مفید بود؟

نحوه طراحی بنر خیر مقدم

حتما برای شما هم پیش آمده است که عزیزان‌تان به عتبات عالیات سفری داشته باشند، در این زمان معمولا مرسوم است که دوستان و آشنایان به منظور رساندن تبریکات خود به آنها برایشان بنر چاپ می‌کنند و در نزدیک محل زندگی آنها، از آن استفاده می‌کنند. در حقیقت از جمله راه‌های اَدای احترام به این افراد، چاپ نمودن بنر خیر مقدم به منظور تبریک از بازگشت سفر معنوی و نصب کردن آن در معرض دید همگان است.

بنرهای خیر مقدم برای تبریک و خوشامدگویی به مهمانان تازه ورود/رسمی و اداری به مراکز مختلف مانند مدرسه، دانشگاه، موسسات مختلف و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی بنر خیر مقدم موارد زیر بایستی رعایت گردد:
1.    چاپ بنر خیر مقدم در اَبعاد و اندازه‌های مختلف می‌تواند صورت گیرد.
2.    از زیباترین قالب‌ها و طرح‌های گرافیکی زیبا در طراحی بنر خیر مقدم استفاده کنید.
3.    از متن‌های زیبا و دلنشین برای ارائه پیام‌هایتان در طراحی بنر خیر مقدم استفاده نمایید.
4.    از رنگ‌های سنگین و گرم در طراحی بنر خیر مقدم استفاده نمایید.
5.    از تصاویر عتبات عالیات (مکه مکرمه، کربلا، سوریه و غیره) برای بک‌گراند کارتان استفاده نمایید.
6.    از رنگ‌های آرامش بخش مانند رنگ آبی می‌توانید در پس‌زمینه کارتان استفاده نمایید.
7.    از شِیپ‌ها برای ایجاد کار جهت نگارش توضیحات کمک بگیرید.
8.    بنر خیر مقدم را به گونه‌ای طراحی کنید که از قابلیت تغییر سایز برخوردار باشد تا بتوان آن را در اندازه‌ها و ابعاد مختلف چاپ نمود.
9.    سعی کنید در طراحی عکس‌ها و متن‌های زیبا جهت طراحی بنر خیر مقدم خلاقیت داشته باشید.

 

طراحی بنر خیر مقدم مدعوین باید چگونه باشد؟

طراحی بنر خیر مقدم امروز توسط سفارش‌دهندگان نیز به راحتی امکان‌پذیر است. بجای آنکه هزینه‌های گزافی را متحمل شوید، می‌توانید به سادگی خود به طراحی یک بنر خیر مقدم بپردازید و یا از طرح‌های آماده در اینترنت استفاده نموده و با ایجاد کمی تغییرات، طرح دلخواه خود را طراحی کنید.

طرح های بنر آماده برای خیرمقدم گویی معمولا از روانشناسی رنگ‌ها و نیز تکنیک‌های جدید روانشناسی تبلیغات روز دنیا برای طراحی بنر استفاده می‌کنند. استفاده از بنرهای آماده سبب می‌شود در زمان و وقت شما صرفه جویی شود. برای این کار کافی در اینترنت به سایت‌هایی که طرح های لایه باز ارائه کرده‌اند سَری بزنید.

همچنین این طرح‌ها (لایه باز) دارای وکتورهایی هستند که به راحتی می‌توان آن ها را حذف و به‌جای آن ها از وکتور دلخواه نمود. معمولا در طراحی بنر خیر مقدم از وکتورهای پرنده، گل، آسمان، کبوتر، مرغ مینیاتوری، نور‌های زیبا، شمع، گلبرگ و برگ و کلمات سه‌بعدی استفاده می‌شود که حس و حال خوب و زیبایی به طرح می‌دهد. چیدمان و قالب طرح بنر خیر مقدم می‌تواند قابل استفاده در سایزهای مختلف باشد. همچنین از کادرهای اسلیمی و نیز تذهیب استفاده می‌شود. در سایت‌های زیر می‌توانید به فایل‌های لایه باز دسترسی داشته باشید:

  •     https://www.graphiran.com/category/psd-files/welcome-banner
  •     طراحی بنر جشن تکلیف زیبا
  • http://psdprint.ir

چگونه به بنر خیر مقدم لایه باز رایگان دسترسی بیابیم؟

بنر لایه باز خیر مقدم برای نصب جهت ارائه تبریک و خوشامدگویی در مراسم‌های مختلف و ارگان و مراکز مختلف مناسب‌اند. از این رو بسیاری از سایت‌های اینترنتی به ارائه بنر خیر مقدم لایه باز رایگان برای مخاطبان و کاربران خود می‌پردازند که در پایان این متن به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

بنرهای لایه باز معمولا دارای فرمتpsd هستند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که لایه‌های آنها جهت ایجاد تغییرات از قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی برخوردار باشد. تغییرات لازم در بنر خیر مقدم psd را می‌توان در برنامه فتوشاپ انجام داد و پس‌زمینه/ رنگ‌بندی قالب/اندازه/ ابعاد(عمودی-افقی)/ تغییر سایز(کوچک- متوسط-بزرگ)/تغییر رنگ/تصاویر و عکس/ نوشته‌ها و متن/وکتورها/ چیدمان عناصر آورده شده در طرح /اندازه فونت/نوع فونت و غیره را در آن تغییر داد.

