مفید بود؟

  از نقاشی بر روی سنگ‌ها تا طراحی لوگو لاکچری

در دنیای امروز که رقابت میان کسب و کارهای گوناگون بسیار تنگاتنگ شده و یک موضوع جزئی می تواند باعث پیشی گرفتن یک شرکت از سایر شرکت ها گردد، طراحی لوگو لاکچری می تواند به طور قابل توجهی باعث پیشرفت کسب و کار شده و آن را از سایر رقیبان متمایز سازد.
اگر کمی به اطرافتان دقت کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از نوشته ها به طور چشمگیری کاهش یافته و این نمادها و لوگوها هستند که به تعریف ماجرا می پردازند! شاید با خودتان بیندیشید که پیدایش آرم و لوگو موضوعی است که انسان های قرن بیست و یکم به آن دست یافته اند. اما جالب و در عین حال لازم است بدانید که تاریخ، مستندات و مدارک گویای این مسئله هستند که استفاده از این نشانه های تصویری از آغاز زندگی بشر تاکنون رواج داشته است.

 

انسان های نخستین که در غارها زندگی می کرده و برای گذراندن زندگی خود به شکار حیوانات روی آورده بودند، اندیشه ها و امیال خود را بر روی سنگ ها نگاشته و بدین ترتیب پیام خود را به نسل های آینده انتقال می دادند. گفتنی است که این موضوع به حدود چهل هزار سال پیش مربوط می شود و این یعنی چهل هزار سال قدمت و اصالت برای لوگو!
اکنون که تا حدودی با مفهوم لوگو آشنا شدید، در ادامه به بررسی دقیق این موضوع مهم و اهمیت طراحی لوگو لاکچری خواهیم پرداخت.

 لوگو و ویژگی های آن

گاهی رنگ ها، طرح ها و ایده ها دست به دست یکدیگر داده و در چهارچوب یک تصویر به بیان محتوای کار می پردازند. نتیجه کار تصویری گویای مسئله است که تحت عنوان لوگو نام گذاری می شود. البته بسیار دیده می شود که افراد به جای اصطلاح لوگو از واژه آرم نیز در گفتگوهای خود استفاده می کنند.

آرم واژه ای با ریشه یونانی است. جالب است بدانید که در ابتدای قرن بیست و یکم در کشور یونان رشته ای با نام نشانه شناسی پایه گذاری شده و جالب تر این که با استقبال بسیاری از مردم رو به رو شده است. اگر چه این رشته مشروعیت رشته های کهنی مانند فلسفه را ندارد، اما در مدت زمانی کوتاه توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

 

اگر چه به هنگام طراحی لوگو لاکچری امکان استفاده از نشانه های فراوانی برای طراح میسر است، اما طراحی لوگو لاکچری به گونه ای است که طرح حاصل در عین سادگی قابل لمس بوده و گویای موضوع مورد نظر باشد. یکی از اصطلاحات رایج و معروف در زمینه طراحی لوگو لاکچری که بسیار توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرد، اصطلاح کمترین، بیشترین است، هست که طراحان بزرگ و سرشناس همواره آن را به خود یادآور می شوند.

دشوارترین موضوعات در طراحی گرافیک

در طراحی لوگوی لاکچری یک لوگو مناسب ریزه کاری ها و ویژگی های زیادی دارد که لازم است طراح همه آن ها را به دقت در چهارچوب تصویر خلق شده اش به نمایش بگذارد. همین امر موجب شده است که طراحی لوگو لاکچری به یکی از دشوارترین موضوعات در طراحی گرافیک تبدیل گردد. بنابراین توجه به نمونه لوگوهای تولید شده توسط یک طراح می تواند گویای تجربه و مهارت وی بوده و فرد را مجاب کند که طراحی لوگوی مورد نظر خود را به وی بسپارد.

