مقالات آموزشی

ایجاد در آمد از طریق ولاگ برای یک شخص چه صورت است؟

مفید بود؟

چگونه ولاگ در یوتیوب می تواند باعث کسب درآمد شود؟

با راه اندازی کانال یوتیوب خود می تواند روش های مختلفی برای درآمدزایی ارائه دهد. با ثبات و تعهد استراتژیک، مطمئن باشید خواهید دید که می توانید به رشد درآمد خود ادامه دهید.

برخی از فرصت های محبوب تر برای کسب درآمد از طریق یوتیوب، کسب درآمد از بازدید از آگهی ها در یوتیوب، نمایش تبلیغات پولی و پیوستن به برنامه درآمدزایی YouTube Partner Program است و در رابطه با اینکه چگونه ولاگ می تواند ما را به درآمد برساند، در این مقاله برای شما به طور کامل توضیح خواهیم داد.

با این حال، قبل از اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این روش های معمول کسب درآمد و نحوه شروع کار با آنها کسب کنید، مهم است که ابتدا توانایی مالی یوتیوب را درک کنید و ببینید که به چه صورت می توان واجد شرایط کسب درآمد از یوتیوب شد.

پیشنهاد می شود مقاله برای شروع ولاگ، چه کارهایی نیاز است؟ را نیز بخوانید.

یک یوتیوبر چقدر می تواند درآمد کسب کند؟ چگونه ولاگ در یوتیوب باعث درآمد میشود؟

به گفته فوربس، پردرآمدترین درآمد یوتیوبر در سال گذشته رایان کاجی 9 ساله بود که حدود 29.5 میلیون دلار از 1 ژوئن 2019 تا 1 ژوئن 2020 درآمد داشته است. کانال وی شامل فیلم هایی از آزمایش های علوم که توسط خودش ضبط شده و بررسی اسباب بازی بوده است و طبق گزارشات 41.7 میلیون مشترک بوده و فیلم های وی 12.2 میلیارد بازدید داشته است.

در همین حال، جیمی دونالدسون، معروف به MrBeast، به عنوان دومین یوتیوبر درآمدزا در رتبه دوم قرار گرفت و 24 میلیون دلار درآمد کسب کرد و 47.8 میلیون مشترک و 3 میلیارد بازدید داشته است و کار این شخص، تولید محتوا طنز آمیز بوده و با کسب 47 میلیارد مشترک درآمد، رکورد ثبت کرده است.

همین کافی است تا بدانید که چگونه ولاگ باعث کسب درآمد اشخاص می شود.

در حالی که سوپراستارهای فوق الذکر یوتیوب یک اقلیت باریک را نشان میدهند، کانال های موفقیت آمیز بیشتری وجود دارد که در آنها می توانید از طریق این پلتفرم گوگل درآمد اضافی کسب کنید و بهتر است مقالات چگونه ولاگ بسازیم را مطالعه کنید.

اگر به دنبال کسب درآمد از کانال خود هستید، شما باید این نکته را در نظر بگیرید که سود برخی از کانال ها بیشتر از سایرین است. به عنوان مثال بازی یکی از پردرآمدترین موضوعات یوتیوب بوده است. ژانرهای سودآور دیگر شامل ترفند ها و نکات زندگی، شوخ طبعی یا شوخی، جمع آوری ناموفق، جعبه گشایی محصول به ویژه اسباب بازی های کودکان، نحوه و آموزش، نکات مربوط به آشپزخانه و بررسی مواد غذایی، لیستی از موارد برتر، فیلم های حیوانات، اخبار و شایعات مشهور است.

از طریق نمایش آگهی پول کسب کنید – چگونه ولاگ می تواند با نمایش آگهی کسب درآمد داشته باشد؟

یکی از منفعل ترین راه های کسب درآمد از طریق کانال یوتیوب شما کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات است. اگر از خود میپرسید که چگونه ولاگ با تبلیغات قرار دهیم، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

چگونه ولاگ به کسب درآمد می رسد؟پرداخت آگهی به CPM یا هزینه به ازای هر هزار بازدید، بستگی دارد، جایی که یک بیننده باید حداقل 30 ثانیه از آگهی یا نیمی از آگهی را در یک ویدیوی مخصوصا کوتاه یا CPC یا هزینه برای هر کلیک تماشا کند، جایی که بیننده باید روی آن کلیک کند آگهی تبلیغات رد شده هیچ گونه پرداختی دریافت نمی کنند.

