مقالات آموزشی

بررسی ایجاد یک شرکت چند میلیون دلاری با حسابرسی محتوایی

مفید بود؟

در اینجا به این مطلب میپردازیم که چگونه چند شرکت چند میلیون دلاری با حسابرسی محتوای سئو شده را برای پایه گذاری رشد ثابت ماهیانه و سالیانه بکار گرفتند.

چگونگی پایه گذاری شرکت چند میلیون دلاری با حسابرسی محتوای سئو شده

شرکت های چند میلیون دلاری حدس نمی زنند.

شاید زمان بندی و شانس به موفقیت برخی از شرکت ها نسبت داده شود،اما وقتی شرکت ها از یک آستانه مشخصی عبور می کنند و افراد درون آنها موفقیت خود را در چندین مکان مختلف تکرار می کنند، این امر نشان دهنده آن است که نقشه راه های اثبات شده ای دارند که از آنها دنباله روی می کنند و نه چک لیست های زیبا.

اما استراتژی ها، اصول و معیارهای تصمیم گیری مشروع ، هیچکدام در اینمورد کارایی ندارند.

در اینجا در مورد چگونگی استفاده از حسابرسی محتوای  سئو شده توسط چند  شرکت چند میلیون دلاری برای ایجاد این فونداسیون و رشد مداوم ماهیانه و سالیانه توضیح می دهیم.

1. شروع با ممیزی عملکرد گذشته  خود برای کشف بزرگترین فرصت ها 

فروش با یک شاخص تاخیردار است.

در ابتدا، محتوا می آید. کلمات کلیدی و  لینک ها  باعث ایجاد ترافیک می شوند. بعضی از آنها به لید تبدیل می شوند و بدنبال آن شما کسب درآمد می کنید. به عبارت دیگر، مورد توجه قرار دادن رده های پایین (خروجی)، تا وقتی که در ابتدا با ورودی ها شروع میکنید، غیرممکن است.. اولین کار Gaetano DiNardi s پس از پیوستن به Nextiva طی چند ماه پیش ، یک حسابرسی محتوا رقابتی بود و این کاری بود که او عادت داشت قبل از هر کاری در یک شرکت انجام دهد. در اوایل سال 2016، DiNardi به عنوان مدیرجدید سئو به تیم Pipedrive  به این شرکت پیوست. وی در حالی که استراتژی و عملیات های  سئو پاییپ درایو را رهبری می کرد، وظیفه داشت همه موارد از رتبه بندی گرفته تا بازدید، فروش و نتیجه کلی آنها را بهبود بخشد.

وی گفت: ” کل کار من بر اساس بازاریابی داخلی بود. سئو، بازاریابی محتوا، تولید لید داخلی بود. هدف ساده بود: رشد. ”

اولین قدم این بود که بفهمیم چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست و بزرگترین فرصت ها در کجا قرار دارد.

که با در نظر گرفتن موارد زیر بود:

• صفحات فرود: طول، محتوا، CTA ، پیشنهاد ارزش، جریان کاربر.

• رتبه بندی های محتوا: نگاهی به موقعیت های SERP ، رقبا،  لینک ها ی مورد نیاز و به روزرسانی محتوا مورد نیاز.

• تحقیق در خصوص کلمات کلیدی: با تجزیه و تحلیل اینکه کدام کلمات کلیدی را هدف قرار داده اند و یافتن تغییرات جدید با دنباله بلند .

• نادیده گرفتن معیارهای پوچ: با تجزیه و تحلیل داده های SEO، او تمام تلاش خود را بر روی بهبود هزینه اکتساب و ارزش مادام العمر متمرکز کرد.

• ساختار سایت: چگونگی سرازیر شدن کاربران در سایت و و وقوع افت های شدید.

• حسابرسی محتوا: مشاهده محتوا، برش و حذف محتوا های بدرد نخور و یافتن محتواهایی که براساس بهترین روش ها قابل بهبود میباشند.

• کمپین های ایجاد برند: مورد اشاره قرار دادن نشریات مهم مانند Fortune ، Entrepreneur ، Huffington Post

، Inc. ، VentureBeat و LinkedIn Business برای کمک به ایجاد هرکر فروش  و برند شخصی اش.