  •  Luxury Logo Design

البته سفارش طراحی لوگو آنلاین روش دیگری است که این افراد پیش رو دارند. طراحی لوگو لاکچری می تواند به سادگی معرف هویت شرکت و برند شما بوده و آن را برای همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار کند. بنابراین استفاده از طراحانی باتجربه، خوش ذوق و دارای مهارت که به طراحی لوگو حرفه ای تسلط کامل داشته باشند، می تواند گامی محکم در راستای شروع موفقیت های کسب و کار شما به شمار آید.

 اصلی ترین ویژگی های لوگو

یکی از اصولی ترین موضوعاتی که هنگام بحث درباره طراحی لوگو لاکچری باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، اصل سادگی و خوانایی لوگو است. همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، لوگو ابزاری است که پیام و مشخصات کسب و کار شما را به مخاطبین منتقل می کند و بدین ترتیب زمینه ای را فراهم می سازد که این افراد سریعا شرکت شما را بشناسند.

حال شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که یک لوگو لاکچری و ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟
جالب و در عین حال لازم است بدانید که یک لوگوی ایده آل قادر است پیام خود را به خوبی به تماشاگر انتقال داده و احساس وی را نسبت به کسب و کار مورد نظر تحریک نماید. البته لازم به ذکر است که گاهی طراحی لوگو لاکچری به گونه ای صورت می پذیرد که بیانگر کلیه فعالیت های کسب و کار مورد نظر نیست، اما اصلی ترین پیام را منتقل می سازد.

یک لوگو لاکچری و مناسب لوگویی است که اصل شناخته شدن را برای کسب و کار مورد نظر به همراه آورده و منحصر به فرد باشد. لوگوهایی که شبیه به لوگوی شرکت های رقیب بوده و یا ایده آن ها تا حدودی تکراری باشد، نمی توانند در زمینه معرفی برند مورد نظر موفق عمل کنند.

  • آشنایی با طراحی لوگو گرافیک به عنوان گامی مهم در راستای ماندگاری

ایجاد دگرگونی در لوگو

برخی شرکت ها گاهی به دلایلی مجبور به ایجاد دگرگونی در لوگوی متعلق به خود می شوند. این دسته از شرکت ها باید توجه داشته باشند که عوض کردن لوگو از بیخ و بن چیزی جز ضرر برای آن ها در پی نخواهد داشت. چرا که ایجاد تغییر کامل در این زمینه می تواند مخاطب را به این باور برساند که مدیریت شرکت و یا کارکردهای آن تغییر کرده و ممکن است از این پس محصولات و خدمات آن به اندازه قبل ایده آل و مناسب نباشد.
عنوان نوشته مورد استفاده در طراحی لوگو لاکچری بسیار حائز اهمیت است.

بدون شک احساسات شما هم با دیدن یک عنوان جذاب برانگیخته شده و موضوع را تا پایان دنبال خواهید کرد. اصل خوانا بودن نوشته نیز تاثیر بسیار به سزایی در جذب مخاطب دارد. نوشته ای که چندان خوانا نبوده و به دلیل همپوشانی با سایر عناصر لوگو به خوبی مشخص نباشد، نمی تواند کاری برای شما از پیش ببرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت طراحی لوگو لاکچری کاری تخصصی است و باید انجام آن را کاردان سپرد.

مزایای طراحی لوگو لاکچری

طراحی لوگو لاکچری و حرفه¬ای زمینه ای را فراهم می سازد که مخاطبان در حین مشاهده لوگوی مربوط به کسب و کار شما برداشت اولیه مطلوبی داشته باشند. این دسته از لوگوها از آن جهت که از فکر و استراتژی یک طراح حرفه ای سرچشمه گرفته اند، تاثیر بسیار به سزایی بر جذب مخاطب دارند.

طراحی لوگوی لاکچری باید به گونه ای صورت بپذیرد که هویت خاصی به کسب و کار شما بخشیده و موجب خلق برند گردد. همان¬گونه که می دانید لوگو امکانی را فراهم می سازد که شما قادر باشید تصویری حرفه ای از کسب و کار خود را به مخاطبان انتقال دهید و بدین ترتیب نظر آنان را جلب نمایید. اگر چه ممکن است در نخستین گام ناچار به پرداخت هزینه هایی آنچنانی بابت طراحی لوگو لاکچری باشید، اما همواره به یاد داشته باشید که این سرمایه در مدت زمانی کوتاه به جیب شما باز خواهد گشت.

