مقالات آموزشی

نکاتی درباره روند طراحی بنر آرایشگاه

مفید بود؟

امروزه بسیاری از زیباکده‌ها و سالن‌های زیبایی از بنر آرایشگاه مردانه و زنانه استفاده می‌کنند. ارائه خدماتی که در این مراکز انجام می‌شود، می‌تواند در این بنرها درج گردد و به بازاریابی تبلیغاتی این حرفه کمک شایان توجهی نماید. قطعا طراحی بنر آرایشگاه چنانچه زیبا و دارای اطلاعات کاربردی باشد می‌تواند به خوبی به تبلیغ خدمات شما بپردازد و شما را در زمینه رقابت با هم صنفان‌تان پیروز گرداند.

در طراحی بنر آرایشگاه برای هر دو جنس مرد و زن معمولا این موارد در نظر گرفته می‌شود:

1.    ارائه اطلاعاتی جامع در زمینه خدماتی که در آن سالن زیبایی ارائه می‌گردد
2.    ارائه تصاویر جذاب
3.    استفاده از عکس‌های نیم رخ و تمام رخ و خدمات
4.    استفاده از رنگ‌های متنوع
5.    استفاده از تصاویر مرتبط که از جذابیت کافی برای خیره کنندگی برخوردار باشد
6.    در نظر گرفتن سایز مناسب برای بنر طراحی
7.    عمودی و یا افقی بودن بنر
8.    طراحی بنر آرایشگاه به شکل لایه باز و قابل ویرایش
9.    کیفیت بالا در طراحی و وضوح داشتن اطلاعات ارائه شده

  • طراحی یک بنر به شکل حرفه ای

 

 

در طراحی بنر آرایشگاه می‌توان از شخصی‌سازی تصاویر استفاده نمود بدین صورت که شما به عنوان سفارش دهنده می‌توانید تصویر و عکس خود را انتخاب نمایید/پس‌زمینه مناسبی را برگزینید و متن مورد نظرتان را انتخاب و فونت آن را مشخص کنید/ سعی کنید تصاویر جذابی را برگزینید تا برای جلب نظر مشتریان جذاب باشد. دقت در انتخاب کلیه موارد بالا می تواند جذب مشتریان شما را به سالن تان افزایش دهد.

طراحی بنر آرایشگاه زنانه

در طراحی بنر آرایشگاه بسته به اینکه آرایشگاه زنانه یا مردانه باشد، از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود. در طراحی بنر آرایشگاه زنانه معمولا از رنگ¬های صورتی و یا قرمز و در طراحی بنر آرایشگاه معمولا از رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌شود.

همچنین در طراحی بنر آرایشگاه زنانه باید دقت شود از تصاویر و عکس‌هایی که مدل طبیعی دارند و با فرهنگ مردم همخوان می‌باشند، استفاده شود. در طراحی بنر آرایشگاه معمولا طراحان مدل‌های بنر ایستاده را برمی‌گزینند که می‌تواند در محیط داخلی آرایشگاه‌ها نیز استفاده گردد.

متن نیز نقش اثرگذاری در طراحی بنر آرایشگاه دارد بدین صورت که می‌بایستی در متن ارائه شده جهت طراحی بنر آرایشگاه مواردی همچون ارائه خدماتی همچون کوتاهی مو/هاشور/ابرو/شینیون/اپیلاسیون/آرایش عروس و سایر خدمات زیبایی می تواند درج گردد. پس‌زمینه‌های زیبا نیز در جلب نظر خوانندگان می‌تواند بسیار حایز اهمیت باشد.

سعی کنید از پس زمینه‌های مرتبط با این حرفه استفاده نمایید. یک ایده جذاب آنست که وسایل و ابزارهای کارتان می‌تواند در پس زمینه بنر مورد استفاده قرار گیرد تا مشتریان ارتباط بهتری با بنر طراحی شده برقرار نمایند.

وِکتورهای باکیفیت

معمولا در طراحی بنر آرایشگاه امروز از وِکتورهای باکیفیت نیز استفاده می‌شود. برخی زیباکده‌ها و یا سالن‌های زیبایی تنها به ارائه یک خدمت خاص مثلا صرفا ارائه خدمات در زمینه کاشت ناخن و یا رنگ مو می‌پردازند در اینصورت در طراحی بنر آرایشگاه ها می‌توان مراحل انجام این خدمات را به ریز و جزئی بولد نمود و به صورت مُجمل توضیحاتی در آن زمینه ارائه کرد.

بنر آرایشگاه زنانه لایه باز رایگان

در طراحی بنر آرایشگاه می‌توان از طرح‌های آماده  که بصورت لایه باز طراحی شده‌اند، نیز کمک گرفت. این طرح‌ها در سایز های مختلف ارائه می‌شوند. حتی به صورت شخصی می‌توان طرح‌های لایه باز (طرح لایه باز/طرح های باکیفیت/ طرح های دوربریده/ طرح طراحی شده با سیستم چهار رنگ CMYK / مناسب چاپ افست) بنر سالن زیبایی با فرمت psd را از سایت‌های اینترنتی دانلود کرد و به ویرایش آنها پرداخت.

 

برخی از این سایت‌ها رایگان بوده و با کلیک بر روی آنها به سادگی امکان دریافت آنها برای شما میسر می‌شود و یا لینک‌دهی شده اند(طرح لایه باز بنر سالن آرایش و زیبایی را از لینک درج شده می‌توانید دانلود نمایید) و برخی با دریافت وجه اندکی به ارائه فایل‌های لایه باز به کاربران خود می‌پردازند.

