مقالات آموزشی

قابلیت تبلیغات و اینسایت استوری برای کسب و کارهای تجاری

مفید بود؟

هیچ توقفی در اینستاگرام

وجود ندارد – مخصوصاً وقتی صحبت از استوری ها می شود. مدتی از زمان راه اندازی آن می گذرد، اما این ویژگی یک روزه داستان گویی برای عکس ها و فیلم ها، چندین قابلیت جدید مانند لینک ها، ویدیو لایو و استیکرها را معرفی کرده است. این بار، این پلتفرم با آوردن تبلیغات و اینسایت اینستاگرام به استوری، روی کسب و کارهای تجاری تمرکز کرده است.

طبق گزارش اینستاگرام، استفاده روزانه از استوری ها به بیش از 150 میلیون بار رسیده است، از هر 5 داستان یکی از آنها یک پیام دایرکت از بینندگان دریافت می کند. علاوه بر این، بر اساس داده های اینستاگرام، 70٪ از کاربران در این پلتفرم، کسب و کار تجاری را دنبال می کنند و یک سوم از بیشترین بازدیدهای استوری، مربوط به مشاغل است.

قابلیت تبلیغات و اینسایت استوری اینستاگرام

برای استفاده از فرصت عظیم رشد، اینستاگرام از قابلیت تبلیغات و اینسایت استوری خود برای کسب و کارها رونمایی می کند.

تبلیغات در استوری ها

تبلیغات به صورت تمام صفحه در استوری ها نمایش داده می شوند. اینستاگرام با بیش از 30 برند تجاری – از جمله Maybelline New York ، Nike، Netflix و Qantas – همکاری می کند تا این فرمت تبلیغاتی ویدیویی 15 ثانیه ای با قابلیت پخش صدا را امتحان کند. مشاغل نیز قادر به اندازه گیری میزان دیده شدن تبلیغات خود و استفاده از آن جهت بهبود تبلیغات هدف برای مخاطبان خود هستند.

خوب است بخوانید: چگونه می توان نرخ تعامل بیشتری در اینستاگرام به دست آورد؟ (خلاصه وبینار)

Airbnb یکی از برندهایی است که از استوری های اینستاگرام برای اطلاع دادن در مورد جدیدترین محصولات خود استفاده می کند. در اینجا نحوه استفاده Airbnb از تبلیغات در استوری های اینستاگرام برای تبلیغ سفرهای خود آورده شده است:

اینسایت استوری

Insights اکنون بخشی از ابزارهای تجاری اینستاگرام خواهد بود. کسانی که اکانت بیزینس (business) دارند با استفاده از ابزار اینسایت اینستاگرام قادر به مشاهده ایمپرشن (impression)، ریچ (reach)، پاسخ ها و تعداد خارج شدن برای هر یک از استوری های خود خواهند بود. این معیارها به برندها و کسب و کارها اجازه می دهد تا محتوای بهتر و مرتبط تری را برای مخاطبان خود ایجاد کنند.

در اینجا پیش نمایش کوتاهی از اینسایت استوری آورده شده است:

طبق گفته اینستاگرام، این ویژگی ها در نسخه بروز شده برنامه برای همه افراد و در سطح جهانی ارائه می شود. بنابراین برندها و مشاغل، از این فرصت استفاده نمایند!

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.