به محض راه اندازی کانال خود می توانید یک حساب AdSense باز کنید، اما تا زمانی که موجودی شما به 100 دلار نرسد، پرداختی دریافت نخواهید کرد، لازم به ذکر است که اگر تازه شروع کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا شما به این درآمد برسید.

گوگل 68٪ از درآمد فروش آگهی را پرداخت می کند، بنابراین به ازای پرداخت هر 100 دلار تبلیغات دهنده به گوگل، این شخص 68.3 دلار به یوتیوبر پرداخت می کند. یک تبلیغ دهنده معمولا بین 10 سنت تا 30 سنت به ازای هر نمایش آگهی پرداخت می کند که میانگین بازدید از آن تقریبا 18 سنت است.

بنابراین، ممکن است از خود بپرسید چگونه ولاگ می تواند درآمدزا باشد که جواب این سوال، با نمایش دادن تبلیغات، استفاده از انواع مختلف محتوای صوتی و  تصویری در ولاگ است.

 

 

اگر فکر می کنید حدود 15٪ از بینندگان به اندازه کافی آگهی را برای دریافت هزینه شما تماشا می کنند، ویدئویی با 1000 بازدید احتمالا حدود 150 بازدید از آگهی دارد. با استفاده از این برآوردها، می توانید انتظار داشته باشید که از هر 1000 بازدید آگهی حدود 18 دلار درآمد کسب کنید که تقریبا از 3 تا 5 دلار از هر 1000 بازدید فیلم است.

چگونه ولاگ کسب درآمدهای مختلف در پیش بگیرد؟

استفاده از تبلیغات پولی مانند قرار دادن محصول، حمایت مالی و تایید نیز می تواند راهی موثر برای درآمدزایی اضافی باشد.

چگونه ولاگ به غیر از تبلیغات یوتیوب، به درآمد دیگر برسد؟ برخی از طیف های خاص، مانند کانال های نوع بازبینی یا آموزش های مربوط به روش های خاص، به ویژه به تبلیغات پولی مانند بازاریابی وابسته کمک می کنند.

اطمینان از تبلیغات پولی می تواند به چندین روش انجام شود، شما می توانید با یک پیشنهاد با برندهای تجاری ارتباط برقرار کنید، یا اگر در زمینه کاری خود به اندازه کافی شناخته شوید، ممکن است متوجه شوید که شرکت ها به شما مراجعه می کنند.

وقتی محتوای خود را از جمله تبلیغات پولی تشخیص دهید، یوتیوب در ابتدای ویدیو پیام افشای اطلاعات را نمایش می دهد.

یوتیوبرها، به همراه کسب و کاری که با آنها شریک هستند، مسئول پیروی از سایر تعهدات محلی و قانونی نیز هستند. کمیسیون تجارت فدرال یا سازمان FTC می تواند یک منبع مفید برای اطمینان از مطابقت قانونی شما با محتوایی که شامل تبلیغات پولی است، باشد.

مستقیما با یوتیوب شریک شوید و درآمد دلاری داشته باشید!

چگونه ولاگ وارد برنامه درآمدزایی یوتیوب شود؟ برنامه شریک YPP به کانال ها درصورتی که معیارهای لازم را کسب کنند، امکان دسترسی به فرصت های اضافی پول سازی را می دهد.

برای اینکه واجد شرایط برای بررسی عضویت در YPP باشید، یک کانال باید:

• بیش از 1000 مشترک داشته باشد؛

• بیش از 4000 ساعت تماشای تماشای عمومی در سال گذشته داشته باشد؛

• خط مشی های درآمدزایی یوتیوب را رعایت کنید؛

• در یک کشور یا منطقه مستقر باشید که YPP در آن موجود است (مانند ترکیه)؛

• یک حساب AdSense داشته باشد؛

هنگامی که یک کانال این آستانه را برآورده کرد و شرایط اینکه چگونه ولاگ به درآمد برسید را طی کرد، واجد شرایط بررسی برای YPP است.

