وقتی با صاحبان کسب و کار برخورد می کنیم، آنها غالباً می پرسند که چگونه می توان جریان مداوم محتوایی ایجاد کرد که هم آموزشی باشد و هم جذاب.در این مطلب از بیزون چند راهکار برای بازاریابی محتوای موفق ارائه می دهیم
۷ مرحله برای بازاریابی محتوای موفق
۱) یک استراتژی محتوایی تنظیم کنید که متناسب با روند فروش شما باشد
روند ایجاد یک استراتژی محتوا پیچیده و در عین حال مهم است. اما این بازاریابی می تواند ساده باشد تا زمانی که شما یک فروشنده فعال و موفق داشته باشید که محصولات یا خدمات شما را به چندین مشتری می فروشد. همین فروشنده مطالب اصلی را برای تهیه یک استراتژی محتوا در اختیار شما قرار می دهد که به نیازهای مشتری هدف شما پاسخ می دهد. با تیم فروش مشورت کنید و نیازهای مشتری رابسنجید، سوالات احتمالی را در نظر بگیرید و ببینید که بازار هدف شما بیشتر چه چیزی را در موتورهای جست و جو سوال می کند
۲) قالبی را انتخاب کنید که محتوای شما را با وضوح ارائه دهد
مقالات وبلاگ همان زنجیری است که به واسطه اش می توانید مخاطبتان را جذب کنید تا با وب سایت و محتوای شما درگیر شود. از آنجا که جستجوی ارگانیک بهترین روش برای به دست آوردن افرادی است که نیاز به حل مشکلی دارند که کسب و کار شما به آن می پردازد ، هر قالبی را که انتخاب کنید ، به اشتراک گذاری آن از طریق یک مقاله وبلاگ و رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. یک تولید محتوا خوب داشته باشید و علاوه بر این خلاقیت را وارد محتوای متنی تان بکنید تا مطالبتان به اشتراک گذاشته شود.
۳) انواع متنوعی از محتوا را ارائه دهید
سعی کنید فقط به یک نوع محتوا متکی نباشید. با یک عضو تأثیرگذار حوزه کسب و کار خود مصاحبه کنید و آن مصاحبه را در قالب ویدئو ، پادکست یا متن به اشتراک بگذارید. با ارتباط داشتن با بزرگان این حوزه، کسب و کار شما بازدیدکننده های زیادی خواهد داشت. تجزیه و تحلیل کسب و کار و نظرسنجی ها به اندازه خود حرفه بازاریابی قدیمی است که در اوایل سال ۱۹۰۰ ظهور کرده است و یک روش موثر برای ایجاد نیاز به راه حل مانند شما است. و آخرین و یکی از موثرترین قالب ها ، خود وبلاگ است. یک مزیت قابل توجه وبلاگ این است که یک وبلاگ به همان زبان موتورهای جستجو یعنی متن صحبت می کند. با تولید حتوای متنی رتبه سئو سایت خودتان را افزایش می دهید و یک بازاریابی محتوای موفق خواهید داشت
۴) محتوای خود را در چندین بستر و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
سه نوع سیستم عامل و بستر برای شما وجود دارد. ۱) رسانه متعلق به خود ، ۲ رسانه های آماده و ۳ رسانه های پولی دسته بندی کنم. هر یک از این انواع رسانه ها شامل چندین بستر برای به اشتراک گذاری محتوای شما و افزایش دید شرکت شما هستند.
رسانه خودی بسترهای وب سایتی است که شما در آن محتوا را کنترل می کنید. نمونه های خوب این وب سایت و صفحات شرکت رسانه های اجتماعی شما هستند.
رسانه های آماده مکان هایی هستند که شخص ثالث در مورد تجارت شما چیز خوبی می گوید. این گزینه می تواند مرجع مثبتی در یک سایت خرید ، توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام باشد
رسانه های پولی هم جزوی از بازاریابی تبلیغاتی است که به ازای آن باید پول پرداخت کنید. گوگل ادوردز مهم ترین گزینه در مورد رسانه پولی است.