همچنین در طراحی بنر خیر مقدم به صورت لایه باز می‌توانید از تصاویر تایپوگرافی شده نیز استفاده نمایید. در طراحی بنر خیر مقدم لایه باز کلیه معیارهای چاپ مانند قابلیت بزرگ کردن در سایر ابعاد، استفاده رنگ مناسب، حاشیه و فضای کافی برای درج متن، و امکان قابلیت چاپ به صورت بنر، فلکس، استیکر و مش رعایت می‌شود.

بنرهای داربستی

معمولا این بنرها به بنرهای داربستی معروف‌اند و بیشتر برای کربلایی‌ها و حجاج مورد استفاده‌اند، در حالیکه برای خوشامدگویی به دانش‌آموزان جهت ورود به مدرسه، تبریک و خوشامدگویی به دانشجویان عادی و امپیادی و نیز پرسنل سازمان‌ها نیز از همین نوع بنر استفاده می‌شود.

طراحی بنر خوش آمد گویی لایه باز رایگان عمدتا به صورت با کیفیت بالا و تنوع فراوان توسط طراحان انجام می‌شود و پس از دانلود فایل‌های آماده لایه باز شما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که این فایل‌ها با افت کیفیت مواجه نخواهند شد. در طراحی بنر خیر مقدم به صورت لایه باز، اصول چاپی رعایت گردیده است و چاپخانه بدون ایجاد تغییرات بنیادین به راحتی آن‌ها را چاپ می‌کنند.

این فایل بیشتر به شکل زیپ شده هستند که پس از دانلود می‌توانید آنها را از این حالت خارج و به راحتی از آنها برای خیر مقدم‌گویی به مدعوین، مسئولین و مهمانان در مراسم‌های مختلف استفاده نمایید. بسیاری از سایت‌ها نیز قابلیت سفارش آنلاین چاپ بنر خیرمقدم را برای مشتریان خود قرار داده‌اند و پس از طراحی و چاپ آن را در محل مشتری خود می‌دهند. چنانچه قصد سفارش اینترنتی بنر را دارید، در این صورت اقدامات زیر را باید انجام دهید:
1.    متن دلخواه خود را انتخاب نمایید و در صورت امکان متن و دست نوشته‌تان را بررسی نمایید تا غلط املایی نداشته باشد
2.    طرح مورد نظرتان را برای چاپ بنر برگزینید
3.    پس‌زمینه دلخواه‌تان را انتخاب کنید
4.    درخواست داشتن پیش‌نمایش و ارائه تاییدیه نهایی قبل از چاپ نهایی را داشته باشید
5.    هزینه سفارش چاپ بنر را بپردازید/ در صورت درخواست ارسال با پیک هزینه آن را نیز محاسبه نمایید/پرداخت هزینه‌ها را می‌توانید به صورت اینترنتی انجام دهید
از جمله مزیت‌های دانلود بنر خیر مقدم به صورت لایه باز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •    برخورداری از قابلیت صرفه‌جویی در زمان و دسترسی سریع
  •   برخورداری از قابلیت کاملا لایه باز بودن دانلود طرح لایه باز
  •     برخورداری از قابلیت تغییر‌رنگ و جا به جایی
  •    امکان تغییر متن، تصویر، فایل‌های دلخواه در طرح لایه باز بنر خیر مقدم
  •    امکان استفاده از طرح‌های جذاب در طرح لایه باز بنر خیر مقدم
  •     برخورداری از قابلیت طراحی متناسب با چاپ بنر بدون به هم‌ریختگی رنگ‌ها
  •   استفاده از فایل‌های باکیفیت در طرح لایه باز بنر خیر مقدم
  •     برخورداری از قابلیت کیفیت بسیار بالای دانلود طرح لایه باز بنر خیر مقدم

در ادامه به نحوه کار با سایت رایگان طراحی بنر خیرمقدم به آدرس زیر می پردازیم:

https://www.shutterstock.com/search/welcome+banner

ابتدا وارد سایت شوید نمای بالا را ملاحظه خواهید کرد. در سمت چپ امکان سفارشی سازی وجود دارد که به معرفی هر یک از آیتم‌ها می‌پردازیم:

 

در سمت چپ بر روی گزینه‌های زیر ‌توانید کلیک نمایید:
Most relevant : بسیار مرتبط: طرح‌های مرتبط با عنوان خیر مقدم برای شما آورده می‌شود که می‌توانید از این پس‌زمینه‌ها برای طرح خود استفاده نمایید، فقط کافی است بر روی یکی از این طرح ها کلیک کنید تا فایل رایگان آن را دانلود نمایید. اما قبل از آن ابتدا باید حتما عضو سایت شده باشید.

