مقالات آموزشی

عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای استوری ها به چه صورت می باشد؟ 

مفید بود؟

اگر بتوانید عملکرد الگوریتم اینستاگرام را درک کنید، بیشتر می توانید به بازدیدها و ارتباطات خود در اینستاگرام کمک کنید. شما برای انجام این کار می توانید از پست های فید (Feed Posts)، استوری ها، ویدیوهای IGTV و Reels کمک بگیرید.
در ماه مارس سال 2016، اینستاگرام فید خود را به ترتیب زمانی تغییر داده است تا بتواند از الگوریتم استفاده کند و “بهترین” پست ها را از لحاظ رتبه بندی در اولویت قرار دهد.
اوضاع در جهان بازاریابی دیجیتال رو به تغییر است، دقیقا مانند این می ماند که داستانی را این گونه شروع کنیم: “در زمان های خیلی دور، در یک کهکشان دور، خیلی دور…”.
اکنون زمان آن رسیده است که به چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام، عمیق تر نگاه کنیم و برخی از نمونه های بهترین روش های به روز ترین ویدیو را مورد بررسی قرار دهیم.

پیشنهاد می کنیم

مقاله نمایش پست های پیشنهاد شده در فیدهای کاربران توسط اینستاگرام  را مطالعه نمایید

برای افرادی که تازه قصد دارند این کار را شروع کنند، چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای پست های معمولی فید (normal Feed posts)، استوری ها، ویدیوهای IGTV و ریلز (Reels) را مشاهده خواهیم کرد زیرا احتمال می رود که اینستاگرام پاداشی برای افرادی که محتوا تولید می کنند و ترکیبی از این فرمت ها را ایجاد می کنند، در نظر گرفته است.

عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای پست های فید (Feed Posts) به چه صورت می باشد؟

اگر به ماه ژوئن سال 2018 برگردیم، اولین بار بوده که اینستاگرام 6 عامل کلیدی امتیازدهی خود را برای عموم به اشتراک گذاشته است.

به طور شگفت انگیزی باید اشاره کرد که عملکرد الگوریتم اینستاگرام بعد از آن زمان به طور چشم گیری با تغییر زیادی مواجه نشده است.
سه عامل کلیدی وجود دارند که چیزهایی را که کاربران در فید اینستاگرام خود مشاهده می کنند را مشخص می نمایند:
علاقه و اشتیاق: اینستاگرام می تواند میزان توجه و علاقه شما را نسبت به یک پست پیش بینی کند که در این صورت به پست هایی که بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرند، امتیاز بیشتری می دهد (و به صورت بالقوه می تواند محتوای واقعی پست را مورد بررسی قرار دهد).
تاخر: پست هایی که اخیرا به اشتراک گذاشته شده اند، نسبت به پست هایی که هفته ها قبل به اشتراک گذاشته شده اند در اولویت قرار دارند.
ارتباط: هر چقدر ارتباط شما با شخصی که پستی را به اشتراک گذاشته است نزدیک تر باشد، امتیاز بیشتری نسبت به افرادی که در گذشته در اینستاگرام با آنها ارتباط نزدیکی داشته اید، کسب خواهید کرد. به عنوان مثال، هر چقدر بیشتر برای پست های آنها، نظرات خود را ارسال کنید و یا اگر عکس ها بیشتر برچسب گذاری شوند، امتیاز بیشتری کسب می شود.

