مقالات آموزشی

توجه به نکاتی درباره انتشار مقاله در سایت‌های رپرتاژ آگهی

مفید بود؟

امروزه انتشار رپورتاژ آگهی

خبری در انواع سایت‌ها به یکی از ضروری ترین و همچنین پر اهمیت ترین موضوعات بدل شده است. همچنین روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد ولی معمولا شرکت‌ها و انواع کسب و کارها امروزه روشی را انتخاب می‌کنند که بازده بالایی داشته باشد و به بهبود سئوی خارجی سایت و همچنین دریافت بک لینک را آسان تر کند.

سفارش دادن رپورتاژ آگهی در سایت‌های رپرتاژ آگهی داخلی یا خارجی ممکن است اما برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و به اصطلاح کارفرما اهمیت دارد که بهترین سایت برای سفارش رپورتاژ مناسب تر است. از این رو در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین سایت‌های رپرتاژ آگهی و ویژگی‌های آن اشاره کنیم.

ویژگی بهترین سایت‌های رپرتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی باید بازده بسیار بالا و خوبی داشته باشد و به همین دلیل است که از دیگر روش‌های تبلیغاتی به صرفه تر و تا حد زیادی نیز به کیفیت سایت مورد نظر برای انتشار محتوا بستگی دارد. سایت‌های بسیار زیادی در دنیای اینترنت و وب وجود دارند که با استفاده از آن می‌توانید رپورتاژ آگهی خبری خود را در آن قرار دهید و با استفاده از تعرفه رپورتاژ خبری که این وب‌ها تعیین می‌کنند، بازده بسیار مطلوبی دریافت کنید.

اما بهترین پیشنهادی که می‌توان در ابتدای راه داشت این است که سایت‌های رپرتاژ آگهی را انتخاب کنید که از بالاترین نرخ تبدیل برخوردار می‌باشند. از این رو هم در هزینه صرفه جویی کرده‌اید و هم خیلی راحت می‌توانید سفارش محتوای خود را به دست سایت‌های رپرتاژ آگهی با کیفیت بالا بسپارید. قیمت خرید رپورتاژ برای کسب و کارها اهمیت بالایی دارد.

همچنین به این موضوع دقت داشته باشید که پیش از سفارش حتما تعداد بازدید از سایت را نیز مورد بررسی قرار دهید. پارامترهای موجود برای کسب و کار و همچنین نکات کلیدی را در سایت‌های رپرتاژ آگهی که قصد سفارش در آن را دارید بررسی کنید و سپس سفارش را به ثبت برسانید. سایت رایا مارکتینگ یکی از این سایت‌های مناسب از برند و کسب و کار شما میباشد.

توصیه‌هایی که باید برای انتخاب بهترین سایت‌های رپرتاژ آگهی به کار ببندید

همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که باید در هنگام انتخاب یک سایت مورد نیاز برای انتشار رپورتاژ آگهی به آن توجه داشته باشید، کپی نبودن محتوای در نظر گرفته شده است. این کار نه تنها به کسب و کار شما آسیب می‌زند بلکه سئوی سایت شما را نیز تضعیف می‌کند.

از این رو سعی کنید که همواره مخاطب خود را درگیر یک متن جذاب و گیرا کنید به گونه‌ای که بعد از خواندن مطلب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود و همچنین یک ری اکشن مناسب و مطابق با رپورتاژ داشته باشد. استفاده از صد کلمه اولیه با کیفیت و همچنین تصاویر مرتبط، کاربران را برای ادامه دادن ترغیب میکند.

