مفید بود؟

ولاگ برای کودکان

ولاگ برای کودکان، سبک جدیدی از ولاگ است که والدین، در پی آن هستند تا برای فرزندان خود، این مورد را آموزش دهند.
در این مقاله قرار است تا به طور کامل درباره ولاگ برای کودکان صحبت و شود. در ادامه برای شما ابزارهای کار در رابطه با ولاگ برای کودکان، معرفی شود. چگونه می توان یک کودک ولاگ کار را تربیت کرد؟ به چه صورت می توانید علاقه فرزند را در رابطه با ولاگ برای کودکان شناسایی کنید؟
مطمئنا در یوتیوب، کودکان بیشماری را دیدید که در حال تهیه ولاگ هستند و کار خود را به صورت تخصصی انجام می دهند.
آیا می دانید که درآمد ولاگ برای کودکان به چه میزان است؟ در اکثر اوقات، هر کودک ولاگ کاری که در یوتیوب و یا دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت می کند، بالغ بر ماهانه 10 هزار دلار، درآمد دارد.
اگر این رقم را به ریال ایران تبدیل کنید، چیزی حدود 300 میلیون تومان در ماه است.
این رقم، اصلا عجیب نیست. Arat Gym، ورزشکار 4 ساله ایرانی، ماهانه بالغ بر 300 میلیون در اینستاگرام درآمد دارد و در برخی از ماه های سال، این درآمد می تواند بیشتر باشد.
بیشتر بدانید: آموزش ساخت ولاگ به صورت کامل – چگونگی جذب مخاطب برای ولاگ!
شما می توانید کودک خود را، از بچگی به گونه ای تربیت کنید که یک ولاگ کار باشد و بتواند برای خودش و شما، درآمد زایی کند و در آینده نه چندان دور، اقدام به ولاگ برای کودکان کند.
کودکان در یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی، می توانند طرفدارهای بسیار زیادی را پیدا کنند. حال همانطور که ذکر شد، با شناسایی استعداد کودک، شما نیز می توانید به گونه ای عمل کنید که فرزند شما، یک ولاگ کار حرفه ای شود و ولاگ برای کودکان را به خوبی، پیش ببرد.
در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تربیت فرزند جهت ولاگ برای کودکان، یادگیری پلتفرم و… آگاه شوید و بدانید که به چه صورت باید برای آینده بسیار نزدیک عمل کنید.

ولاگ برای کودکان نیازمند چه چیزی است؟ – نیازمندی های ولاگ برای کودکان

بی قید و شرط، ولاگینگ کار آسانی نیست و نیازمند، صبر، تلاش و تجربه است. اگر شما بخواهید وارد عرصه ولاگ شوید،یا بتوانید محتوای صوتی و تصویری مناسبی بسازید، مطمئنا باید تا مدتی، ولاگرهای معروف اینستاگرام و یوتیوب را دنبال کنید و پس از آن، اقدام به ورود به عرصه ولاگ کنید.
بیشتر بدانید: اهداف ولاگ چیست؟ – ولاگ در دنیای امروزی چه مزایایی دارد؟
در ابتدا، نیاز دارید تا علاقه کودک را شناسایی کنید و پس از آن، اقدام به آموزش دادن به فرزند کنید. پس از اینکه علاقه را شناسایی کردید، باید نکات ولاگ برای کودکان را به طور کامل مطالعه کنید و پس از آن، اقدام به تهیه تجهیزات ولاگینگ کنید.

تجهیزات ولاگینگ چیست؟ چگونه می توان اقدام به تهیه ولاگ برای کودکان با تجهیزات مناسب کرد؟