اگر بخواهیم فراتر از این عوامل برویم، سه سیگنال دیگر که در امتیاز بندی نقش مهمی دارند شامل موارد زیر می باشند:
فرکانس: هر زمان که شما وارد اینستاگرام می شوید، این برنامه بهترین پست ها را از آخرین لحظه ای که وارد این برنامه شده اید، در اختیار شما قرار می دهد.
دنبال کردن: اگر شما دنبال کننده افراد زیادی در اینستاگرام هستید، اینستاگرام گستره وسیعی از نویسندگان را مورد انتخاب قرار می دهد، بنابراین شما نمی توانید افراد خاص زیادی را مشاهده کنید.
کاربرد: مدت زمانی که شما وقت خود را در اینستاگرام صرف می کنید، مشخص می کند که آیا شما در طول جلسات کوتاه، بهترین پست ها را مشاهده می کنید و یا اینکه اگر شما زمان بیشتری را صرف بررسی پست ها می کنید، آیا به طور عمیق تری در فهرست آن جستجو می کنید.
در حقیقت، تغییرات دیگری از ماه ژوئن سال 2018 نیز در عملکرد الگوریتم اینستاگرام ایجاد شده است.
راشل رایخنباخ هنرمندی است که صاحب یک کسب و کار کوچکی می باشد و شخصیت های قورباغه ای زیبایی را به وجود می آورد و این تغییرات را در پستی در وبلاگ بارانی (Rainylune) با عنوان چرا در حال حاضر شما رابطه خوبی با اینستاگرام ندارید نشان داده است.
او اظهار داشته که شخصی ناشناس که یک متخصص رسانه ای از تیم شراکت اینستاگرام بوده است، درباره اینکه چگونه حساب کاربری خود را افزایش داده است، توصیه هایی ارائه داده- و “دنیایی از اطلاعات مفید را به اشتراک گذاشته است”.
خانم رایخنباخ به گفته های خود این گونه افزوده است که:

“بیشتر از 500 عوامل متفاوت وجود دارد اما در رابطه با حساب کاربری، فراتر از لایک ها، بازدیدها، نظرات و سایر موارد در یک پست خاص می رویم. این الگوریتم به طور کلی با توجه به میزانی که شما از اینستاگرام استفاده می کنید، به پست های ویژه شما امتیاز می دهد.”

او همچنین اشاره کرده است که در بین سایر عوامل، زمانی که شما از دوربین و فیلترهای درون برنامه ای استفاده می کنید و یا موقعیت جغرافیایی خود را برچسب گذاری می کنید، پیامی ارسال می کنید و یا دکمه های استوری را مورد استفاده قرار می دهید، عملکرد الگوریتم اینستاگرام به طور مطلوب تمام این عوامل را مورد توجه قرار می دهد.
در اینجا، ما به این مفهوم می رسیم که تمام محصولات اینستاگرام شامل استوری ها، IGTV و ریلز (Reels) باید مورد استفاده قرار بگیرند.
و شما باید همواره و به طور مداوم آنها را به کار ببرید، حتی اگر انجام این کار به صورت واقعی نباشد.
برحسب گفته های خانم رایخنباخ، برای پست های فید معمولی (Feed posts)، اگر بتوانید هفته ای 3 بار پست ارسال کنید، عملکرد الگوریتم اینستاگرام پاداشی را برای شما در نظر خواهد داشت.
بنابراین، شما می توانید روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و یا روزهای سه شنبه، پنج شنبه و شنبه را برای ارسال پست در نظر داشته باشید. اما شما باید پست های خود را یک روز در میان ارسال کنید.
او به بازاریابان پیشنهاد کرده است که همواره به صورت روزانه و در یک زمان تعیین شده مخصوصا در ساعات اوج استفاده دنبال کنندگان از اینستاگرام، پست های خود را ارسال نمایند. خانم رایخنباخ همچنین افزوده است که الگوریتم اینستاگرام به ثبات و الگوها توجه زیادی نشان می دهد.
در اینجا، شما می توانید نمونه هایی از پست های خانم رایخنباخ را در یکی از حساب های کاربری او به نام بارانی (Rainylune) مشاهده کنید و ببینید که او چگونه همواره و به صورت مداوم، پست های خود را در اینستاگرام ارسال می کند:

اکنون، شما می توانید به حساب کاربری مروان پرهام العوادی دی جی بلیس در اینستاگرام مراجعه و مشاهده کنید که این سوارکار اماراتی چگونه پست های خود را همواره و به صورت مداوم ارسال می کند:
سپس، شما می توانید به حساب کاربری نبا الدباغ با نام من فقط درباره فوتبال سخن می گویم (IspeakFootballOnly) مراجعه و مشاهده کنید که پست های تحلیل گر درباره فوتبال بانوان، چگونه همواره و به صورت مداوم ارسال می شوند:
در نهایت، به سراغ حساب کاربری غیث الفالسی با نام Ghaith_79 در اینستاگرام بروید و مشاهده کنید که این راننده ماشین مسابقه ای چگونه پست های خود را همواره و به صورت مداوم به اشتراک می گذارد:

عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای استوری ها به چه صورت می باشد؟