سفارش طراحی لوگو  لاکچری آنلای

سفارش طراحی لوگو  لاکچری آنلاین موجبات دستیابی ساده و راحت شما به کلیه مزایای فوق الذکر را فراهم می سازد. رایا مارکتینگ یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز طراحی لوگو لاکچری است که سفارشات شما را به صورت آنلاین دریافت نموده و لوگویی فراتر از آنچه مد نظر شما است، در اختیارتان قرار می دهد. به یاد داشته باشید که زمان در دنیای کسب و کار حکم پول را دارد. زمان را از دست ندهید تا پولدار شوید!

 

وجود لوگو اگر چه ممکن است از نظر شما چندان مهم و اثرگذار به نظر نرسد، اما می تواند نتایج بسیار شگفت انگیزی را برای کسب و کار شما رقم بزند. در صورتی که لوگوی مورد نظر قوی باشد، بی شک تاثیرگذاری آن چندین برابر خواهد شد. حال شاید از خودتان بپرسید که

یک لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک لوگوی مناسب و تاثیرگذار باید قوی و در عین حال متعادل بوده و بازتاب دهنده خدمات و فعالیت های کسب و کار شما باشد. سادگی یکی دیگر از کلیدهای موفقیت لوگوهای طراحی شده است. از دیگر خصوصیات طراحی لوگو لاکچری و تاثیرگذار می توان به به یاد ماندنی بودن، انعطاف پذیر بودن، استفاده از رنگ های مناسب و محرک، عدم وابستگی به زمان، خاص بودن، داشتن تایپوگرافی قوی، رسانایی معنایی و برخورداری از طراحی وکتور اشاره نمود.
 

سوالات متداول

  • آیا طراحی لوگو هنری متعلق به قرن بیست و یکم است؟

    اگر کمی به اطرافتان دقت کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از نوشته‌ها به طور چشمگیری کاهش یافته و این نمادها و لوگوها هستند که به تعریف ماجرا می‌پردازند! شاید با خودتان بیندیشید که پیدایش آرم و لوگو موضوعی است که انسان‌های قرن بیست و یکم به آن دست یافته‌اند. اما جالب و در عین حال لازم است بدانید که تاریخ، مستندات و مدارک گویای این مسئله هستند که استفاده از این نشانه‌های تصویری از آغاز زندگی بشر تاکنون رواج داشته است. انسان¬های نخستین که در غارها زندگی می‌کرده و برای گذراندن زندگی خود به شکار حیوانات روی آورده بودند، اندیشه‌ها و امیال خود را بر روی سنگ‌ها نگاشته و بدین ترتیب پیام خود را به نسل‌های آینده انتقال می‌دادند. گفتنی است که این موضوع به حدود چهل هزار سال پیش مربوط می‌شود و این یعنی چهل هزار سال قدمت و اصالت برای لوگو!

