مقالات آموزشی

راه حلی برای به دست آوردن ویژگی‌های یک نویسنده خوب

مفید بود؟

من نویسنده، نمایشنامه نویس و ویراستار مستقل هستم. در این مقاله قرار است برای شما ذکر شود که چه کسی نویسنده خوب است. همیشه از من می‌پرسند چه توصیه ای به نویسندگان مشتاق دارم. من با نویسندگان با استعداد و شگفت انگیز بسیاری از نمایشنامه‌ها، رمان‌ها، شعرها و فیلمنامه‌ها ملاقات کرده ام و همه آنها عادات مشابهی دارند که در ادامه برای شما ذکر شده است.

برای تبدیل شدن به نویسنده خوب، هر روز بنویسید

ایده هر روز نوشتن نثر عمیق ادبی می‌تواند طاقت فرسا باشد، اما در نتیجه، شما را تبدیل به یک نویسنده خوب می‌کند. در واقع، نوشتن هر روز بسیار ساده تر است. یکی از دوستان نویسنده من به عنوان دستیار اداری کار می‌کند و هر روز او 15 دقیقه قبل از کار و 15 دقیقه در طول ناهار می‌نویسد.

می‌توانید در مورد تمام ایده‌های خوبی که در طول روز برای رمان یا فیلمنامه دارید صحبت کنید، اما راه شماره یک نویسنده بودن نشستن و نوشتن است.با استفاده از خدمات رایا مارکتینگ، می‌توانید نویسندگان با استعداد را برای کسب و کار خود، استخدام کنید و اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا متنی، تولید محتوا تصویری، اینفوگرافیک، محتوای اختصاصی و… کنید.

2. یک نویسنده خوب، ژورنال مخصوص خود دارد!

حتی برای افراد غیر نویسنده، ژورنال ابزاری عالی برای خودسازی است و این شما را تبدیل به یک نویسنده خوب می‌کند.ژورنال به شما مکانی می‌دهد تا بتوانید زندگی خود را ثبت کنید، احساسات خود را پردازش کنید و تصمیمات مهمی بگیرید. علاوه بر این، نویسندگانی که مجله می‌نویسند، همیشه مکانی برای ثبت ایده‌هایی که به ذهنشان می‌رسد و محلی برای تمرین نوشتن دارند.

 برای به دست آوردن مهارت نویسنده، دنبال یادگیری باشید!

وقتی یک اتفاق “بد” در زندگی شما رخ می‌دهد، این یک فرصت عالی را به شما می‌دهد. از خود بپرسید که چگونه می‌توانید این اتفاق به ظاهر منفی را دوباره قالب بندی کرده و از آن برای نوشتن خود استفاده کنید و تمرین نویسنده خوب بودن کنید. همه ما تراژدی‌هایی را تجربه می‌کنیم، اما یک نویسنده ماهر قادر خواهد بود برای برخی از آنها کاربردی پیدا کند.

منتقد درونی خود را ساکت کنید

صداهای انتقادی در سر شما وقتی می‌نشینید تا بنویسید، دوست دارد وحشی شود. “این احمقانه است.” “هیچ کس نمی خواهد این را بخواند.” “انتهای این متن به کجا می‌رود؟”، برای تبدیل شدن به نویسنده خوب، به آنها گوش ندهید اگر به آنها اجازه دهید خلاقیت شما را خفه کنند، بنابراین بیاموزید که چگونه آنها را ببندید. درباره خود قضاوت نکنید و خلاقیت خود را محدود نکنید.

تا آنجا که می‌توانید، بخوانید!

نوع کتاب‌هایی را که می‌خواهید بنویسید، بخوانید تا به یک نویسنده خوب تبدیل شوید. کتاب‌هایی بخوانید که شما را به وجد می‌آورد و باعث می‌شود داستان سرایی، پرشور شوید. با خواندن آثار آنها از نویسندگان مختلف بیاموزید. حتی اگر کتابی را می‌خوانید که به نظرتان ضعیف نوشته شده است، از خود بپرسید چه چیزی می‌توانید از آن یاد بگیرید.

طرد و انتقاد را در آغوش بگیرید

درک کنید که هر چیزی، هنر ذهنی است و این مسائل به نویسنده خوب کمک می‌کند. طرد شدن به این معنی است که شما خود را در آنجا قرار می‌دهید، که عالی است. من نویسندگان بسیاری را می‌بینم که استعداد فوق العاده ای دارند اما هرگز با استعداد خود کاری نمی کنند زیرا از طرد شدن می‌ترسند. از نامه‌های رد خود یک کولاژ تهیه کنید و به آنها افتخار کنید. هر “نامه ردی” که دریافت می‌کنید بیانگر زمانی است که سعی کرده اید، که بسیار بیشتر از چیزی است که بسیاری از مردم می‌توانند بگویند.

برای تبدیل شدن به نویسنده خوب، چیزهای جدید را امتحان کنید!

