مقالات آموزشی

ثبت رپورتاژ خبری و نکاتی که بهتر است در مورد ثبت رپورتاژ خبری بدانید

مفید بود؟

ثبت رپورتاژ خبری یکی از بهترین روش‌ها برای برندسازی و همچنین ثبت تبلیغات گسترده در اینترنت است که ارتباط بسیار گستردهای با دنیای طراحی سایت نیز دارد. امروزه بزرگ ترین برندهای دنیا از این راه یعنی با ارائه رپورتاژ آگهی خبری، محصولات مورد نظر خود را به مشتریان معرفی می‌کنند بدون اینکه مستقیم به تبلیغاتی بودن متن محتوا اشاره‌ای شود.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد به صورت غیر مستقیم در زمان مشاهده محصول اعتماد بیشتری به برند و نوع کارایی آن دارند و اگر از همان ابتدا مطلب جذاب و گیرا نوشته شود تا انتها آن را مشتاقانه دنبال می‌کنند. در حقیقت رپورتاژ آگهی یک خبر است که در سایتها و رسانه‌های پر بازدید و معتبر منتشر می‌شود که شامل چند پاراگراف، تیترهای جذاب و عکس می‌باشد.

اما نکته حائز اهمیت این است که چگونه میتوان ثبت رپورتاژ خبری را در سایت‌های معتبر انجام داد و در نتیجه به یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کرد. در ابتدا بهتر است که نکات مورد نیاز در مورد این روش تبلیغاتی اشاره کنیم و سپس شرایط ثبت رپورتاژ خبری را بررسی خواهیم کرد.

مهم ترین نکات ثبت رپورتاژ خبری

برای اینکه رپورتاژ آگهی شما به بهترین نحو در سایت قرار بگیرد باید سه مورد مهم را بررسی کنید که:

  • نحوه چگونگی تهیه اخبار برای تولید یک و ثبت رپورتاژ خبری و همچنین به همراه یک تیم متخصص در بازاریابی و مشاوره برندینگ می‌تواند به بالا بردن شانس شما برای بازدیدهای بیشتر کمک کند. برای مثال رایا مارکتینگ یکی از گزینه‌های مناسب در این زمینه به شمار می‌رود.
  • ثبت رپورتاژ خبری باید در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری معتبر انجام گیرد.
  • محتوایی که برای رپورتاژ خبری در نظر گرفته می‌شود باید با نوع سلیقه مخاطب و همچنین سایت مبدا همخوانی داشته باشد تا تاثیر بیشتری بر بازدید و به خصوص سئو سایت بگذارد.

از این رو می‌توان گفت که استفاده از رپورتاژ آگهی یک روش هوشمندانه و اثرگذار تر از آگهی است که معمولا در آن صاحب رسانه می‌کوشد تا به بهترین نحو مفهوم اصلی گزارش را به مشتریان منتقل کند و در نتیجه به صورت غیر مستقیم افراد را با برند، محصول و یا هر چیزی که نیاز به خبر دارد آگاه سازد. اگر می‌خواهید ثبت رپورتاژ خبری موفقی داشته باشید باید حتما نکاتی را که در ادامه ذکر می‌کنیم را در نظر بگیرد.

نکاتی که بهتر است در مورد ثبت رپورتاژ خبری بدانید

قاعدتا یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام ثبت رپورتاژ خبری به آن توجه داشته باشید، سایت مرجعی است که رپورتاژ خود را در آن منتشر می‌کنید. پس باید این نکات را مانند یک راهنمای مناسب برای رپورتاژ آگهی خبری خود به یاد داشته باشید. رعایت این اصول و نکات حتی در تعرفه رپورتاژ آگهی شما نیز تاثیرگذار خواهند بود.