او ابتدا با تمرکز بر روی صفحات فرود، بهبود فراخوانی به عمل نمودن و پیشنهادات ارزش همسو با عناصر CRO برای تشویق تبدیل ها شروع نمود. با انجام این کار، تبدیل کلی به میزان 12٪ افزایش یافت.

دیناردی هنگام بررسی ساختار سایت، گزارش های Google Analytics برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی جریان کاربر در سراسر سایت بکار برد:

او با این گزارش ها مسیر رایج  بازدیدکنندگان منحصر به فرد و چگونگی رشد آگاهی برند را مشخص نمود که از جمله آنها این بود که کدام پست ها را مشاهده کرده اند و چند گام برای تبدیل آنها برداشته شده است.

به عنوان مثال یک کانال یا منبع ترافیک، به شما سرنخی از خواسته های هر بازدید کننده و چگونگی کمک به آنها در یافتن آن می دهد.

علاوه براین، او بعد از آن می توانست نقاط  اصلی افت واینکه کدام صفحات را بازدیدکنندگان دنبال می کنند را مشاهده کند که یک پیروزی آسان برای حذف صفحات محتوای بدرد نخور یا مطابقت بهتر هدف جستجو برای دشوارسازی آنها می باشد.

گائتانو با عمیق تر شدن در حسابرسی محتوا، بر روی حصول اطمینان از اینکه هر پست از بهترین روش ها برای طول، موضوع، ساختار و کیفیت محتوا برخوردار است، متمرکز شد. اجرای کمپین هایی به سبک آسمان خراش برای محتوا، باعث بهبود طول محتوا می شود. سپس ، دیناردی همچنین در زمینه کیفیت، به روزرسانی مطالب در مقیاس با کلمات کلیدی معنایی و تکیه بر ابزارهای دستور زبان خودکار برای کاهش امتیازات اضافی، مهارت لازم را کسب نمود.

این تاکتیک منجر به افزایش 4-5 درصدی تبدیل ها از جستجوی ارگانیک، افزایش 20 درصدی در ترافیک و رشد دو برابری کلمات کلیدی ارگانیک گردید.

“حسابرسی محتوای سئو شده یک ضرورت است. اگر استراتژی های موجود را بررسی نکنید و نببینید با چه نوع محتوایی کار می کنید، نمی توانید ابتدا چه چیزی را مورد توجه قرار دهید. ”

پرده برداری از این موضوعات و فرصت ها تنها اولین قدم است. مورد بعدی این است که بفهمیم دقیقاً چه زمانی باید به هر کدام از اینها بپردازیم.

2. اولویت بندی مجدد  فرصتهای حسابرسی محتوای خود برای انجام کار درست در زمان مناسب

تبلیغات بکار رفته قبلاً هزینه بالایی داشت، بنابراین PR  بود.

با این وجود، امروزه تقریباً برای هر کانال یا رسانه ای موانع زیادی برای ورود وجود ندارد. هر کسی، در هر مکانی، می تواند یک کمپین تبلیغاتی را شروع کند یا چند صد ایمیل را برای بلاگرها ارسال نماید.

بنابراین مشکل، داشتن گزینه ها نیست. در واقع، این برعکس است. در واقع کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در هرلحظه انجام دهید.

از اینرو، موفقیت حسابرسی محتوا توسط آنچه شما تصمیم می گیرید انجام می شود و نوع ترتیب آن تعیین می شود.

کوین جونز امروز سئو در BigCommerce را هدایت می کند. اما او این درس را با نظارت همزمان بر ده ها سایت  در آژانسی به نام به Apogee Results در آستین ، تگزاس فرا گرفته است.

پویایی آژانس مشتری نیز در این مسئله نقش دارد. به طور معمول ، تدوین سودآورترین استراتژی ها و تاکتیک ها مدت زمان زیادی به طول می انجامد. با این حال، مشتریان وقت ندارند. آنها ASAP نتایج را می خواهند.

بنابراین شما دائماً با تضاد ارائه نتایج فوری برای رضایتمندی مشتری روبرو هستید و همزمان پایه و اساس را می سازید تا بتوانید نتایج طولانی مدت را در آینده ادامه دهید.

تعجب آور نیست که رویکرد کوین، در ابتدا با حسابرسی محتوای  سئو شده شروع شد. این تحقیق ابتدا با تجزیه و تحلیل تنظیمات فنی قبل از محتوای سایت و بهینه سازی آن ، سپس پیشرفت در ایجاد لینک  انجام شد.

