بازاریابی محتوا و تولید محتوا همیشه کار سختی بوده است. تجهیزات تولید محتوا، بسیار زیاد است اما انتخاب برترین آنها، کاری دشوار است و امروز در این مقاله، قرار است تا 11 تا از بهترین تجهیزات تولید محتوا برای شما معرفی شود.برای داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق، باید تجزیه و تحلیل پشت آن استراتژی را درک کنید و تجهیزات تولید محتوا مناسب در دست داشته باشید.
مقالههای سفارشی
تجزیه و تحلیلهایی که موارد مهمی را برجسته میکنند شامل، معیارهایی که بیشتر به شما اهمیت میدهند، نحوه عملکرد استراتژی فعلی شما چقدر به رسیدن نزدیک هستید و زمینههای پیشرفت یک کسب و کار است.
با استفاده از خدمات رایا مارکتینگ، میتوانید برای سایت خود، مقالههایی سفارش دهید که از نظر سئو، رتبه برتر را کسب کردند و با قرار دادن آنها در سایت، بازدید کنندگان بیشماری را به سمت سایت خود هدایت کنید.
معرفی ابزار و تجهیزات تولید محتوا
تعدادی ابزار و تجهیزات تولید محتوا و همچنین تجزیه و تحلیل بازاریابی با معیارهای قابل تنظیم، انواع تجسمها و داشبورد و یکپارچه سازی برای کمک به شما در اندازه گیری تاثیر استراتژی بازاریابی شما در دسترس است.
1. نرم افزار تجزیه و تحلیل HubSpot به عنوان یکی از برترین تجهیزات تولید محتوا
امروزه موثرترین بازاریابی با ترکیبی از بینش و دادههای مشتری ارائه میشود که به شما نشان میدهد چه کاری را به خوبی انجام میدهید و چه مواردی نیاز به بهبود دارد و تجهیزات تولید محتوا مختلفی برای این کار وجود دارند. با این حال، شناسایی این بینشها و دادهها همیشه یک روند ساده نیست.
برترین ابزارها به عنوان تجهیزات تولید محتوا
HubSpot دسترسی به همه دادهها و اطلاعات را از یک مکان تنها در چند ثانیه برای شما مهیا میکند. دادههای بازاریابی و CRM شما در یک مکان مرکزی سازمان یافته اند و این یکی از برترین ابزارها به عنوان تجهیزات تولید محتوا است.HubSpot همچنین گزارش اسنادی را ارائه میدهند که شامل تماس و گزارش انتساب درآمد است، بنابراین میتوانید هر تعامل مشتری را به رکورد مربوطه و درآمد تولید شده متصل کنید.
معرفی ابزار هاب اسپات
گزارش اسناد همچنین کانالهایی را نشان میدهد که اهداف را هدف قرار میدهند و از آن عبور میکنند و همچنین اینکه کدام یک از آنها باید دوباره بررسی شوند یا در آنها تجدید نظر شود، این بینش لازم را برای تخصیص موثر بودجه شما فراهم میکند.
تجهیزات تولید محتوا HubSpot با قالبهای پیش فرض، زیبا و قابل تنظیم برای نمایش دادههای شما ایجاد شده است.
دادههای منحصر به فرد
سازنده گزارشهای سفارشی دسترسی به دادههای شما را در یک مکان شامل تماس، شرکت، معامله، ایمیل بازاریابی، صفحه فرود و دادههای تعامل وبلاگ فراهم میکند. اشیا سفارشی دادههای منحصر به فرد تجارت شما را ثبت میکنند و آنها را با CRM، دادههای سفارشی به عنوان مثال دادههای موجودی و دادههای تماس ترکیب میکنند تا بتوانید بخشهایی ایجاد کنید و گزارشها، کمپینها و گردش کارهای سفارشی ایجاد کنید.
تجهیزات تولید محتوا
در تجهیزات تولید محتوا هاب اسپات، از رویدادهای رفتاری برای ایجاد یا برنامه ریزی نقاط تماس استفاده کنید، تعاملات سفارشی را که مختص کسب و کار شما هستند ردیابی کنید و نشان دهید که مشتری برای مرحله دیگری از سفر خریدار آماده است.
در آخر، از بازاریابی مبتنی بر حساب استفاده کنید که شکافی بین بازاریابی و فروش دارد و به شما کمک میکند حسابهای هدف خود را ببندید. برای شناسایی حسابهای بسیار با ارزش به عنوان ابزاری که چشم اندازهای مطابقت با معیارهای مشخصات مشتری شما را دارد.
