مقالات آموزشی

آشنایی با ۷ ویژگی خوب نویسنده محتوا و بررسی نتیجه اجمالی

مفید بود؟

مطمئن باشید همیشه در مسیر درستی قدم برمی دارید و رضایت مشتریان را فراهم می کنید. بازاریابی محتوا نیز مانند سئو می توان به دسته سفید، خاکستری و کلاه سیاه طبقه بندی کرد.

در بازاریابی محتوا

همیشه باید سعی کنید با ایجاد محتوای خود برند خود را به خوبی معرفی کنید و اعتماد مشتریان را به دست آورید. محتوا بسیار تأثیر گذار هستند بنابراین استفاده از توصیه های اشتباه ممکن است آسیب جبران ناپذیری بر خوانندگان داشته باشد.

 

7 ویژگی خوب نویسندگان محتوا

در این مطلب سعی کرده ایم 7 ویژگی خوب نویسندگان محتوا را به شما معرفی کنیم.

1- از اطلاعات قابل اعتماد و داده های اخیر استفاده کنید.

همان طور که می دانید داده ها و آمار می توانند محتوای مفیدی را در اختیار خوانندگان بگذارد. این اطلاعات خوانندگان را متقاعد می کنند و نکات مهم را بیان می کنند. با ارائه این محتوا ثابت می شود که تکالیف خود را به درستی انجام داده اید.

2- منابع استفاده شده در محتوا را ذکر کنید.

در مورد استناد به داده ها اطمینان حاصل کنید که منبع اصلی اطلاعات استفاده شده در محتوا را درج کرده اید. توجه به این مورد نه تنها باعث افزایش اعتبار محتوا می گردد بلکه محتوای با کیفیتی ارائه دهید.

3- برای مخاطب محتوا بنویسید.

همه ی افراد علاقه مند هستند محتوای آن ها در موتورهای جستجو رتبه ی بالایی داشته باشد و قطعا تحقیق و سئو کلمات کلیدی برای کسب این رتبه مهم است. اما برای موفقیت شما باید محتوای مفیدی برای مخاطبان خود تهیه کنید تا تجربه کاربری سایت شما نیز بهبود یابد.

4- مقاله های طولانی منتشر نکنید.

با ارائه مطلبی طولانی بهتر می توانید لینک دریافت کنید، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی آسان تر است ولی استفاده بیش از حد کلمات بی ارزش فایده ای برای خواننده ندارد بلکه فقط محتوایی ایجاد کنید که به طور جامع موضوع را پوشش بدهد.

5- از کپی محتوا خودداری کنید.

امروزه شاهد محتوای کپی شده زیادی هستیم. کپی محتوا نه تنها کاری غیراخلاقی است بلکه دیر یا زود به رتبه و اعتبار سایت شما آسیب می رساند. حتی اگر از طرف موتورهای جستجو جریمه نشوید خواندن این مطالب برای مخاطبان ناخوشایند است.

 

6- مسئولیت پذیر باشید.

چنانچه در نوشتن محتوا مرتکب اشتباه شده اید به عنوان مثال به طور ناخواسته به گروهی از خوانندگان توهین کرده اید یا اطلاعات نادرستی منتشر کرده اید مسئولیت آن را بپذیرید. سعی کنید همیشه مودب باشید و برای اصلاح آن تلاش کنید.

7- اطلاعات دقیقی از خدمات و محصولات خود ارائه دهید.

محتوای شما باید جنبه ی آموزشی، اطلاع رسانی یا سرگرمی مخاطبان را داشته باشد و شما را به اهداف نهایی تان برساند. همواره عملکردی شفاف داشته باشید زیرا این کار نه تنها کاری اخلاقی و معقول به نظر می رسد بلکه از طرف کمیسیون تجارت فدرال امری اجباری است.

توصیه می کنیم جهت آشنایی با سئو مقاله راهنمای سئوی داخلی برای وب سایت های فروشگاهی را مطالعه نمایید

نتیجه نهایی

محتوای با کیفیت دارای ویژگی های زیر است:

 

– جامع: محتوای شما باید جامع باشد تا نیازی نباشد خواننده به سایر مطالب مراجعه کند.

– شامل مطالب مفید باشد: مطالب موردنیاز مخاطبان را ارائه دهید تا خوانندگان به خواسته های خود دست یابند.

– اورجینال : سعی کنید از محتوای کپی استفاده نکنید.

– دقیق : از منابع معتبر استفاده می شود.

– شخصی و صادق: مخاطبان به راحتی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و مطالب شما را به اشتراک می گذارند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.