مقالات آموزشی

معرفی اجمالی سایت‌های تبلیغاتی، عملکردی هوشمندانه دارند

مفید بود؟

بهترین سایت‌های تبلیغاتی

بهترین سایت‌های تبلیغاتی معمولا آن دسته از سایت‌های تبلیغات و بازاریابی معتبری هستند که به صورت رایگان، به درج آگهی تبلیغات اینترنتی می‌پردازند.

• اما آیا تنها دو فاکتور تبلیغات ارزان و اعتبار سایت، برای تعیین بهترین سایت‌های تبلیغاتی کافی است؟

• علاوه بر دو فاکتور مذکور، چه عواملی می‌تواند در تعیین و تشخیص بهترین سایت‌های تبلیغاتی موثر باشد؟

• اصولا چرا باید به شناخت و چگونگی ارزیابی بهترین سایت‌های تبلیغاتی پرداخت؟

تبلیغ و بازاریابی، به ویژه در قالب تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین، به خصوص برای اوج گرفتن کسب و کارهای تازه و نوپا، نه تنها مفید، بلکه حیاتی و ضروری است.

با شناخت بهترین سایت‌های تبلیغاتی بدون آنکه وقت و انرژی و هزینه خود را در فضاهای نامناسب جهت درج آگهی تبلیغاتی صرف کنید، مستقیما از آمار بالای بازدید بهره‌مند می‌شوید.

بهترین سایت‌های تبلیغاتی ممکن است شامل سایت‌های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بین‌المللی باشند یا اینکه سایت‌های تبلیغات آنلاین داخلی را در برگیرند.

پس با توجه به اینکه در چه وسعتی، قصد تبلیغات و بازاریابی را دارید، می‌توانید به انتخاب بهترین سایت از میان بهترین سایت‌های تبلیغاتی داخلی یا جهانی بپردازید.

از طرفی، به همان نسبت که فهرست بهترین سایت‌های تبلیغاتی برای کارفرمایان و متصدیان امر تبلیغات و بازاریابی اهمیت دارد، کارگروه‌ها و آژانس‌های تبلیغات و مارکتینگ نیز باید به صورت روزانه و دقیق از فهرست بهترین سایت‌های تبلیغاتی در موتورهای جستجو و نیز شرایط درج آگهی در آن‌ها آگاهی داشته باشند.

ضمن اینکه اصحاب رسانه، گرافیست ها و تمام متقاضیانی که در امر تبلیغات فعال بوده و قصد راه‌اندازی پایگاه تبلیغات اینترنتی را دارند نیز، باید با شناخت و درک راز موفقیت بهترین سایت‌های تبلیغاتی تجربیات ارزشمند و مهارت‌های تخصصی لازم را کسب کرده و سپس با تلفیق ایده و خلاقیت خویش، اقدام به راه‌اندازی سایت مستقل خود نمایند.

بهترین سایت‌های تبلیغاتی تکنیک‌های خاصی برای جذب مخاطب دارند.

بهترین سایت‌های تبلیغاتی علاوه بر درج آگهی‌های تبلیغاتی، مشوق و پاداشی برای همکاری کاربران در اشتراک‌گذاری و بازدید از آگهی‌های موجود بر روی سایت، در نظر می‌گیرند و به این واسطه، ارتباط فعال متقابل میان کاربران و کارفرمایان ایجاد می‌کنند.

همچنین، بهترین سایت‌های تبلیغاتی با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای تبلیغات ممتاز و معرفی ایده‌های تبلیغاتی خلاقانه و منحصر به فرد، می‌توانند در افزایش انگیزه و میل شرکت‌های تبلیغاتی برای ارائه تقاضای درج آگهی‌های خود بر روی سایت مورد نظر، موثر و موفق عمل کنند.

پیشنهاد می شود مقاله بهترین روش‌های تبلیغات را چگونه می‌توان تشخیص داد؟ مطالعه نمایید.

یکی دیگر از راه‌کارهای موفقیت و رونق کار بهترین سایت‌های تبلیغاتی این است که دست به برگزاری نظرسنجی و مسابقه در مورد کالاها و خدمات معرفی شده و یا در مورد آگهی‌های تبلیغاتی از دیدگاه مخاطبین پرداخته و حتی به واسطه اختصاص جوایزی برای این گونه نظرسنجی‌ها، آمار فعالیت و مشارکت کاربران را بالا برده و در مقابل نیز امتیازی برای برندها و آگهی‌های برگزیده، در نظر می‌گیرند.

بنابراین همانطور که می‌بینیم، درست مانند ایده‌های تبلیغاتی، بدون محدودیت، امکان ایده‌پردازی خلاقانه جهت قرار گرفتن در لیست بهترین سایت‌های تبلیغاتی برای گروه‌های مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی وجود دارد.

تنها کافی است اولا با فنون تبلیغات و جذب مخاطب در فضای مجازی آشنایی داشت و دوما، بر روی عملکرد موفق بهترین سایت‌های تبلیغاتی تمرکز نمود و با استفاده از قدرت خلاقیت، راهی برای ظهور سایتی معتبر و منحصر به فرد در میان بهترین سایت‌های تبلیغاتی باز کرد.