علی رغم واجد شرایط بودن، کانال همچنین باید از سیاست ها و دستورالعمل های اضافی یوتیوب نیز برخوردار شود تا بتواند برنامه را تایید کند.

اگرچه مجبور نیستید هر سال به برآورده کردن شرایط آستانه ادامه دهید، اگر کانال شما زیر آستانه قرار بگیرد و به مدت شش ماه غیرفعال باشد، ممکن است از برنامه شریک یوتیوب حذف شود و مجددا درخواست خود را برای پیوستن به برنامه یوتیوب، ثبت کنید.

اگر از خود میپرسید که چگونه ولاگ باید در یوتیوب مجدد ثبت شود، جواب این سوال ساده است و باید روال قبل را طی کند.

چگونه ولاگ می تواند پس از عضو بودن در برنامه YPP کسب درآمد داشته باشد؟ عضو بودن در برنامه YPP به این معنی است که می توانید از طریق ویژگی های مختلف شروع به درآمدزایی کنید و هر جز مولفه، دارای معیارهای صلاحیت خاص خود و همچنین پیش نیازهای مشترک و تعداد مشاهده است. این ویژگی ها باید در کشور یا منطقه شما نیز موجود باشد.

چگونه ولاگ در کشور ایران منتشر کنیم؟ بهتر است از این جهت با آژانس دیجیتال برتر تماس حاصل کنید تا شما را در این مورد راهنمایی کنند.

YPP به کاربران امکان می دهد تا:

• درآمد از تبلیغات داشته باشند؛

• ویدیوهای تماشا شده توسط مشترکان YouTube Premium با درآمد بیشتری همراه باشد؛

• یک کانال ویژه / پولی را راه اندازی کنند؛

• لایوهای اختصاصی به همراه حمایت مالی راه اندازی کنند؛

• فروش کالاهای برند دار را در پیش بگیرند؛

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات موثر برای انتشار ولاگ در پلتفرم های مختلف را نیز بخوانید.

روش های دیگر کسب درآمد در یوتیوب – چگونه ولاگ به درآمد می رسد؟

فرصت های کسب درآمد از یوتیوب فراتر از روش های معمول تر است که در بالا بحث شد.

چگونه ولاگ از تبلیغات یوتیوب فارغ شود و به سمت درآمدزایی دیگر برود؟ اگر کالایی یا خدماتی می فروشید، یوتیوب میتواند مکانی ایده آل برای بازاریابی تجارت شما، ابراز تخصص شما و هدایت بازدید به سایت شما باشد. محتوای مفید ویدیویی مانند پرسش و پاسخ یا آموزش می تواند مشتریان بالقوه را به سمت تجارت شما سوق دهد.

چگونه ولاگ خود را برای تخصص خود تبلیغ کنیم؟ اگر در یک موضوع متخصص هستید، یک دوره آنلاین را در نظر بگیرید که می توانید به دنبال کنندگان بفروشید. همچنین می توانید با سخنرانی در رویدادها و کنفرانس ها کسب درآمد داشته باشید.

 

چگونه ولاگ می تواند برند را مشهور کند؟ هنگامی که کانال شما از سطح تعامل بالایی برخوردار است، می توانید با فروش بلیط به طرفداران برای رویدادهای حضوری مانند اجراهای زنده یا تورها، درآمد خود را تقویت کنید. ارائه کالاهای برند راهی برای افزایش فروش و همچنین افزایش آگاهی از برند است.

کانال هایی با طرفداران اختصاصی می توانند در سایت های سرمایه گذاری جمعی مانند Patreon، GoFundMe یا Kickstarter

موفق شوند تا برای ضبط فیلم های خود، تجهیزات تهیه کنند.

یوتیوبرها به طور معمول برای سطوح مختلف مشارکت پاداش های مختلفی به پیروان خود می دهد. بودجه را می توان به صورت مکرر یا یکباره برای حمایت از یک هدف اهدا کرد.

با تعهد و صبر مداوم، می توانید کانال یوتیوب خود را با یافتن و استفاده از فرصت های رشد درآمد که به بهترین وجهی برای اهداف، اهداف و اهداف کانال شما مناسب است، رشد دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.