نقش گوگل در استفاده از سایت آگهی های رایگان:
یکی از موثرترین نوع تبلیغات را میتوان گفت، تبلیغات در گوگل است که در سالهای جدید بیشتر از دیگر مدلهای تبلیغاتی نقش آفرینی کرده است. تبلیغات در گوگل با استقبال بسیار بالایی از افراد روبرو شده است و باید بدانیم نقش گوگل در استفاده از سایت آگهی های رایگان بسیار اهمیت دارد.
به وسیله ی آشنایی با سایت های تبلیغاتی رایگان محصولات خود را مقابل دید بازدیدکنندگان زیادی قرار داد. یکی از روشهای گوگل برای تبلیغات این است که در نتایج جستجو نمایش مطالب را ارائه میدهد. و شبکههای وجود دارد که به صورت نمایشی تبلیغات را در این شبکههای نمایشی اجرا میکند که به صورت فیلم و یا تصویر و یا فرمتهای دیگر ارائه میشود.
اهمیت کیفیت و معتبر بودن سایت های تبلیغاتی رایگان
در این روش جلب توجه افراد بیشتر مد نظر است و در زمینه بازاریابی اینترنتی روش بازدهی است. با وجود تعداد بالا در سایت آگهی های رایگان در گوگل نیز تبلیغات به روشهای مختلف در این سایتها ارائه میشود. و باید بدانیم استفاده از سایت آگهی های رایگان از نظر کیفیت و معتبر بودن بسیار مهم است.
رایا مارکتینگ نمونهای از یک سایت معتبر و با کیفیت است که در زمینه انواع تبلیغات و بازارایابی اینترنتی یک یا سایت آگهی های رایگان است. شما می توانید بعد از مشاهده هزینه تبلیغ در گوگل و هزینه تبلیغ در اینستاگرام سفارش خود را در این سایت ثبت کنید.
همانگونه که گفته شد سایت آگهی های رایگان و سایت تبلیغات رایگان در اینترنت به تعداد زیاد و سایت آگهی رایگان ایران گوگل وجود دارد که در حال فعالیت هستند. و همچنین دیگر سایتهای آگهی که به صورت درج آگهی کاملا رایگان، انتشار آگهی رایگان در سایت تبلیغاتی رایگان جدید و همچنین در سایت آگهی رایگان همشهری و سایت تبلیغاتی ایستگاه و سایت آگهی 24 در تبلیغات نقش بسزایی دارند.
قوانین گوگل برای سایت آگهی های رایگان چگونه است
یکی از اهداف گوگل، تبلیغات به صورت دیجیتالی و سالم است، که مورد اعتماد و شفافسازی برای مخاطبان در آن صورت پذیرد. کسانی که تبلیغات را ارائه میدهند و کسانی که تبلیغاتشان در گوگل انجام میشود رضایت کامل را از این سایت ابراز کردهاند و توانستهاند تجربیات مفیدی را در سایتهای تبلیغاتی و سایت آگهی های رایگان بدست آورند.
برهمین اساس گوگل قوانین و دستوراتی را برای اجرا در اختیار کسانی که برای استفاده از امکانات این سایت انتخاب کردهاند گذاشته است. گوگل با ترتیب اثر دادن به یک روش که راه اندازی یک سیستم، که ترکیبی از دیجیتال و ماشین برای اینکه تشخیص داده شود.
تبلیغات با قوانین هم خوانی دارد، برنامهریزی کرده است و از طرفی برنامه گزارش دهی درباره آگهی تبلیغاتی نیز ترتیب داده است تا همه چیز با قوانین گوگل مطابقت داشته باشد و این برنامهریزی را در اختیار مخاطبان قرار داده است. در صورتی که این قوانین از طرف افراد رعایت نشود و تبلیغ مورد تایید قرار نگیرد، اکانت تبلیغاتی کنسل شده به حالت پنالتی و یا تعلیق در میآید.