برای تبدیل شدن به نویسنده خوب، مهارت‌های جدید بیاموزید، در سرگرمی‌های جدید شرکت کنید، به مکان‌های جدید بروید. جهان را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. فعالیت‌های جدید، مکان‌های جدید، افراد جدید، فرهنگ‌های جدید. همه این موارد باعث می‌شود شما به فکر داستان‌های جدید باشید.

یک نویسنده خوب، به نوشته‌های شخصی خود توجه می‌کند!

نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، حتی ایمیل‌ها و به روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند چیزی در مورد نوشتن به شما بیاموزند و شما را تبدیل به یک نویسنده خوب کند. فکر می‌کردید در مورد آن قسمت از بازی تاج و تخت، از نقطه نظر داستان چه چیزی کار کرده است؟ آیا به دوستی توجه کرده اید که از دستور زبان ضعیف در توییت‌های خود استفاده می‌کند؟ آیا راهی وجود دارد که رئیس شما بتواند آن ایمیل را بهتر ایجاد کند؟

همیشه راه‌های رشد را پیدا کنید

هرگز فکر نکنید که به عنوان نویسنده به کمال رسیده اید و در حال حاضر یک نویسنده خوب هستید. در هر سطحی که باشید، همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد. شما همیشه باید در جهت پیشرفت تلاش کنید.

به سایر نویسندگان گوش فرا دهید

مطابق با شماره 9، برخی از راه‌هایی که می‌توانید برای پیشرفت و همیشه یادگیری تلاش کنید، شرکت در کلاس‌های نوشتن، خواندن کتاب‌های نوشتن کتاب‌های حرفه ای، خواندن وبلاگ‌های مختلف، دنبال کردن نویسندگان در شبکه‌های اجتماعی و … است. همیشه از خرد نویسندگان یاد بگیرید تا تبدیل به یک نویسنده خوب شوید.

خود را به چالش بکشید

هیچ چیز خیلی بلند پروازانه نیست و تبدیل شدن به یک نویسنده خوب، دور از انتظار نیست. به خود نگویید که نمی توانید یک رمان علمی تخیلی بنویسید یا نمی توانید در عرض یک ماه رمان بنویسید. به خودتان اجازه دهید دنبال آن بروید.

 

هنر را تجربه کنید

به موزه بروید، به کنسرت بروید، به دیدن فیلم‌ها، به تماشای تئاتر زنده بروید … همیشه به دنبال راه‌های جدید برای الهام گرفتن و حمایت از سایر هنرمندان باشید. شما هرگز نمیدانید چه زمانی یک نقاشی، عکس، آهنگ یا فیلم الهام بخش داستان بعدی شما است و شما یک نویسنده خوب خواهید بود.

وسواسی خود را دنبال کنید

آنچه می‌خواهید بنویسید، نه آنچه والدین یا دوستانتان یا هر کس دیگری می‌خواهد شما بنویسید. آنچه فکر می‌کنید می‌فروشد یا آنچه فکر می‌کنید ناشران می‌خواهند ببینند، ننویسید. درباره مواردی که باعث هیجان شما می‌شود، بنویسید و این شما را به عنوان یک نویسنده خوب، معرفی می‌کند.

به عنوان یک نویسنده خوب و حرفه ای، برای صدای خود ارزش قائل شوید!

خود را با نویسندگان دیگر مقایسه نکنید. سعی نکنید جی.کی. رولینگ بعدی باشید. رولینگ یا استیون کینگ. هر کس تجربیات منحصر به فرد و دیدگاه خاص خود را دارد. هیچ دو نویسنده ای داستان‌های یکسانی در درون خود نخواهند داشت یا به همان شیوه داستان می‌گویند.
داستان‌هایی را که فقط می‌توانید بگویید پیدا کنید و آنها را بنویسید و این کار، شما را تبدیل به یک نویسنده خوب می‌کند. وقتی این کار را انجام دادید، به نوشتن ادامه دهید.

محتوا نویس خوب بودن

محتوا نویس خوب بودن به چیزی بیشتر از “کلمات سازی” نیاز دارد. در پست وبلاگ امروز، ما بر ویژگی‌های یک نویسنده محتوا خوب تمرکز خواهیم کرد و مهارت‌های لازم را برای دستیابی به موفقیت خارق العاده برای کار خود یا دیگران به عنوان نویسنده محتوا افزایش خواهیم داد.
خواه یک نویسنده مستقل باشید یا وبلاگ خود را اداره کنید، مسلم است که شما باید حداقل اصول نوشتن را بدانید که شامل دستور زبان پایه، نحوه ساخت جمله و ساختار مقاله (مقدمه، ساختار متن و نتیجه) است.
اگر مقاله ای در مورد توسعه مهارت‌های نوشتن مطالب می‌خوانید، احتمالا تصور می‌کنید که درک اساسی از این اصول اساسی دارید.