تبلیغات کلیکی در بهترین سایت‌های تبلیغاتی

یکی از ممتازترین سبک‌های تبلیغات اینترنتی که به عنوان درج آگهی کلیکی مطرح است، بر اساس این ایده ناب است که گوگل، برای سایت‌های تبلیغاتی در نظر گرفته و طی این کدهای برنامه‌نویسی در گوگل، با هر بار کلیک بر روی آگهی تبلیغاتی مورد نظر، توسط کاربران، امتیاز یا مبلغی به کاربر تعلق می‌گیرد؛ به همین دلیل یکی از ترفندهایی که بهترین سایت‌های تبلیغاتی برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند، اقدام به درج آگهی کلیکی است که به نوعی علاوه بر صحنه تبلیغات و بازاریابی، بستری برای درآمدزایی آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهترین سایت‌های تبلیغاتی، برچسب‌ها و کلیدواژه‌های مهم و متداول را شناسایی کرده و در کدگذاری سایت و آگهی‌های مندرج بر سایت، اعمال می‌کنند.

استفاده از تصاویر، ابعاد مختلف آگهی، کدهای اختصاصی، ویدئو، پادکست و محتوای صوتی، علاوه بر محتوای متنی، از جمله شیوه‌های تهیه آگهی مقبول و مورد تایید توسط بهترین سایت‌های تبلیغاتی است.

استفاده از محتوای رپورتاژ آگهی در بهترین سایت‌های تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی یا محتوای رپورتاژ که اخیرا بسیار مورد توجه کاربران و نیز متخصصین تبلیغات و بازاریابی قرار گرفته، بخش مهمی است که در صفحات بهترین سایت‌های تبلیغاتی جای باز کرده و در جذب مخاطب، موثر عمل می‌کند.

رپورتاژ، بیشتر از آنکه بار تبلیغاتی داشته باشد، آگاهی‌بخش بوده و با طرح اطلاعات کاربردی و مورد نیاز، در صفحه سرچ کاربران قرار می‌گیرد و در اثنای محتوا، اشاراتی به برند یا محصولی خاص نموده و با استفاده از همان روایت گزارش‌گرانه و راستی‌آزمایی و اطلاع‌بخشی، نظر مخاطب را به محصول مورد نظر جلب می‌کند.

در رپورتاژ، اصرار و تاکید بر محصول خاصی نبوده و هدف و تمرکز کل محتوا بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است. بنابراین کاربران ضمن مراجعه به این گونه محتواها، علاقه بیشتری به خواندن و دنبال کردن مطلب نشان می‌دهند؛ زیرا انرژی و زمانی را که صرف می‌کنند، صرفا برای خواندن یک پیام تبلیغاتی نبوده و بلکه در ازای کسب اطلاعات جامع و مفید در مورد یک موضوع مشخص صرف خواهد شد.

ویژگی های رپورتاژ آگهی

هرچه محتوای رپورتاژ، دقیق‌تر و تحقیقاتی‌تر بوده و از مراجع و منابع مستند گردآوری شده باشد، تاثیر آن بر روی ذهن کاربران نیز، عمیق‌تر و بیشتر است؛ زیرا همراه با یادگیری و درک مطلبی که برای اهداف کاربردی و تحقیقاتی خود جستجو نموده‌اند، پیام مستتر در سطرهای رپورتاژ را دریافت کرده و این پیوند میان مطالب جامع و نیز مورد تبلیغاتی، باعث ماندگاری آن مورد، در ذهن مخاطب می‌شود.

از این روی، برای مثال اگر مخاطب به موضوعی مانند یک مساله حقوقی مشخص فکر کند، همزمان که مطالب کاربردی را که مطالعه کرده است، به خاطر می‌آورد، نام موسسه حقوقی که در متن رپورتاژ ذکر شده بود را نیز، به یاد آورده و همین می‌تواند جرقه‌ای باشد برای مراجعه او به سایت موسسه حقوقی مذکور و از این طریق ارتباط مستقیم و عمیقی میان او و موسسه حقوقی مورد نظر، ایجاد شود.

بنابراین وقتی شما از امکان تبلیغ و درج آگهی به اشکال مختلف در بهترین سایت‌های تبلیغاتی بهره می‌برید، به یاد داشته باشید که بسیار ضروری است، لینک‌های مفید همراه با اطلاعات بیشتر و تبلیغات جذاب‌تر در پایگاه اینترنتی خود ایجاد کنید تا هنگام مطالعه متن رپورتاژ، کاربر بتواند با کلیک بر روی لینک مذکور، به صفحه شما وارد شود. موسسات تبلیغاتی مانند رایامارکتینگ، با بهره‌گیری از مهارت‌های تولید محتوای تخصصی، به تهیه و تبیین رپورتاژ آگهی می‌پردازند.

بهترین سایت‌های تبلیغاتی، سرآغاز یک اتفاق ماندگار هستند!

اگر کاربر در پی مراجعه به صفحه لینک داده شده، مطالب معتبر و مفیدی نیابد، مسلما نمی‌توان انتظار موفقیت چندانی از تاثیر تبلیغات بر وی داشت؛ زیرا با وجود اینکه متن رپورتاژ عالی عمل کرده و نظر او را جلب نموده، اما محتوای ضعیف سایت مرجع، تمام اثرات مثبت رپورتاژ را از بین برده یا کاهش داده است، و بنابراین کاربر به همان اطلاعات مستند داخل رپورتاژ بسنده نموده و دیگر علاقه‌ای به شناخت بیشتر مورد تبلیغاتی موجود در متن رپورتاژ نشان نمی‌دهد.

بنابراین می‌توان گفت حضور و تبلیغ در بهترین سایت‌های تبلیغاتی برای آغاز یک اتفاق دنباله‌دار، لازم و مفید است؛ اما برای ادامه یافتن آن کافی نیست.

پس در بخش دیگر، تمرکز خود را بر روی تکمیل محتویات سایت خود، حتی آگهی‌های تبلیغاتی که درج می‌کنید، گذاشته و ورود کاربر را به سایت خود، به یک امر ماندگار و مستمر بدل نمایید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.