مقالات آموزشی

انجام شدن مخفی کردن پست ها و استوری ها در فید اصلی در اینستاگرام به چه صورت است؟

مفید بود؟

شما می توانید مخفی کردن پست ها و استوری ها در فید اصلی در اینستاگرام را انجام دهید، بدون اینکه نیاز باشد از دنبال کردن حساب های کاربری دیگر خودداری کنید.
این ویژگی جدید که با نام “بی صدا” (mute) شناخته شده است، محتوا را از افراد دیگر به صورت کامل مخفی نمی کند. شما می توانید محتواها را از حساب های کاربری بی صدا در صفحات آنها مشاهده کنید، اما در فید اصلی ظاهر نمی شوند.

البته، شما این قابلیت را دارید تا در هر لحظه که بخواهید این ویژگی را روشن و خاموش کنید و حساب های کاربری بی صدا هیچ وقت متوجه بی صدا شدن حساب هایشان نخواهند شد.
اگر قصد دارید کاربری را بی صدا کنید، باید به سراغ دکمه منوی سه نقطه که در قسمت بالای پست و یا صفحه پروفایل قرار دارد بروید و روی آن را فشار دهید. زمانی که وارد منو می شوید، گزینه بی صدا با رنگ قرمز برجسته شده است. در این منو، شما می توانید گزینه هایی را مشاهده کنید که با استفاده از آنها می توانید پست ها، استوری ها و یا هر دوی آنها را بی صدا کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله

چگونه می توانید اشتراک گذاری مجدد پست ها را در اینستاگرام انجام دهید؟ را مطالعه نمایید.

برای افرادی که امتیاز برایشان اهمیت دارد، باید بگوییم که جید وونگ (Jade Wong) که دانشجوی رشته کامپیوتر می باشد توانسته است در ماه گذشته برای بار اول ویژگی بی صدا (mute feature) را کشف کند. این یکی دیگر از ویژگی هایی می باشد که قبل از اینکه در اختیار عموم قرار بگیرد، توسط وونگ کشف شده است. ش

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.