همه می دانند که باید مرتباً به دندانپزشک مراجعه کنند ، اما به عنوان یک بازاریاب، شما باید به بیماران بالقوه نشان دهید که عملکردتان همان روشی است که آنها برای مراقبت از بهداشت دندان خود به جای سایر مطب های منطقه باید به شما اعتماد کنند. استراتژی های بازاریابی دیجیتال زیادی وجود دارد که می توانید برای دستیابی به این هدف استفاده کنید ، اما یکی از موثرترین راهکارها برای ارائه دهنده خدمات بهداشتی، تولید محتوای دندانپزشکی است.
این مطلب را تا انتها بخوانید تا ببینید تولید محتوای دندانپزشکی چه سودی برایتان دارد.
تولید محتوای دندانپزشکی چیست؟
تولید محتوا و content marketing مدتی است مطرح شده است اما در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تولید محتوای دتدانپزشکی منجر به سیل پست های جدید وبلاگ ، ویدیو و سایر اشکال محتوای آنلاین و همچنین نقش های جدید در شرکت های بازاریابی و سایر شرکت ها شده است.
محتوا
اساساً ، این یک روش بازاریابی است که شامل استفاده از محتوا برای تبلیغ یک نام تجاری و جلب مشتریان برای انجام یک کار خاص است.
تولید محتوای دندانپزشکی می تواند شامل ویدیو، اینفوگرافی، پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی و پادکست باشد. تا زمانی که با هدف جلب مشتری ، حفظ مشتری یا وفاداری مشتری محتوا تولید کنید، در حال بازاریابی محتوا هستید
ایده پشت این استراتژی تولید محتوای دندانپزشکی این است که پاسخ دادن به سوالات افراد و ارائه اطلاعات ارزشمند به آنها باعث می شود به شما اعتماد کنند و تبدیل به مشتری شوند.
دندانپزشکان چگونه می توانند از تولید محتوای دندانپزشکی بهره مند شوند؟
تولید محتوای دندانپزشکی شما باید به بیماران بالقوه نشان دهد که چرا انتخاب شما انتخاب درستی است، در قدم بعدی مخاطب را به مست مطبتان می کشانید.
تولید محتوای دندانپزشکی به روش های مختلفی برای شما مفید است اما این هفت مورد از بزرگترین مزایا هستند.
فواید تولید محتوای پزشکی
-
تولید محتوای دندانپزشکی باعث بهبود دید می شود
هرچه محتوای با کیفیت بیشتری ایجاد کنید ، فرصت بیشتری برای افراد فراهم می شود تا شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. اگر تولید محتوای دندانپزشکی را به درستی بهینه سازی کنید ، هنگامی که کاربران به دنبال اطلاعات مربوط به موضوعاتی هستند که در شما نوشتید ، پست های وبلاگ و سایر مطالب شما در نتایج موتور جستجو نشان داده می شود.
همچنین محتوا می تواند به شما در بهبود قابلیت مشاهده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و LinkedIn کمک کند. وقتی اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک می گذارید ، مخاطبان شما می توانند آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند و حتی بازدید بیشتری را نیز به محتوای شما منتقل کنند.
-
بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا به مخاطبان مناسب برسید
پیدا کردن مخاطب هدف از روش های سنتی بازاریابی خیلی سخت تر از بازاریابی محتوا است. به عنوان مثال تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی توسط بسیاری از افراد دیده می شود ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که هر یک از آنها به دنبال پیدا کردن دندانپزشک جدید باشند.
از طرف دیگر، احتمالاً مطالب تولید محتوای دندانپزشکی توسط افرادی یافت می شود که به دنبال اقدامات دندان پزشکی به صورت آنلاین هستند. با اجرای کمپین های تبلیغاتی که کاربران را به سمت مطالب جدیدتان جذب می کند ، می توانید این مرحله را طی کنید و به سمت مخاطب هدفتان بروید.
-
تولید محتوای دندانپزشکی باعث ایجاد شهرت شما می شود
محتوای عمل دندانپزشکی شما باید مربوط به سلامت دندان باشد و اطلاعات دقیق و ارزشمندی را در اختیار بیماران بالقوه قرار دهد. هنگامی که این کار را به طور مداوم انجام دهید ، به عنوان منبع ارزشمندی برای سلامت دندان و یک متخصص در صنعت خود شهرت خواهید یافت.
با گذشت زمان ، این می تواند به شما کمک کند نامی را برای عمل خود در اینترنت ایجاد کنید – به این ترتیب وقتی بیماران بالقوه برای تعیین وقت ملاقات آماده شوند ، بدانند که شما یک مکان قابل اعتماد برای رفتن هستید.
-
تولید محتوای دندانپزشکی می تواند به شما در ایجاد روابط کمک کند
یکی دیگر از مزایای تولید محتوای دندانپزشکی برای دندانپزشکان این است که به شما این امکان را می دهد تا با بیماران بالقوه ارتباط برقرار کنید. همانطور که محتوایی را در سایت خود منتشر می کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، کاربران این فرصت را دارند که درباره کار شما نظر دهند و درگیر شوند.
وقتی به نظرات و سوالات آنها پاسخ می دهید ، می توانید با افراد ارتباط بگیرید که این ارتباط برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار بسیار مهم است.
-
تولید محتوای دندانپزشکی به برجسته شدن شما کمک می کند
بازاریابی محتوا همچنین می تواند به برجسته شدن دندانپزشکی شما در میان رقابت ها کمک کند. برای افرادی که واقعاً یکدیگر را نمی شناسند انتخاب یک تمرین ممکن است دشوار باشد و هر کاری که برای جدا کردن از خود انجام می دهید به شما امتیاز می دهد.
اگر کاربری بخاطر بسپارد که یک مطلب خاصی قبلا از سایت کسی به دردش خورد، آن دندانپزشک به شکلی مثبت در ذهنش نقش می بندد.
-
بازاریابی محتوایی برای بیماران بالقوه ارزش قائل است
محتوا فقط به درد راهکارهای تکسن دندان درد نمی خورد. بلکه به بیماران فعلی و بالقوه نیز کمک می کند. در حالی که تولید محتوای دندانپزشکی با آوردن بیماران جدید به عمل شما کمک می کند ، همچنین به بیماران کمک می کند تا با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند و از سلامت دندان خود مراقبت بهتری داشته باشند.
-
بازاریابی محتوا سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما را تقویت می کند
یک کمپین موفق بازاریابی تولید محتوا می تواند به جنبه های دیگر استراتژی بازاریابی شما کمک کند. صفحات مفید می توانند به شما در جذب نتایج موتور جستجو کمک کنند ، که باعث بهبود دید کلی شما در اینترنت می شود.
بازاریابی محتوا همچنین اطلاعات جدیدی را برای اشتراک و بحث در شبکه های اجتماعی به شما می دهد که باعث افزایش جذابیت شما در سایت ها می شود و ممکن است تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش دهد. از طریق سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی ، می توانید مخاطبین جدید را به بیماران تبدیل کنید.
اگر دنبال تولید محتوای پزشکی هستید و می خواهید به این واسطه به مشتری های محلی دست پیدا کنید، با تیم تخصصی بیزون تماس بگیرید.