ساده ترین تجهیزات ولاگ جهت ساخت ولاگ برای کودکان، شامل میکروفون، دوربین و یک کامپیوتر است.
اگر شما بخواهید پیشرفته عمل کنید، نیازمند نورپردازی، پرده سبز و… خواهید بود. به شما پیشنهاد می شود در ابتدای کار، از تجهیزات ساده استفاده کنید و ببینید که آیا می توانید به خوبی عمل کنید یا خیر.
اگر دیدید که کانال یوتیوب شما در حال گسترش یافتن است و یا اینکه چیزی حدود 3 الی 4 هزار فالوور در اینستاگرام کسب کردید، پیشنهاد می شود تا تجهیزات مناسب تری نسبت به قبل تهیه کنید.
در کل، ولاگ برای کودکان نیاز به وسایل تخصصی نیست و می توانید با یک میکروفون متوسط، یک دوربین با کیفیت و یک کامپیوتر مخصوص ویرایش فیلم، اقدام به تهیه ولاگ برای کودکان کنید.
چه علاقه ای دارید؟ آیا شما عاشق نقاشی هستید؟ آیا شما شیفته مد هستید؟ آیا از ماهیگیری در اعماق دریا لذت می برید؟ هرچه که باشد، شما این فرصت را دارید که نه تنها به دوستان و خانواده، بلکه به جهانیان آنچه را دوست دارید انجام دهید، نشان دهید.

 

بیشتر بدانید: خلاقیت در ولاگ به چه صورت است؟ – آموزش ساخت ولاگ محبوب

تجربیات، مرورها یا خاطرات خود را با پیروان و بینندگان در سراسر وب به اشتراک بگذارید، مخاطبان خود را افزایش داده و دنیای ولاگ را کشف کنید.
هر چند احتمالا از خود میپرسید، ولاگ چیست؟ چگونه می توانم ولاگ خودم را راه اندازی کنم؟ نحوه ساخت ولاگ برای کودکان به چه صورت است؟ به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟ آیا می توانم یک کانال یوتیوب ایجاد کنم؟ چگونه مشترکان را بدست آورم؟

چگونه ولاگ برای کودکان را راه اندازی کنیم؟

ولاگ چیست؟

ولاگ = وبلاگ + فیلم یا به عبارتی ولاگ مخفف وبلاگ نویسی ویدیویی است. ولاگ کاران محتوای ویدئویی مربوط به زندگی، محصولات، مشاغل و موارد دیگر خود را که در رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب یا فیس بوک به اشتراک میگذارند، ایجاد می کنند. مشهورترین سایت محتوای ویدئویی در اینترنت یوتیوب است، اما ولاگ کاران نیز در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ویدیوها را به اشتراک می گذارند.
به نظر می رسد امروزه همه افراد یک کانال یوتیوب یا ولاگ دارند، اما اجازه ندهید این باعث دلسردی شما شود. شما بی نظیر هستید، متفاوت هستید و جهان ولاگ از پیوستن شما به این سرگرمی خوشحال است. بنابراین، بیایید شروع به راه اندازی ولاگ برای کودکان کنیم.

راهنمای ساخت ولاگ برای کودکان

خودتان باشید. مشترکین شما می توانند، نظاره گر برنامه باشند.
اطمینان حاصل کنید که به آنچه که هستید و به چه چیزهایی علاقه مند هستید وفادار بمانید، به این صورت می توانید اقدام به ساخت ولاگ برای کودکان به صورت حرفه ای کنید. به خاطر داشته باشید مشترکین، شخص قبل شما را دوست دارند و به آنچه که با آنها به اشتراک می گذارید علاقه مند هستند، بنابراین فقط واقعی باشید. شما می توانید این کار را انجام دهید
من می دانم که پریدن جلوی دوربین و طبیعی عمل کردن بسیار دشوار است. اطمینان حاصل کنید که اطمینان داشته باشید و به یاد داشته باشید، مردم در حال هماهنگی با شما هستند، بنابراین فقط یک نفس عمیق بکشید، آرام باشید، خودتان باشید و کلیپ را به خوبی ضبط کنید.
ساختن ولاگ خودتان باید سرگرم کننده باشد و استرس زا نباشد، بنابراین طبیعی باشید و خودتان باشید.

