مقالات آموزشی

مواردی که باید درباره اسلایدرهای جدید ایموجی اینستاگرام بدانید

مفید بود؟

اینستاگرام توانسته است اسلایدرهای جدید ایموجی را منتشر کند که کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند به نظراتی که در رابطه با موضوعات مختلف ارسال می کنند، امتیاز دهند و برای انجام این کار فقط کافی است شکلک و یا ایموجی مورد نظر خود را در امتداد یک مقیاس کشویی حرکت دهند.

اسلایدرهای جدید ایموجی اینستاگرام

این اسلایدرهای شکلک و یا ایموجی، جدید هستند و توانسته اند برداشت جدیدی از برچسب های نظر سنجی اینستاگرام ایجاد کنند و شما همچنین می توانید آنها را در استوری ها نیز مورد استفاده قرار دهید.

در صورتی که کاربران با استفاده از برچسب های نظر سنجی تنها می توانستند از دو مورد یکی را انتخاب کنند، اما در رابطه با برچسب های ایموجی باید اشاره کرد که آنها می توانند طیف گسترده ای از احساسات را در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال، آنها می توانند به کاربران دیگر نشان دهند که آیا شما نسبت به چیز خاصی علاقه و اشتیاق دارید یا خیر، و یا حتی می توانند میزان دوست داشتن شما را نسبت به چیزی بیان کنند.
زمانی که شما مقیاس را به سمت بالا و پایین حرکت می دهید، ایموجی که در اسلایدر موجود می باشد تغییر می کند. به عنوان مثال، با انجام این کار می توانید ایموجی صورتک خالی را به صورتکی با چشمان قلبی تغییر دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام چگونه مشخص می شود؟

رامطالعه نمایید.

برچسب های ایموجی نیز مانند برچسب های نظر سنجی به شما این امکان را می دهند تا مطلع شوید دنبال کننده های شما کدام گزینه را مورد انتخاب خود قرار داده اند و همچنین اسلایدرهای ایموجی این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا بدانید که دنبال کننده های شخصی شما تا چه اندازه مقیاس را حرکت داده اند.

شما می توانید اسلایدرهای ایموجی را مانند سایر برچسب های دیگر در استوری ها مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید آنها را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید، سوالی مطرح کنید و سپس ایموجی های مورد علاقه خود را برای استفاده انتخاب کنید.
اگر اپلیکیشن اینستاگرام را به روز رسانی کنید، می توانید این ویژگی را در گوشی های i OS و اندروید مورد استفاده قرار دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.