مقالات آموزشی

معرفی سایت‌های تبلیغاتی رایگان ایرانی و خارجی

مفید بود؟

آیا میدانید راه های تبلیغات رایگان چیست؟ در کجا تبلیغ رایگان کنیم ؟در این مقاله به معرفی تعداد بسیاری از سایت‌های تبلیغاتی رایگان ایرانی و خارجی و نیز درج آگهی و حتی لینک در آن ها پرداخته ایم. توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

امروزه سایت های تبلیغاتی رایگان ایرانی

 و خارجی بسیاری برای جذب مخاطب و افراد زیادی از جمله مشتریان در حال فعالیت هستند. آنها می‌کوشند تا با روش‌های جذاب تبلیغاتی متنوع مانند تبلیغات در گوگل و تبلیغات در اینستاگرام

مخاطبین بیشتری به سایت های تبلیغاتی خود جذب کنند.

شرکت‌ها و همچنین تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار برای پیشرفت و رونق در کار خود به جستجوی سایت های تبلیغاتی هستند که از سایتهای تبلیغاتی پربیننده و قابلیت جذب افراد بیشتر را برای فروش و عرضه محصولات خود و امکان تبلیغات رایگان کسب و کار را داشته باشد. از آنجایی که تعداد این سایت تبلیغاتی رایگان جدید زیاد است.

 

سایت‌های تبلیغاتی رایگان ایرانی و خارجی کدامند: 

سایت های تبلیغاتی، که در ایران  و خارج از ایران به صورت رایگان ارائه خدمات می‌کنند، تعداد زیادی هستند که در حال فعالیت هستند. افراد می‌توانند در تمام سراسر کشور و خارج از کشور با دسترسی به اینترنت به آسانی به این سایت‌ها دسترسی داشته باشند و ثبت آگهی کنند. تمایل افراد و همچنین شرکتها و تولیدکنندگان برای استفاده از خدمات این سایتها بسیار زیاد است و در میان افراد دارای محبوبیت و توجه خاص قرار گرفته است. علاوه بر این مقاله، بهتر است سایت تبلیغاتی رایگان جدید  را نیز بشناسید.

افراد می‌توانند بدون صرف هزینه تبلیغات خود را در این سایتها ثبت کنند. و صاحبان کسب و کار نیز برای معرفی محصولات خود و جذب مخاطب از سایت های تبلیغاتی استفاده میکنند. در این مقاله به تعدادی از سایت های تبلیغاتی که در ایران و خارج از ایران به صورت رایگان ارائه خدمات دارند معرفی خواهیم کرد. اکنون نمونه‌ای از یک سایت تبلیغاتی فعال در ایران  را معرفی میکنیم که سایت رایامارکتینگ با افرادی متخصص و ماهر در امر تبلیغات و سایت معتبر در این زمینه مشغول به کار است.

سایت های تبلیغاتی نتیجه بالایی در ارائه کیفیت ثبت آگهی تبلیغاتی دارند چرا که بازدهی این سایتها را می‌توان به سرعت دید. در میان صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان قشر بازاریاب نیز به این سایت‌ها علاقه نشان داده‌اند و از روش‌های مختلف تبلیغاتی در این سایتها مانور می‌دهند و در کار خود موفق هستند. این سایت‌ها از نظر هزینه تبلیغات (هزینه تبلیغات در گوگل ، هزینه تبلیغات در اینستاگرام)برای کسانی که تازه شروع به کسب و کار کرده‌اند بسیار به صرفه است و برای آنها ایجاد انگیزه می‌کند.

 

 سایت‌های ثبت آگهی رایگان پربیننده در ایران:

باید بگوییم که کسانی که میخواهند تبلیغات خود را از طریق سایت های تبلیغاتی ارائه و کسب و کار خود را پیشرفت دهند، باید دقت بیشتری در مورد انتخاب سایت تبلیغات رایگان در اینترنت داشته باشند. بازدهی این سایت‌ها مناسب است و تبلیغات به شکل گسترده‌ای صورت می‌گیرد. مخاطبین زیادی تمایل دارند که در این سایت‌ها ثبت آگهی تبلیغاتی داشته باشند و محصولات و خدمات خود را از طریق سایت های تبلیغاتی معرفی و ارائه دهند.