  • لوگو چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

    گاهی رنگ‌ها، طرح‌ها و ایده‌ها دست به دست یکدیگر داده و در چهارچوب یک تصویر به بیان محتوای کار می‌پردازند. نتیجه کار تصویری گویای مسئله است که تحت عنوان لوگو نام‌گذاری می‌شود. البته بسیار دیده می‌شود که افراد به جای اصطلاح لوگو از واژه آرم نیز در گفتگوهای خود استفاده می‌کنند. اگر چه به هنگام طراحی لوگو امکان استفاده از نشانه‌های فراوانی برای طراح میسر است، اما طراحی لوگو لاکچری به گونه‌ای است که طرح حاصل در عین سادگی قابل لمس بوده و گویای موضوع مورد نظر باشد. یکی از اصطلاحات رایج و معروف در زمینه طراحی لوگو لاکچری که بسیار توسط طراحان مورد استفاده قرار می‌گیرد، اصطلاح کمترین، بیشترین است، هست که طراحان بزرگ و سرشناس همواره آن را به خود یادآور می‌شوند. در طراحی لوگوی لاکچری یک لوگو مناسب ریزه کاری‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد که لازم است طراح همه آن‌ها را به دقت در چهارچوب تصویر خلق شده‌اش به نمایش بگذارد. همین امر موجب شده است که طراحی لوگو لاکچری به یکی از دشوارترین موضوعات در طراحی گرافیک تبدیل گردد. بنابراین توجه به نمونه لوگوهای تولید شده توسط یک طراح می‌تواند گویای تجربه و مهارت وی بوده و فرد را مجاب کند که طراحی لوگوی مورد نظر خود را به وی بسپارد. البته سفارش طراحی لوگو آنلاین روش دیگری است که این افراد پیش رو دارند. لوگو لاکچری می‌تواند به سادگی معرف هویت شرکت و برند شما بوده و آن را برای همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار کند. بنابراین استفاده از طراحانی باتجربه، خوش ذوق و دارای مهارت که به طراحی لوگو حرفه‌ای تسلط کامل داشته باشند، می‌تواند گامی محکم در راستای شروع موفقیت های کسب و کار شما به شمار آید.

  • مزایای طراحی لوگو لاکچری چیست؟

    طراحی لوگو حرفه‌ای زمینه ای را فراهم می‌سازد که مخاطبان در حین مشاهده لوگوی مربوط به کسب و کار شما برداشت اولیه مطلوبی داشته باشند. این دسته از لوگوها از آن جهت که از فکر و استراتژی یک طراح حرفه‌ای سرچشمه گرفته اند، تاثیر بسیار به سزایی بر جذب مخاطب دارند. طراحی لوگوی لاکچری باید به گونه‌ای صورت بپذیرد که هویت خاصی به کسب و کار شما بخشیده و موجب خلق برند گردد. همان‌گونه که می‌دانید لوگو امکانی را فراهم می‌سازد که شما قادر باشید تصویری حرفه‌ای از کسب و کار خود را به مخاطبان انتقال دهید و بدین ترتیب نظر آنان را جلب نمایید. اگر چه ممکن است در نخستین گام ناچار به پرداخت هزینه‌هایی آنچنانی بابت طراحی لوگو لاکچری باشید، اما همواره به یاد داشته باشید که این سرمایه در مدت زمانی کوتاه به جیب شما باز خواهد گشت.

  • بهترین پیشنهاد برای سفارش طراحی لوگو آنلاین چیست؟

    سفارش طراحی لوگو آنلاین موجبات دستیابی ساده و راحت شما به کلیه مزایای طراحی لوگو لاکچری را فراهم می‌سازد. رایا مارکتینگ یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز طراحی لوگو لاکچری است که سفارشات شما را به صورت آنلاین دریافت نموده و لوگویی فراتر از آنچه مد نظر شما است، در اختیارتان قرار می‍‌دهد. به یاد داشته باشید که زمان در دنیای کسب و کار حکم پول را دارد. زمان را از دست ندهید تا پولدار شوید!

  • یک لوگوی تاثیر گذار چه ویژگی¬هایی دارد؟

    یک لوگوی مناسب و تاثیرگذار باید قوی و در عین حال متعادل بوده و بازتاب دهنده خدمات و فعالیت¬های کسب و کار شما باشد. سادگی یکی دیگر از کلیدهای موفقیت لوگوهای طراحی شده است. از دیگر خصوصیات طراحی لوگو لاکچری و تاثیرگذار می¬توان به به یاد ماندنی بودن، انعطاف پذیر بودن، استفاده از رنگ¬های مناسب و محرک، عدم وابستگی به زمان، خاص بودن، داشتن تایپوگرافی قوی، رسانایی معنایی و برخورداری از طراحی وکتور اشاره نمود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.