مقالات آموزشی

معرفی سفارش رپورتاژ آگهی و برای چه کسب و کارهایی ضروری است؟

مفید بود؟

سفارش رپورتاژ خبری برای چه کسب و کارهایی ضروری است؟

رپورتاژ خبری روش نوین تبلیغات به صورت آنلاین است. به این صورت که بعد از ثبت سفارش رپورتاژ خبری، نویسنده رپورتاژ آگهی به صورتی به تبلیغ یا معرفی برند، کالا و یا خدمات مورد نظر می پردازد که مخاطب متوجه نشود که با یک آگهی روبرو شده است، بلکه آن را به عنوان یک خبر یا یک مقاله در نظر بگیرد.
اما رپورتاژ آگهی به درد چه کسانی می خورد و ضرورت آن در میان کدام کسب و کارها بیشتر ملاحظه می شود؟
در واقع فرقی نمی کند که چه شغلی داشته باشید و مشغول چه نوع حرفه ای باشید. در دنیای دیجیتالی و پرشتاب امروز، کسب و کارهایی پا می گیرند و پیشرفت می کنند که از بازاریابی و تبلیغات قدرتمند بهره ببرند و رپورتاژ آگهی از جمله مهم تبلیغاتی است که در دنیای مجازی وجود دارد.
برای همه مشاغل و حرفه ها، از جمله مشاغلی که تازه راه اندازی شده اند، کسب و کارهایی که نیازمند معرفی خدمات تکنیکی خود هستند، کالاهایی که ارزش زیادی دارند و کسب و کارهای مربوط به نشریات و مجلات گوناگون، سفارش رپورتاژ آگهی اهمیت بسیار زیادی دارد.

رپورتاژ خبری

با سفارش رپورتاژ خبری نه تنها باعث می شوید در دنیای پر از رقابت کسب و کارهای امروز جهان، دیده شوید، بلکه می توانید قدم در راه پیشرفت و گسترش فعالیت های خود بگذارید و مخاطبان جدیدی به دست آورید.
تبلیغات رپورتاژ باعث می شوند که مشتری های تازه ای به دست آورید و به این ترتیب هم نام و اعتبار بیشتری برای خود دست و پا کنید و هم به سود بیشتری برسید.
فقط با سفارش رپورتاژ خبری و انتشار آن در سایت های مهمی که باعث دیده شدن شما می شوند، تفاوت ها و مزایای خود نسبت به رقبایتان را بیشتر به رخ می کشید و در بازی پر هیجان رقابت، یک قدم پیشتر می گذارید و کسب و کارتان را نسبت به رقبای تو خود گسترش بیشتری می دهید.
برای همین است که می گوییم برای استفاده از رپورتاژ ادز هیچ اهمیتی ندارد که آیا یک برند بزرگ و معتبر هستید، یا یک شرکت کوچک تازه تاسیس یا یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای یا یک تولید کننده قدیمی و … . بلکه آن چیزی که مهم است این که بدانید سفارش رپورتاژ خبری خود را چگونه و توسط کدام سایت انجام دهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید.

نکاتی که باید موقع سفارش رپورتاژ خبری به آنها دقت کرد

قدم اول برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات رپورتاژ به نتیجه مطلوب برسید، این است که وقتی در حال ثبت سفارش رپورتاژ خبری خود در یکی از سایت های رپورتاژ آگهی هستید، بدانید نکات مهم چه هستند و چه موقع باید به آنها دقت کرد و آیا سایت مورد نظر شما این نکات را رعایت می کند یا خیر.

نکته اول

یکی از این نکات این است که قبل از هر کاری برخی از نمونه کارهای سایت مورد نظر را مطالعه و بررسی کنید. در رپورتاژ آگهی خبری این است که بدون اینکه چیزی از اصل ماجرا کم شده یا از هدف اصلی دور شود، باید ماهرانه و به صورت تخصصی اما در عین حال با زبانی که همه متوجه آن شوند، چنان به معرفی شغل، برند یا کالای مورد نظر بپردازد که هیچ چیز از قلم نیفتد. به عبارتی باید همه آن چیزهایی که لازم است تا مخاطبان درباره شغل و حرفه شما، برند شما، محصول و یا خدماتی که ارائه می کنید، بدانند را به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی بیان کند.

نکته دوم

نکته مهم دیگری حتما باید به آن توجه کنید این است که قرار نیست رپورتاژ آگهی تبلیغ باشد. رپورتاژ خبری نوعی داستان است، یک داستان که باید برای مخاطب جذابیت خاص خود را داشته باشد. یعنی به گونه ای نوشته شده باشد که فکر و ذهن مخاطب را درگیر خود کند. البته که غلو و زیاده روی در تعریف از شرکت و برند و خدمات و محصولات مورد نظر کار کاملا اشتباهی است.

