مقالات آموزشی

معرفی برنامه جدید خرید IG (IG Shopping) در اینستاگرام و بررسی مزایای آن

مفید بود؟

گزارش شده است که اینستاگرام به صورت انحصاری در حال ایجاد یک اپلیکیشن جدید برای خرید می باشد.
ورج (The Verge) این گونه اظهار دارد که برحسب منابع، ممکن است این اپلیکیشن جدید با نام خرید IG (IG Shopping) شناخته شود.
این برنامه به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند محصولات برندهای دلخواه خود را در اپلیکیشن اینستاگرام اصلی دنبال و آنها را مشاهده کنند و همچنین می توانند خرید محصولات دلخواه خود را به طور مستقیم در خرید IG (IG Shopping) انجام دهند.

اینستاگرام هیچ نظری درباره این اپلیکیشن جدید ارائه نداده است اما ورج (The Verge) این گونه اظهار دارد که دو منبع وجود دارند که این داستان را مورد تایید قرار داده اند.
با توجه به آنچه گفته شده، جزئیات کاملی در این مرحله ارائه نشده است. زمان راه اندازی این اپلیکیشن معلوم نیست، اگر چه مطمئنا اگر این برنامه زودتر از زمان مشخص راه اندازی شود، سود زیادی برای خرده فروشان در فصل خرید تعطیلات به همراه خواهد داشت.
اکنون، برندها توانسته اند با استفاده از برچسب زدن عکس ها همراه با لینک ها به صفحات محصولات، به طور غیر مستقیم کالاهای خود را به فروش برسانند.

کاربران می توانند با ضربه زدن روی برچسب محصول وارد صفحه جدیدی در مرورگر درون برنامه اینستاگرام شوند که در این قسمت می توانند فروش خود را کامل کنند.
اینستاگرام همچنین توانسته است در ماه ژوئن گذشته، ویژگی را در اختیار برندها قرار دهد که با استفاده از آن می توانند محصولات خود را در استوری ها به فروش برسانند.
با این وجود، هیچ کدام از این ویژگی ها این توانایی را ندارند که تجربه زیادی را ارائه دهند زیرا کاربران باید از حساب های مجزایی در هر کدام از وب سایت های برندها برخوردار باشند.
اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد تا تنها بتوانند با یک حساب خرید IG (IG Shopping) از چندین برند خرید کنند و احتمال می رود که اینستاگرام با استفاده از این روش بخواهد تجربه تجارت الکترونیک را توسعه دهد.

توصیه می شود مقاله استفاده از میانبرهای ایموجی شخصی در قسمت نظرات توسط اینستاگرام را مطالعه نمایید.

این ویژگی می تواند باعث فروش بیشتر برندها در اینستاگرام شود.
آمار نشان داده اند که اینستاگرام از یک پایه کاربری برخوردار است که از اپلیکیشن خرید IG (IG Shopping) حمایت می کند.
برحسب تماس به دست آمده اخیر فیس بوک، بیشتر از 25 میلیون مشاغل از حساب های اینستاگرام برخوردار می باشند و چهار نفر از پنج کاربر حداقل یکی از این مشاغل را دنبال می کنند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.