  • حتما از هویت و رتبه سایت در نظر گرفته شده برای ثبت رپورتاژ خبری آگاه باشید
  • سعی کنید که شکل ظاهری یک رپورتاژ آگهی با سایر محتواهایی که درون رسانه وجود دارند همخوانی داشته باشد به طوری که مخاطب در هنگام مواجه با آن‌ها متوجه مرتبط بودن هویت سایت با محتوای رپورتاژ شود

خوب است بخوانید: ثبت رپورتاژ آگهی و نکاتی که باید بدانید

  • ویژگی‌های درون یک رپورتاژ را به صورت یک گزارش توصیف و تحلیل کنید
  • هر چقدر که بتوانید مستندات و منابع را در هنگام ثبت رپورتاژ خبری افزایش دهید در نهایت مخاطب به اصیل بودن رپورتاژ شما مطمئن تر خواهد شد.
  • بهتر است که در تیترها و عناوین از اسم برنامه‌ها و یا مصاحبه‌های مختلف استفاده نکنید.

چگونه می‌توانیم ثبت رپورتاژ آگهی خبری را با استفاده از وبلاگ دهی پر بازده تر کنیم

لینک سازی به صورت اصولی و بر پایه استانداردها یکی دیگر از نکاتی است که می‌توانید با استفاده از آن ثبت رپورتاژ آگهی خود را به بهترین نحو انجام دهید. قیمت رپورتاژ آگهی در این صورت برای کاربر به صرفه تر خواهد بود و همچنین یکی از بزرگ ترین مزایای ایجاد لینک دهی و همچنین استفاده از وبلاگهای مختلف این است که می‌توانید محتواهای خود را بر پایه سئو و اصول و قوانین موجود در گوگل ایجاد کنید و همین یک امتیاز مثبت برای بالاتر بردن بازدیدهای سایت‌تان می‌شود.

ایجاد وبلاگ، وبلاگ نویسی و ارائه محتوا با استفاده از لینک می‌تواند برای دو طرف یعنی کارفرما و صاحب سایت نیز موثر و کارآمد باشد. در گام اول باید محتواهایی که از نظر شما برای مشتریان مفیدتر است را ارائه دهید و در گام بعدی باید لینک دهی را آغاز کنید و همانطور که گفته شد باید این لینک دهی به گونه‌ای باشد که سایت و هویت آن معتبر و مرتبط با رپورتاژ آگهی شما باشد. در هر دو صورت بهتر است که ارتباط دو سویه برای کاربر و مشتری حفظ شود تا در نتیجه ثبت رپورتاژ خبری از هر نظر مفید باشد. در نهایت همواره سعی کنید تا اصول کار خود را بر اساس سئو و استانداردهای موجود در گوگل پایه گذاری کنید.

برای انتشار و ثبت رپورتاژ خبری می‌توانید از سایتهای فعال در حیطه تولید محتوا استاندارد مانند رایا مارکتینگ هم کمک بگیرید.

چگونه می‌توان ثبت رپورتاژ خبری را در رتبه گوگل موثر دانست؟

همانطور که پیش تر گفته شد اگر سعی کنید که رپورتاژها را به صورت ساده و روان، اصیل و از همه مهم تر با رعایت اصول سئو و استانداردهای گوگل بنویسید خیلی سریع تاثیر آن را در رتبه گوگل مشاهده خواهید کرد. کاربر می‌تواند با سرچ محتوای رپورتاژ آگهی و یا عنوان مورد نظر در رپورتاژ شما، آن را در رتبه اول موتور جستجوگر مشاهده کند و سپس به صفحه اول گوگل برای مشاهده رپورتاژ آگهی شما هدایت شود.

البته در این صورت مجددا وجود لینک و همچنین لینک سازی نیز یکی از مهم ترین مواردی است که باید در ثبت رپورتاژ خبری به آن توجه کنید. همچنین از مزایای لینک دهی امروزه می‌توان به حساس شدن گوگل بر روی آنها اشاره کرد به صورتی که می‌تواند لینک‌های اسپم را خیلی راحت تشخیص داده و آن‌ها را از سایت و صفحات مشخص شده حذف کند. هزینه رپورتاژ آگهی در موارد زیادی به رعایت این اصول وابسته است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.