مقالات آموزشی

نکاتی درباره نحوه نوشتن محتوا برای ایمیل های تبلیغاتی

مفید بود؟

موضوعات نامناسب یکی از مهم ترین دلایلی است که کمپین های تبلیغاتی لینک دریافت نمی کنند. روابط عمومی دیجیتال یکی از موثرترین روش ها برای دریافت لینک است. هیچ تکنیک دیگری به شما اجازه دریافت لینک در مقیاس بزرگ تر را نمی دهد.

نوشتن محتوا برای ایمیل های تبلیغاتی

عنوان مناسبی برای ایمیل های تبلیغاتی بنویسید

اگر برای ایمیل خود از عنوان مناسبی استفاده نکنید گیرندگان ایمیل آن ها را باز نمی کنند بنابراین نمی توانید لینکی دریافت کنید. نوشتن عنوانی برای ایمیل دشوار است بنابراین لازم است زمان زیادی به آن اختصاص دهید و به آن بیندیشید.

 

میانگین نرخ استاندارد باز بودن ایمیل چیست؟

احتمالاً همه ی شما میزان نرخ استاندارد باز بودن ایمیل های خود را بررسی می کنید چنان چه این کار را تا الان انجام نداده اید توصیه می شود حتماً این کار را انجام دهید. شما از طریق سیستم عامل هایی مانند BuzzStream، Pitchbox و… این کار را می توانید انجام دهید.

این داده ها یکی از با ارزش ترین اطلاعاتی که می توانید متوجه شوید چه تعداد از افراد با شما در ارتباط بوده اند و ایمیل های شما را خوانده اند.

ایمیل های خود را به صورت داستان و جذاب بنویسید

اغلب افراد ایمیل های خود را به صورت دستوری می نویسند که این کار توصیه نمی گردد بلکه باید به صورت داستان نوشته شود. لازم است بدانید روزانه ایمیل های زیادی به دست افراد می رسد. موضوع ایمیل شما باید برای خوانندگان جذاب و مفید باشد تا خوانندگان بیشتری آن را مطالعه کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای استفاده از تصاویر به صورت آنلاین را مطالعه نمایید.

نحوه نوشتن موضوعی که نرخ استاندارد باز بودن ایمیل را افزایش می دهد

 

همان طور گفته شد ایمیل ها به صورت داستان نوشته شوند میانگین نرخ استاندارد باز بودن آن ها افزایش خواهد یافت. در ادامه به پنج نکته در مورد نوشتن عنوان موضوعی پربازدید اشاره خواهیم کرد.

پنج نکته در مورد نوشتن عنوان موضوعی پربازدید

1- داستان اصلی کمپین خود را بنویسید

لازم است عاقلانه عمل کنید و مطمئن شوید که موضوعی را انتخاب کرده اید که داستان اصلی کمپین شما را شرح می می دهد. سعی کنید داستان خود را در قالب یک جمله بیان کنید و اگر چند داستان از کمپین خود دارید با بهترین آن ها کار خود را شروع کنید.

2- از داده ها و آمار استفاده کنید

استفاده از داده ها و آمار به شما در واقعی نشان دادن داستان کمک زیادی می کند. حتی یک شانس کوچک می تواند نتیجه را تغییر دهد، داده ها و آمار باعث تقویت موضوع ایمیل می گردند و ویژگی های داستانی آن را بالا می برد.

3- از موضوعات مبهم استفاده نکنید

اگر از موضوعات مبهمی برای تشویق خوانندگان استفاده می کنید انجام این به شما توصیه نمی گردد. خوانندگان وقت کافی برای باز کردن ایمیل هایی که خالی از اطلاعات مفید و جالب هستند را ندارند. بنابراین مطمئن شوید از موضوعات واضح و شفاف استفاده کنید.

4- از موضوعات طولانی استفاده نکنید

 

عنوان موضوعی ایمیل شما نباید خیلی طولانی باشد زیرا بسیاری افراد از طریق دستگاه های موبایل ایمیل های شما را باز می کنند بنابراین لازم است کوتاه نوشته شود. مختصر بنویسید به گونه ای که به اصل موضوع اشاره داشته باشد.

5- از ایموجی ها استفاده کنید

شما می توانید برای برجسته نشان دادن عنوان موضوعی ایمیل خود از ایموجی ها استفاده کنید. به عنوان مثال فورد به عنوان پرفروش ترین خودروی جهان در صفحه اینستاگرام شناخته شد. به این نکته توجه داشته باشید استفاده از ایموجی ها را اجبار نکنید.

نتیجه گیری

لازم است برای انتخاب عنوان موضوعی ایمیل خود وقت بگذارید زیرا در غیر این صورت کمپین شما با شکست مواجه می گردد. خوانندگان زمان زیادی برای خواندن عنوان ایمیل ها ندارند بنابراین از عناوین واضح  مختصر استفاده کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.