مقالات آموزشی

بررسی علت اهمیت فروش رپرتاژ آگهی بیش از پیش

مفید بود؟

رپورتاژ آگهی امروزه به یکی از مهم ترین راههای تبلیغاتی بدل شده است که در حقیقت شناساندن و فروش محصولات را برای کاربران راحت تر کرده است. از این نظر که با استفاده از نوشتن محتوای رپورتاژ غیر مستقیم هدفی که در نظر دارید را به مشتریان خود اعلام می‌کنید بدون اینکه آن‌ها متوجه تبلیغاتی بودن آن شوند.

از این نظر است که فروش رپرتاژ آگهی نیز اهمیت می‌یابد و مشتریان فعال و بالقوه می‌توانند محتوای رپرتاژ آگهی را مطالعه و بیشتر از پیش به برند شما علاقه مند شوند. برای اینکه تعداد کاربران و بازدید کنندگان از سایت‌های رپورتاژ آگهی افزایش پیدا کند باید یک سری استراتژی‌های لازم را در شبکه‌های مختلف به خصوص شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

اما قبل از اینکه به تعریف دقیق تری از این موضوع بپردازیم بهتر است که با سه استراتژی سود آور در محتوا آشنا شوید:

  • از طریق تهیه و بارگذاری کردن محتوای خبری مخاطبان خود را به برند مورد نظر علاقه مند کنید تا برای بازدید از سایت شما ترغیب شوند.
  • بهتر است که برای ارتباط بیشتر و تاثیرگذاری فروش رپرتاژ آگهی مشتریان را به سمت ثبت نام در سایت و همچنین دریافت مشاوره از طریق شماره تلفن تشویق کنید.
  • از طریق یک تولید محتوا استاندارد و اصولی در سایت و همچنین ارائه محصولات و خدمات مناسب و مورد نیاز مخاطب و مشتریان خود را برای خرید تشویق کنید.

چرا فروش رپرتاژ آگهی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است؟

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، منتشر کردن محتوای مورد نظر یا رپرتاژ آگهی در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که رتبه شما در گوگل بالاتر خواهد رفت زیرا شبکه‌های اجتماعی امکان دیده شدن را به رپورتاژ آگهی خبری می‌دهند و در نتیجه بازدید سایت افزایش پیدا می‌کند.

به همین دلیل است که فروش رپرتاژ آگهی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین خرید رپورتاژ آگهی نیز باید از سایت‌های معتبر و قابل دسترس انجام شود تا اطمینان از داشتن یک خرید مطمئن را چند برابر کند. همچنین وجود بک لینک‌های مختلف در صفحات مختلف گوگل، محتوای موجود در رپرتاژ آگهی را با ارزش تر می‌کند و تاثیر بسزایی بر بهینه سازی موتور جستجو یا SEO دارد.

اما نوشتن رپرتاژ آگهی به این آسانی نیست و وجود برخی از نکات با اهمیت می‌تواند فروش رپرتاژ آگهی را با ارزش تر کند. در ادامه به بررسی چند نکته کلیدی برای افزایش بازدید از سایت‌های رپورتاژ آگهی با استفاده از فروش رپرتاژ آگهی خواهیم پرداخت.

در گام اول؛ تیتر شما قلاب شکار شماست

همانطور که آشنا هستید زمانی که یک رپرتاژ آگهی نوشته و بارگذاری می‌شود در کنار بسیاری از دیگر محتواهای درجه یک در روزنامه، سایت و مجله و … قرار میگیرد. پس باید شرایطی را فراهم کنید تا کاربر بتواند با انرژی مناسبی به خواندن محتوای موجود در رپرتاژ آگهی ادامه دهد. از این رو در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی خبری باید خواننده را با استفاده از یک محتوای قوی درگیر خواندن کنید و مانند یک ماهیگیر که شکار خود را صید می‌کند، کاربر را برای ادامه دادن ترغیب کنید.

