مقالات آموزشی

بررسی ۷ مثال برتر برای بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک

مفید بود؟

آیا در جستجوی ایده های بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک برای بهبود برند سایت تان خود هستید؟ با الهام گرفتن از این 7 وب سایت، بازاریابی محتوا سایت خود را به خوبی انجام دهید.

 

بازاریابی محتوا سایت به لحاظ تئوری خوب به نظر می رسند، اما سایت های اندکی وجود دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند.
بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک یک وبلاگ درست می کنند و هر چند وقت یک بار یک به روزرسانی شرکت برای آن می نویسند و هر روز از آن استفاده می کنند.
اینکارکافی نیست.
حتی اگر دارندگان سایت ها مشغله زیادی از جمله مدیریت موجودی کالا، طراحی کامل، استخدام کارمندان، محتوا و سئو دارند اما باید بخشی از این معادله باشند.
من به این مطلب واقف هستم  که وقتی در جستجوی نمونه های بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک برای مشتریان تجارت الکترونیک می باشم، یافتن نمونه های عالی دراین صنعت، نیازمند جستجوی فراوانی است.

از نظر این مقاله ، بازاریابی محتوا تجارت الکترونیک تحت عنوان محتوای ایجاد شده و تولید شده برای وب سایت شما با هدف جذب ترافیک، لینک ها و تبدیل ها تعریف می شود.
این دارایی های محتوا معمولا به عنوان پست های وبلاگ، صفحات منابع یا دارایی های بصری، جدا از معماری صفحه، دسته بندی و محصول تجارت الکترونیک نوعی ایجاد می شوند، اما هنوز به خوبی ادغام شده اند.
و اگرچه ویدئوها و اپلیکیشن های تعاملی تلفن همراه را می توان بازاریابی محتوا تجارت الکترونیک در نظر گرفت، تمرکز ما بر محتواهایی می باشد که در وب سایت ها موجود هستند و ترافیک ارگانیک سنتی گوگل را ایجاد می کنند.

قطعا اثرات ثانویه ای مانند اشتراک اجتماعی، منشن های ( mentions) خبرنامه های ایمیل وانتقال دهان به دهان وجود دارد، اما ما در اینجا از رویکرد مبتنی بر  سئو استفاده می کنیم.
ما همچنین ترکیبی از محتواهایی را گنجانده ایم که با کمپین های بزرگ آن را از پارک خارج نموده ایم و نیز محتواهای کوچکترمانند پست های وبلاگ که کارایی خوبی دارند.

یادداشت جانبی: یک برداشت غلط وجود دارد و آن این است که تجارت الکترونیک فقط محصولات را به صورت آنلاین می فروشد که این مطلب واقعیت خارجی ندارد، تجارت الکترونیک شامل هر معامله ای می شود که به صورت آنلاین اتفاق می افتد. این دستورالعمل همه دسته بندی ها را از تجارت تا مصرف کننده ، تا دولت تا تجارت در بر میگیرد.

تمام برآوردهای بازدیدها و لینک های زیر از Ahrefs است.
در اینجا برخی از برترین سایت ها وجود دارد که بازاریابی محتوا تجارت الکترونیک را به خوبی انجام می دهند.

1. Angie s List

Angie s List یک تر افیک عظیم الجثه است که بسیاری از مکان ها و صنایع خدماتی را در بر می گیرد. آنها علاوه بر صفحات لیست استاندارد خود، دارای مقالات و بخش تحقیقاتی گسترده ای هستند که مجموعاً بیش از 30٪ از 5 میلیون برآورد آنها  را در هر ماه، از بازدیدهای ترافیک ارگانیک تشکیل می دهد.

 

این قطعه محتوای بزرگ – Watch Manhattan Grow over 400 Years – یک دارایی واقعی بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک است که شامل چندین تصویر بصری است. این فراتر از یک پست وبلاگ استاندارد  است و نوع محتوای عالی برای تبلیغ بلاگرها است.
این توجه بینندگان و لینک دهندگان را به خود جلب می کند، زیرا با اینکار به لحاظ بصری از طریق تاریخچه، شما را به سفر میبرد و شما را در این مسیر هدایت می کند.
در حالیکه برند مرتبط با Angie s List کمی گیج کننده است، شما بخش بزرگی از محتوا را نمی توانید نادیده بگیرید.

