مقالات آموزشی

آشنایی با بهترین سایت آگهی رایگان

مفید بود؟

در این مقاله قصد صحبت درباره بهترین سایت آگهی رایگان داریم. در ادامه لیستی از سایت تبلیغاتی رایگان جدید قرار داده ایم. بدین منظور باید بدانیم اساس ثبت اگهی رایگان در این گونه سایت‌ها چیست؟ همچنین در ادامه موارد مشابهی همچون سایت آگهی 24، سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، 100 سایت‌های تبلیغاتی رایگان، درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر، سایت آگهی رایگان ایران گوگل، سایت تبلیغاتی رایگان جدید، تبلیغات رایگان کسب و کار، سایت تبلیغاتی ایستگاه نیز بررسی خواهد شد. با ما همراه باشید.

تبلیغ در گوگل

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم از اینترنت، بیشتر مردم برای معرفی کسب و کار خود و یا بیان نیازهای خود از اینترنت به عنوان یک پایگاه مطمئن و امن استفاده می‌کنند. اینترنت به عنوان پایگاهی مطمئن دارای فواید بیشماری در زمینه ارائه انواع تبلیغ مربوط به کسب و کار است که مهم‌ترین آن کمک به حفظ محیط زیست به جهت قطع نکردن درختان به منظور چاپ بنرها و پوسترهای تبلیغاتی است. مطمئنا این روش یعنی تبلیغات با استفاده از اینترنت رفته رفته وسعت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

پس از این مزیت، مهم‌ترین مزیت تبلیغات اینترنتی را می‌توان در وسعت کار برشمرد. وسعت کار به قدری است که شما با استفاده از اینترنت می‌توانید کسب و کار خود را به افرادی که کیلومترها از شما دورتر باشند، نیز معرفی کنید و این یعنی بازاریابی سایت و افزایش قدرت شما و در نتیجه افزایش سود آتی شما! اما طبیعتا هر کاری راه و روش خودش را دارد. برای این کار نیز باید قواعد مهمی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای درج آگهی رایگان در بهترین سایت آگهی رایگان

در این قسمت سعی داریم به مزایای درج آگهی رایگان در بهترین سایت آگهی رایگان اشاره کنیم. سپس به معرفی  لیستی از سایت های تبلیغاتی رایگان جدید می پردازیم. البته این قسمت تنها به یک سایت خاص اشاره ندارد بلکه به طور کلی به بیان مزایای درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر اشاره خواهد شد:

  • دسترسی راحت‌تر: یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر، دسترسی راحت به تبلیغات در اینگونه سایت‌ها است. برای دسترسی به تبلیغات ثبت شده در اینگوه سایت‌ها به راحتی می‌توانید وارد سایت شوید و بروزترین آگهی‌ها و تبلیغات را مشاهده کنید.
  • دسترسی وسیع و گسترده: برای دسترسی به تبلیغات این سایت‌ها به راحتی می‌توانید از هر جای ایران که باشید نام سایت مورد نظر را جستجو کرده و سپس نام شهر مورد نظر را وارد کنید تا در نهایت به تبلیغ مورد نظر خود برسید.
  • تبلیغات مدت زیادی در دسترس هستنند: اگر به درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر، بپردازید، خواهید دید که برخی از این سایت‌ها آگهی‌های تبلیغاتی را تا یک ماه ثبت می‌کنند مانند سایت دیوار و برخی نیز همچون سایت نیازپرداز و سایت آگهی 24 و یا سایت تبلیغاتی ایستگاه برای مدت بسیار طولانی این آگهی‌ها را در آرشیو خود ثبت می‌کنند.
  • کاملا مقرون به صرفه: درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر نه تنها هیچ هزینه‌ای ندارد بلکه تنها نیازمند ثبت نام در سایت و ایجاد یک حساب کاربری است. این کار به راحتی و کمتر از 60 ثانیه انجام خواهد شد. البته امکانات ویژه‌ای در تمامی سایت‌ها برای کاربرانی که خواهان امکانات ویژه برای آگهی‌های خود مانند لینک دهی به سایت اصلی و یا نمایش آگهی در صفحات اصلی و بالاتر همه و همه امکاناتی است که با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم امکان پذیر است.
  • دسته‌بندی مشخص آگهی‌ها: هنگامی که مخاطبان برای موضوعات خاصی به دنبال آگهی هستند با ورود به سایت‌های معتبر و انتخاب دسته آگهی‌ها می‌توانند به راحتی به آگهی مورد نظر خود دست پیدا کنند. همچنین در بیشتر این سایت‌ها، امکان انتخاب محدوده قیمت و سایر مشخصات با استفاده از فیلترهای مخصوص وجود دارد. همچنین امکان انتخاب یک شهر خاص و مشاهده مشخصات آگهی‌های همان شهر به راحتی وجود دارد.
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی: در بسیاری از سایت‌های معتبر امکان فرستادن آگهی‌ها برای دیگر مخاطبان و یا به اشتراک گذاشتن این پیام‌ها با سایر افراد در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد. این کار به راحتی در این سایت‌ها قابل انجام است.