این حسابرسی محتوا اولیه همچنین برای شناسایی میوه های بالقوه کم آویز استفاده شد. به عنوان مثال، یک خطای خزش ساده که از نمایه سازی جلوگیری می کند، می تواند فوراً ROI را به مشتری تحویل دهد. این یعنی ، شما می دانستید کجا را جستجو کنید.

گاهی اوقات افراد از کاوش در این داده ها و تنظیم محتوای موجود غافل می شوند. ساده است، اما اغلب تأثیر زیادی دارد. آنها باید این کار را قبل از تولید محتوای سئو شده برند انجام دهند. ”

جونزدر ابتدا سئوی فنی را اولویت بندی می کند، زیرا “در بسیاری از موارد بسیار کمک کننده است.” به خصوص در خصوص وب سایت های بزرگتر که طی سالها تغییر کرده یا تکامل یافته اند. ”

این یک مسابقه آهسته و ثابت برای پیشرفت های فنی است. پاکسازی یک خانه کاملاً دردناک است. ”

از آنجا، جونز به سمت تغییرات سایت ، مانند تحقیقات کلمات کلیدی و فرصت های محتوا حرکت می کند.

این رویکرد موجب خوشحالی مشتریان می شود چرا که “آنها می توانند افزایش سریع تری در ترافیک را ببینند، ضمن اینکه از توازن طولانی مدت سئو فنی بهره مند می شوند.”

هر وب سایت جدید متفاوت است، بنابراین ممکن است سفارش منحصر به فرد باشد. اما به طور کلی، کوین وقت خود را حدود 40٪ برای ساخت لینک، 40٪ برای محتوا و 20٪ برای قسمت فنی بعد از مرحله اصلاح اولیه تقسیم بندی می نماید.

مکانیک در واقع بسیار آسان است. قسمت دشوارآن این است که دائماً امتیازات اهرم را بر اساس جائیکه شما در حال حاضر قوی یا ضعیف هستید ضعیف یا قوی مجددا ارزیابی کنید.

به عنوان مثال ، اجازه بدهید بگوییم که شما می خواهید یک فرصت کلمه کلیدی را ارزیابی کنید. این تصمیم در نهایت به موارد زیر برمی گردد:

• تقاضا: تعداد افرادی که این اصطلاح را جستجو می کنند.

• رقابت: تعداد و قدرت افرادی که برای این اصطلاح رقابت می کنند

بله ، در واقعیت بازی های بیشتری وجود دارد. بله، مرحله قیف و هدف جستجو و بسیاری از معیارهای دیگر دخیل هستند.

اما در پایان روز، می تواند و باید به همین سادگی باشد. “بازاریابی محتوا ” را در نظر بگیرید:

حالا، مرجع سایت و دامنه های ارجاع را با دامنه خود مقایسه کنید.

این مثال به شدت رقابتی است. بنابراین تا زمانی که سایت شما مدتی نباشد، احتمال موفقیت شما کم است. این بدان معناست که شما یا باید:

• یک کوئری جستجوی جدید و کمتر رقابتی را مشخص کنید

• . برای بهبود معیارهای خارج از سایت خود تلاش کنید تا رقابت را منعکس نماید.

در هر صورت ، احتمالاً فعلا خواهان عدم الویت بندی می باشید. بالا رفتن در موقعیت پنجم نیز می تواند 50 ام باشد.

از اینرو شاید ایجاد محتوای جدید ایده خوبی نباشد. شاید دو برابر کردن موارد موجود باعث بازدهی بهتری در طی شش ماه آینده شود.

این یک تحلیل ساده هزینه / سود تخصیص منابع در پایان روز است.

کدام گزینه، بهترین، سریعترین بازده در وقت و پول شما را فراهم خواهد نمود؟

ایجاد یک پست وبلاگ از ابتدا ممکن است نیمی از روز شما یا کل روز شما را بگیرد. سپس، ممکن است چند هفته دیگر (یا ماه ها) طول بکشد تا آن صفحه رتبه بندی شود.

یا می توانید یک صفحه موجود در سایت خود را انتخاب کنید که قول شما را نشان می دهد  و سه تا شش ساعت زمان برای بهبود آن صرف کنید.

