مقالات آموزشی

نکاتی درباره استخدام گوینده غیرحضوری با پرداخت سر وقت و بهترین تعرفه صنعت گویندگی!

مفید بود؟

استخدام گوینده غیرحضوری

پرورش استعداد خود به عنوان یک گوینده‌ی غیرحضوری و دورکار، دیگر یک رویای دور از دسترس نیست. اگر تا به حال به چشم یک رویای دور از واقعیت به گویندگی نگاه می‌کردید، باقی دوستان‌تان به شما پیشنهاد می‌دادند که دنبال گویندگی را بگیرید؛ یا صدایی با پتانسیل بالا دارید، می‌توانید در پلتفرم استخدام گوینده غیرحضوری رایا مارکتینگ، تجسم حقیقی رویای خود را دنبال کنید.

 اگر در زمینه‌ی گویندگی استعداد دارید، یا گمان می‌کنید که می‌توانید در این زمینه حسابی موفق شوید؛ ما به شما مسیری برای پیشرفت این استعداد پیشنهاد می‌کنیم.

شما با بهره‌مندی از فرصت شغلی استخدام گوینده غیرحضوری در رایا مارکتینگ، هم می‌توانید به صورت دورکاری روی هدف خود کار کنید، هم با ذهنی آماده و مهیا خود را برای کار آماده کنید و هم بهترین حقوق ممکن را در این زمینه دریافت کنید. پس هرگاه شنیدید که به شما می‌گویند ” آینده از آن صدای شماست”؛ به این جمله ایمان داشته باشید!

استخدام برای خواندن پادکست

دنیای امروز را می‌توان دوران طلایی پادکست‌ها و پادکسترها دانست. گوش دادن به پادکست به نوعی به عادت بسیاری از ما تبدیل شده و هر فردی را که در گوشه و کنار می‌بینیم؛ پلی‌لیستی حاوی بهترین پادکست‌های محبوب خود را دارد. اگر رویای تبدیل شدن به یک گوینده‌ی حرفه‌ای پادکست را دارید، بهتر است از همین لحظه استارت کار را بزنید.

در نظر داشته باشید که همکاری با شرکت‌های مطرح صنعت پادکست، یکی از رمزهای موفقیت در عرصه‌ی پادکست‌سازیست. رایا مارکتینگ، یکی از شرکت‌هایی‌ست که با استخدام گوینده غیرحضوری، پیشینه‌ی قوی و محکمی در صنعت گویندگی دارد.

این هلدینگ معتبر ایرانی با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ساخت پادکست و آشنایی با پلتفرم‌های مطرح پادکست (Podcast platforms) در سراسر دنیا، می‌تواند راه موفقیت شما در این مسیر باشد. اگر یکی از اهداف شما ساخت پادکست و گویندگی برای آن است، رایا مارکتینگ آماده‌ی فشردن دست شما برای همکاری و استخدام شما برای خواندن پادکست است.

استخدام گوینده دورکار

این تقریبا رویای بسیاری گویندگان است که به صورت دورکار به پیشه‌ی گویندگی خود برسند. به این صورت، شما می‌توانید گویندگی را با زندگی روزمره‌ی خود هماهنگ کنید. بنابراین هم به رویای خود می‌رسید و هم سایر جنبه‌های زندگی خود را در کنار آن خواهید داشت.

رایا مارکتینگ در همین راستا، زمینه‌ای برای پیشرفت و ترقی گویندگان کشور ایجاد کرده است؛ و با استخدام گوینده غیرحضوری و دورکار، در واقع اجازه‌ی پرورش استعدادهای بسیاری از هم‌وطنان گرامی را در این زمینه فراهم نموده است.

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در این زمینه استعداد دارید؛ اما راهی برای پرورش و تبدیل این استعداد به مهارتی حرفه‌ای نمی‌شناسید، رایا مارکتینگ در کنار شماست تا راهی برای پرورش نهال استعداد خود داشته باشید. تنها کافی‌ست در تست اولیه‌ی این هلدینگ، شرکت نمایید و خود را محک بزنید. شما هم می‌توانید یکی از گویندگان برتر و سرشناس دنیا باشید.

 

تعرفه خدمات گویندگی

با توجه به این‌که رایا مارکتینگ توجه و اهمیت بسیاری برای شفافیت مالی با کارکنان خود قائل است؛ تعرفه‌ی خدمات گویندگی خود را با صداقت تمام خدمت کاربران و پرسنل خود ارائه می‌دهد. با توجه به این‌که سهم عظیمی از گویندگان این شرکت، از طریق استخدام گویندگی غیرحضوری جزئی از رایا مارکتینگ شده‌اند، صداقت مالی حرف اول را در این میان می‌زند.

شما ضمن همکاری با این‌ شرکت، نه تنها به موقع و سر وقت پرداخت حق‌الزحمه‌ی خود را خواهید داشت؛ بلکه این حق‌الزحمه را با بهترین قیمت و به ازای حجم کار دریافت خواهید کرد.