همچنین بسیاری از این سایت‌های اینترنتی امکان دانلود طرح بنر آرایشگاه زنانه رایگان، دانلود طرح لایه باز بنر آرایشگاه زنانه رایگان و نیز گرفتن عکس برای بنر آرایشگاه زنانه برای کاربران خود فراهم آورده‌اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

دانلود طرح لایه باز بنر آرایشگاه زنانه رایگان

1.    https://www.parsgraphic.ir
2.    https://www.graphiran.com/tag
3.    https://tarh.ir/products/552
4.    https://www.freepik.com/free-photos-vectors/hairdresser
5.    https://all-free-download.com/free-psd/hair-salon-banner.html
6.    https://www.vecteezy.com/free-vector/beauty-salon-banner
7.    https://pikbest.com/free-design/hair-banner.html
8.    https://365psd.com/vector/beauty-salon-8670

9.Design Banner

نحوه طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید

امروز در قرن بیست و یکم شاهد بازارهای رقابتی در میان مشاغل هستیم و بسیاری از سالن‌های آرایشی و زیباکده‌ها  بدنبال راههای جدید برای تبلیغ  و اطلاع‌رسانی خدمات خود به عنوان مزیت رقابتی با سایر هم حرفه‌ای هایشان هستند. از جمله ایده‌های نو برای تبلیغ هر آرایشگاهی، طراحی بنر آرایشگاه است. طراحی بنر آرایشگاه برای آنکه جدید و زیبا باشد باید دارای چند ویژگی باشد، که در ادامه به چند مورد اشاره می‌شود:

ویژگی های طراحی بنر آرایشگاه

1.    طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید باید مشتری محور باشد.
2.    طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید باید خلاقانه طراحی شده باشد.
3.    طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید باید اطلاعاتی حاوی خدمات آن مرکز را اطلاع رسانی نماید.
4.    در طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید باید با تاثیر رنگ‌ها در طراحی آشنا بوده و از آن بهره ببرید.
5.    طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید باید برای چاپ (برای چاپ در سایر ابعاد طراحی شده باشد) مناسب باشد.
6.    تا حد امکان در طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید از تصاویر مرتبط استفاده نمائید.
7.    در طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید باید از تصویر و وکتور مناسب آرایشگاه استفاده شود.
8.    در طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید تلاش کنید از بک گراند استفاده نمائید.
9.    به منظور ایجاد حجمی کمتر از سبک فلت استفاده کنید که دارای کم ترین حجم است.

چنانچه این موارد را در طراحی بنر آرایشگاه زنانه جدید رعایت نمائید خواهید توانست طرحی جدید، زیبا، حرفه‌ای و با کیفیت طراحی کنید که مناسب شغل شما باشد. در طراحی بنر آرایشگاه تلاش کنید از اجزای مختلفی استفاده نمائید تا با ترکیب و رنگ‌بندی مناسب طرحی حرفه‌ای را بسازید. طرح‌های جدید بنر آرایشگاه جدید به صورت لایه باز با پسوند psd را می‌توان از سایت‌های زیر دریافت کرد:

  • کافه پی اس دی
  •    پارس گرافیک
  •     گرافیران
  •     طرح بازار
  •     چیلیپ
  •     مارکت
  •     قطره
  •     آپارات
  •     پی اس دی پرینت
  •     گرافیک بانک
  •     کافه گرافیک
  •     سایت دیجیتال PSD

طرح‌های مربوط به آرایشگاه در این سایت‌ها هر روز جدید می‌شود.
ویرایش رایگان بنرهای آرایشگاه
امکان طراحی و ویرایش رایگان بنرهای آرایشگاه هم در بسیاری از سایت‌ها همچون گرپ امکان‌پذیر است. بهتر است اگر قصد ویرایش این بنرها را دارید از برنامه فتوشاپcs4 به بالا استفاده کنید.

طراحی بنر استند آرایشگاه زنانه

امروز امکان دانلود طرح بنر استند آرایشگاه زنانه به صورت لایه باز برای همگان فراهم است. در طراحی بنر استند آرایشگاه زنانه کلیه معیارهای چاپ مانند رنگ مناسب، دارابودن حاشیه و فضای کافی به منظور درج متن رعایت گردیده است. فایل‌های لایه باز طرح بنر استند آرایشگاه زنانه به شکلی طراحی می‌شوند که به سهولت در چیدمان، رنگبندی قالب، متن و نوشته های طرح و پس زمینه آنها امکان ایجاد تغییرات وجود داشته باشد.

 

در طرح لایه باز استند سالن آرایش و زیبایی از وکتورهای مختلف مانند چهره زنان زیبا معمولا استفاده می‌شود. استفاده از طرح بنر استند آرایشگاه زنانه در محیط داخلی و خارجی آرایشگاه (به عنوان تابلو جلوی مغازه، یا بنر پشت شیشه‌های سالن زیبایی، یا به صورت تابلو ایستاده در کنار درب سالن زیبایی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند) قابل استفاده است. طرح لایه باز بنر استند آرایشگاه زنانه با کیفیت های عالی و در ابعاد استاندارد و با رزولوشن بالا و مد رنگی آن که از قابلیت شخصی‌سازی برخوردار است در بسیاری از سایت ها مانند:

  • پی اس دی پرینت
  • گرافیران
  • سایت دیجیتال PSD

این طرح ها به صورت رایگان قابل دانلود هستند و طرح‌های لایه باز با فرمت psd می‌باشند  که از قابلیت ویرایش در در برنامه فتوشاپ برخورارند. جهت دانلود از سایت‌های معتبری که نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) و نماد اعتماد الکترونیکی دارند، می‌توانید استفاده نمائید.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.