بسیاری از افرادی که شرکت دارند بهتر است که برای رونق کسب و کار خود اقدام به سفارش طراحی بنر شرکت نمایند. بنرهایی که برای شرکت های تجاری طراحی میشود باید به صورت حرفه ای طراحی گردد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. طراحان بنر رایامارکتینگ با استفاده از نرم افزار طراحی بنر تبلیغاتی می توانند بهترین طراحی بنر مغازه، طراحی بنر اینستاگرام و … را انجام دهند. آموزش های لازم برای طراحی بنر حرفه ای را طراحان رایامارکتینگ دریافت نموده اند و بر همین اساس قادر هستند که به علاقمندان هم آموزش طراحی بنر تبلیغاتی و آموزش طراحی بنر سایت را ارائه دهند.
برای بسیاری از افراد قیمت طراحی بنر تبلیغاتی اهمیت دارد و مایل هستند که با قیمت پایین بهترین و با کیفیت ترین بنرهای تبلیغاتی را دریافت نمایند. شما می توانید نمونه بنر افتتاحیه و نمونه طراحی بنر شرکت را از طراحان درخواست کنید تا به شما نشان دهند. در این صورت قادر هستید که سفارش خود را با خیال آسوده به طراحان حرفه ای شرکت بسپارید. برخی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که طراحان زمان طراحی بنرهای شرکت رعایت می کنند را در ادامه بیان می کنیم تا شما اطلاعات بیشتری در زمینه طراحی بنر به دست آورید.
نکاتی در مورد طراحی بنر شرکت حرفه ای و اصولی
اینکه بنرهای طراحی شده برای شرکت ها حرفه ای باشند و به بهترین نحو ممکن طراحی شوند اهمیت بسیار زیادی دارد. آن دسته از طراحان بنر که در کار خود حرفه ای هستند می توانند بدون هیچ ایرادی و در کمترین زمان هر یک از بنرها را طراحی کرده و تحویل شما دهند. برخی از نکاتی که طراحان به آنها توجه زیادی نشان می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین بنرها را طراحی کنند و تحویل شما دهند عبارت می باشد از
1. اندازه استاندارد بنر
یکی از مهمترین نکاتی که زمان طراحی بنر شرکت اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که بنر اندازه استاندارد داشته باشد. هر یک از بنرها را باید بر اساس اندازه ای که سایت و دیگر ویژگی های سایت دارد طراحی کنند. پیش از اینکه سفارش طراحی بنر را ارائه دهید از شما اطلاعاتی در مورد شرکت و سایت شرکت دریافت می شود تا طراحان بر اساس آن اطلاعت طراحی بنر را آغاز نمایند. شما خودتان می توانید تغییراتی را در طراحی بنر و اندازه آن ایجاد کنید و از طراحان درخواست نمایید آن تغییرات را به کار ببرند.
خوب است بخوانید: طراحی بنر گیاهان دارویی با مناسب ترین قیمت
2. لوگوی شرکت
طرح ها و مدل های لوگوی شرکت متنوع می باشد و شما پیش از طراحی بنر باید نوع آن را انتخاب کرده باشید. اینکه اندازه لوگو به درستی روی بنر طراحی شود و جای مناسبی قرار بگیرد اهمیت بسیار زیادی دارد. لوگوی شرکت یکی از مهمترین ابزارهایی است که به واسطه آن شرکت و فعالیت هایی که انجام می دهد شناخته می شود. بر همین اساس باید آن را در جای درستی قرار دهید تا کاربرد لازم را داشته باشد و کاربر هم در کمترین زمان آن را مشاهده کند.