2. Proflowers

 

اگرشما می خواهید که یک نمونه برتر از بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک داشته باشید، این دقیقا همان نمونه است.
Proflowers لیستی از 151 نوع گل را با تصاویر، فصول، مناطق و دیگر موارد خلق کرد. اینکار کاملا هوس انگیز است اما یک سر و گردن بالاتر از محتواهای مشابه است.
نتیجه ؟
نه تنها ماهیانه بیش از 17000 بازدید در بازدیدهای ارگانیک ایجاد می کند، بلکه 49 دامنه ریشه لینک دهی مرتبط  را جذب خود کرده است.
به طور کلی ، Proflowers 42% از ترافیک ارگانیک را به پست های محتوا و وبلاگ خود جذب می کند. این عدد با توجه به اندازه Proflowers در حال حاضر بسیار بزرگ و بسیار تعجب آور است. بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک بالای قیف برای  Proflowers بسیار مناسب است زیرا در واقع هر کسی در سال آینده نیاز دارد تا برای شخص خاصی گل بخرد.
این شکلی ازبازاریابی محتوا و برند است که به خوبی در بازار انبوه B2C کار می کند.

3. Venngage

تجارت الکترونیکی یا ساس؟ بله. هردو
ما باید Venngage  را فرابخوانیم، زیرا آنها بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک هستند.
در واقع کل سایت، محتوایی است که به راحتی قابل مصرف، لینک پذیراست و برخی از سوالات را حل می کند.
بیشتر شرکت های SaaS و تجارت الکترونیک می توانند از مدلشان بیاموزند.
یکی از مطالب بازاریابی محتوا که بیشتر از همه به چشم می خورد، پست  پلن یک بازاریابی چیست، است.
 

این برنامه پر از تصاویر و نمونه هایی برای کاربر است و 85 دامنه ریشه لینک دهی را به سایت وارد کرده است.
Venngage ، 55% از ترافیک ارگانیک را از پست های وبلاگ خود و بیش از نیمی از ارزش ترافیک آنها را جذب می کند.
بیایید فقط بگوییم Venngage ممکن است استاندارد طلایی برای سایت های دارای رشد ومعامله زیاد باشد.

4. Beardbrand 

Beardbrand کاملاً به قدرت وبلاگ متعهد است تا آنجا که پست های وبلاگ آنها 69٪ از ترافیک ارگانیک آنها را تشکیل می دهد! این اعداد بسیار بزرگ است.

 

هشتک پست وبلاگ آنها این است که چگونه یک ریش پرپشت داشته باشیم که 16000 بازدید در یک ماه را به خود اختصاص میدهد.

چیزی که واقعا در مورد Beardbrand قابل تحسین است این است که اکثر پست هایشان در مورد ریش است.
این تمرکز لیزری مانند، به این معناست که آنها مجبور به داشتن خلاقیت هستند و از 100 روش مختلف در مورد ریش صحبت می کنند.

5.Bespoke post 

Bespoke Post یک جعبه ماهیانه برای آقایان است که به طرف هیپسترشان جلب می کند. در حالی که آنها هیچ کار پیشگامانه ای انجام نمی دهند، اما طبق گفته Ahrefs ماهیانه نزدیک به 100000 بازدید ارگانیک دارند.
شماره 3 شماره کلی آنها، “چگونه لباس های خود را  با خیاطی مناسب سازی کنیم” ، یک پست ساده و مفید در وبلاگ است که بیش از 2،000 بازدید ارگانیک در ماه ارائه می دهد.

 

این پست با 21 تصویر چگونه مناسب سازی کردن لباس هایتان همراه است. همچنین با اخلاق کلی سفارش ارسال DIY متناسب است.

