مقالات آموزشی

درخواست برای تایید اعتبار در اینستاگرام و ویژگی های آن

مفید بود؟

کاربران می توانند به راحتی مراحل درخواست برای تایید اعتبار در اینستاگرام را پشت سر بگذارند زیرا اینستاگرام با افزودن فرمی به اپلیکیشن توانسته این اجازه را به کاربران بدهد تا بتوانند درخواست خود را برای تایید اعتبار ارائه دهند.

زمانی که اعتبار شما در اینستاگرام

تایید می شود، یک نشان علامت تیک آبی رنگ در کنار نام حساب شما قرار می گیرد که با وجود این علامت، سایر کاربران دیگر در اینستاگرام مطمئن می شوند که با حضور معتبر یک فرد عادی و یا مشهور و یا یک برند جهانی معتبر مواجه هستند.

درخواست برای تایید اعتبار از اپلیکیشن

برای اینکه بتوانید درخواست خود را برای تایید اعتبار از اپلیکیشن ارسال نمایید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

• ابتدا به پروفایل خود مراجعه کنید.

• سپس روی آیکون منو را فشار دهید.

• در مرحله بعدی، به گزینه “تنظیمات” بروید.

• در مرحله آخر، روی گزینه “درخواست تایید اعتبار” را فشار دهید.

در آن قسمت، کاربران باید نام کاربری حساب خود، نام کامل خود و یک کپی از مدارک شناسایی قانونی و یا کسب و کار خود را فراهم کنند. نگران نباشید! این اطلاعات تنها در اختیار اینستاگرام قرار می گیرد.

درخواست برای تایید اعتبار در اینستاگرام به این معنا نیست که حساب شما حتما تایید خواهد شد.

اینستاگرام این گونه اظهار می کند که تایید اعتبار برای “حساب هایی که از مخاطبان زیادی برخوردار می باشند،” حفظ شده است و دیگر نیازی به نگرانی کاربران در این مورد نمی باشد. این کمپانی قابل توجه بودن هر حسابی را که نیاز به تایید اعتبار دارد را مورد بررسی قرار می دهد.

شاخص های تایید اعتبار

برای اینکه حساب شما در وضعیت تایید اعتبار قرار بگیرد، باید با شاخص های زیر مطابقت داشته باشد. حساب شما باید شرایط زیر را داشته باشد:

• اعتبار: حساب شما باید نشان دهد که شما یک شخص حقیقی هستید و باید کسب و کار و یا موجودیت شما را ثبت کند.

• حساب شما باید منحصر به فرد باشد: شما تنها می توانید برای خود و یا کسب و کار خود فقط یک حساب داشته باشید و حساب هر شخصی متعلق به خودش می باشد، اما این مورد برای حساب های مخصوص زبان استثنا است.

• حساب شما باید کامل باشد: شما باید از یک حساب عمومی در اینستاگرام برخوردار باشید و باید برای حساب خود یک بیوگرافی، عکس پروفایل و حداقل یک پست در نظر داشته باشید. شما نمی توانید لینک هایی را که مربوط به سایر حساب های رسانه های اجتماعی می باشند را در حساب خود مورد استفاده قرار دهید.

• قابل توجه بودن حساب شما: حساب شما باید شهرت و تحقیقات زیاد شخص، برند و یا موجودیت را نشان دهد.

در آخر هنگام درخواست برای تایید اعتبار در اینستاگرام، حساب شما باید مقررات خدمات و راهنمایی های انجمن اینستاگرام را رعایت کند.

هیچ مورد دیگری وجود ندارد که “قابل توجه بودن” حساب شما را واجد شرایط قرار دهد.

شرکت تصمیم می گیرد که آیا حساب شما قابلیت این را دارد که مورد تایید قرار بگیرد یا خیر.

توصیه می کنیم مقاله برنامه جدید خرید IG (IG Shopping) در اینستاگرام و مزایای آن را مطالعه نمایید.

زمانی که اینستاگرام درخواستی را تجزیه و تحلیل می کند، اطلاعیه ای را برای کاربر ارسال می کند و او را در جریان می گذارد که آیا حسابش مورد تایید قرار گرفته است یا خیر. اگر حساب شما مورد تایید قرار نگرفته باشد، شما می توانید بعد از گذشت 30 روز، درخواست جدید خود را ارسال کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.