2. تجهیزات تولید محتوا بافر
تجهیزات تولید محتوا Buffer گزینه ای برای ساخت گزارش با توجه به اهداف شما ارائه میدهد. معیارهای سفارشی مربوط به عملکرد حسابهای متعدد رسانههای اجتماعی را اضافه یا حذف کنید. میتوانید آن گزارشها را صادر کنید و به راحتی به اشتراک بگذارید.
گزارشها روزانه به روز میشوند، بنابراین میتوانید مطمئن باشید که دادههای به موقع را دریافت میکنید. تجزیه و تحلیل بافر برای کمک به شما در مشاهده عملکرد کانال در سطح دقیق در یک داشبورد طراحی شده است.
نرم افزار تجهیزات تولید محتوا
نرم افزار تجهیزات تولید محتوا بافر همچنین معیارهای تعامل را برای هر حساب به صورت جداگانه ارائه میدهد. این به شما کمک میکند درک پیچیده ای از نحوه تعامل مشتریان با محتوای اجتماعی به دست آورید. داستانها، پستها و عملکرد هشتگ را اندازه بگیرید و همچنین از طریق کانالها به اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
3. تجهیزات تولید محتوا Google Analytics
تجهیزات تولید محتوا Google Analytics دارای یک سیستم گسترده برای تجزیه و تحلیل بازاریابی محتوا است. رابط بصری آسان است و میتواند برای درک عملکرد محتوای شما در چندین پلتفرم استفاده شود. ابزار تجزیه و تحلیل با مجموعه نرم افزارهای تجاری گوگل ادغام میشود بنابراین میتوانید به همه اطلاعات خود در یک مکان دسترسی پیدا کنید.
4. SimilarWeb
SimilarWeb استانداردهای صنعت ترافیک و تعامل را ارائه میدهد و به شما میگوید وب سایت شما در کجای آنها قرار دارد. این اطلاعات برای کشف چگونگی عملکرد در مقابل رقابت مفید است و این یکی از برترین تجهیزات تولید محتوا است.
با SimilarWeb، کاربران فعال روزانه، جلسات هر کاربر، زمان استفاده و رتبه خود را مشاهده کنید. برای بهبود استراتژی خود، اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان مانند رفتارها یا علایق مکرر را کشف کنید.
5. ابزار سئو Moz
Moz تاثیر محتوای بهینه شده در موتور جستجوگر شما را اندازه گیری میکند و یکی از بهترین تجهیزات تولید محتوا در دنیا محسوب میشود. از چگونگی رتبه بندی کار شما در صنعت خود و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در استراتژی خود بینایی کسب کنید.
پلتفرم Moz رتبه کلمات کلیدی سایت شما و میزان قابل مشاهده بودن اضافه کاری را برای یادگیری اینکه بین مخاطبان چیست و عملکرد خوبی ندارد، ردیابی میکند.
گزارشهای دقیق
علاوه بر این، چگونگی رتبه بندی رقبا در صفحات نتایج موتور جستجو را ردیابی کنید، این به شما امکان میدهد تا زمینههایی را برای بهبود و بخشهایی از کمپین خود را که میتوانید برای هدف قرار دادن آنها استفاده کنید، مشخص کنید.برای کمک به این موضوع، از گزارشهای دقیق تجهیزات تولید محتوا Moz استفاده کنید تا ببینید محتوای شما چگونه به مخاطبان میرسد و چه کارهایی میتوانید برای بهبود انجام دهید.
6. Hotjar
از Hotjar برای ردیابی Sessionهای سایت خود استفاده کنید و Hotjar، میتواند ابزار مناسبی در رابطه با تجهیزات تولید محتوا سایت شما باشد. Hotjar نقشههای حرارتی درباره نحوه و زمان گذراندن وقت مشتریان در وب سایت شما را ارائه میدهد. در واقع، فیلمهایی در زمان واقعی وجود دارد که نحوه پیمایش و استفاده بازدیدکنندگان از وب سایت شما را ضبط میکند.
با تجهیزات تولید محتوا Hotjar میتوانید محتوای مورد توجه مشتری خود را انتخاب کنید و بر روی آن، عملیات سئو پیشرفته انجام دهید. همچنین میتوانید در مورد مرحله ورود به خریدار یا خروج مشتری، پیگیری کنید و نتیجه گیری کنید و ببینید که به چه علت، مشتری خرید خود را تکمیل نکرده است.
