مقالات آموزشی

آشنایی با موارد موثر برای انتشار ولاگ در پلتفرم های مختلف

مفید بود؟

انتشار ولاگ و تبلیغ برای آن کار سختی است. از زمان شروع کار، ما چیزهای زیادی در مورد چگونگی مدیریت کانال یوتیوب خود آموخته ایم که در آن حضور گسترده اجتماعی شاهد هستیم و روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان، از یوتیوب و ولاگ هایی که توسط مردمان عادی ساخته شده است، بازدید می شود.
به هنگام انتشار ولاگ، باید بدانید که محتوای شما باید خوب باشد و بتوانید محتوای صوتی و تصویری خوب و مناسب تولید کنید. به طور طبیعی، وقتی کانال شما مخصوص کودک باشد، تشخیص اینکه آنچه تولید میکنید خیلی خوب نیست و نیازمند طی کردن دشواری های زیادی است. قبل از اینکه مطالب خود را به گوش مردم برسانید، سعی کنید از همه دوستان و اعضای خانواده خود بازخورد بگیرید. سعی کنید از آنها بخواهید بازخورد عینی ارائه دهند و سپس اقدام به انتشار ولاگ کنید. این ممکن است غیر ممکن باشد، اما از هیچ چیز بهتر است.
اگر جای پیشرفت وجود دارد، صبر کنید تا ویدیوهای خود را تبلیغ کنید تا زمانی که به سطح بالاتری از کیفیت برسید.
در اینجا 10 تکنیک وجود دارد که می توانید برای هدایت بازدید ولاگ جدید یوتیوب خود استفاده کنید.

پیشنهاد می شود مقاله مزیت ولاگ را نیز بخوانید.

برای انتشار ولاگ، ارسال در Reddit را در پیش بگیرید

در حالی که بسیاری از زیرمجموعه های Reddit، جایی است که محتوا از بین می رود، ما قادر به ایجاد ترافیک و اشتراک مشترک با کیفیت از چند زیرمجموعه عالی هستیم و میتوانیم به طور روزانه، برای ولاگی که ساخته شده است، بازدید کسب کنیم و در این مکان، اقدام به انتشار ولاگ کنیم.

انتشار ولاگ در توییتر

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر ممکن است بازدید گرفتن از آنها سخت باشد و انتشار ولاگ در توییتر می تواند مفید باشد، اما هنوز هم اینطور که به نظر می رسد، ارزش تلاش را دارد. حتی اگر فقط 50 دنبال کننده دارید، باز هم باید ولاگ های خود را در توییتر ارسال کنید. شما هرگز نمیدانید که یک فالوور چه زمانی ممکن است کلیک کند، تماشا کند و مشترک کانال شما در یوتیوب شود.
به هیچ وجه انتشار ولاگ خود را در توییتر متوقف نکنید. ارسال مداوم همان مطالب باعث می شود که افراد در نهایت پست های شما را نادیده بگیرند. همچنین سعی کنید محتوای معناداری را که در موضوع شماست ارسال کنید.
مطمئن باشید که مدتی زمان میبرد تا با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید. به توییت های آنها پاسخ دهید، آنها را بازتوییت کنید، محتوای ولاگ آنها را ارسال کنید. هرچه بیشتر به اشتراک بگذارید، افراد بیشتری احتمالا محتوای شما را به اشتراک میگذارند و دنبال می کنند.

انتشار ولاگ در فیس بوک – کسب بازدید ولاگ از فیس بوک

فیس بوک تقریبا شبیه توییتر است. شما می خواهید ولاگ های خود را به طور مداوم ارسال کنید، اما نمی خواهید فقط انتشار ولاگ را در این پلتفرم در پیش بگیرید و باید پست های عادی نیز در این پلتفرم به اشتراک بگذارید. روی ارسال مطالب مفید در جایگاه خود کار کنید. قبل از اینکه بدانید، تعداد زیادی دوست دارید و باید با هر کدام از آنها، رفتار متناسب با شخصیت آنها را در پیش بگیرید.

انتشار ولاگ در اینستاگرام

اینستاگرام می تواند کمی پیچیده تر باشد، اما با این وجود بستر خوبی برای ایجاد بازدید از یوتیوب است و ارزش انتشار ولاگ در این پلتفرم بسیار بالا است.
در وهله اول، همیشه عکس های خود را هشتگ بزنید تا بتوانید هرچه بیشتر پست های خود را در معرض دید افراد قرار دهید.