راه اندازی مجدد استوری های اینستاگرام در ماه آگوست سال 2016 بوده است.
کاربران می توانند با استفاده از این محصول، عکس ها و ویدیوهای زودگذری را که در عرض 24 ساعت محو می شوند را دقیقا مانند استوری های اسنپ چت (Snapchat Stories) ارسال کنند.
در حقیقت، کوین سیستروم که مدیر عامل قبلی اینستاگرام بوده است، این گونه اظهار داشته که این ویژگی از اسنپ چت (Snapchat) کپی شده است تا به کاربران این امکان را دهد تا از پیام های محو شونده و زودگذر دور بمانند.
در ماه دسامبر سال 2017، اینستاگرام توانسته است با استفاده از استوری های برجسته (Stories Highlights) و آرشیو استوری ها (Stories Archive) به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند استوری های خود را بیشتر از 24 ساعت نگهداری کنند.
شما می توانید استوری های برجسته (Stories Highlights) را در قسمت جدیدی در پروفایل خود در پایین بیوگرافی خود مشاهده کنید.

برحسب یکی از پست های جیلیان وارن که یک بازاریاب محتوا در Later (لیتر) می باشد و در انگلستان مستقر است، آن دسته از استوری های اینستاگرام که در قسمت بالاتر در فید شما قرار می گیرند، مربوط به آن دسته از افرادی می باشند که شما ارتباط زیادی با آنها دارید.
او این گونه افزوده است که “الگوریتم استوری های اینستاگرام همچنین توجه زیادی به زمان بندی و به موقع بودن دارد، به دلیل اینکه باید اطمینان حاصل شود که آخرین استوری ها از حساب های کاربری مورد علاقه شما همواره نمایش داده خواهند شد.”
بنابراین، بهتر است که پست های خود را همواره و به صورت مداوم در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
مطابق با گفته های خانم رایخنباخ، “شما باید 8 تا 10 استوری در هفته ارسال کنید، ترجیحا باید بیشتر از 2 استوری در روز به اشتراک بگذارید.”
این جزئی از اشتباهات تایپی محسوب نمی شود.
به همین دلیل است که برخی از تاثیرگذاران اینستاگرام این تصور را دارند که آنها به جای اینکه برای خودشان کار کنند، در طول زمان برای این اپلیکیشن وقت خود را صرف می کنند.
و به همین منظور است که بیشتر تاثیرگذاران اینستاگرام برای اینکه بتوانند استوری های اینستاگرام خود را برنامه ریزی و بهینه سازی کنند، به سراغ ابزارهایی مانند لیتر (Later) می روند.
اکنون، شما می توانید 8 تا 10 استوری را در هفته ایجاد کنید و یا می توانید هر روز 2 استوری ارسال کنید و با این کار استوری های خود را جالب و جذاب کنید. اما کار آسانی نیست.

بنابراین، شما می توانید به حساب کاربری بارانی (Rainylune) مراجعه کنید و نمونه هایی از نکات برجسته استوری های اینستاگرام را بررسی کنید:
اکنون، مشاهده خواهید کرد که دی جی بلیس (DJ Bliss)، استوری هایی را درباره غذا ارسال کرده است:
سپس، می توانید به حساب کاربری من فقط درباره فوتبال سخن می گویم (IspeakFootballOnly) مراجعه و استوری ها را بررسی کنید:
سرانجام، شما می توانید به حساب کاربری Ghaith_79 مراجعه و استوری ها را درباره برندها بررسی کنید:

عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای ویدیوهای IGTV به چه صورت می باشد؟

IGTV یک سکوی ویدیویی می باشد که در ماه ژوئن سال 2018 توسط اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب (YouTube) راه اندازی شده است.
اینستاگرام به کاربران عادی این امکان را می دهد تا ویدیوها را از 1 تا 15 دقیقه بارگذاری کنند، در صورتی که سازندگان و حساب های کاربری که از مخاطبان بیشتری برخوردار می باشند این قابلیت را دارند تا بتوانند ویدیوها را به مدت یک ساعت بارگذاری کنند.
IGTV از یک دکمه اختصاصی در اپلیکیشن اینستاگرام برخوردار می باشد، علاوه بر اینکه یک اپلیکیشن مستقل است که در همان روز به انتشار رسیده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.
فران ساراکو که در ماه دسامبر سال 2020، پستی را در وبلاگ Shopify (خرید کردن) ارسال کرده است، این گونه اظهار داشته که عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای ویدیوهای IGTV بسیار شبیه به عملکرد الگوریتم فید اینستاگرام می باشد.