3. ساده تر بهتر
برای طراحی بنر شرکت باید بدانید که هر چه ساده تر باشد بهتر است. برخی از بنرها پیچیدگی بسیار زیادی دارند و باید بدانید که آنها در ذهن کاربر ماندگار نمی شوند. در صورتی که می خواهید ماندگاری بنر در ذهن مشتری و کاربران بیشتر باشد باید به اصل سادگی آن دقت کنید. طراحان حرفه ای به خوبی با این مسئله آشنایی دارند و شما هم بهتر است زمانی که سفارش خود را ثبت می کنید به خوبی این نکته را در نظر داشته باشید و سفارش طراحی بنرهای یچیده با شکل های متنوع ندهید.
4. استفاده درست از دکمه ها
در صورتی نرخ کلیک سایت شما بالاتر می رود که از کلیک ها به درستی استفاده شود. اینکه طراح از هر دکمه ای برای طراحی بنر و هر مختوایی استفاده کند ایرادی ندارد. اما باید بدانید که تجربه نشان داده برخی از دکمه ها باید در جایگاه های مناسب تری قرار بگیرند. برای بالاتر بردن نرخ کلیک طراحان به این نکته توجه زیادی نشان می دهند.
5. مشخص کردن چارچوب برای بنر
چشم های افراد به طور کلی دنبال کادری است که درون بنر قرار گرفته، به همین دلیل طراحان بنر برای طراحی کادر مشخصی را ایجاد می نمایند. واضح بودن بنر و اینکه گرافیک مناسبی داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و طراحان به خوبی این مسئله را زمان طراحی بنرهای شرکت در نظر دارند.
6. متن تبلیغ در یک نگاه دیده شود
از دیگر نکاتی که زمان طراحی بنر شرکت اهمیت دارد این است که اندازه و فونت هر یک از نوشته های روی بنر با یکدیگر هماهنگ نباشد. برخی از نوشته ها باید کوچکتر باشند و برخی از دیگر نوشته ها که مهمتر هستند باید اندازه بزرگ تری داشته باشند. آن دسته از فونت هایی که ریز هستند اصلا گزینه مناسبی برای طراحی بنر نیستند. فونت کمتر از 10 اصلا برای طراحی بنر نباید به کار برده شود و اندازه آنها باید به گونه ای باشد که سریعا کاربر آنها را مشاهده کند.
7. استفاده از تصاویر متحرک
استفاده از تصاویر متحرک برای طراحی بنر تاثیرگذار است ولی باید بدانید که این تصاویر نباید به گونه ای باشند که پیام اصلی بنر را محو نمایند. آن دسته از انیمیشن هایی که ساده هستند و زمان آنها بیشتر از 15 ثانیه نمی باشد انتخاب خوبی برای طراحی بنر به شمار می روند.
8. ایجاد کردن حس فوریت در کاربر
اینکه طراحی بنر به سادگی انجام شود موجب می گردد که کاربر سریعا پیام آن را متوجه شود. طراحانی که بنر را طراحی می کنند به این مورد نهایت دقت را نشان می دهند تا کاربر از نتیجه کار رضایت داشته باشد. مشاهده بنر باید برای مشتریان به گونه ای باشد که در کمترین زمان پیام بنر طراحی شده را دریافت کنند.
9. استفاده از رنگ های مناسب
رنگ بندی مناسب برای طراحی بنر از دیگر نکاتی می باشد که طراحان به خوبی آن را در نظر دارند. رنگ هایی که برای طراحی بنر به کار می رود باید با کسب و کار و فعالیت های شرکت مطابقت داشته باشد. رنگ بندی بنر را طراحان به خوبی در نظر دارند تا دید مشتری جذب رنگ بنر شود.
10. استفاده از فرمت مناسب
از دیگر نکاتی که زمان طراحی بنر شرکت اهمیت دارد نوع فونت است. فونت هایی که به کار برده می شوند متنوع هستند و باید برای هر یک از بنرها یکی از فونت هایی که مناسب تر است انتخاب می شود. فرمت هایی که برای طراحی بنر به کار برده می شود باید در اندازه های متنوع باشد تا کاربر به خوبی آنها را مشاهده کند.