هنگامی که یک ولاگ جدید ارسال می کنید، یک عکس از صفحه فیلم یا تصویر کوچک ارسال کنید و کاربران را مجبور به بررسی آن کنید و سپس اقدام به انتشار ولاگ در اینستاگرام خود کنید. اما یک هشدار وجود دارد. اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد لینک ها را درون پست ها قرار دهید. در عوض، پس از نظر عکس خود، لینک یوتیوب خود را در بیو قرار داده و مطمئن شوید که لینک های بیوگرافی خود را به کانال یوتیوب خود لینک داده اید.
به شما پیشنهاد می شود تا از وب سایت bit.ly استفاده کنید تا لینک یوتیوب و یا هر جایی که ولاگ خود را به اشتراک گذاشته اید را ردیابی کنید و ببینید چند نفر واقعا روی آن کلیک می کنند.

به درستی عنوان خود را در تصویر وارد کنید

یک عنوان مناسب و یک تصویر کوچک جالب می تواند کمک زیادی به هدایت چشم ها به فیلم های شما کند و انتشار ولاگ و تبلیغ برای آن را آسان می کند. زمان تماشای فیلم شما، مهمترین عامل در تعیین کیفیت فیلم است، اما عنوان، توضیحات و برچسب های فیلم مناسب، به شما کمک می کنند.
یک ترفند ساده که می توانید استفاده کنید این است که کلمات کلیدی مرتبط را در نوار جستجوی یوتیوب تایپ کنید و ببینید چه چیزی به طور خودکار پیشنهاد می کند.
در واقع این عباراتی که به شما نشان داده می شود، عبارات مشهوری هستند که مردم در جستجوی آنها هستند، به هنگام انتشار ولاگ باید به این نکته توجه کنید. بنابراین، اگر این عبارات را در عنوان ویدیوی خود وارد کنید، ممکن است نتایج بهتری داشته باشد.
همچنین می توانید عنوان های فیلم های خود را مشابه سایر ویدیوهای مشابه و نیمه محبوب یوتیوب قرار دهید. کلمه کلیدی در اینجا مشابه است اما یکسان نیست. این ممکن است پتانسیلی را که ویدیوتان به عنوان یک ویدیوی توصیه شده در کنار این ویدیوهای دیگر نشان می دهد، افزایش دهد.

پس از انتشار ولاگ، درباره ویدیوهای محبوب یوتیوبرها نظر دهید

درست است که بخش نظرات در یوتیوب اغلب مملو از ترول ها، افراد عادی و یا ربات های خاص است. اما هنوز هم می توان در مورد ویدیوهایی که تماشا می کنید بحث و گفتگو کرد.

 

از آنجا که فیلم های ما به سفر و ولاگ مرتبط هستند، ما اغلب در کانال هایی مانند funforlouis یا mrbenbrown بحث خواهیم کرد. متوجه شده ایم که اگر به روش معنی داری یک نظر خاص را به مکالمه اضافه کنید، ممکن است سایر نظر دهندگان روی نام کاربری شما کلیک کرده و کانال شما را مشاهده کنند و اگر برای آنها جالب باشد، حتی ممکن است مشترک کانال شما شوند. ما قادر به ایجاد مشترکان ثابت و بازدید از این طریق هستیم.
مهم است که اطمینان حاصل کنید در کانال هایی که به کانال شما مربوط می شوند تعامل دارید و از این جهت، انتشار ولاگ شما موفقیت آمیز خواهد بود. این فقط به این معنی است که احتمالا بینندگان آنها به کانال شما نیز علاقه مند هستند!

درباره ویدیوهای یوتیوب کوچکتر نظر دهید

اظهار نظر در مورد یوتیوب های کوچکتر نیز یک روش عالی برای ایجاد بازدید و مشترک است و انتشار ولاگ شما را آسان می کند. اما نکته کلیدی در اینجا کیفیت بیش از کمیت است. همیشه نظرات مثبت یا مفید بگذارید و هرگز از یوتیوب نخواهید که کانال شما را مشاهده یا مشترک شود. اگر نظر معناداری بگذارید و محتوای جالبی از خودتان داشته باشید، آنها به صفحه کانال شما راه پیدا می کنند.
یافتن یوتیوب های کوچکتر آسان است و می توانید با کمک آنها، برای انتشار ولاگ خود تبلیغات مناسب کنید. فقط “Only first video” یا “first video” را در توییتر جستجو کنید. همچنین می توانید زیرمجموعه هایی را که در بالا ذکر کرده ایم مشاهده کنید تا یوتیوب های کوچکتری را برای تعامل پیدا کنید.