به طور کلی باید گفت درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر یکی از روش‌های موثر و البته نه چندان جدید در دنیای بازاریابی اینترنتی است. این مورد همیشه هزینه بر نیست. بلکه سایت های تبلیغاتی رایگان جدید نیز وجود دارد که کمک بزرگی به پیشرفت وبسایت ها می کنند. بسیاری از این سایت‌های معتبر برای تبلیغات شما تاریخ انقضایی تعریف می‌کنند برای مثال در سایت دیوار، آگهی‌های رایگان شما یک ماه تاریخ انقضا دارند و پس از آن در سایت نمایش داده نخواهند شد. البته این مطلب اصلا نباید شما را نگران کند زیرا هر زمان که بخواهید می‌توانید آن آگهی را قبل از اتمام تاریخ انقضا پاک کرده و دوباره آن را ثبت کنید و یا اینکه با پرداخت هزینه اندکی، آگهی مورد نظر خود را نردبان کرده تا باعث شوید رتبه بالاتری در سایت پیدا کند و دوباره در جایگاه بهتری نمایش داده شود.

برای استفاده از بهترین سایت آگهی رایگان چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

برای اینکه بتوانید به درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر اقدام کنید چند نکته وجود دارد، ابتدا به خاطر بسپارید که همواره در سایت تبلیغاتی رایگان جدید آگهی ثبت کنید. برای همین منظور نیز همواره به دنبال سایت تبلیغاتی رایگان جدید باشید. اما در مورد درج لینک در این سایت ها در ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. این کار با استفاده از شماره موبایل هر فرد به راحتی در کمتر از 1 دقیقه امکان پذیر است. به این صورت که شماره موبایل خود را وارد کرده و کدی چند رقمی به خط شما ارسال خواهد شد، باید این کد را در سایت در قسمت مربوطه وارد کنید. پس از آن با انتخاب گزینه ثبت آگهی رایگان می‌توانید به درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر مشغول شوید. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که می‌توانند باعث تاثیرگذاری هر چه بیشتر اگهی‌های تبلیغاتی شما شوند:

  •  سعی کنید از عنوانی مناسب و جذاب و البته گیرا برای تبلیغات خود استفاده کنید.
  • سعی کنید محتوای انتخابی برای متن تبلیغات خود را جذاب، دوستانه و البته مودبانه انتخاب کنید.
  •  از به کار بردن کلمات سخت، سنگین و یا غیر مودبانه اکیدا خودداری کنید.
  • سعی کنید محتوای انتخابی شما نه آنقدر کوتاه باشد که مخاطب پیام اصلی تبلیغ شما را درک نکند و نه آنقدر طولانی باشد که مخاطب را زده کند. در واقع متن کاربر پسند تهیه کنید
  • مدت زمانی پس از ثبت آگهی شما در سایت، به بررسی محتوای آگهی شما توسط مدیر سایت سپری خواهد شد که در صورت تایید، آگهی منتشر خواهد شد. پس حتما سعی کنید محتوای تبلیغاتی خود را بر طبق قوانین سایت مربوطه تنظیم کنید.
  • حتما در عنوان متن خود و در محتوای متن خود از کلمه کلیدی اصلی خود استفاده کنید تا اینگونه متن شما با قوانین سئو نیز هماهنگ شده باشد.

هزینه تبلیغ در گوگل

معرفی بهترین سایت‌های تبلیغاتی رایگان و انتخاب بهترین سایت آگهی رایگان

در این قسمت به معرفی تعداد زیادی سایت‌های تبلیغاتی رایگان و البته سایت های تبلیغاتی رایگان جدید اشاره کرده ایم. این سایت‌ها عبارت است از:

http://www.agahiname.com//

http://www.ejens.com//

http://dayoffer.ir//

http://www.digionline.ir//

http://karaniaz.com//

http://istgah2.ir//

http://www.bazarha.ir//

http://2shahr.ir//

http://www.decornama.com//

http://nkhagahi.com//

http://www.dar118.com//

http://www.niaz118.com//

http://www.digiaghahi.ir//

http://www.istgah.org//

http://www.khafanbazar.ir//

جستجو آگهی

http://www.niyazmandyha.ir//

http://agahi90.ir//

http://vista.ir/ads//

http://www.sheypoor.com//

http://mojri.org//

http://www.tifaa.com//

http://www.sodavar.ir//

http://www.faralist.com//

http://www.ads2ads.com//

http://agahi.najishop.ir//

http://iran-tejarat.com//

http://www.istgaha.com//

http://niazma.ir//

http://www.peyketallaei.com//

http://www.locopoc.com//

http://roztabligh.com//

http://www.shahr24.com//

http://www.istnegah.com//

http://www.niyazmandyha.com//

http://www.novintabligh.com//

http://www.aftabir.com/advertising//

http://www.dastforush.com//

http://www.tablighatgostar.com//

http://f77.ir//

http://payamagahi.com//

http://niazdon.com//

http://saniaz.com//

http://www.takro.net//

http://bazarresan.com//

http://www.ads.zibashahr.com//

http://niazerooz.com//

http://www.eforosh.com//

http://parsu.ir//

https://www.jasjar.ir//

http://freetop.ir//

http://agahi24.com//

http://digiagahi.com//

http://www.agahi747.com//

http://newagahi.ir//

http://bafarin.ir//

http://lono.ir//

آگهی رایگان

https://divar.ir//

http://myadvert.ir//

Home

http://haftehbaazar.com//

سایت تبلیغاتی رایگان جدید

در این قسمت بسایت های تبلیغاتی رایگان نسبتا جدید را قرار داده ایم. این امکان وجود دارد که سایت های بالا نیز برای شما جزو دسته سایت تبلیغاتی رایگان جدید باشند. برای همین از لیست بالا نیز غافل نشوید.

http://www.qaltak.com//

http://www.tehran-tejarat.com//

http://niazmandyha.ir//

https://www.abaragahi.com//

http://paliiz.com//

http://netdivar.ir//

http://balonagahi.com//

http://nabzeroz.ir//

http://parsu.ir//

http://tablighkar.com//

http://www.idoo.ir//

http://otab.ir//

http://agahicenter.com//

http://sanatesakhteman.ir//

http://www.garmizanam.com//

http://persianagahi.com//

http://agahititr.ir//

http://darjeagahi.com//

http://www.agahichi.com//

http://shetabe.ir//

http://www.soodiran.com//

http://eforosh.com//

http://iran-tejarat.com//

http://niazerooz.com//

http://agahisazeh.com//

http://agahify.ir//

http://agahiaria.ir//

http://ghooiran.com//

پیشنهاد میکنیم مقاله استراتژی بازاریابی اینترنتی را مطالعه نمایید

با وجود این اگر بخواهیم بهترین سایت آگهی رایگان یا بهترین سایت تبلیغات رایگان در  اینترنت را انتخاب کنیم، باید گفت انتخاب یک سایت به عنوان بهترین سایت کار سختی است اما به طور کلی می‌توان گفت هنگامی که عبارت درج آگهی رایگان در سایت‌های معتبر را جستجو می‌کنید به سایت‌هایی که در صفحه اول و به خصوص در رتبه اول تا سوم گوگل بالا می‌آیند، دقت کنید. این سایت‌ها همان سایت‌هایی هستند که ترافیک و بازدید زیادی دارند و توانسته‌اند در این زمینه به نسبت سایر سایت‌ها موفق عمل کنند. از جمله این سایت‌ها می‌توان به دیوار، شیپور، نیازمندیها و ایران تجارت اشاره کرد. همچنین به منظور تولید محتوا برای متن آگهی خود می‌توانید از شرکت‌های زیادی که در این زمینه فعال هستند مانند رایا مارکتینگ کمک بگیرید.

سخن آخر

در صورتی‌که کسب و کارتان به شکل فیزیکی باشد، سایت‌های آگهی به دیده شدن آن کمک می‌کند و بهتر است در آگهی خود از کلماتی استفاده کنید که بیشتر سرچ بشود. حتما نام شهر خود، نام کسب و کارتان و راه‌های دسترسی (مانند شماره تلفن و آدرس) را در آگهی‌های خود قرار دهید. این سایت‌های تبلیغاتی علاوه بر کسب و کارهای فیزیکی به دیده شدن کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی نیز کمک‌کننده می‌باشد و اگر بتوانید لینک سایت خود را در آنها قرار دهید خیلی بهتر خواهند بود.

زمانی‌که آگهی خود را در این سایت‌ها قرار می‌دهید، فراموش نکنید چون معمولا محدودیت زمانی دارند که بعد از اتمام زمان انقضا تمدید کنید تا برای شما مفیدتر واقع بشود و معرفی یا لینک کسب و کارتان حذف نشود.

اگر تجربه‌ای از قرار دادن آگهی در این وبسایت‌ها دارید، یا وبسایتی می‌شناسید که در لیست ما وجود ندارید، خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات قرار بدهید تا علاوه بر ما، مخاطبان رایا مارکتینگ نیز از آنها بهره‌مند بشوند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.