7. Semrush
Semrush نام ابزاری است که برای بهینه سازی موتور جستجو مورد استفاده قرار میگیرد و به شما کمک میکند تا عملکرد کلمات کلیدی را در محتوای خود ردیابی کنید. تجهیزات تولید محتوا Semrush، یکی از شناخته شده ترین ابزار در سطح دنیا است.
علاوه بر این، این ابزار رتبه بندی گوگل را ردیابی میکند و اینکه کدام یک از صفحات وب شما بیشترین بازدید را دارند را به شما نشان میدهد. آنچه بازدید کنندگان را به سایت شما سوق میدهد را کشف کنید، زیرا این به شما امکان میدهد محتوای ارائه شده را متناسب با سایت خود تنظیم کنید.
8. استفاده از ابزار Quintly
به طور خلاصه تجهیزات تولید محتوا Quintly، بینش لازم برای تجزیه و تحلیل مبارزات بازاریابی محتوا شما را فراهم میکند. همچنین با فراهم نمودن شخصی سازی، به معیارهای سفارشی، به شما کمک میکند در هنگام برنامه ریزی اجتماعی هوشمندانه تصمیم بگیرید، بنابراین میتوانید نحوه عملکرد استراتژی بازاریابی خود را بهتر درک کنید.
جستجوی گوگل
برای کشف معیارهایی که برای تیمها و اهداف شما مهم است، به طور کامل به همه حسابهای خود وارد میروید و میتوانید گزارشها را براساس تیم مرتب و به اشتراک بگذارید تا همه اطلاعات لازم را به دست آورند و تجهیزات تولید محتوا Quintly میتواند به شما کمک بسیار زیادی کند.
گزارشها همچنین میتوانند با استفاده از سیستم یادگیری ماشین Quintly به صورت خودکار و اندازه گیری شوند. کاربران میتوانند به API دسترسی پیدا کنند، با نرم افزارهای معروف مانند جستجوی گوگل ادغام شوند و دادهها را با خود ادغام کند تا یک گزارش جذاب را به شما تحویل دهد.
9. BuzzSumo
روندهای بازاریابی را در زمان واقعی با تجهیزات تولید محتوا BuzzSumo بر اساس موضوع مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مرتبط باشد. گرایشها را میتوان بر اساس مکان فیلتر کرد، به این ترتیب، شما میتوانید از محبوبیت منطقه ای درک کنید.
محتوای موفقیت آمیز
تجهیزات تولید محتوا BuzzSumo به شما امکان میدهد صفحه اصلی پروفایل خود را شخصی سازی کنید تا بتوانید دادههایی را که برای شما بیشترین اهمیت را دارند، دریافت کنید. کلمات کلیدی مرتبط را برای گنجاندن در رقابت انتخاب کنید، به نمونههایی از محتوای موفقیت آمیز در سایت BuzzSumo دسترسی پیدا کنید و از دادههایی که از طریق این ابزار به دست میآورید استفاده کنید تا دریابید چگونه میتوانید بیشترین میزان بازدید را به محتوای بازاریابی خود ببرید.
10. Kissmetrics
تجهیزات تولید محتوا Kissmetrics به شما امکان میدهد بازدید مشتری در چندین دستگاه را ردیابی کنید، رفتار او را در وب سایت خود تجزیه و تحلیل کنید و معیارهای تبدیل به عنوان مثال نرخ گزاف گویی و زمان حضور در سایت را مرور کنید.Kissmetrics روی تجزیه و تحلیل رفتاری متمرکز است که اگر بخواهید درباره نحوه واکنش مشتریان و تعامل با محتوای شما بیاموزید، مفید است.
11. DataBox
تجهیزات تولید محتوا Databox یک سیستم تجزیه و تحلیل تجارت و داشبورد KPI است که بینشی از وضعیت کسب و کار شما ارائه میدهد. این ابزار تمام دادههای کسب و کار شما را به یک مکان واحد برای ردیابی عملکرد قابل دسترسی سازمان میدهد.
بیش از 70 یکپارچه سازی موجود، فرآیند آوردن دادههای شما به ابزار و همچنین نمایش، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری آنها را ساده میکند. تعداد معیارهایی برای انتخاب و همچنین نماهای سفارشی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها دادههای خود را به گونه ای نمایش دهید که برای تیم شما مناسب باشد.