انتشار ولاگ در انجمن yttalk

تالارهای گفتگوی Yttalk مملو از سایر یوتیوبرها در هر اندازه کانال است و انتشار ولاگ در این انجمن الزامی است. علاوه بر اینکه مکانی عالی برای یافتن راهنما در مورد کانال شما و بازخورد درباره فیلم هایتان است، همچنین راهی عالی برای یافتن بینندگان مناسب است.
بیشتر یوتیوبر های دیگر شما بینندگان یوتیوب هستند. بنابراین هرچه بیشتر در انجمن ها تعامل داشته باشید، احتمال اینکه آنها روی کانال شما کلیک کنند و احتمالا مشترک می شوند، بیشتر است.

 

انتشار ولاگ در empire.kred

Empire.kred مکانی است که می توانید محتوای خود را در آن پست کرده و سایر افراد تاثیرگذار را وادار کنید تا با آن درگیر شوند. بر اساس نفوذ خود در شبکه های اجتماعی، ارزش استوک که ارز دیجیتال آنها است، به شما تعلق می گیرد. سایر تاثیرگذاران می توانند “سهام” شما را بخرند که به نوبه خود پولی به شما تعلق خواهد گرفت.
از این پلتفرم می توان برای ایجاد ماموریت هایی استفاده کرد که اساسا وظایفی هستند که شما به افراد تاثیرگذار دیگر می دهید، یعنی تماشای آخرین ویدیوی من، مشاهده این توییت، مشاهده این عکس و… در این پلتفرم امکان پذیر است و انتشار ولاگ در این پلتفرم می تواند موثر باشد.
اما جالب این است که شما نمی توانید به طور خاص ارائه دستور کنید، یعنی لایک، نظرات، اشتراک ها در عوض، این به خود کاربر بستگی دارد که چگونه می خواهد با محتوای شما ارتباط برقرار کند.
هنگامی که کسی ماموریت شما را انجام می دهد، به او مبلغی پرداخت می شود که شما هنگام ارسال ماموریت تصمیم می گیرید.
نمی توانید در این پلتفرم به کسی دستور دهید که حتما مشترک کانال شما شود. این بدان معنی است که اگر کسی از Empire.Kred مشترک شود، به این دلیل است که آنها به کانال شما علاقه مند هستند و میخواهند اطلاعات بیشتری ببینند.

با تک تک نظراتی که دریافت می کنید تعامل داشته باشید

رمز موفقیت یوتیوب ایجاد جامعه است. با رشد جامعه شما، افراد بیشتری به ویدیوهای شما برمی گردند و از طریق پسندیدن، اشتراک گذاری و نظرات با آنها تعامل می کنند.
سعی کنید در اسرع وقت به همه نظرات ویدیویی خود پاسخ دهید. این به بینندگان شما نشان می دهد که در طرف دیگر یک فرد واقعی وجود دارد و باعث می شود که آنها با فیلم های دیگر شما درگیر شوند.
ما چند بیننده داشته ایم که از همان ابتدا درباره ویدیوهای ما نظر داده اند. اگر ما به طور مداوم به نظرات آنها پاسخ نمی دادیم، ممکن است آنها تبدیل به یک بازدید کننده منظم نمی شدند.

 

در این مقاله، 10 راه مطمئن برای انتشار ولاگ یوتیوب خود قرار داده شده است. وقتی در یوتیوب کار خود را شروع میکنید، تلاش برای به دست آوردن یک پایگاه کاربر اولیه می تواند دلهره آور باشد. نکته اصلی این است که از ابتدا شروع به جمع کردن مشترک کنید. در ابتدا برای 10 مشترک بجنگید، سپس 50، سپس 100، سپس 500 هدف تعیین کنید. اگر به طور مداوم محتوای جالب تولید می کنید و از تکنیک های بالا استفاده می کنید، رشد مداوم کانال یوتیوب خود را تضمین می کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.