فران ساراکو همچنین افزوده است که استوری های اینستاگرام که در ابتدا در فید کاربران قرار می گیرند، مربوط به حساب های کاربری می باشند که شما بیشتر با آنها در ارتباط هستید. نظرات، لایک ها و DM ها همه در فید کاربران از تاثیر قابل توجهی برخوردار می باشند. استوری ها همچنین برحسب موقعیت جغرافیایی نشان داده خواهند شد، و به همین دلیل است که هشتگ های موقعیت جغرافیایی در استوری ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و رایج تر می باشند.

ساراکو همچنین اشاره کرده است که زمانی که افراد استوری های شما را مشاهده می کنند، احتمال می رود که بتوانند هر آنچه را که جدیدا به روز رسانی کرده اید را نیز ببینند.
و مطابق با گفته های خانم رایخنباخ، اگر شما بتوانید در هفته 1 تا 3 ویدیوی IGTV ارسال نمایید، در این صورت الگوریتم اینستاگرام پاداشی را برای شما در نظر خواهد داشت.
اکنون، ویدیوهای IGTV در اینستاگرام بسیار زیاد می باشند و تولید کنندگان محتوا می توانند هر هفته ویدیوهای زیادی را مشاهده و یا ایجاد کنند.
اما، به همین علت خانم ساراکو به کاربران پیشنهاد می کند که از محتواهای قدیمی در استوری ها استفاده و آنها را دوباره ارسال کنند.

او این گونه اظهار دارد که “این کار باعث می شود که بهترین محتواهایی که شما ایجاد کرده اید دوباره نشان داده شوند و افراد بیشتری آنها را مشاهده خواهند کرد، زیرا ممکن است آن افراد در اولین بار شانس دیدن محتواهای شما را نداشته اند و آنها را از دست داده اند.”
با این وجود، خانم ساراکو توصیه می کند که افراد، محتواها را به مقدار کمی به کار ببرند تا کاربران با عکس های تکراری و مشابه در گالری شما بارها و بارها مواجه نشوند.
در اینجا نمونه ای از برخی از ویدیوهای IGTV  در اینستاگرام در حساب کاربری (Rainylune’s IGTV) نشان داده شده است:

اکنون، به سراغ یکی از ویدیوهای IGTV از حساب کاربری دی جی بلیس بروید و آن را بررسی کنید:

سپس، به یکی از ویدیوهای IGTV از حساب کاربری من فقط از فوتبال سخن می گویم (IspeakFootballOnly) مراجعه کنید:

و همچنین به سراغ یکی از ویدیوهای IGTV از حساب کاربری Ghaith_79 بروید و آن را نیز بررسی کنید:

عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای ریلز (Reels) به چه صورت می باشد؟

در نهایت، اینستاگرام در ماه جولای سال 2020 در رقابت با تیک تاک (TikTok) توانسته است یک ویژگی ویدیویی کوتاه با نام ریلز (Reels) را طراحی و راه اندازی کند.
اینستاگرام مانند ویدیوهای IGTV، ریلزهای پیشنهاد شده (suggested Reels) را در یک صفحه جدید همانند صفحات جستجوگر مربوطه در اختیار کاربران قرار می دهد.
عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای ریلز (Reels) مانند الگوریتم ویدیوهای IGTV، محتواهایی از حساب های کاربری را که شما بیشتر با آنها در ارتباط هستید و همچنین انواع پست هایی را که شما بیشتر آنها را مشاهده می کنید را برحسب چیزی که اینستاگرام فکر می کند شما به آن علاقه دارید، در اولویت قرار می دهد.

مطابق با گفته های دنی رودریگز (که به عنوان دنی کاوشگر شناخته شده است) و یک عکاس و وبلاگ نویس نیز می باشد (“و همچنین همان طور که خودش می گوید علاقه شدیدی به بوریتو دارد”)، این گونه اظهار کرده است که “به نظر می رسد که ریلز (Reels) در سراسر صفحات سرپرست بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند که منجر به نگرانی اصلی اینستاگرام در سال 2021 شده است. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن ریلزها (Reels)، احتمالا با هجوم انبوه زیادی از دنبال کنندگان مواجه شوید. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که عملکرد  الگوریتم اینستاگرام اشتیاق دارد بیشتر به کاربرانی پاداش بدهد که جدیدترین ویژگی های خود را به کار می برند.”