رایا مارکتینگ برای زحمات و تلاش شما اهمیت و ارزش بسیاری قائل است. به همین سبب، برای جلب رضایت گویندگان خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. این شرکت ضمن فراهم نمودن لیستی از تعرفه خدمات گویندگی در حین استخدام گوینده غیرحضوری، از هر لحاظ امنیت شغلی و مالی کارکنان و گویندگان خود را تضمین می‌کند.

استخدام گوینده در تهران

درصد بالایی از افرادی که استعداد گویندگی دارند، هرگز نمی‌توانند از استعداد خود نهایت استفاده را ببرند. اما آیا دلیل آن را می‌دانستید؟ بسیاری از این افراد، متاسفانه به اندازه‌ی زحمتی که می‌کشند؛ مبلغی منصفانه و مناسب دریافت نمی‌کنند. برخی دیگر نیز نمی‌توانند شرکتی درخور و قابل‌تکیه برای پرورش استعداد گویندگی و صدای لطیف و مخملی خود پیدا کنند.

حال رایا مارکتینگ گامی به سوی دعوت و استخدام گوینده غیرحضوری برداشته است. تا به این شکل، حتی کسانی‌که درگیر دغدغه‌های زندگی هستند، نمی‌توانند برای گویندگی مسافت طولانی را بپیمایند و بسیاری از افراد دیگری که به دلیل چالش‌های زندگی، قصد دارند از هدف خود، یعنی گویندگی، دست بردارند؛

این فرصت را داشته باشند تا تبدیل به یک گوینده‌ی حرفه‌ای و متخصص شوند. این شرکت با استخدام گوینده در تهران، قصد دارد تا هر چه بیشتر ارزش و اهمیت شغل گویندگی را به افراد ثابت کند. بعلاوه زمینه‌ای هم برای شکوفایی استعداد گویندگی هم‌وطنان گرامی تهرانی باشد.

استخدام گوینده خانم

صدایی جذاب دارید، اما راهی برای تربیت و پرورش این مهارت پیدا نمی‌کنید؟

شما بانوی عزیز ایرانی هم می‌توانید یکی از گویندگان برتر ایرانی باشید. شرکت رایا مارکتینگ با دعوت از بانوان گوینده‌ی ایرانی، راه موفقیت در عرصه‌ی گویندگی را به آنان نشان می‌دهد. این روزها که مشاغل دیجیتال حرف اول را در میان رده‌ی مشاغل پردرآمد می‌زنند، اگر بانویی هستید که به گویندگی خود ایمان دارید و صدایی مستعد و زیبا در صندوقچه‌ی حنجره‌ی خود پنهان کرده‌اید؛

بهتر است صدای خود را به امضای خود تبدیل کنید. از آن کسب درآمد کنید و چه بسا استعداد گویندگی را به مهارتی بی‌مثال تبدیل کنید.رایا مارکتینگ با ارائه‌ی محیط شغلی کاملا ایمن و قابل اعتماد از لحاظ پرداخت منظم و به‌موقع، به شما اجازه می‌دهد آوای صدای خود را به گوش جهانیان برسانید.

آن را به امضای کاری خود تبدیل کنید و در زمینه‌ای که دوست دارید، به همکاری با شرکت بپردازید. اگر گوشه‌ای از ذهن خود، تصویر یک گوینده‌ی موفق را تجسم می‌کنید؛ می‌توانید با اعتماد به هلدینگ رایا مارکتینگ آن را به حقیقت مبدل کنید. رایا مارکتینگ با استخدام گوینده غیرحضوری، یاری‌گر شما در تحقق اهداف و آرزوهای‌تان خواهد بود.

استخدام گوینده آقا

آیا شرکتی معتبر در زمینه‌ی گویندگی وجود دارد، که نیاز به استخدام گوینده غیرحضوری آقا داشته باشد؟ از کجا شرکتی پیدا کنم که هم حقوق پرداختی مناسب برای گویندگان خود داشته باشد؛ هم ضمن امنیت شغلی، پرداخت خود را سر وقت انجام دهد؟ ما به شما رایا مارکتینگ را برای همکاری پیشنهاد می‌کنیم.

این شرکت سال‌هاست که با تکیه بر تجربه و دانش خود در زمینه‌ی گویندگی، بسیاری از گویندگان حرفه‌ای کشور را در دامان خود پرورده است. چه بسیار متون که به گویندگان خوش‌صدای آقا احتیاج دارد و چه بسیار کلمات که می‌بایست در حنجره‌ی شما جان بگیرد. اگر همه جا را به دنبال شرکتی سرشناس و معتبر در زمینه‌ی گویندگی زیر و رو کرده‌اید.

