مقالات آموزشی

بررسی چگونگی انجام رپورتاژ در سایت‌

مفید بود؟

درج رپورتاژ

یکی از موضوعات اصلی برای آن دسته از کاربرانی است که قصد دارند مقاله سئو شده و استاندارد را درون سایت‌های معتبر و مورد تایید گوگل ثبت کنند. درج رپورتاژ قوانین خاص خودش را دارد به طبع رعایت قوانین این امکان را به کاربران سایت می‌دهد تا بازدید بسیار مطلوبی از محتوای تولید شده داشته باشند. رپورتاژ آگهی خبری علاوه بر اینکه می‌تواند بازدید از سایت را افزایش دهد، رتبه سایت مورد نظر را در موتورهای جستجوگر نیز ارتقاء می‌دهد و در نتیجه موضوع را به صفحه اول سرچ گوگل منتقل می‌کند.

اما این موضوع به خودی خود اتفاق نمی‌افتد و باید برای اینکه بازخورد بالایی از مقاله درج شده داشته باشید، حتما استانداردها و قوانین گوگل را به بهترین نحو مورد بررسی قرار دهید. یکی از مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی این است که برخی از سایت‌های معتبر این امکان را به کاربران خود می‌دهند تا به صوت رایگان مقاله خود را به ثبت برسانند. از این رو در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در مورد درج رپورتاژ و اصول و قواعد آن بیان کنیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

برای کاربران شناخت ماهیت و چگونگی اثرگذاری رپورتاژ آگهی بر روی بازدید یک محصول یا یک کسب و کار و در حیطه خدماتی اهمیت زیادی دارد و این شناخت به پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر افراد کمک خواهد کرد. رپورتاژ آگهی نیز دقیقا همان چیزی است که می‌توانید بدون هیچ تبلیغ اضافه‌ای خودتان را به مشتریان معرفی کنید.

حیطه فعالیت خود را به صورت غیر مستقیم بیان نموده و همچنین بدون اینکه کاربر متوجه تبلیغاتی بودن محتوا شود، خدمات و محصول خود را معرفی کنید. رپورتاژ آگهی امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای شناساندن کسب و کار به دنیای هوشمند اینترنتی است.

قیمت رپورتاژ آگهی یکی دیگر از مواردی است که باید توسط کاربر مورد بررسی قرار بگیرد که لازم به ذکر است که ارتباط مستقیمی با سئوی سایت و نوع استانداردهای به کار گرفته شده در یک رپورتاژ دارد. هوشمندانه بودن تولید محتوا در هنگام نوشتن و درج رپورتاژ اهمیت بسیار زیادی دارد و همین دلیل روشنی است که باید برای نوشتن رپورتاژ یک نویسنده محتوا حرفهای و آشنا با ریپورتاژ نویسی باشید.

 

البته انتخاب سایت‌ها برای درج رپورتاژ نیز در این موضوع بی تاثیر نخواهد بود زیرا هرچه استاندارد و اصول کاربردی مبتنی بر قوانین گوگل در سایت مبدا قرار داده شود در نتیجه افزایش بازدید و منتشر کردن رپورتاژ نیز آسان تر خواهد بود. سایت رایا مارکتینگ یکی از بسترهای مناسب برای ثبت و انتشار رپورتاژ آگهی برای کاربرانی است که قصد دارند کسب و کار خود را به صورت اصولی و بر اساس استانداردهای گوگل به مخاطبان خود معرفی کنند.

درج رپورتاژ آگهی چه مزایایی در بر خواهد داشت؟

یکی از دلایل اصلی که کاربران اینترنت  سعی می‌کنند با استفاده از رپورتاژ آگهی مشتریان خود را پیدا کنند این است که وجود رپورتاژ این امکان را به مخاطب می‌دهد تا بخش‌های مفید و پرسود یک محصول برای کاربر پر رنگ تر باشد. البته تبلیغات رپورتاژ تنها به دنیای گوگل یا متنی ختم نمی‌شود بلکه هر چیزی که از یک برند، خدمات، محصول و همه موارد موجود در دنیا می‌بینیم، می‌شنویم و یا لمس می‌کنیم درج رپورتاژ محسوب می‌شود. همچنین رپورتاژ همواره مواردی را که برای مخاطبان مفید است را به نمایش و در دسترس قرار می‌دهد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: با ریپورتاژ ارزان دائمی شوید

برای مثال روزنامه و مجله‌ای که هر روز صبح آن را مطالعه می‌کنیم، تبلیغی که در گوگل مشاهده می‌کنیم و یا بسته بندی کیکی که برای مدرسه می‌خریم خود نوعی از رپورتاژ است. اما از مزایای درج رپورتاژ در اینترنت این است که همواره در دسترس است و مخاطب در هر زمان و هر جایی که باشد می‌تواند تنها با یک سرچ ساده به سمت چیزی که میخواهد هدایت شود.

 

بررسی درج رپورتاژ در رتبه سایت شما در گوگل

مطئمئنا پاسخ به این سوال مثبت است زیرا درج رپورتاژ آگهی اصولی و مطابق بر قوانین استاندارد گوگل تاثیر بسیار چشمگیری نه تنها بر کسب و کار شما بلکه در بازدید از سایت مورد نظر و کلیه خدمات در نظر گرفته خواهد داشت. رپورتاژ آگهی خبری اصولی و مطابق با قوانین سئو در گوگل، همانطور که در ابتدا گفته شد سایت را به صفحه اول منتقل می‌کند و علاوه بر آن در هنگام جستجو در موتور جستجوگر نیز به پیشنهاد اول منتقل می‌شود. پس باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که درج رپورتاژ در آنها باعث شود تا بازدید بالا داشته باشد و به نوعی کار تبلیغاتی و تجاری را برای شما آسان تر کند.

البته یکی از نکات حائز اهمیتی که باید در رابطه با این مورد گفته شود این است که سایتهایی که درج ریپورتاژ را قبول می‌کنند خود به تنهایی بازدید بالایی در روز دارند ولی تاثیر بک لینک‌ها برای رپورتاژ ادز در این مورد خود به اندازه این بازدیدها ارزش دارد و به همین لینک دادن به این سایت‌ها بازدید مشتریان را از رپورتاژ آگهی مورد نظر بیشتر می‌کند.

البته در این مورد باید بسیار کارشناسی شده عمل کرد زیرا گوگل در چندین سال اخیر بر روی لینکهای رپورتاژ بسیار حساس شده است  و ممکن است در صورت غیر صحیح بودن لینک‌ها محتوای مورد نظر را از سایت خارج کند. دلیل اصلی این موضوع نیز وجود لینک‌های اسپم و خراب است که آسیب شدید به محتوای شما و همچنین درج رپورتاژ وارد می‌کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.