مقالات آموزشی

آشنایی با چند عنصر برای بازاریابی محتوای موفق

5/5 - (1 امتیاز)

وقتی با صاحبان کسب و کار برخورد می کنیم، آنها غالباً  می پرسند که چگونه می توان جریان مداوم محتوایی ایجاد کرد که هم آموزشی باشد و هم جذاب.در این مطلب از بیزون چند راهکار برای بازاریابی محتوای موفق ارائه می دهیم

 

۷ مرحله برای بازاریابی محتوای موفق

۱) یک استراتژی محتوایی تنظیم کنید که متناسب با روند فروش شما باشد

روند ایجاد یک استراتژی محتوا پیچیده و در عین حال مهم است. اما این بازاریابی می تواند ساده باشد تا زمانی که شما یک فروشنده فعال و موفق داشته باشید که محصولات یا خدمات شما را به چندین مشتری می فروشد. همین فروشنده مطالب اصلی را برای تهیه یک استراتژی محتوا در اختیار شما قرار می دهد که به نیازهای مشتری هدف شما پاسخ می دهد. با تیم فروش مشورت کنید و نیازهای مشتری رابسنجید، سوالات احتمالی را در نظر بگیرید و ببینید که بازار هدف شما بیشتر چه چیزی را در موتورهای جست و جو سوال می کند

 

۲) قالبی را انتخاب کنید که محتوای شما را با وضوح ارائه دهد

مقالات وبلاگ همان زنجیری است که به واسطه اش می توانید مخاطبتان را جذب کنید تا با وب سایت و محتوای شما درگیر شود. از آنجا که جستجوی ارگانیک بهترین روش برای به دست آوردن افرادی است که نیاز به حل مشکلی دارند که کسب و کار شما به آن می پردازد ، هر قالبی را که انتخاب کنید ، به اشتراک گذاری آن از طریق یک مقاله وبلاگ و رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. یک تولید محتوا خوب داشته باشید و علاوه بر این خلاقیت را وارد محتوای متنی تان بکنید تا مطالبتان به اشتراک گذاشته شود.

 

۳) انواع متنوعی از محتوا را ارائه دهید

سعی کنید فقط به یک نوع محتوا متکی نباشید. با یک عضو تأثیرگذار حوزه کسب و کار خود مصاحبه کنید و آن مصاحبه را در قالب ویدئو ، پادکست یا متن به اشتراک بگذارید. با ارتباط داشتن با بزرگان این حوزه، کسب و کار شما بازدیدکننده های زیادی خواهد داشت. تجزیه و تحلیل کسب و کار و نظرسنجی ها به اندازه خود حرفه بازاریابی قدیمی است که در اوایل سال ۱۹۰۰ ظهور کرده است و یک روش موثر برای ایجاد نیاز به راه حل مانند شما است. و آخرین و یکی از موثرترین قالب ها ، خود وبلاگ است. یک مزیت قابل توجه وبلاگ این است که یک وبلاگ به همان زبان موتورهای جستجو یعنی متن صحبت می کند. با تولید حتوای متنی رتبه سئو سایت خودتان را افزایش می دهید و یک بازاریابی محتوای موفق خواهید داشت

 

۴) محتوای خود را در چندین بستر و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

سه نوع سیستم عامل و بستر برای شما وجود دارد. ۱) رسانه متعلق به خود ، ۲ رسانه های آماده و ۳ رسانه های پولی دسته بندی کنم. هر یک از این انواع رسانه ها شامل چندین بستر برای به اشتراک گذاری محتوای شما و افزایش دید شرکت شما هستند.

 

رسانه خودی بسترهای وب سایتی است که شما در آن محتوا را کنترل می کنید. نمونه های خوب این وب سایت و صفحات شرکت رسانه های اجتماعی شما هستند.

رسانه های آماده مکان هایی هستند که شخص ثالث در مورد تجارت شما چیز خوبی می گوید. این گزینه می تواند مرجع مثبتی در یک سایت خرید ، توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام باشد

رسانه های پولی هم جزوی از بازاریابی تبلیغاتی است که به ازای آن باید پول پرداخت کنید. گوگل ادوردز مهم ترین گزینه در مورد رسانه پولی است.

 

۵) نتایج اقدامات خود را بسنجید و خلاهای عملکرد را برطرف کنید

بازاریابی ورودی برای کسانی که ذهن تحلیلی دارند ایجاد شده است. اینترنت انبوهی از محتوا است که به طور مداوم در حال تکامل است و تا زمانی که تجزیه و تحلیل آن را پیگیری نکنید ، نمی دانید یک محتوا جدید در جذب بازدیدکننده مناسب چگونه عمل خواهد کرد. سیستم عامل های مدرن شامل تجزیه و تحلیل داخلی هستند که بازاریاب ها را قادر می سازد تا رفتار بازدید کنندگان را از نظر شخصی ردیابی کنند. تمام رفتارهای مشتری را بررسی کنید تا یک بازاریابی محتوای موفق داشته باشید

۶) مطمئن باشید که محتوا باعث تعامل بازدیدکنندگان می شود

استادان بازاریابی همیشه گفته اند: “به همان اندازه که برای خود محتوای خود صرف می کنید ، برای ایجاد عنوان محتوای خود وقت صرف کنید!” پس از همه تلاش هایی که می کنید، اگر بازدید کننده روی لینک شما کلیک نکرده و مقاله ای را که شما ساعتها وقت صرف تحقیق و نوشتنش کرده اید را نخواند ، تمام تلاش شما به هدر رفته است.از عناوینی استفاده کنید که حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته کند و در عین حال به سوالش جواب دهد.

۷) برای یک بازاریابی محتوای موفق ، همیشه کار خود را دو بار بررسی کنید

بازاربابی تولید محتوای موفق چالش های زیادی پیش رو دارد، محواهای زیادی هست که احتمالا اولین بار است به چشمتان می خورد. حتما محتوای خود را دوباره چک کنید و از صحت و سقمش مطمئن شوید.
یک بازاریابی محتوای موفق، خوانندگان را به انجام کاری بعد از مطالعه ترغیب می کند. مردم باید بدانند که وقتی به انتهای یک محتوا رسیدند چه کار کنند. با قرار دادن یک قیف فروش در انتها مخاطبتان را به سمت خرید از خودتان هدایت کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.