فرصت ها وجود دارند و به احتمال زیاد، نتایج بسیار بهتری را خواهید دید که از جایگاه یازدهم در گوگل به رتبه 5 رسیده اید و معمولاً وقت کمتری نیز خواهد برد.

امروزه حسابرسی محتوای سئو شده بسیار پیچیده و ظریف است. موتورهای جستجو از الگوریتم های یادگیری ماشین برای آموزش ترفندهای جدیدشان استفاده می کنند.

متأسفانه ، بسیاری از طرحهای سریع ثروتمندسازسئوی گذشته در هر روزکارایی رو به کاهشی دارد که به معنای موفقیت در دراز مدت است و نیاز به یک مرتب سازی مجدد و دائمی در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود، چه زمانی و چرا دارد.

امروز این یک معنا دارد. شش ماه دیگر از هم اکنون احتمالا معنای دیگر آن است.

3. نقش تاکتیک های توزیع محتوای مهندس معکوس در حسابرسی محتوای سئو شده – اما کپی نکنید 

کارت های Pokemon نسخه اول می توانند هزاران نسخه در eBay داشته باشند، بنابراین حتما آن را چک کنید:

اگر خاطرمان باشد دیوید ژنگ در دبیرستان، این جاویژه بازار پر سود را کشف کرد و همه چیز را تغییر داد.

او با روش های مختلفی را برای جمع آوری یا مبادله ارزشمندترین نسخه های اول ارائه داد. سپس او لیستی را خلق کرد، آن را ارتقا داد و با احتیاط از طریق آن هر سفارش خریدار را دنبال کرد.

علیرغم تمامی زحمات سخت گیرانه، ژنگ به عنوان یک کودک 14 ساله پاکسازی 5 چهره را آغاز کرد.

تنها مشکل؟

او قرار بود در طول روز در کلاس ها شرکت کند، بهمین خاطر بسته بندی و ارسال محصولات باید آخر شب انجام میشد.

ژنگ به خود یادآوری می کند فقط مسئله پول مطرح نیست. مطمئنا پول چیز خوبی بود اما مهمتر از همه،سنجیدن همه جانبه کار بود.

او همه چیز را با ترتیب درست و زمان درست در کنار هم گذاشت.

نکته کلیدی در اینجا مانند تبلیغات بنری، زمینه است که اولین بار در سال 1994 کلید خورد. چشمان خود را به سمت این زیبایی بچرخانید:

احتمالا به جز جزئیات ریز و درشت آن، بدترین بنرتبلیغاتی است که تاکنون دیده اید، درسته؟

این تبلیغ بد، 78٪ نرخ کلیک (CTR) را به خود اختصاص داد. 78٪!

در CTR بهترین آگهی های تبلیغاتی بنر را حدس می زنید؟ در فیس بوک ، 0.05٪ است. این با محاسبات ریاضیاتی یعنی کاهش 1500  برابری .

طراحی ارتباط چندانی با آن ندارد. در عوض ، زمان بندی انجام می شود.

اثربخشی تبلیغات با بنر به دلایل مختلف از جمله ” عدم نگاه کردن به تبلیغات بنری” ، “فناوری مسدود کردن تبلیغات” و اشباع بیش از حد تبلیغات کاملاً بی ربط ، بشدت افت کرده است.

اما نکته یکی است.

قبلاً “دروازه محبوب ” و یکی از بهترین روش های مورد استفاده ، جذب طرفداران جدید فیس بوک بود. اکنون، این قابلیت دیگر کارایی ندارد (و مغایر با خط مشی های آنها است).

قبلاً ارسال پیام های مرزی به طرفداران شما یکی از بهترین راه ها برای افزایش تعامل با طرفداران فیس بوک بود. اکنون ، دسترسی ارگانیک (یا توانایی شما برای رسیدن به طرفداران شخصی خود بدون صرف هزینه برای تبلیغات) حدود  صفر است.

برخی از اصول همیشه مرتبط باقی می مانند. اما وقتی صحبت از رشد محتوا می شود، شما نمی توانید به کپی کورکورانه یک تاکتیک یا پایبندی به یک آزمون و خطا بسنده کنید. این فقط  می تواند به مدت طولانی به صورت آنلاین کارایی داشته باشد.