باید بدانیم که سایت‌های ثبت آگهی رایگان از گذشته تا به اکنون به روش‌های مختلف نیز فعالیت داشته‌اند و به دلیل هزینه کم و به صرفه بودن و ارائه خدمات به مشتریان میان تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار مورد علاقه قرار گرفته‌اند. پیشنهاد ما به کسانی که می‌خواهند به تازگی شروع به کسب و کار کنند و بازار تجارت شوند معرفی محصولات و خدمات خود را از طریق سایت های تبلیغاتی به نمایش بگذارند تا جذب مخاطبین بیشتر و به طبع فروش و رونق در کسب و کار خود داشته باشند.

ثبت آگهی تبلیغاتی در این سایت‌ها از روش‌های بازده است و برای تازه وارد‌ها گزینه مناسبی برای برند کردن محصولات خود است آنها می‌توانند با ثبت آگهی رایگان در این سایت‌ها جذب مشتری بیشتری برای فروش محصولات خود داشته باشند. در ادامه به تعدادی از سایت‌هایی که در ایران فعالیت دارند را اشاره خواهیم کرد و تعدادی را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

 

اسامی سایت‌های تبلیغاتی رایگان در ایران: 

1. سایت سود ایران:

این سایت بازدید بالایی دارد و بهینه‌سازی در گوگل(Google) است و در واقع سئو سایت رعایت شده است. از نکات دیگر این سایت دسته‌بندی و گروه‌بندی شده است و ثبت آگهی در این سایت رایگان است. ثبت آگهی تبلیغاتی در این سایت بازدهی مناسبی دارد. باید بگوییم که شما می‌توانید در این سایت آگهی‌ها را به صورت متنوع و رایگان در سایت ثبت کنید. برای این کار به سایت مراجعه کرد و روی لینک ثبت آگهی کلیک کرده و آگهی خود را ثبت می‌کنید.

2. سایت ایران مدرس:

یکی از پربازدیدترین سایت تبلیغاتی است که در خصوص تدریس و آموزش در ایران فعالیت دارد. در این سایت کسانی که در حیطه آموزش و تدریس در هر دوره از تحصیل فعالیت می‌کنند و مهارت دارند می‌توانند آگهی‌های خود را به صورت رایگان ثبت کنند و جذب دانش آموز داشته باشند.

در این سایت تعداد بازدید کنندگان بسیار زیاد است و متقاضیان و مخاطبان خاص خود را دارد. سئو یا بهینه‌سازی در این سایت رعایت شده است و در نتایج جستجوی گوگل در صفحات اول به چشم می‌خورد.

3. سایت ایران کنکور:

این سایت در زمینه کنکور و تمام جزئیات مربوط به کنکور از جزوات و کتابها و… فعالیت می‌کند. کسانی که در این زمینه مشغول به کار هستند این سایت برای ثبت آگهی تبلیغاتی آنها در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند بسیار مناسب است. در این سایت شاهد خرید انواع جزوه کنکور و فروش کتابهای مربوط به کنکور هستید.

4. سایت ایستگاه برق:

این سایت در زمینه، کابل برق و فیوز و دیزل ژنراتور و تمام زیر مجموعه‌های صنعت برق و تجهیزات برقی در این سیستم فعالیت دارد و یکی از کاربردی‌ترین و بهترین سایت تبلیغات برای صنایع برقی است. و اگر در هر یک از تجهیزات برقی مشغول به کار هستید از خرید و فروش و یا تعمیرات برق می‌توانید در این سایت فعالیت داشته و آگهی‌های خود را ثبت کنید

5. سایت تبلیغاتی ایستگاه:

این سایت دارای محبوبیت میان صاحبان کسب و کار است و به علت مخاطبین زیادی که دارد مورد توجه بازاریابان و فعالان در عرصه تبلیغات شده است. و ثبت آگهی در این سایت رایگان است و همچنین از بازدید کنندگان بالایی برخوردار است. و البته تبلیغات با هزینه هم در این سایت صورت می‌گیرد.

 6. سایت‌های تبلیغاتی رایگان ساختمانی:

یکی از سایت های تبلیغاتی است که مناسب برای افرادی که در زمینه ساختمان فعالیت دارند و بسیار مفید است و باید یادآوری کنیم که ثبت آگهی در این سایت به صورت رایگان انجام می‌شود.

در این سایت از تمام تجهیزات ساختمانی مانند مصالح و خدمات و تعمیرات و همچنین دکوراسیون و ماشین آلات و هر وسیله و تجهیزاتی که مربوط به ساخت و ساز در ساختمان می‌شود و شهرسازی  و موردهای بیشتر که در این حیطه می‌توان نام برد در این سایت تبلیغ و اطلاع رسانی می‌شود.