هرگز نباید در نوشتن رپورتاژ آگهی از جملات طولانی و پشت سر هم استفاده کرد. غلو کردن باعث می شود کار مصنوعی به نظر برسد و مشتری بیشتر از اینکه جذب تبلیغی شود که در پیش روی او قرار دارد، درگیر این شود که یک جای کار این نوشته می لنگد، وگرنه چرا باید این همه در آن غلو می کردند؟ جملات طولانی هم باعث می شود حوصله مخاطب سر برود و دیگر دوست نداشته باشد تا آخر کار را بخواند و ببیند.
بنابراین به عنوان کسی که قصد سفارش رپورتاژ خبری دارد، باید مطمئن شوید نویسنده رپورتاژ از جملات منطقی، کوتاه و در عین حال جذاب استفاده می کند. استفاده از عکس ها، گیف ها و یا ویدئوها هم می تواند جذابیت زیادی به رپورتاژ نویسی ببخشد.

نکته سوم

اینکه رپورتاژی که سفارش داده اید، حتما باید لینکی به سایت شما بدهد. اما آنچه باید برای شما مهم باشد، این نیست که فقط به سایت شما لینک داده شود، بلکه مهم این است که این لینک به صورت طبیعی و کاملا منطقی داده شود تا به این ترتیب از لحاظ رتبه بندی گوگل و اصول نویسش سئو هم امتیاز بالایی دریافت کنید.

سایت هایی که به صورت مستقیم و مصنوعی به سایت مشتری لینک می دهند، نمی توانند اعتبار بالایی داشته باشند و یا باعث دیده شدن کسب و کار شما شوند، چون این نوع لینک دادن، فقط باعث می شود که گوگل این رپورتاژ را به عنوان اسپم شناسایی کرده و یا اینکه از نظر رتبه بندی در مرتبه پایینی قرار دهد.

به کدام سایت سفارش رپورتاژ آگهی بدهیم؟

این روزها بازار رپورتاژ آگهی داغ است. شرکت های آنلاین گوناگون که اکثر در کار بازاریابی هستند، مدام در حال تبلیغ کار خود و تشویق مشتریان هستند تا آنان را به عنوان سایتی انتخاب کنند که سفارش رپورتاژ آگهی خود را به آن می دهند. اما واقعا کار درست چیست؟ آیا می توان سفارش خود را هر سایتی داد؟
اگر در اینترنت جستجو کنید لیست آگهی های رایگان را به راحتی پیدا خواهید کرد. سایت هایی که به صورت رایگان رپورتاژ آگهی شما را منتشر می کنند. مخصوصا اگر یک شرکت نوپا باشید و نخواهید هزینه زیادی برای بازاریابی و تبلیغات کنید، به نظر می رسد این سایت ها کاملا مناسب شما باشند. اما سوال این است، واقعا مناسب هستند؟

حقیقت این است که عصری که در آن قرار داریم، عصر تبلیغات و بازاریابی است و اگر قرار است پیشرفت کنید، بازاریابی یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی است که باید برای آن وقت و هزینه بگذارید و توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به جای استفاده از سایت هایی که به صورت رایگان آگهی شما را منتشر می کنند، از سایت های معتبری مثل رایامارکتینگ کمک بگیرید و سفارش رپورتاژ آگهی خود را به سایت های معتبر بسپارید.
چرا؟

دلیل این کار بسیار ساده است. درست است که وقتی کار خود را به سایت های معتبر می سپارید، ولی خیالتان راحت است که رپورتاژی که سفارش می دهید به بهترین شکل ممکن نوشته می شود. سایت های معتبری مثل رپورتاژ ادز، ویرلن، رایا مارکتینگ و … نه تنها طبق تعرفه رپورتاژ قیمت های خود را تعیین می کنند، بلکه برای نوشتن رپورتاژ خبری که باعث دیده شدن و پیشرفت شما شود، از نویسنده های متخصص و خبره استفاده می کنند که به خوبی به کار خود وارد هستند و همه اصول رپورتاژ نگاری و سئو نویسی را رعایت می کنند.
برای اطلاع از هزینه رپورتاژ آگهی و قیمت رپورتاژ خبری و یا ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود می توانید با همکاران ما در رایا مارکتینگ تماس بگیرید و یا اینکه از طریق فرم ثبت سفارش اقدام کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.