذف کنید. تحقیق برای وبلاگ نویسان ضروری است.
13. دانش چشم انداز رقابتی
وبلاگ نویسان باید اطلاعات زیادی در خصوص چشم انداز رقابتی کسب و کار داشته باشند. این امر به آنها آموزش بیشتری می دهد و به آنها اجازه می دهد تا روندهای آینده را مشاهده کرده و بهتر در خصوص آنها وبلاگ نویسی کنند.
اما توجه داشته باشید که هیچ چیز نباید تکراری باشد، مگر اینکه در آن صنعت جزء اخبار فوری باشد که استوری ها به طور طبیعی تکرار می شوند.
نکته کارشناس
از وبلاگ نویس خود بخواهید یک وبلاگ خبری را در ستونی که در مورد آن می نویسد، دنبال کند و وبلاگ های دارای رتبه بالا را دنبال نماید تا وبلاگ نویسی بهتری انجام دهد.
ساده ترین راه این است که به سادگی “اخبار آن صنعت (اصطلاحات آن صنعت)” را در گوگل جستجو کنید. یک مثال خوب “اخبار سئو ” است که نشریه ای معتبر در خصوص ارائه می دهد.
14. تمایل به ارتقاء و اشتراک گذاری شخصی
اگر نویسندگان به کار خود اختصاص دهند، هیچ مشکلی برای به اشتراک گذاشتن وبلاگ هایی که ایجاد کرده اند در شبکه های اجتماعی شخصی خود ندارند. این امر در مورد وبلاگها بدون خطوط آنها نیز صدق می کند،اکثر مشاغل با نام شرکت وبلاگ می نویسند.
همه افراد به قدرت ارتباطات اجتماعی و اشتراک گذاری واقف می باشند و ورود وبلاگ نویسان به مأموریت وبلاگ با ایجاد TAR شرکت کمک می کند.
همچنین نشان می دهد که وبلاگ نویس برای کسب و کاری که در خصوص آن وبلاگ نویسی می کند ارزش قائل است و این امر به تقویت رابطه بین وبلاگ نویس و شرکت یا وبلاگ نویس و نمایندگی و شرکت کمک می کند. توجه داشته باشید که برخی از مشتریان محترمانه امضای عدم افشای اطلاعات را امضا می کنند. اگر NDA حضور داشته باشد، به اشتراک گذاری به سادگی امکان پذیر نیست.
نکته کارشناس
اگر چند وبلاگ نویس دارید، به کسانی که بیشترین اشتراک را در یک دوره زمانی دریافت می کنند، تشویقی دهید. به عنوان مثال، یک کارت هدیه 50 دلاری به وبلاگ نویسی که بیشترین اشتراک را در یک فصل دریافت می کند، بدهید.
15. راه حل های احتمالی مشکلات را بیابید
این نقطه برای تیم رهبری ایجاد شده بود.
نویسندگان ممکن است مشکلی در خصوص وبلاگ داشته باشند یا انتقادی از سوی مشاغل داشته باشند. اجازه ندهید آنها فقط در مورد این گونه مسائل غر بزنند. اگر مشکلی وجود دارد، مطمئن شوید که وبلاگ نویسان می دانند که یک راه حل احتمالی برای شکایت ارائه دهند. این کار باعث می شود گردش کار در آینده روان تر باشد و با استرس کمتری باشد و هر دوی این مفاهیم برابر با نوشتن با کیفیت بالاتر و در نهایت حفظ خدمات وبلاگ نویسی است.
نکته کارشناس
از وبلاگ نویسان بخواهید در خصوص مشکل، قبل از عنوان کردن آن ، فکر کنند چرا که ما به عنوان یک انسان، اجازه می دهیم احساسات ما مکالمه را هدایت کنند.
معمولا، پس از مدتی، مشکل بسیار کوچکتر از چیزی است که تصور می شد و خود به خود حل می شود. این امر به ویژه در مورد نویسندگان صادق است. من از روی تجربه به این مسائل واقف هستم.
دو دهه پیش، من با انتقاد از نوشته هایم به شکل احساسی برخورد می کردم اما در حال حاضر، پس از دور شدن از آن موقعیت، متوجه می شوم که تمامی آن انتقادات به جا بود.