ایجاد محتوای با کیفیت

با این حال، صرفا یک نویسنده خوب برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای خوانندگان آنلاین کافی نیست. نوشتن محتوا جنبه‌های بیشتری نسبت به قرار دادن کلمات در یک صفحه دارد.
محتوایی که ایجاد می‌کنید باید هدفی داشته باشد که شما را به سمت هدف نهایی خود سوق دهد. این محتوا باید به خوبی تحقیق شود، به طور صحیح نوشته شده و برای خوانندگان و همچنین موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی بهینه شود.
این همان چیزی است که امروز درباره آن صحبت خواهیم کرد.در اینجا مهمترین ویژگی‌های یک محتوا نویس خوب وجود دارد که می‌توانید برای پیشرفت حرفه ای خود روی آنها تمرکز کنید.

1. مهارت‌های ارتباطی مکتوب عالی

اول و مهمترین، شما باید درک اولیه ای از گرامر، هجی و ساخت جمله داشته باشید و پس از آن، گام‌های لازم برای نویسنده خوب شدن، بردارید. این نه تنها پایه و اساس نوشتن خوب است، بلکه فقدان آن باعث کاهش اعتبار شما می‌شود.
خبر خوب این است که یادگیری مهارت‌های ارتباطی بسیار ساده است. منابع زیادی به صورت آنلاین وجود دارد، ابزارهای مفید و بی شماری رایگان، و هنگامی که در مورد یک جمله شک دارید، به دور از حل تردید خود در جستجوی گوگل هستید.

2. قابلیت ویرایش و توزیع

اینکه بتوانید کارهای خود را اصلاح و به روز کنید بخشی از نویسنده خوب محتوا است.
پس از نوشتن مقاله، کمی استراحت کنید و کلاه نویسندگی خود را بردارید. سپس، بنشینید و به جای آن کلاه ویرایشگر خود را بپوشید. بلد بودن هر دو مهارت، باعث می‌شود، شما یک نویسنده خوب در جامعه معرفی شوید.

 ویرایش محتوا 

من بیش از 5 سال است که به صورت حرفه ای می‌نویسم. بعد از ویرایش یک یا دو مقاله، هنوز اشتباه تایپی پیدا می‌کنم. یکی از اعضای جامعه ما اخیرا چندین محتوا را جستجو کرده است تا فقط با کمک جامعه ما و برخی از دوستانش متوجه شود که خواندن محتوا تقریبا غیر ممکن است. او روزها را به بازگشت و بازنویسی / ویرایش همه آن صرف کرد .

در نهایت به زمان بیشتری از تصحیح و ویرایش محتوا برای اولین بار نیاز داشت.
بررسی خطاها پس از نوشتن اولین پیش نویس پست وبلاگ خود ممکن است زمان بر باشد و ممکن است فکر کنید که استفاده از آن زمان برای سایر فعالیت‌های نگهداری وبلاگ یا ایجاد محتوای جدید مفیدتر است، اما اینطور نیست.

3. مهارت در داستان سرایی

تفاوت نوشتن با داستان سرایی یک نویسنده خوب چیست؟
گفتن یک داستان فراتر از دستور زبان و انتخاب کلمه است. این برای تجزیه و تحلیل یک موضوع پیچیده و مرتبط کردن آن با خوانندگان خود، از تجربیات و درک خود استفاده می‌کنید.

داستان نویسان عالی می‌توانند خوانندگان را سرگرم کنند در حالی که به آنها چیزی می‌آموزند و می‌توانند در عین مختصر احساسات را برانگیزند. هرچه مهارت شما در بافتن داستان نویسی در نوشتن محتوا بیشتر باشد، محتوای شما نیز موثرتر خواهد بود.

4. شخصیت سازی

برای احساس هر نوع ارتباط با شما، مردم باید احساس کنند که آنها در حال خواندن مطالب نوشته شده توسط یک فرد واقعی هستند و نویسنده خوب آن را تولید کرده است و نه تولید کننده مقاله و با ظهور فناوری هوش مصنوعی برجسته تر می‌شود.

گفتن داستان‌های واقعی و قابل گفتگو شامل ارائه بخشی از خود به خوانندگانتان است. می‌تواند ترسناک باشد، اما نیازی نیست همه چیز را فاش کنید.یک نویسنده خوب مطالب قادر است انسانیت و فردیت کافی را برای ارتباط با خوانندگان خود آشکار کند، آنها را مجبور به خواندن مطالب خود کند و مرتبا بازگردد.

5. مهارت تحقیق

یک مطلب خوب نوشته شده خوب است، اما یک مطلب خوب تحقیق شده می‌تواند بهتر باشد. برای محتوای آنلاین، بینشی که رقبا از شما ارائه نمی دهند چیزی است که به شما قدرت می‌دهد و ارتباط مستقیمی با موفقیت محتوای شما دارد. این بینش‌ها از تحقیقات حاصل می‌شود.
هدف از ایجاد محتوا این است که اطلاعات مفید هر چه بیشتر را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید و خود را به دیگران، یک نویسنده خوب معرفی کنید. تنها زمانی می‌توانید به این مهم دست یابید که می‌دانید چگونه تحقیق کنید و کجا منابع اطلاعاتی معتبری را پیدا کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.