مقالات آموزشی

بررسی پست های پیشنهاد شده در فیدهای کاربران توسط اینستاگرام

مفید بود؟

اینستاگرام این گونه اظهار می کند که پست های پیشنهاد شده در فیدهای کاربران را از حساب هایی که از قبل دنبال نشده اند، نمایش خواهد داد.
“پست هایی که به شما پیشنهاد می شوند”، با حساب هایی که شما آنها را دنبال می کنید مطابقت دارند و برحسب عکس ها و ویدیوهایی می باشد که آنها لایک کرده اند و مورد پسند قرار داده اند.

این ویژگی اکنون به صورت آزمایشی در حال اجرا است و این طور به نظر می رسد که اینستاگرام سعی دارد تا جایی که امکان دارد از این ویژگی استفاده کند.
زمانی که تمام پست های جدید از حساب های دنبال شده توسط کاربر دیده شد، پست های پیشنهاد شده در انتهای فید قرار می گیرند.
از این رو زمانی که تمام پست های جدید را مشاهده کردید، توقف نکنید زیرا در ادامه می توانید به طور قابل تصوری تعداد بی نهایت از محتواهای جدید را کشف کنید.
این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند توجه بیشتری به زمانی که در این اپلیکیشن اختصاص می دهند داشته باشند.

اگر شما بدون هیچ هدفی تمام پست های جدید را مرور کنید، به طور قابل ملاحظه ای وقت زیادی را صرف گذراندن در این برنامه خواهید کرد.
اینستاگرام به عنوان یک شرکت می تواند کسب و کار شما را تبلیغ کند و البته این به نفع اینستاگرام است که شما وقت بیشتری را به گذراندن در این برنامه اختصاص دهید.
البته اگر شما تولید محتواهای بیشتری که دوست دارید ببینید را مشاهده کنید، این طور تصور می شود که می توانید تجربه مثبت بیشتری را کسب کنید.
با وجود تمام این موارد گفته شده، اکنون پست های پیشنهاد شده در فیدهای کاربران تنها به صورت آزمایشی در حال اجرا هستند و تاثیر آنها با گذشت زمان مشخص می شود.
اینستاگرام اشاره کرده که امکان دارد این تغییرات بستگی به بازخورد کاربران داشته باشد.
مخاطبان محدود می توانند استفاده از این ویژگی را در طول چند روز آینده نیز ادامه دهند. این کمپانی امیدوارانه در نظر دارد که در طی هفته های آینده، این ویژگی را به صورت وسیعی در اختیار تمام کاربران قرار دهد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.