در واقع عدم رعایت قوانین در تبلیغات اینترنتی در سایت گوگل باعث میشود تبلیغات و آگهی تبلیغاتی شما مورد تایید گوگل قرار نگیرد و در واقع اگر باز تکرار شود برای اکانت اینترنتی شما عمل مسدود شدن نیز صورت پذیرد.
دستهبندی قوانین و سیاستهای تبلیغاتی گوگل
نکات و قوانینی را گوگل برای تبلیغات در سایت خود در نظر گرفته است که برای آشنایی شما با این قوانین به آنها اشاره خواهیم کرد و به اختصار توضیح خواهیم داد
1. محتواهایی که ممنوع است: محتواهایی که نمیتوان آنها را پخش کرد و شامل موارد ممنوعه است و در واقع قابلیت منتر شدن را ندارند.
2. فعالیتهایی که نباید انجام شود: فعالیتهایی که در تبلیغات گوگل در قوانین آن گنجانده نشده و نباید صورت پذیرد.
3. محتواهایی که محدود شده و قابلیت نشر ندارند: تولید محتوا هایی که قابلیت منتشر شدن ندارند و در قوانین گوگل مورد پذیرش نیست.
4. نگارش و ویرایش به صورت فنی: مواردی که باید استانداردهای قابل قبول از طرف گوگل در تبلیغات رعایت شده باشد، در سایتها و اپلیکیشنها و در صورتی که این استانداردها را شامل نباشد اجازه منتشر شدن ندارند.
محتواهای ممنوعه:
1. اجناسی که تقلبی هستند: یکی از مواردی که گوگل ادودز در فروش آنها حساس است و ممنوعیت ایجاد کرده است، تبلیغات اجناس تقلبی است. این کالاهای تقلبی نامی شبیه به کالای اصلی دارند و این محصولات تلاش میکنند برند اصلی را کپی کنند.
2. محصولات و خدمات که خطرساز هستند: برای گوگل امنیت مردم چه در زمان آنلاین بودن وچه آفلاین بودن بسیار مهم است. بر همین اساس تبلیغاتی که باعث شود خسارت و یا ضرری به مردم وارد شود اجازه پخش نمیدهد.
3. رفتارهای نامنصفانه: برای گوگل صداقت از اهمیت زیادی برخوردار است. رفتارهایی که نشان میدهد همراه با تقلب است و سایت آگهی های رایگان که خدمات دروغین ارائه میدهند
4. محتواهای نامناسب
فعالیتهای ممنوع:
1. سوءاستفاده از شبکههای تبلیغاتی
2. برداشتن اطلاعات و جمعآوری آنها
3. نمایش گمراه کننده
4. محتواهایی که حساس کننده هستند
5. محتواهایی که مناسب بزرگسالان است
6. مشروبات الکلی
7. حقوقی که مربوط به حریم اشخاص میشود
8. قمار و بازیهایی که در آن شرطبندی شده
9. موضوعاتی درباره سلامت و دارو
10. محتواهایی که شامل سیاست میشود
ابزارهایی که میتوان با استفاده از آنها در گوگل تبلیغات و کسب و کار اینترنتی کرد:
1. استفاده از گوگل پلاس (Google Plus)
2. استفاده از گوگل وبمستر تولز (Google Webmaster)
3. استفاده از گوگل سویت (Google Swit)
4. استفاده از گوگل ادوردس (Google Adverse)
5. استفاده از گوگل پلنر (Google Planner)
7. استفاده از گوگل ترندز (Google Trends)
و ….
آشنایی با برخی از سایت آگهی های رایگان:
1. سایت تبلیغاتی رایگان دیوار
2. سایت تبلیغاتی رایگان شیپور
3. سایت تبلیغاتی رایگان ایستگاه
4. سایت تبلیغاتی رایگان ایران تجارت
5. سایت تبلیغاتی رایگان آگهی 90
6. سایت تبلیغاتی رایگان نیازپرداز
7. سایت تبلیغاتی رایگان آگهی آریا
8. سایت تبلیغاتی رایگان نیازمندیها
9. سایت تبلیغاتی رایگان آگهی 24
10. سایت تبلیغاتی رایگان لوکوپوک