مقالات آموزشی

راهنمایی در خصوص درج آگهی رایگان اینترنتی در گوگل و سایر سایت ها

مفید بود؟

نحوه تبلیغات رایگان درگوگل

همانطور که قبلا ذکر شد، شما می توانید یک صفحه رایگان در “گوگل برای کسب و کار” من ایجاد کنید که به شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتر یا اول را کسب کنید. در اینجا نحوه کار آن آورده شده است. برای تبلیغ در گوگل درج آگهی رایگان اینترنتی درگوگل ابتدا این سایت  از شما می خواهد نام کسب و کار خود را وارد کنید. سپس، از شما خواسته می شود “منطقه تحویل” را انتخاب کنید. در این فرم، مسافت پیموده شده و منطقه ای را که مخاطب هدف شما در آن زندگی می کند، یادداشت کنید.

 

صفحه کسب و کار خود را بهینه کنید

پس از پایان مراحل راه اندازی، می توانید نمایه خود را پر کنید. در حین انجام این کار، در حالت ایده آل باید تمام اطلاعات گوگل را برای بهترین بهینه سازی جستجو پر کنید.

چند مورد اصلی که باید اضافه کنید:

نشانی شما
شماره تلفن، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس
وبسایت شما
ساعات عملکرد
عکس های کسب و کار و محصولات شما
شرح مفصلی درباره آنچه که تجارت شما ارائه می دهد
قیمت گذاری یا اطلاعات منو
سال افتتاح شرکت شما
سایر خصوصیات تجاری مانند “Wi-Fi رایگان”.

موارد فوق مواردی است که افراد محلی ممکن است به طور خاص آنها را جستجو کنند. به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال “رستوران ارزان مکزیکی باشد که بعد از ساعت 8 شب باز شود” ، گوگل جزئیات مربوط به نمایه کسب و کار را بررسی می کند و اگر به نظر می رسد رستوران شما یک موردعالی باشد، اولویت را برای شما تعیین می کند.

صفحه کسب و کار خود را تأیید و کنترل کنید

پس از ایجاد نمایه در” گوگل برای کسب و کار من”، حتماً لیست خود را تأیید کنید تا Google بداند این یک تجارت واقعی و قانونی است. چند روش برای انجام این کار وجود دارد از جمله ایمیل، کارت پستال و تأیید تلفن. برای درج آگهی رایگان اینترنتی شما همچنین می توانید برنامه GMB را بارگیری کنید تا نحوه عملکرد کسب و کار خود را در تلفن های هوشمند کنترل کنید. این پست شما را در مراحل مختلف تأیید بررسی می کند.

سئو را فراموش نکنید

همراه با سایت “گوگل برای کسب و کار من” بهره گیری از استراتژی های رایگان SEO همچنین می تواند به وب سایت شما در افزایش نتایج جستجو کمک کند. این روش ها می توانند ساده و راحت باشند و در وبلاگ نویسی، طراحی وب یا سایر مراحل کار کنند. اجازه ندهید بودجه تبلیغاتی شما تعداد افرادی را که کسب و کار شما می تواند تعیین کند. از همین امروز طرح تبلیغات خود را تنظیم کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2018 منتشر شد و به روز شده است.
 

برای بقیه سایت ها از موارد زیر پیروی کنید

از مشارکت استفاده کنید

مشارکت فرصتی برای ارائه خدمات تکمیلی است که شما ارائه نمی دهید. به عنوان مثال، یک شرکت طراحی وب و یک آژانس نوشتن متن ممکن است با هم شریک شوند، بنابراین وقتی مشتری به محتوای نوشته شده برای صفحات وب خود نیاز دارد، شرکت طراحی وب می تواند خدمات درج آگهی رایگان اینترنتی را از طریق شریک خود ارائه دهد. این رضایت مشتری را افزایش می دهد، و همچنین فرصت های استثنایی تبلیغات را فراهم می کند. هنگامی که مصرف کنندگان شریک کاری شما به خدمات شما نیاز دارند، شریک کاری شما آنها را به سمت شما هدایت می کند.

مخاطبین گرامی در نظر داشته باشید شرکت رایا مارکتینگ تولید محتوا سئو شده  میتواند شما را در این امر یاری کند.

