مقالات آموزشی

راه های استفاده از گوگل ترندز و نحوه استفاده از آن

مفید بود؟

موزش گوگل ترندز، یکی از آسان ترین آموزش‌هایی است که می‌توانید مشاهده کنید تا سئو سایت خود را تقویت کنید و با استفاده از آن، در کمترین زمان ممکن مخاطبین سایت و همچنین مشتریان کسب و کار خود را، افزایش دهید.
در این مقاله قرار است به شما آموزش گوگل ترندز به صورت کامل ارائه داده شود. در این مقاله قرار است تا به شما آموزش دهیم که گوگل ترندز چیست و چه کاربردی دارد و دقیقا در کجا و چه زمانی باید از آن استفاده کرد.

شرکت گوگل

گوگل ترندز، یکی از بهترین ابزارهایی است که توسط شرکت گوگل ایجاد شده است و از یک دهه قبل تا به امروز، کمک بسیار زیادی به صاحبین سایت و کسب و کارها کرده است. اگر شما می‌خواهید جزو بهترین‌ها در وب فارسی و دیگر زبان‌های مطرح باشید، به شما پیشنهاد می‌شود تا حتما آموزش گوگل ترندز را به صورت کامل دنبال کنید.

 

 مبحث آموزش گوگل ترندز 

چه چیزی درباره تحقیقات کلمات کلیدی می‌دانید؟ یکی از روش‌های تحقیقات کلمات کلیدی، استفاده از گوگل ترندز است که با استفاده از آن، می‌توانید دایره تحقیقات خود را گسترده کنید و خیلی سریعتر به نتیجه برسید.
در واقع شما با تحقیقات کلمات کلیدی، می‌توانید ببینید که کلمه کلیدی مناسب سایت شما چیست و از آن به صورت گسترده استفاده کنید. تحقیقات کلمات کلیدی در مبحث آموزش گوگل ترندز به صورت کامل در ادامه برای شما ذکر شده است.

 کلمات کلیدی مرتبط

پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط، یکی از دشوارترین کارهایی است که یک فرد می‌تواند انجام دهد. در واقع، روش‌های مختلفی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط وجود دارد. به لطف آموزش گوگل ترندز، توانستیم به راحتی کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنیم و از این جهت، سئو سایت خود را بهتر از قبل تقویت کنیم.

تحقیقات کلمات کلیدی با استفاده از آموزش گوگل ترندز

شما قصد دارید تا یک مقاله جدید را ایجاد کنید. اما نمی دانید که دقیقا چه کلمه کلیدی باید بر روی مقاله تنظیم شود و سئو را برای آن انجام داد. بسیاری از افراد، ساعت‌ها وقت صرف پیدا کردن کلمه کلیدی می‌کنند.
اگر بخواهید آموزش گوگل ترندز را به صورت کامل دنبال کنید، مشاهده خواهید کرد که چگونه می‌توان تحقیقات کلمات کلیدی را آغاز کرد.

 شروع به نوشتن مقاله

برای اینکه تحقیقات کلمات کلیدی را آغاز کنید، باید چندین مراحل را پشت سر بگذارید که در ادامه مراحل برای شما ذکر شده است.در وهله اول قبل از شروع آموزش گوگل ترندز، شما باید بدانید که قرار است تا درباره چه چیزی بنویسید. همین که بدانید قرار است درباره چه چیزی بنویسید، کافی است. این می‌تواند به شما کمک کند تا خیلی راحت کلمه کلیدی اولیه خود را پیدا کنید و شروع به نوشتن مقاله همراه با سئو کنید.

 

 

مقاله بازی کامپیوتری

برای اینکه کار تحقیقات کلمات کلیدی را آغاز کنید، به سایت گوگل ترندز بروید و تیتر مقاله مورد نظر خود را به صورت کوتاه وارد کنید.برای مثال، ما در اینجا، عنوان مقاله بازی کامپیوتری به نام GTA را در گوگل ترندز وارد کردیم تا مشاهده کنیم چه کلمات کلیدی برای ما، نشان می‌دهد.

آزمایش کلمه کلیدی در گوگل ترندز

در اینجا شما مشاهده می‌کنید که GTA 5 Prime Gaming، GTA Prime Gaming، Amazon Prime Gaming GTA 5 و Gaming PC به عنوان کلمات کلیدی پیشنهاد شده در مبحث کلمات مرتبط نمایش داده شده است.
حال همانطور که در مبحث آموزش گوگل ترندز ذکر شد، شما میتوانید یکی از این عبارت‌ها را به عنوان کلمه کلیدی اصلی خود در نظر بگیرید و برای آن مقاله بنویسید.

 اقدام به تولید محتوا

در ادامه برای شما ذکر خواهد شد که چگونه می‌توان اقدام به پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط کرد و با استفاده از آن، یک مقاله قوی تر تولید کرد. همچنین در ادامه برای شما ذکر خواهد شد که چگونه می‌توانید با استفاده از آموزش گوگل ترندز، اقدام به تولید محتوا برتر کنید.

پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با مشاهده آموزش گوگل ترندز

شما اگر یک کلمه کلیدی مجزا را وارد گوگل ترندز کنید و آن کلمه کلیدی، تقریبا شهرت نسبتا خوبی داشته باشد، گوگل ترندز اقدام به ارائه کلمات کلیدی مرتبط به شما می‌کند و این یکی از نکات برتر آموزش گوگل ترندز است.
ممکن است از خود سوال بپرسید که چرا حتما باید کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرد و در مقاله استفاده کرد.

سئو سایت و مقالات خود 

همانطور که در آموزش گوگل ترندز ذکر شده است، اگر شما می‌خواهید تا سئو سایت و مقالات خود را بهینه تر از قبل کنید، نیاز است تا حتما کلمات کلیدی مرتبط را در مقالات خود وارد کنید. زمانی که شما اقدام به وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط در یک مقاله می‌کنید.

 

به گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر، اثبات خواهید کرد که مقاله ای که نوشتید، مرجعیت لازم را دارد و زمانی که کاربر در رابطه با یک موضوع در موتور جستجو، اقدام به جستجو کردن یک کلید واژه می‌کند، مقاله شما واقعا مناسب مخاطب است و می‌تواند به مخاطب پیشنهاد دهد تا بر روی سایت شما کلیک کرده و وارد سایت شود و حتما به نتیجه مطلوب میرسد.

نمونه کلمه کلیدی در گوگل ترندز

از این جهت، نیاز است تا حتما از کلمات کلیدی مرتبط در مقالات خود استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.همانطور که ذکر شد، کافی است تا یک کلمه کلیدی اصلی را وارد گوگل ترندز کنید و پس از آن، گوگل ترندز به شما کلمات کلیدی مرتبط را ارائه دهد.
در مبحث آموزش گوگل ترندز، به شما به صورت کامل آموزش داده شده است که چگونه می‌توان کلمات کلیدی مرتبط را در سایت گوگل ترندز یافت.به مثال زیر دقت کنید.

ارز دیجیتال در گوگل ترندز

این موضوع نیز در آموزش گوگل ترندز ذکر شده استف برای مثال، ما کلمه کلیدی ارز دیجیتال را در گوگل ترندز، جستجو کردیم. در بخش Related Queries می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده کنید.
در واقع، با استفاده از این کلمات کلیدی در مقاله سایت خود، به گوگل و دیگر موتورهای جستجو نشان خواهید داد که سایت شما واقعا در رابطه با ارز دیجیتال است و ارزش آن را دارد که به مخاطب معرفی شود.

 امکانات گوگل ترندز 

شما می‌توانید برای عمده مقالات خود، از این روش استفاده کنید و نتیجه لازم را کسب کنید. بسیاری از افراد و صاحبین سایت، از امکانات گوگل ترندز با خبر نیستند و دقیقا نمی دانند که به چه صورت باید کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده کنند. از این جهت، این افراد باید اقدام به مشاهده آموزش گوگل ترندز کنند.

تولید محتوا با کمک آموزش گوگل ترندز

یکی از مفیدترین کارهایی که در آموزش گوگل ترندز به شما یاد داده خواهد شد، تولید محتوا با کمک آموزش گوگل ترندز می‌باشد.
شما می‌توانید در گوگل ترندز، با وارد کردن کلمه کلیدی دلخواه خود، دیگر موضوعات را مشاهده کنید که بسیار مرتبط با کلمه کلیدی شما هستند. از این جهت، می‌توانید با استفاده از آن، اقدام به تولید محتوا برای سایت خود کنید.به مثال زیر دقت کنید.

ثبت سفارش مقالات ارز دیجیتال

در مبحث آموزش گوگل ترندز، با وارد کردن کلمه خرید بیت کوین، همانطور که در بخش Related queries مشاهده می‌کنید، شاهد کلمات کلیدی مانند طریقه خرید بیت کوین، نحوه خرید بیت کوین، خرید ارز دیجیتال و سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین هستید. در واقع با استفاده از این کلمه کلیدی‌ها، شما می‌توانید مقالات جدید را برای سایت خود تولید کنید.

 

 سئو و دنیای دیجیتال

در این بخش از آموزش گوگل ترندز، به شما مطالبی را ارائه دادیم که با استفاده از آن می‌توانید از ابزار قدرتمند گوگل ترندز استفاده کافی را کنید تا بتوانید مقالات پرطرفدار را تولید کنید.
در این مقاله، به شما درباره تحقیقات کلمات کلیدی، پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط و همچنین آموزش تولید محتوا با کمک آموزش گوگل ترندز ذکر شد. شما می‌توانید مقالات دیگر رایا مارکتینگ را در بخش آموزش مطالعه کنید تا آگاهی خود را نسبت به سئو و دنیای دیجیتال افزایش دهید.

تولید محتوا تصویری

تولید محتوا، همیشه کاری سخت و طاقت فرسا بوده و متخصصین باید آن را انجام دهند. شرکت رایا مارکتینگ، در خدمت کسب و کارهای آنلاین است و با هزاران نویسنده متخصصی که دارد، آماده همکاری با شرکت شما است. شما می‌توانید در رایا مارکتینگ، اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا متنی، تولید محتوا صوتی، پادکست، اینفوگرافیک، تولید محتوا تصویری و… با کمترین قیمت ممکن کنید. با وجود اینکه شما پول کمی را پرداخت خواهید کرد، اما در واقع یک محتوای با کیفیت را دریافت می‌کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.