و مطابق با گفته های خانم رایخنباخ، اگر شما بتوانید در هفته 4 تا 7 ریلز (Reels) ارسال کنید، عملکرد الگوریتم اینستاگرام برای شما پاداشی را در نظر خواهد گرفت.
او همچنین افزوده است “لطفا توجه داشته باشید که تمام این موارد فقط برای اینستاگرام ایده آل می باشد، و اینستاگرام توجه زیادی به سلامت روحی و عقلانی شما نشان نمی دهد.”
در اینجا می توانید برخی از ریلزها (Reels) را در حساب کاربری بارانی (Rainylune) بررسی کنید:

اکنون، می توانید به سراغ ریلزها (Reels) در حساب کاربری دی جی بلیس (DJ Bliss) بروید و آنها را مشاهده کنید:

و جیم لودربک، GM و SVP از VidCon می گوید فقط من را در جریان بگذارید زمانی که اینستاگرام ارسال متقابل تیک تاک (TikTok) به ریلز (Reels) را خلع درجه و منع کرده است. او این گونه اظهار دارد که:

“در یکی از پست های اخیر نکته هایی درباره کشف شدن، اینستاگرام اظهار دارد که الگوریتم، ویدیوهایی که با لوگو همراه می باشند را بیشتر مورد تاکید قرار می دهد. دقیقا همان پست نکاتی را درباره چگونگی ایجاد ریلز (Reels) در اختیار شما قرار می دهد که بسیار هیجان انگیز، الهام بخش و جالب می باشد- و خوشبختانه با بازدیدهای زیادی نیز مواجه شده است. فقط سال ها قبل، اینستاگرام از اینکه توانسته بود محتوای تیک تاک (TikTok) و موزیکال  (Musical.ly)  شما را ترویج دهد، بسیار راضی به نظر می رسید، اما ظاهرا در حال حاضر، این تغییر کرده است.

عملکرد الگوریتم اینستاگرام چگونه در دسترسی به فیدهای بیشتر کمک می کند؟

پستی که خانم رایخنباخ در اینستاگرام قرار داده است، نه تنها با 200000 خواننده مواجه شده است بلکه برای این پست، تقریبا 500 نظر نیز ارسال شده است، و همچنین مورد توجه زیاد جان هرمن از نیویورک تایمز (New York Times) قرار گرفته است، و جان هرمن شخصی است که جدیدا مقاله ای درباره اینکه آیا برای اینکه در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا کنید، باید رازهایی را بدانید؟ ایجاد کرده است.
اما، جان هرمن به جای اینکه چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 را مورد بررسی قرار دهد، بر روی میزان دقیق بودن پیشنهاداتی که خانم رایخنباخ دریافت کرده متمرکز شده بود.

مطابق با گفته های جکسون ویلیامز، شخصی که توسعه و استعدادها را در اینستاگرام کنترل می کند، این گونه اظهار دارد که محتواهایی که خانم رایخنباخ در پست خود قرار داده است دقیقا مانند توصیف او از ملاقات، دقیق بوده است، هرمن این گونه نوشته است.

آقای ویلیامز به آقای هرمن این گونه اظهار داشته است که هیچ رازی در کار نیست؛ در حقیقت، این همان چیزی است که در رویدادهای موثر شامل ویدکن (VidCon) درباره اش بحث کرده اند.
با این وجود، آقای ویلیامز مخالف این نظریه بوده است که کاربرانی که درگیر ریلز (Reels) نمی باشند، مجازات می شوند و او این ایده را رد کرده است. او می گوید “کاربرانی که از ریلز (Reels) استفاده نمی کنند، با هیچ گونه مجازاتی مواجه نمی شوند.” او افزوده است که “اگر بخواهیم به صورت کلی سخن بگوییم، این جزء یکی از بهترین تمرینات در اینستاگرام می باشد.”
با این اوصاف، آقای ویلیامز تصدیق کرده است که “فرسودگی شغلی برای ما در اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد” و اینکه این سکو سعی در تشویق تولید کنندگان محتوا می کند- و یا به زبان عامیانه این سکو “شرکا”- تا “اهمیت نقش اینستاگرام در زندگی خودشان را بدانند.”