16. درک فرایند فروش اولیه
بسیار مهم است که هرچه نویسندگان وبلاگ درباره فروش بیشتر بدانند ، می توانند با مخاطبان مشاغل ارتباط صمیمانه تری برقرار کنند.
صحبت با تیم فروش به این اطلاعات کمک می کند. وبلاگ نویسان همچنین باید روند فروش از جمله قیف فروش را بدانند.
آگاهی از قیف فروش، اطلاعات دقیق تری را در مورد مخاطب موردنظر می دهد و به وبلاگ نویس اجازه می دهد تا محتوا را بیشتر گسترش دهد و آن تجارت را به یک صدای معتبرتر در صنعت خود تبدیل کند.
نکته کارشناس
در نمایندگی من، از نظر محتواهایی که تولید می کنم، چشم انداز فروش در قیف فروش در کجا قرار دارد. بیشتر کمپین های وبلاگ در مدل زیر قرار می گیرند:
• 50 درصد برای مبتدیان نوشته شده است: آنها اطلاعات زیادی در مورد تجارت یا صنعت شما ندارند اما در حال یادگیری هستند.
• 25درصد برای متوسط نوشته شده است: آنها تحصیل کرده اند، اما برای مشتری شدن به این انگیزه اضافی نیاز دارند.
• 25 درصد برای متخصصان نوشته شده است: آنها از صنعت/تجارت شما بسیار مطلع هستند و فقط به دنبال شریک مناسب هستند که به توسعه کسب و کار آنها کمک کند. این وبلاگها همچنین از طریق استفاده در خبرنامه با مشتریان موجود صحبت می کنند. این به مشتریان شما نشان می دهد که کسب و کار شما رونق دارد و معتبر است.
من می توانم از یک مثال آماده از وبلاگ نمایندگی خود استفاده کنم:
• 50 درصد از وبلاگ ها برای کسانی است که فقط در مورد تولید محتوا و سئو یاد می گیرند.
• 25 درصد برای کسانی است که ایجاد محتوا و سئو را درک می کنند اما به دنبال کمک های معتبر هستند.
• 25 درصد برای متخصصان ، که معمولا CMOs یا مدیران سئو هستند که به دنبال شرکای فوری هستند.
این بر اساس مدل فروش فعلی است، اما این مدل روان است و می تواند ظرف چند هفته تغییر کند.
17. جریان مداوم آموزش
من هرگز نمی توانم به اندازه کافی بر نیاز مداوم به آموزش مداوم در خصوص هر چیزی، از پیشرفت شغلی تا شادی شخصی تأکید کنم.
این امر به ویژه در مورد نویسندگان صادق است، زیرا اگر همیشه در مورد موضوعات مشابه بنویسند، می توانند به سرعت راکد شوند. هرچه نویسنده بیشتر بخواند، نویسنده بهتری خواهد بود. هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد.
نکته کارشناس
برای هر وبلاگ نویس دو متن ضروری برای نوشتن ارسال کنید: “درباره خوب نوشتن” نوشته ویلیام زینسر و “ابزار نوشتن” نوشته پیتر کلارک و از آنها بخواهید هر روز حداقل نیم ساعت برای مطالعه آخرین وبلاگهایی که در مورد نوشتن سئو بحث می کنند، اختصاص دهند.
نتیجه گیری
هدف یک وبلاگ ایجاد TAR یک شرکت، اعتماد ، اقتدار و احترام است. اما شما نمی توانید هیچ وبلاگ نویس یا نمایندگی را استخدام کنید. شما باید یکی را پیدا کنید که با ارزش های اصلی کسب و کار شما همخوانی داشته باشد و بالاترین بازده بازگشت سرمایه ممکن را ارائه دهد. در طول دو دهه نوشتن حرفه ای و داشتن یک آژانس که تقریبا 80 درصد درآمد خود را از وبلاگ نویسی تامین می کند، مهارتهای فوق الزامی است. با این حال، به یاد داشته باشید که هرکس می تواند سطح مهارت خود را بدست آورد و بر اساس آن پیشرفت کند. هنگامی که یک وبلاگ نویس دارید که در همه 17 مورد برتر است و شما می توانید با اطمینان کارها را به او بسپارید و بیشتر وقت خود را صرف انجام بهترین کارها نمائید.