مقالات آموزشی

شناسایی ۱۰ دلیل برای نترسیدن از آزمایش و شکست در تولید محتوا

مفید بود؟

همیشه شکست چیز بدی نیست در این مطلب 10 دلیل می آوریم که نباید از شکست و آزمایش در مورد تولید محتوا ترسید. همه ی افراد ترس از شکست  را در دورانی از زندگی خود تجربه می کنند. شکست ممکن است باعث موفقیت بعضی از افراد شود و گاهی نیز آن ها را با مشکل مواجه می کند.

 10 دلیل برای نترسیدن از آزمایش و شکست در تولید محتوا

1- تا وقتی چیزهای جدید را آزمایش نکنید نمی توانید عملکرد بهتری داشته باشید

شما می توانید فقط کارهایی را انجام دهید که در انجام آن ها مهارت دارید ولی با انجام آن کارها چیز جدیدی به شما یاد نمی دهد.

2- اگر انجام کارها را آزمایش نکنید نمی دانید آن ها چگونه انجام می شوند

تا زمانی که کاری را انجام ندهید و آن را ازمایش نکنید نمی توانید به نحوه انجام آن پی ببرید و فقط باید بر اساس حدس و گمان عمل کنید.

3- با آزمایش و شکست مطالب بیشتری یاد می گیرید

 

زمانی محتوا مفید واقع نشود مسئله بزرگی است و اگر روند تولید محتوا به خوبی پیش نرود مشکلات زیادی پیش خواهد آمد. شما لینک ها، ترافیک، آگاهی افراد از برند و افزایش نرخ تبدیل را خواهان هستید و گاهی اوقات به هیچ یک از این اهداف خود نخواهید رسید. بعضی اوقات انجام ادامه کار برای شما بسیار دشوار می شود.

4- با شکست و پرداخت هزینه های مربوط به آن اشتباهات بزرگ تکرار نمی شود

همه ما اشتباهاتی مانند قرار دادن لینک های اشتباه در محتوا را انجام داده ایم ولی برخی اشتباهات ممکن است عواقب بدتری داشته باشد. به عنوان مثال مسدود شدن کل سایت شما اشتباه بزرگی است که می تواند هزینه های زیادی را در بر داشته باشد.

5- شما نمی توانید محتوا را ازمایش نکنید زیرا الگوریتم های گوگل مداوم در حال به روز رسانی هستند

الگوریتم های گوگل مرتب در حال به روز رسانی و تغییر است و از فاکتورهای متفاوتی برای رتبه بندی استفاده می کند. تفکرات و مطالب زیادی وجود دارد که می توانند در بهبود رتبه وب سایت به شما کمک کنند. شاید بهتر باشد زمانی که رتبه ی شما در برخی کلمات کلیدی کاهش یافته است تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.

 

6- اگر همیشه کاری که دیگران انجام می دهند را تکرار کنید هرگز موفق نخواهید شد

اگر به طور مداوم کاری که دیگران انجام می دهند را تکرار کنید هیج اتفاقی نخواهد افتاد و موفق نخواهید شد. بنابراین اگر ازمایش و خطا نکنید در کار خود پیشرفتی نخواهید داشت. سعی کنید کار جدیدی را ازمایش کنید تا از سایر افراد متمایز شوید.

7- با ازمایش و تکرار می توانید موفق شوید.

گاهی اوقات نیاز است انجام برخی کارها را برای چندین بار آزمایش و تکرار کنید و از دست از تلاش برندارید و تسلیم نشوید. شما ممکن است با نوشتن دو مقاله به نتیجه ی خوبی نرسید ولی نباید متوقف شوید بلکه لازم است کار خود را ادامه دهید و نا امید نشوید.

 

8- زمانی کاری را ازمایش و تکرار نکنید به این معناست که چیز شگفت انگیزی انجام نخواهید داد

زمانی که کارها به خوبی پیش نمی رود لازم است تلاش بیشتری داشته باشید و راه حل های مختلفی را امتحان کنید. زمانی که تلاش نکنید فرصتی برای انجام کارهای بزرگ نخواهید داشت.

9- شکست به شما انگیزه خواهد داد

قطعا شکست به همه افراد انگیزه نمی دهد ولی زمانی که شکست می خورید اطلاعاتی در دسترس دارید که می توانید به نحو درستی استفاده کنید. بنابراین وقتی بعد از 6 ماه تلاش برای تولید محتوا رتبه ی شما بهبود نیافت و محتوایی شما رتبه دریافت نمی کند نیاز است تا کار بیشتری انجام دهید تا به نتیجه برسید.

پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی 7 ویژگی خوب نویسنده محتوا را مطالعه نمایید

10-شکست باعث همدلی می گردد

مواجه شدن با شکست باعث می گردد تا شوق انجام کار در شما بیشتر شود و دیگر شکست نخورید و علاوه براین احساس افراد دیگر در زمان شکست را درک می کنید. زمانی که مشتریان از نتیجه کار ناراحت هستند ما به عنوان کارشناسان سئو بایستی با آن ها همدلی داشته باشیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.