آقای هرمن از آقای ویلیامز پرسیده است که او چگونه ممکن است این موضوع را به برخی از کاربران اینستاگرام که درباره اطلاعات خودی نگران می باشند، انتقال دهد و در نهایت آنها را با شنیدن این جواب دلسرد کند، و آقای ویلیامز چیزی را که نماینده خانم رایخنباخ به او گفته بود را بازگو کرد: “هیچ شخصی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد.” اما او همچنین این گونه افزوده است که “ثبات و پایداری جزئی از کلیدهای اصلی می باشند.”
با این وجود، در حقیقت به این مفهوم می رسیم که کاربران اینستاگرام باید بتوانند پست های جالب و درگیرکننده ای ایجاد کنند و به صورت همواره و مداوم آنها را ارسال کنند تا بتوانند با اشتراکات، ذخیره ها، نظرات و لایک های زیادی مواجه شوند.
خالد اکبیک، شخصی است که مدیریت محتوا را در آکادمی رسانه های جدید (NMA) در امارات متحده عربی بر عهده دارد و فعلا مشغول انجام بررسی هایی درباره اینکه آیا انواع مختلف مشارکت در اینستاگرام می تواند از تاثیرات زیادی برخوردار باشد است.
آقای اکبیک اشتیاق داشته است که نتایج اولیه ای که از بررسی ها به دست آورده است را برای دو پست ارگانیک اینستاگرام ارسال کند.

او در یکی از ایمیل های خود به من، این گونه اظهار داشته است که:

ما اطمینان حاصل کرده ایم که پست ها در همان زمان از روز در دو روز پی در پی توزیع می شوند و از لحاظ استراتژی توزیع معمول ما، موارد دیگر را به طور یکسان نگه داشته است. ما یک ویدیوی کوتاه بسیار عالی را به اشتراک گذاشته ایم و از افراد تقاضا کرده ایم تا فقط پست را “ذخیره” نمایند و لایک نکنند، نظرات خود را ارسال نکنند و یا به اشتراک نگذارند. و در همان حال، ویدیوی دیگری را نیز ایجاد کرده ایم که از لحاظ طول زمان و قالب همانند ویدیوی قبلی بوده است، اما در آن ویدیو از افراد تقاضا شده تا فقط “لایک” کنند.

در اینجا نتایج اصلی به دست آمده برای تقاضا برای اقدام “ذخیره” (CTA) نشان داده شده است:
رسیده به: 5,457
لایک ها: 131
نظرات: 12
به اشتراک گذاشته ها: 21
ذخیره ها: 200
در اینجا نتایج اصلی به دست آمده برای تقاضا برای اقدام “لایک” (CTA) نشان داده شده است:
رسیده به: 2,494
لایک ها: 159
نظرات: 3
به اشتراک گذاشته ها: 2
ذخیره ها: 13
آقای اکبیک در ایمیل خود اشاره کرده است که “به طور مشخص این آزمایش یک بررسی علمی نمی باشد، بلکه یک بررسی کوچک است که تقریبا نتایج اولیه را نشان می دهد.” در مرحله بعدی، او باید بررسی های لازم درباره CTA های “به اشتراک گذاشتن” و “ارسال نظرات” را نیز انجام دهد.
اما، او این گونه افزوده است که “من اعتقاد دارم که عملکرد الگوریتم اینستاگرام درباره ترتیب وزن به این صورت می باشد: به اشتراک گذاشتن، ذخیره کردن، ارسال نظرات و لایک ها.”
بنابراین، منظور از شبکه- شبکه (net-net) چیست؟ اگر ما بتوانیم بیشتر درباره چگونگی عملکرد الگوریتم اینستاگرام یاد بگیریم، می توانیم بهترین روش ها را در ایجاد ویدیوی سکو در سال 2021 که به تولید کنندگان محتوا-و یا “شرکا”- نیاز دارد، به کار ببریم و همچنین می توانیم فیدهای بیشتری را توسعه دهیم.
و این کار راحتی نیست.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.