 

ایجاد موضوعات مختلف

این قسمت جذاب برای شروع کار با ولاگ جدید شماست. در مورد چه چیزی باید ولاگ کنید؟ به هنگامی که اقدام به ولاگ برای کودکان می کنید، باید در مورد چه موضوعاتی صحبت شود؟ دقیقا باید آن را جلوی دوربین، پیاده سازی کنید و اقدام به تولید محتوا برای کودکان کنید. به نظر می رسد ولاگ کاران موفق با آنچه که با دنیا به اشتراک می گذارند در یک خط قرار دارند.
بیشتر بدانید: قوانین ساخت ولاگ چیست؟ – چگونه می توان با موفقیت ولاگ ایجاد کرد؟
به عنوان مثال، ولاگ کاران زیبایی به همه چیزهای زیبایی مانند آرایش، مو، ناخن و غیره پایبند هستند. اگر به موضوع خاصی علاقه دارید و آن را دوست دارید، با آن همگام شوید و مطمئن شوید که غیرقانونی یا توهین آمیز نیست. معمولا موضوعاتی که برای کودکان تهیه می شود، خیلی حساس است و اگر در یوتیوب فعالیت می کنید، باید بدانید که چه نوع محتوایی را برای کودکان تولید می کنید.
آنچه باید به خاطر بسپاریم این است که ایجاد محتوای تازه در مورد همان موضوع اما خلاقیت و بی نظیر بودن به چالش می کشد. از شخص دیگری کپی نکنید زیرا آنها موفق هستند، محتوایی ایجاد کنید که از آن هیجان زده اید و دقیقا به همین ترتیب، بازدیدهای آن زیاد باشد.

فالوورهای من چه چیزی می خواهند ببینند؟

نکته دیگر برای انتخاب موضوع این است که از خود بپرسید، “فالوورهای من چه چیزی می خواهند ببینند؟” کمی تحقیق رقابتی انجام دهید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطب مورد نظر شما جذاب است. کجا بیشتر درگیر می شوند؟ آنها به دنبال چه هستند؟
همچنین، مطابق با موضوعات خود اطمینان حاصل کنید. مباحث شما سرگرم کننده است؟ آموزشی؟ تبلیغاتی؟ مشخص کنید که می خواهید کانال شما به چه جهتی برود و در نهایت موضوعات از شما خارج می شوند. اگر هنوز به دنبال ایده هستید، به ولاگ کاران معروف نگاه کنید و ببینید که آنها چه کار می کنند – فقط تماشا کنید، یادداشت ها را بنویسید، مشاهده کنید و سعی کنید چیزهای کوچکی را که در ولاگ های خود وارد میکنند، متوجه شوید.
موضوعات مهم هستند، اما یکی دیگر از شروع کننده ها انتخاب عنوان است. وقتی بینندگان شما در حال جستجو هستند، هزاران قطعه محتوا را مرور می کنند. شما می خواهید برجسته شوید، درست است؟ با عناوین خود خلاق باشید.

 

کلمات کلیدی مرتبط را در عناوین خود اضافه کنید و سعی کنید بین 60-65 نویسه از جمله فاصله قرار داشته باشید. بروید بررسی کنید رقبای شما چه ویدیوهایی را عنوان می کنند و به یک روش خلاقانه تر فکر کنید. کلمات کلیدی معروف را جستجو کنید و اگر نظرات خود را مانند ذهن فکر کنید – چه چیزی در آن جعبه جستجو تایپ می کند؟

تجهیزات ولاگینگ حرفه ای جهت ولاگ برای کودکان تهیه کنید

آیا می دانید بیشتر ولاگ کاران از چه تجهیزاتی برای فیلمبرداری خود استفاده می کنند به اشتراک می گذارند؟ از کانال ستاره یوتیوب مورد علاقه خود برای جزئیات تجهیزات و دوربین دیدن کنید. نمی توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید؟
شما هنوز یک وبلاگ نویس حرفه ای نیستید، اما چرا به دنبال تجهیزات مناسب که به شما کمک می کند ولاگ خود را راه اندازی کنید نیستید؟ سرمایه گذاری در یک دوربین برای ورود به سیستم در بودجه شما می تواند بسیار سودمند باشد. اگرچه حساب بانکی خود را خالی نکنید، به دنبال DSLR سطح پایین یا دوربین های بدون آینه در محدوده قیمت خود باشید. یا در حال حاضر، برای فیلمبرداری با کیفیت با تلفن هوشمند یا GoPro شروع به تهیه ولاگ با کودکان کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.