مقالات آموزشی

توجه به اینستاگرام و برندهایی که این امکان را می دهد تا اقدام به فروش محصولات در استوری کنند

مفید بود؟

شما با استفاده از اینستاگرام می توانید اقدام به فروش محصولات در استوری کنید و همچنین از برچسب های خرید جدید استفاده کنید.
قبلا اینستاگرام این امکان را به کاربران داده بود تا ویژگی های خرید را در پست های عادی به اشتراک بگذارند. اکنون شما می توانید همین عملکرد را در استوری خود توسعه دهید.
این با ویژگی “برای اینکه بتوانید لینک را مشاهده کنید، بالا بکشید” متفاوت است که هر شخصی از صفحه کسب و کار و تجاری اینستاگرام برخوردار باشد، می تواند محصولات خود را در استوری ها نیز به اشتراک بگذارد.

اکنون، اینستاگرام به برندها این امکان را می دهد تا بتوانند برچسب های کیف خرید را درون استوری قرار دهند و کاربران نیز باید روی آنها ضربه بزنند تا بتوانند محصول را مشاهده کنند.
از نظر تئوری، اگر شما چندین محصول را در استوری خود به اشتراک بگذارید، در این صورت می توانید چندین برچسب خرید نیز اضافه کنید و آنها را به هر محصولی ربط دهید.
همان طور که در این قسمت مشاهده می کنید، زمانی که شما برچسب ها را به طور مستقیم روی محصول و یا نزدیک آن قرار می دهید، بسیار عالی به نظر می رسند.
اینستاگرام اشاره کرده است که کاربران در این اپلیکیشن دارای برندهای معتبر و خوبی می باشند و برای اینکه بتوانند محصولات دلخواه خود را مشاهده کنند، از تماشای استوری دوری می کنند.

کاربرانی که محصولات خود را از اینستاگرام خریداری می کنند، از آگاهی و هوشیاری زیادی برخوردار می باشند. آنها به سراغ اینستاگرام می روند تا از جدیدترین روندها و سبک ها بازدید کنند. 300 میلیون کاربر هر روز از اینستاگرام بازدید می کنند و به صورت فزاینده ای می توانند محصولات جدید از برندهایی که در جستجوی آنها بوده اند را به دست آورند. در یک نظرسنجی که اخیرا انجام شده است، برخی از کاربران اینستاگرام اشاره کرده اند که آنها به سراغ استوری ها می روند تا بتوانند از برندهای دلخواهشان آگاهی و دانش لازم را کسب کنند، به دیدگاه خود نسبت به محصولات برسند و همچنین با محصولات جدیدی که با آنها در ارتباط هستند بیشتر آشنا شوند.

پیشنهاد می کنیم مقاله اینستاگرام درباره اسکرین شات از استوری چه تصمیماتی را ارائه داده است؟

را مطالعه نمایید

اما فعلا فروش محصولات در استوری همراه با برچسب های خرید تنها برای برندهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. اینستاگرام درباره این مورد هیچ توضیحی نداده است که چگونه میانگین صفحات کسب و کار و تجاری می توانند از این برچسب ها در استوری های خود استفاده کنند، و معلوم نکرده است که آیا در نهایت تمام کاربران می توانند این ویژگی را در کسب و کار خود به کار ببرند یا خیر.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.