 

استراتژی کلی محتوای وبلاگ آنها مفید، آموزنده و قابل دسترسی است. اکثر پست ها، پست های DIY یا پست های اطلاعاتی برای کمک نمودن به تصمیم گیری می باشد.
وبلاگ آنها ( پست آنها)، 16٪ از ترافیک ارگانیک ماهانه آنها را تشکیل می دهد.

Boll & Branch.6

در حالی که Boll & Branch در بیشتر موارد از استراتژی استاندارد پست وبلاگ پیروی می کند، چند پست اطلاعاتی اندک به پست های اطلاعاتی پر حجم حمله می کنند و آن را از پارک بیرون می کشند.
 

برخی از پست ها ، مانند تعداد موضوعات چیست؟پست از تصاویر سفارشی برای ایجاد رضایتمندی بیشتر برای بازدید کنندگان استفاده می کند.
به طور کلی ، آنها شامل ترکیبی از محتوای آموزنده و نیز محتوای مبتنی بر برند هستند، کاملا منطبق با برند تجارت الکترونیکی معمولی با ترافیک چشم نواز می باشند.
محتوای وبلاگ آنها 20٪ از ترافیک ارگانیک را تشکیل می دهد

7. Northern Brewer

وقتی فروشگاه تجارت الکترونیک شما کالایی را می فروشد که مستلزم کار زیاد مانند هشت ساعت عرق گیری در خانه میباشد، فرصت مناسبی برای محتوای آموزشی وجود دارد.
Northern Brewer این کار را بر مبنای دانش یادگیری چگونگی آبجوگیری بسیار برجسته و آموزنده انجام داده است.
 

در حالی که پست چگونه آبجو درست کنیم  چیز خارق العاده ای نیست، اما بیش از 6000 بازدید در ماه را در ترافیک ارگانیک ایجاد می کند.
این یک راهنمای عالی برای مبتدیان است و کاملا با فروشگاه محصولاتشان ادغام می شود و لینک های داخلی را مستقیماً به صفحات محصول ارسال می کند ( یک برد / برد برای کاربران و آبجوسازی شمالی).

 

یک صفحه ابتکاری، ماشین حساب قند اولیه آنهاست که یک محاسبه گرساده وب است که با وجود آن سایت 82 دامنه ریشه لینک دهی را بدست آورده است.
محتوای وبلاگ و صفحات ترکیبی آنها تقریباً 12٪ از ترافیک ارگانیک را تشکیل می دهد.

استراتژی محتوای کلی برای سایت های تجارت الکترونیکی

دارندگان سایت های تجارت الکترونیکی باید به طور مداوم تعادل بین تمرکز روی صفحات محصول شان و هدایت ترافیک بالای قیف را پیدا کنند که تبدیل خواهد شد.

نکته ای که هنگام طراحی کمپین بازاریابی محتوا باید به خاطر داشته باشید، نحوه ادغام آن با محصول، برند و مخاطبان تان می باشد.
یک خرده فروش مد بالا نمی خواهد برای دریافت چند لینک یک اینفوگرافیک احمقانه کارتونی ایجاد کند. برای این خرده فروش بسیار بهتر است که از برند خود و وضعیت خواسته خود استفاده کند تا از طریق یک کمپین ویدیویی تجاری با کیفیت بالا، برخی از منشن ها را بدست آورد.

برعکس، یک شرکت پیچیده نرم افزار B2B در حال حل یک مشکل حاد برای چشم انداز خود است که نیازمند تحقیقات فراوانی است.
علاوه بر این، ترافیکی که از سایت شما بازدید می کند باید به نوعی در خدمت شما باشد.
ترافیک بالای قیف و وسط قیف به طور کلی آماده خرید نیست، اما می توان آنها را مجددا از طریق ایمیل حداقل با در معرض قرار دادن برندتان برای اولین بار هدف گذاری نمود.
به نظر می رسد که سایت های تجارت الکترونیک در سراسر ترافیک ارگانیک زیادی را از دست می دهند. بسیاری از آنها صرفاً به تبلیغات پولی و برند خود تمرکز دارند.
فرصت های بسیاری برای برندهای تجارت الکترونیک هوشمند وجود دارد که می توانند بازاریابی محتوا را به درستی انجام دهند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.