7.  سایت آگهی رایگان ایران گوگل

8. سایت پرشین آگهی

9. سایت دیجی آگهی

10 سایت تبلیغات گستر

11. سایت پیام آگهی

12. سایت آگهی ناجی

13. سایت آگهی ایران

15. سایت نت برگ

16.سایت تخفیفان

17. سایت بفروش

18. سایت راهنمای همشهری

19. سایت باما

20. شیپور

 

نکاتی که باید در موقع ثبت آگهی در سایت‌های تبلیغاتی رایگان رعایت کرد:

1. عنوان‌بندی جالب و مورد توجه مناسب برای آگهی تبلیغاتی خود در نظر بگیرید

2. محصولات خود را به صورت پرکاربرد و ویژگی محصول و ارائه خدمات خود را در موضوع آگهی تبلیغاتی درج کنید

3. از کلمات کلیدی مناسب در موضوع آگهی خود مرتبط با محصول تبلیغاتی بیاورید تا در جستجوی گوگل به راحتی دیده شود

4. موضوع آگهی را جذاب و کاربر پسند انتخاب کنید تا مخاطب ترغیب به خواندن متن تبلیغاتی شما شود.

5. از تکراری بودن متن آگهی پرهیز کنید و تنوع را در آگهی خود لحاظ کنید.

6. در نوشتن متن آگهی از ایده‌های جدید و جالب استفاده کنید و خلاقیت داشته باشید

7. آگهی تبلیغاتی خود را با موضوعات مختلف درج کنید.

8. با برنامه‌ریزی منظم آگهی تبلیغاتی را بروزرسانی کنید

9. در ابتدای ورود به سایت ثبت نام انجام شود و یادآوری می‌شود که ثبت نام در این سایت‌ها رایگان است و بعد از ورود عضویت در سایت انجام شود

 

سایت‌های تبلیغات رایگان خارجی: 

تبلیغات از اهمیت زیادی در معرفی کسب و کارها در بازارهای جهانی برخوردار است و امروزه صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان اهمیت زیادی به این موضوع می‌دهند. و از طرفی به دلیل کاهش در هزینه‌ها تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان مورد علاقه این قشر قرار گرفته است.

باید بدانیم که تبلیغ در سایت های تبلیغاتی کار بسیار مفید و قابل توجه برای کسانی که در زمینه تولید و کسب و کار فعالیت دارد است.  تعداد سایت‌هایی که خارج از ایران به صورت جهانی به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند زیاد است که ما در ادامه برای آشنایی با این سایت‌ها به تعدادی از آنها اشاره خواهیم داشت. و به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

1. وب سایت Gumtree:

وب سایت Gumtree در کشور انگلیس شروع به فعالیت کرده است و در حال پیشرفت و ارائه خدمات در سراسر اروپا است و همچنین آمریکا و استرالیا. این سایت در همه زمینه‌ها و فعالیتها تبلیغات رایگان و همچنین با هزینه انجام می‌دهد.

2. سایت classified Ads:

در سایت classified Ads تبلیغات به صورت دسته‌بندی منظم در هر زمینه‌ای که کاربر نیاز دارد فعالیت می‌کند و استفاده از این سایت بسیار ساده و راحت است و بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

3. سایت LetGo:

سایت LetGo در شهر نیویورک فعالیت دارد و تبلیغات را به صورت دسته‌بندی شده در سایت ارائه میدهد و شما می‌توانید تبلیغات خود را در این سایت به صورت رایگان ثبت کنید. در این سایت امکان منتشر کردن آگهی به صورت فیلم و تصویر وجود دارد.

4. سایت oodle:

دسترسی به امکانات سایت oodle ساده و راحت است. یکی از مواردی مثبتی که در این سایت به چشم میخورد همخوانی با وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که این امکان را به شما میدهد تا لینک حساب خود را به شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید پیوند بزنید.

5. سایت Adpost

6. سایت Facebook Marketplace

7. سایت Close5

و …

باید بدانیم که تبلیغات یکی از عواملی است که در موفقیت هر کسب و کاری موثر است و باید در نوع و روش تبلیغاتی دقت کافی و هوشیاری به کار رود زیرا شاهد این هستیم که در این عرصه رقابت بسیاری در میان فعالان در این زمینه به چشم می‌خورد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.