خوب است بخوانید: سفارش رپرتاژ خبری و نکاتی که باید رعایت کنید

گام دوم یعنی صداقت

بهترین راه برای اینکه مخاطبان شما به مشتریان دائمی شما بدل شوند تا با استفاده از فروش رپرتاژ آگهی این امکان را فراهم کنند که بازدید از سایت شما افزایش پیدا کند این است که با کاربر صادق باشید و اطلاعات حقیقی و درست در اختیار ایشان قرار دهید.

همه ما قطعا با خواندن یک متنی که اطلاعات دقیق و درست در اختیار ما قرار ندهد دیگر حاضر به ادامه دادن متن نیستیم و خیلی راحت متوجه خواهیم شد که تمامی محتوای در نظر گرفته شده به نوعی یک تظاهر بیش نیست. پس همواره به دو مشکل اساسی در نوشتن رپرتاژ آگهی توجه داشته باشید که:

  • عدم تخصص
  • عدم شفافیت

می‌باشند. البته در این زمینه می‌توانید از شرکت تبلیغاتی اینترنتی مانند رایا مارکتینگ نیز استفاده کنید زیرا کارشناسان فعال در این حوزه می‌توانند بهترین خدمات را در حوزه فروش رپرتاژ آگهی در اختیار کاربران خود قرار دهند.

یکی از تکینیک‌های جذاب در این زمینه بیان اشکال و نقص‌های موجود در رپورتاژ آگهی است زیرا با شفاف سازی و دیدن نیمه خالی لیوان کاربران شما خیلی راحت به تعریف و تمجیدهای شما از یک محصول اعتماد می‌کنند. همچنین موضوع بعدی داشتن تخصص لازم برای نوشتن رپرتاژ آگهی است. پس اگر اطلاعات کافی در زمینه مورد نظر ندارید بهتر است که قبل از شروع کار زمان مناسبی را صرف مطالعه در زمینه مورد نظر کنید.

گام سوم یعنی شناسایی ویژگیهای رسانه منتشر کننده

برای اینکه فروش رپرتاژ آگهی تاثیرگذارتر باشد و مخاطبان زیادی را در یک سایت درگیر کند بهتر است که مخاطبان رسانه مورد نظر را شناسایی کنید و با قوانین، اصول و سیاست‌های موجود در رسانه مد نظر آشنا شوید. زمانی که از مخاطبان یک رسانه آشنایی لازم را پیدا می‌کنید، نوشتن رپرتاژ آگهی برای شما کار آسان تری خواهد بود و در نتیجه فروش رپرتاژ آگهی باعث بالاتر رفتن بازدید از سایت‌های رپورتاژ آگهی خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید در این زمینه بررسی کنید این است که رپورتاژ خود را در زمینه‌ای منتشر کنید که با کسب و کار مد نظر در یک راستا باشد.

موضوع مناسبی را انتخاب و رتبه‌های اول گوگل را هدف قرار دهید

زمانی که خوانندگان از طریق موتورهای جستجوگر در گوگل شما را پیدا می‎کنند ارزش فروش رپرتاژ آگهی نیز بالا خواهد رفت زیرا نشان دهنده این است که مشتریان به دنبال یک محصول بالقوه و با ارزش هستند. پس بهتر است که هنگام نوشتن رپرتاژ آگهی به گونه‌ای عمل کنیم که مقاله مد نظر در سایتهای معتبر حضور پر رنگ داشته باشد.

در کنار این موضوع انتخاب موضوعات مناسب برای فروش رپرتاژ آگهی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد؛ سعی کنید موضوعی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما ارتباط مستقیمی دارد و در نتیجه می‌تواند یک محتوای خوب و کاربردی را در اختیار کاربران شما قرار دهد. در انتها شما باید با استفاده از یک تولید محتوای استاندارد و مفید، مخاطب را به خواندن یک متن با ارزش تشویق کنید. ش

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.