 

Fresh content : مطالب جدید
باکلیک بر روی این گزینه (Fresh content) امکان دریافت طرح‌های تازه و جدید را خواهید داشت همانطور که در تصویر سمت چپ ملاحظه می‌کنید. حال اگر قصد دریافت یکی از طرح‌ها را داشته باشید روی ان کلیک نمایید تا مانند شکل سمت راست بتوانید آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.
 

گزینه بعدی Image type : است که با کلیک بر روی آن امکان انتخاب همه تصاویر، عکس ها، وکتورها، تصویرها را خواهید داشت مانند تصویر زیر که بر روی گزینهphotoes کلیک شده است:

 

گزینه بعدی  oriantation است که با کلیک بر روی آن می‌توانید طرح های عمودی vertical  یا افقی horizonal را برگزینید. مانند زیر که بر روی گزینه عمودی کلیک شده است.

 

گزینه people امکان اینکه فردی این خوشامدگویی را داشته باشد و بدون وجود فرد در اختیار شما قرار می‌دهد.
With people: با فرد
Without people    : بدون تصویر فرد

در سایر گزینه‌ها شما انتخاب نوع رنگ‌ها، تعداد افراد موجود در طرح، سایز و اندازه بنر، انتخاب هنرمندی که کار خوشامدگویی را انجام دهد و دریافت طرح‌هایی مناسب با سن(برای همه/کودکان/نوجوانان)، تصاویری که شامل تقویم شود را خواهید داشت. بدین ترتیب شما امکان سفارشی‌سازی بنر خود را خواهید یافت. همچنین در قسمت کادرهای قرار داده شده شما می‌توانید تصویر پرچم ایران را بیاورید و به درج نام و عکس مسئول بپردازید و از رنگ‌های زیبایی همچون بنفش و خردلی و با نوردهی جذاب در طرح‌تان بهره بگیرید.
در سایت زیر نیز امکان دانلود طرح‌های آماده برای طراحی بنر خیر مقدم وجود دارد.
https://mrtarh.com/category

استند خیر مقدم لایه باز رایگان

از جمله روش‌های تبلیغات و نیز ارائه پیام به مخاطبین چاپ بنر است. استند که به بنرهای ایستاده گفته می‌شود که نوعی روش تبلیغاتی جهت به معرض نمایش در آوردن برخی اطلاعات، خدمات، محصولات و کالاست. در طراحی بنر خیر مقدم می‌توان پیام را به صورت گرافیک، متن، و یا تصویر انتقال داد.

در طراحی بنر خیرمقدم برای سازمان‌ها و موسسات و شرکت‌ها بهتر است حتما آرم و لوگوی آنها را نیز در طراحی مورد استفاده قرار دهید. از استند خیرمقدم می‌توان در ابتدای درب ورودی و یا در سالن‌ها استفاده کرد و آنها را در محل نمایش و دید همگان و یا در مسیر میهمانان، شخصیت‌های مهم و رسمی قرار داد.

امروز دسترسی به اینترنت امکان دانلود استند خیر مقدم لایه باز رایگان را برای همگان فراهم آورده است. هنگام دریافت استند خیر مقدم لایه باز رایگان فرمت فایل، نوع گرافیک، اندازه، تراکم پیکسل، و حجم آن درج شده است که این اطلاعات برای چاپ نهایی به شما کمک خواهد کرد.

در متن بنر خیر مقدم به مسئولین از چه محتوایی استفاده نماییم؟

در متن بنر خیر مقدم به مسئولین  می‌توان از پیشنهادات زیر استفاده کرد:
مقدم مدعوین و میهمانان عزیز را گرامی می‌داریم / مقدم مدعوین و مسئولین محترم را گرامی می‌داریم / تشریف فرمایی میهمانان عالیقدر، مدعوین ارجمند و مسئولین صدیق را گرامی می‌داریم /میهمانان عزیز مقدم تان گلباران باد . در این زمینه می‌توانید از مقاله‌های موجود در سایت رایامارکتینگ نیز استفاده نمایید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.