خوب است بخوانید: رپرتاژ خبری ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

اما توصیه‌هایی که باید در هنگام انتخاب سایت‌های رپرتاژ آگهی رعایت کنید، بازده مناسبی را برای کسب و کار و تبلیغات شما به همراه خواهد داشت. قیمت رپورتاژ اگهی نیز تا حد زیادی به این توصیه‌ها و نکات گفته شده برای رعایت انتخاب بهترین سایت بستگی خواهد داشت. از مهم ترین این نکات می‌توان به چهار مورد اصلی اشاره کرد:

  • بررسی تعداد و میزان بازدید از سایت میزبان مانند رایا مارکتینگ
  • مرتبط بودن سایت با موضوع کسب و کار مورد نظرتان
  • مخاطبانی که هدف هستند و لحنی که سایت برای معرفی شما در نظر گرفته
  • نرخ تبدیلات سایت میزبان با توجه به قیمت خرید رپورتاژ و مناسب بودن بازده

کدام سایت‌های رپرتاژ آگهی را انتخاب کنیم؟

در قسمت قبل به این موضوع اشاره کردیم که چه توصیه‌هایی را باید برای انتخاب کردن یک سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید. اما برای اینکه نتیجه بهتری را از این انتخاب دریافت کنید، در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم نیز میتواند در داشتن یک بازده مناسب به شما کمک کند.

1. بالا بودن بازدید از سایت

یکی از موضوعات خلیل موثر و همچنین پر اهمیتی که باید در هنگام انتخاب سایت‌های رپرتاژ آگهی به آن توجه کنید بازدید از سایت است. همانطور که می‌دانید بازدید از سایت می‌تواند یک نکته مهم از عملکرد بالای سایت هدف باشد. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که سایت در نظر گرفته شده باید با کسب و کار شما نیز مرتبط باشد.

2. ارتباط بالای موضوعی با سایت

همانطور که اشاره شد مهم ترین نکته‌ای دیگری که باید به آن توجه کنید ارتباط داشتن موضوع سایت با کسب و کار شما می‌باشد.

3. دامین آتوریتی سایت را جدی بگیرید

اعتبار سایت میزبان نیز جزء مهم ترین مواردی است که باید در هنگام انتخاب سایت‌های رپرتاژ آگهی آن را در اولویت قرار دهید. هر چقدر که نمره این اعتبار از 0 تا 100 به 100 نزدیک تر باشد در نتیجه اعتبار و قدرت سایت بالاتر خواهد بود.

آیا می‌توان لیست آگهی‌های رایگان را در سایت‌های رپرتاژ آگهی قرار داد؟

بر اساس قرارداد و توافقی که توسط سایت میزبان برای شما در نظر گرفته می‌شود، قادرید که لیست آگهی‌های رایگان را در سایت قرار دهید. این موضوع می‌تواند در قیمت خرید رپورتاژ نیز تاثیرگذار باشد.

کدام سایت‌های ایرانی را برای انتشار رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می‌کنید؟

همانطور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، سایت‌های داخلی یا خارجی فعال در این حوزه کم نیستند. سایت‌هایی که در ایران می‌توانید برای رپورتاژ آگهی خبری خود از آن استفاده کنید شامل:

  • سایت و پایگاه اطلاع رسانی تابناک
  • سایت عصر ایران
  • سایت ایلنا
  • خبر آنلاین
  • خبرگزاری فارس
  • خبرگزاری مهر
  • سایت خبری مشرق
  • بیتوته
  • سایت خبری ایسنا
  • سایت خبری انتخاب
  • اقتصاد آنلاین
  • افکار نیوز

می‌باشند. هرکدام از این سایت‌ها در حوزه مخصوص خود فعالیت دارند و از این رو برای رپورتاژ آگهی خبری لازم است که ابتدا حوزه فعالیت آن را شناسایی کنید و سپس برای سفارش و منتشر کردن رپورتاژ خود اقدام نمایید.

سایت‌های معرفی شده جزء تاپ ترین و بهترین سایت‌ها برای ارائه مطالب و رپورتاژهای تبلیغاتی به شمار می‌روند. قیمت رپورتاژ آگهی می‌تواند به سایت‌های رپرتاژ آگهی و نحوه ارائه و معرفی کسب و کار شما به مخاطبان بستگی داشته باشد که نیازمند بررسی و تحقیق می‌باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.