مقالات آموزشی

راهی برای اشتراک گذاری مجدد پست ها در اینستاگرام

مفید بود؟

اینستاگرام به تازگی این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند اشتراک گذاری مجدد پست ها را انجام دهند و پست ها را از حساب های کاربری سایر افراد در استوری های خود مجددا به اشتراک بگذارند.
این ویژگی در اوایل امسال مورد بررسی قرار گرفته شده است و در حال حاضر تمام کاربران می توانند از این ویژگی در اینستاگرام استفاده کنند.

اشتراک گذاری مجدد پست ها را در اینستاگرام

اگر قصد دارید پست شخصی را در شکل استوری مجددا به اشتراک بگذارید، باید روی آیکونی که شبیه به یک هواپیمای کاغذی می ماند و در کنار آیکون های لایک (like) و ارسال نظرات (Comment) قرار دارد را فشار دهید.

سپس از آن قسمت، کاربران این قابلیت را دارند تا بتوانند پست ها را با استفاده از DM با افرادی که آنها را دنبال می کنند به اشتراک بگذارند و یا در بالای آن قسمت، گزینه ای قرار دارد که کاربران با استفاده از آن گزینه می توانند به صورت مستقیم، پست ها را به استوری خود اضافه کنند.
زمانی که شما اشتراک گذاری مجدد پست ها را در استوری خود انجام می دهید، حساب کاربری که در اصل آن پست را ارسال کرده است، به صورت اتوماتیک برچسب گذاری می شود. شما همچنین می توانید محتوای دیگری را به استوری اضافه کنید و یا آن را ویرایش نمایید. شما می توانید انواع متن ها، GIF ها، برچسب ها و یا نقاشی ها را به استوری اضافه کنید.
شما تنها می توانید پست هایی را دوباره به اشتراک بگذارید که از حساب کاربری عمومی برخوردار می باشند. بنابراین اگر شما در رابطه با پست خاصی، گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن مجدد پست مشاهده نمی کنید، این احتمال وجود دارد که آن پست دارای حساب کاربری شخصی می باشد.

پیشنهاد می کنیم جهت آگاهی از پست های ویدئویی مقاله

چگونه می توانید در اینستاگرام یک محتوای ویدیویی با مدت زمان طولانی ارسال کنید؟

را مطالعه نمایید

استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث

برخی از کاربران در اینستاگرام از این موضوع ناامید شده اند که هنوز روشی برای به اشتراک گذاشتن دوباره پست ها در فید واقعی کشف نشده است. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید انواع مختلف اپلیکیشن های شخص ثالث را به کار ببرید.

شما می توانید بهترین پست ها در استوری ها را دوباره به اشتراک بگذارید و در حال حاضر شما می توانید این ویژگی را در گوشی های iOS و اندروید مورد استفاده قرار دهید.
این طور به نظر می رسد که این روزها اینستاگرام بر روی ویژگی استوری ها بیشتر از هر چیز دیگری متمرکز شده است و در اینجا فقط نمونه ای از این مورد گفته شده است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.