عضویت در شبکه های اجتماعی

امروزه، رسانه های اجتماعی برای اکثر استراتژی های بازاریابی من جمله درج آگهی رایگان اینترنتی بسیار مهم هستند. خوشبختانه، اکثر انواع سیستم عامل ها و پست های رسانه های اجتماعی-حتی برای مشاغل آزاد-رایگان هستند. در حالی که بسیاری از سایت های اجتماعی به شما امکان تبلیغ می دهند، اگر بودجه ندارید می توانید بدون هیچ هزینه ای پست یا توییت کنید.

ازعکس و فیلم استفاده کنید

در حالی که فیس بوک، توییتر و LinkedIn می توانند بسترهای خوبی برای شروع کار باشند ، اما گسترش آن به سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام (www.instagram.com) یا Pinterest به شما فرصت بیشتری می دهد تا عکس های محصول را نشان دهید یا از استراتژی بصری به شدت تحت تأثیر بازاریابی استفاده نمایید. گذشته از درج آگهی رایگان اینترنتی با تصاویر رایگان از محصول یا خدمات شما، بیشتر سیستم عامل های اجتماعی، از جمله فیس بوک، ویژگی های ویدیویی و داستانی زنده را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تبلیغات ویدیویی مربوط به محصولات خود را ایجاد کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید از Instagram Stories یا Facebook Live  به عنوان خروجی برای انتشار آموزش استفاده از محصولات خود استفاده کنید. از آنجا که این فیلم ها و عکسها در شبکه های اجتماعی قرار دارند، می توانید با هشتگ گذاری، ایجاد زیرنویس های جالب و تشویق طرفداران برای واکنش دادن با عملکردهایی مانند “پسندیدن” یا نظر، قابلیت اشتراک گذاری آنها را افزایش دهید.

 

مشتریان خوشحال را به بررسی آنلاین تشویق کنید

گفتگوی رو در رو هنوز هم یکی از بهترین راه های بازاریابی محصول شماست. خریداران به نظرات سایر مصرف کنندگان اعتماد می کنند، به ویژه هنگامی که شهادت های بسیار زیادی وجود دارد. مثلا ” اگر 50 مشتری سایت رایا مارکتینگ از این سایت تعریف و تمجید کنند حتما” متقاضی بعدی با شوق و ذوق بیشتری به این سایت مراجعه نموده و نسبت به سایتهای کم متقاضی تر رایا مارکتینگ انتخاب اولش خواهد بود.

اگر مشتری راضی دارید، آنها را تشویق کنید تا درباره تجربه خود در سیستم عامل های محبوب مرور مانند Google ، Facebook  و Yelp نقدی بنویسند. اگر می خواهید نظرات خوبی در فیس بوک داشته باشید، اگر قبلاً صفحه ای از فیس بوک ندارید، حتماً یک صفحه تجاری فیس بوک برای درج آگهی رایگان اینترنتی ایجاد کنید.

درصورت نیازبه ایده های جدید بازاریابی اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ وقتی تصمیم می گیرید که کتاب هایتان را بفروشید؟ یا حتی متوجه لاستیک صاف در ماشین شده اید؟ حدس من: شما به گوگل مراجعه می کنید. اما آیا می دانید 89٪ خریداران B2B  و 81٪ خریداران آنلاین همین کار را انجام می دهند؟ آنها با یک مشکل، چالش یا حتی یک انتخاب روبرو می شوند و آن را به سادگی درگوگل جستجو می کنند. بنابراین، این یک واقعیت سرد و خشن است که بدون حداقل حضور درGoogle ، بعید است که تجارت شما برای مدت طولانی دوام داشته باشد. در این راهنما، شما یک استراتژی برای ایجاد این حضور کشف خواهید کرد: بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو چیست؟

در هسته اصلی خود، SEO  به غیر از گسترش قابلیت مشاهده یک شرکت در نتایج جستجوی خود، به هیچ چیز دیگری توجه نمی کند. به کسب و کارها کمک می کند صفحات بیشتری را در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) بالاتر قرار دهند و به نوبه خود بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت سوق دهند.
در مطالب بعدی شما را با سئو بیشتر آشنا خواهم نمود

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.