 یا نمی‌دانید به چه شرکتی در زمینه‌ی همکاری اعتماد کنید؛ می‌توانید ضمن همکاری با رایا مارکتینگ، یک گوینده‌ی همه‌تن‌حریف شده، به طور تخصصی پیشه‌ی محبوب خود را در پیش بگیرید. شما پتانسیل گویندگی تخصصی را دارید. رایا مارکتینگ تحقق این هدف را در دستان شما قرار می‌دهد. 

 

دورکاری گویندگی

رایا مارکتینگ این شانس را به شما می‌دهد تا دیگر دست از رویاهای خود نکشید. اگر آرزوی گویندگی را دارید؛ دل‌تان می‌خواهد خود را در این زمینه محک بزنید؛ یا از این طریق کسب درآمد کنید، هرگز برای انجام این کار دیر نیست. بخصوص اگر بحث دورکاری گویندگی وسط باشد. شما می‌توانید هم روی صدای خود کار کنید، هر روز برای بهتر شدن تلاش کنید و هم کسب درآمد داشته باشید!

شرکت رایا مارکتینگ با استخدام گوینده غیرحضوری، سعی دارد تا فرصت‌های بیشتری برای تبدیل شکوفه‌ی صدای مخملی بسیاری از گوینده‌ها، به گل‌هایی شکفته و لطیف ایجاد کند. شما از طریق استخدام گوینده غیرحضوری رایا مارکتینگ، این شانس را دارید که به بهترین وجهِ صدای خود دست پیدا کنید.

بعلاوه در فضای این شرکت، با بهترین ناشران پادکست، برنامه‌های رادیویی و حتی کتاب‌های صوتی مرتبط شوید و آینده‌ی خود را بسازید. اگر تا به حال به آینده‌ی خود به عنوان یک گوینده با شک و تردید نگاه می‌کردید؛ با تقبل همکاری با رایا مارکتینگ، می‌توانید شانس موفقیت خود را تبدیل به حتم و یقین کنید.

استخدام برای تولید کتاب صوتی

اگر تا به حال برای تولید کتاب صوتی خود را به چالش کشیده باشید؛ به خوبی می‌دانید که این کار چه لذتی دارد. اما شکی نیست که همیشه علاقه داشتن به یک چیز ملاک نیست. شما باید برای کسب یک هدف و احساس کردن آن در کف دستان خود، ابتدا دستان خود را به سمت آن دراز کنید.

تحقق هدف‌ها سهم شما از این زندگی‌ست. پس اگر باور دارید که می‌توانید در حرفه‌ی گویندگی موفق باشید، دوست دارید خود را به چالش بکشید و در کنار کسب تجربه، درآمدی مناسب هم کسب کنید؛ این گوی و این میدان!

 رایا مارکتینگ این‌جاست تا با پیشنهاد همکاری با این هلدینگ گویندگی آکادمیک، به شما اجازه دهد در فضای تخصصی به دنبال اهداف خود بدوید. این شرکت با استخدام گوینده غیرحضوری، قصد دارد تا تمام کسانی را که در تمنای آرزوی گویندگی رویاپردازی می‌کنند، پیدا کرده و شانسی مجدد به آن‌ها دهد؛ تا آینده‌ی خود را به عنوان گوینده‌ای حرفه‌ای بسازند.

استخدام گوینده رادیو

به رادیو گوش می‌دهم و به این فکر می‌کنم که آیا من هم می‌توانم گوینده‌ی یک برنامه‌ی رادیویی باشم؟ این فکر ذهنم را به خود مشغول کرده که “چه می‌شود اگر من هم این شانس را داشته باشم که تبدیل به یک گوینده‌ی حرفه‌ای شوم؟”.

متاسفانه وقتی جرقه‌ی خواستن در بسیاری از افرادی که استعداد گویندگی دارند شکل می‌گیرد، با افکار ناامیدکننده این جرقه را خاموش می‌کنند. درصد بالایی از افرادی که پتانسیل بی‌نظیری در گویندگی دارند، وقتی از کسی تعریف و تمجید می‌شنوند؛ با خنده می‌گویند:« چه؟ من؟ مرا دست می‌اندازی؟من چگونه می‌توانم یک گوینده‌ی حرفه‌ای شوم؟ ».

بله! شما می‌توانید یک گوینده‌ی حرفه‌ای و متخصص شوید. اما چگونه و چطور؟

شرط اول این است که فضایی به همین میزان تخصصی برای بهتر شدن خود پیدا کنید. چه بسا حتی بتوانید درآمدی قابل‌توجه هم در این زمینه کسب کنید. رایا مارکتینگ حتی این آرزو را هم برای شما به حقیقت تبدیل می‌کند.

این شرکت با استخدام گوینده غیرحضوری سعی دارد استعدادهای بیشتری را در این زمینه پیدا کرده، به شما نشان دهد که “بله! شما هم می‌توانید یک گوینده‌ی حرفه‌ای شوید!”.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.