در عوض ، شما باید یاد بگیرید، تست کنید، بسنجید، تکرار کنید و فرمول منحصر به فرد خود را ارائه دهید و اینکاربا حسابرسی تولید محتوای سئو شده قابل حصول است. .

بازاریابی محتوا در حسابرسی محتوای سئو شده یک سیستم است، نه یک تاکتیک.

پیشنهاد می کنیم مقاله 7 مثال عالی برای بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک را مطالعه نمایید

4. تاکتیک های محتوا معمولاً شکست می خورند. سیستم ها اتخاذ می شوند و تکامل می یابند.

همکاری با WaitButWhy.com ، یک وبلاگ ویروسی که 31 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد را به خود جلب کرد، یکی از اولین پیروزی های بزرگ ژنگ بود ، همچنین طرفداران زیادی مانند الون ماسک و سام هریس را نیز جذب خود کرد.

این تجربه همچنین به ژنگ کمک کرد که فرمول رشد سایت ها را با محتوایی که استفاده می کرد را کشف کند و به کررات از آنها برای رشد سایر سایت های بزرگ برای افرادی مانند نوح کاگان استفاده نماید و ترافیک بیش از 200٪ را در طی شش ماه (سایت شخصی کاگان) را از آن خود کند.

مانند اکثر فرمول های خوب، هیچ متغیر تنهایی وجود ندارد. تعداد زیادی متغیر وجود دارد که همه با هم کار می کنند، بنابراین از اینرو بازاریابی محتوا در حسابرسی محتوای سئو شده، یک تاکتیک نیست.

به عنوان مثال، این کار می تواند با تحقیقات دقیق کلمات کلیدی شروع شود که نه تنها حجم جستجو ، بلکه ارتباط و قصد را نیز در نظر می گیرد. این مورد به جزئیات ریزه کاری مانند قطعه های غنی گسترش می یابد که می تواند CTR را که از SERP ها و جریان های اجتماعی می بینید به طور قابل توجهی افزایش دهد.

سپس، با جمع آوری تمام ایمیل هایی که می توانید در اختیار داشته باشید و ایجاد ارتباط با افرادی که با افرادی که می خواهند از شما بخرند صحبت می کنند را در دستور کار خود قرار دهید.

چرا؟

زیرا کارهایی که در آنجا انجام می دهید بر نتایجی که شما بدست می آورید،تأثیر می گذارد.

به همین دلیل است که شرکت های با سریع ترین سرعت رشد، به کل سیستم توزیع نگاه می کنند. آنها متمرکز بر ساختن فالوئینگ های اجتماعی خود، از طریق محتوای برجسته و انتقال نتایج به ایمیل هستند تا بتوانند پیام خود را از طریق چندین نقطه تماس تقویت کنند. لایه ای در هدف گیری مجدد و شما یک ماشین رشد را استارت زده اید.

این محتوا +پرداخت پول + اجتماعی + ایمیل +  استراتژی های سئو که دیوید برای نوح استفاده کرد ، آنقدر موثر بود که به الهام گرفتن ایده ای مناسب نیز کمک کرد.

شاید چیزی در مورد آن شنیده باشید.

سومو اکنون بخشی از یک تجارت هشت رقمی است.

نتیجه گیری

موفقیت در بازاریابی محتوا در خلا اتفاق نمی افتد و نمی توان با دنبال کردن یک چک لیست یا دنبال کردن کورکورانه اینفلوئنسر، آن را فرا گرفت، بلکه با حسابرسی محتوای سئو شده اتفاق می افتد .

در عوض ، این موفقیت زمانی تحقق می یاید که تغییرات از یک طرف باعث ایجاد اثرات موج دار دیگری می شود.

ارزیابی مداوم و نه سالیانه ( بلکه سه ماهه) اولویت های اصلی خود با حسابرسی محتوای سئوشده بسیار مهم است.بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شرکت هایی که قبلاً این کار را انجام داده اند را به خوبی مشاهده کنید و با افرادی که در پشت صحنه هستند و در واقع کار را انجام می دهند صحبت کنید. زیرا به سرعت متوجه خواهید شد که موفقیت در بازاریابی بیش از اینکه یک فعالیت باشد، تاکتیک یا کمپینی است که جمع اجزا در آن دخیل می باشند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.