مقالات آموزشی

تبدیل یک محتوا به محلی برای فروش محصول

مفید بود؟

تولید محتوا برای فروش محصول، اولین بازار ارائه ی محصول است.در طی ده سال گذشته بهترین راه برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی تولید محتوا برای فروش محصول و انتشار مقالات دقیق در مورد خدمات و کالا بوده است. اما قبل از این که تولید محتوا برای فروش محصول را شروع کنید، اجازه دهید تا در قالب راهنمایی، نکاتی را به شما ارائه دهم.
طبق تحقیقی در سال 2013، 79٪ از مصرف کنندگان به محتوا های آنلاین اعتماد دارند!
در مقاله مشابهی و طبق یک نظرسنجی انجام شده که در مارکتینگ لند منتشر شد، 90 درصد تصمیمات مصرف کنندگان تا حدودی تحت تاثیر محتوا های اینترنتی بوده است.

بازاریابی وابسته برای محصول

بازاریابی وابسته برای محصول (کالایی که خارج از وب سایت فروشگاهی خود نیازمند تولید محتوا توسط نویسندگان دیگر باشد) هنوز هم یکی از مؤثرترین روشهای کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی است. اما مسئله این است که بسیاری از وبلاگ نویسان کاری که در تولید محتوا برای فروش محصول انجام می دهند اشتباه است.
من از سال 2009 بازاریابی وابسته برای محصول و کالا و خدمات انجام داده ام و هنوز هم خودم را یک شاگرد می دانم. متأسفانه،

هنوز بسیاری از وبلاگ نویسان تلاش می کنند تا از وبلاگ خود با استفاده از روشهای قدیمی و منسوخ شده درآمد کسب کنند تا کاری حرفه ای برای تولید محتوا برای فروش محصول انجام دهند.
یکی از این تاکتیک ها پر کردن وبلاگ با تبلیغات و بنر و پاپ آپ است. خوشبختانه امروزه نسبت به قبل تبلیغات پاپ آپ کمتر دیده می شود. تاکتیک دیگر رجوع کردن و بازنویسی محتواهای دیگری است که قبلا تولید شده اند. این لینک کردن به محتواهای قبلی تا حدودی غیرطبیعی به نظر می رسند!
اگر هرکدام از تاکتیک هایی را که در بالا ذکر کردم انجام می دهید، من هم همین کارها را کرده ام اما این که این تاکتیک ها برای شما جواب می دهد جای سوال دارد. من معتقدم که این تاکتیک ها امروزه منسوخ شده اند و مانند گذشته موثر نیستند؟

 

 

  •     کاربران وب بسیار باهوش اند

افرادی که به صورت آنلاین با محتوا سر و کار دارند احمق نیستند. هیچ وقت هم احمق نبوده اند. بسیاری از این افراد آنقدر باهوش هستند که توانایی نادیده گرفتن تبلیغات و پاپ آپ ها را داشته باشند.

  •     گوگل از پاپ آپ متنفّر است

گوگل حالش از پاپ آپ و پنجره ای که سریع باز می شود بهم می خورد. اگر وبلاگ شما پر از پنجره ی پاپ آپ است آماده باشید تا جواب منفیش را هم بگیرید. یادتان باشد کار شما تولید محتوا برای فروش محصول است و نباید نقش شرکت تبلیغاتی برای هر محصولی را بازی کنید.

  •     تبلیغاتی که شبیه هرزنامه یا اسپم هستند

برخی از تبلیغات و پیوندهای وابسته اغلب به صورت ناخواسته به نظر می رسند. اگر از تعداد زیادی از آنها را در وبلاگ خود استفاده می کنید، عملا دارید به بازدیدکنندگان خود می گویید که برای شان هیچ اهمیتی قائل نیستید. اینگونه دارید القا می کنید که شما به عنوان نویسنده فقط دلتان می خواهد فروش داشته باشید. البته همیشه هم اینگونه نیست اما نباید این حس را القا کنید. همه کارها باید با اعتدال انجام شود.

از چه چیزی به جای بنر و پیوند استفاده کنید؟

از زمانی که وبلاگ نویسی برای تولید محتوای آنلاین را شروع کرده ام، بسیاری از روشهای قدیمی را امتحان کرده ام. در ابتدا، سعی کردم  طراحی بنر ها و تبلیغات را در وبلاگ خود از بالا به پایین قرار دهم. بنر ها و پیوندها را در ایمیل مارکتینگ خود قرار دادم.

پیوندهای وابسته را در پست های خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتم و هیچ یک از این تاکتیک ها آنقدر که باید و شاید اثرگذار نبودند. بعد از مدتی یک استراتژی پیدا کردم که واقعاً برای من اثر گذار بود و معتقدم برای شما هم می تواند کار کند و در تولید محتوا برای فروش محصول موثر خواهد بود.
این استراتژی “نوشتن محتوای آنلاین” بود.
حدس می زنم با خودتان می گویید “خب، همه که اینو می دونن، واقعا مرسی”
اما آیا واقعاً همه این واقعیت را می دانند؟ از همین رو می شود دو دو تا چهار تا کرد . اگر می خواهید سطح درآمد از وبلاگ خود را افزایش دهید و به یک بازاریاب درجه یک و تاپ شرکت های وابسته تبدیل شوید، باید

محتوای آنلاین بیشتری تولید کنید.

ولی قبل از اینکه سریع شروع به تولید محتوا برای فروش محصول یا کالا کنید بد نیست که اول این موضوعات را بدانید:هیچکس محتواهای قدیمی را دوست ندارد! درست است. فقط بهترین محتواها، یعنی آنهایی که کاملاً تحقیق شده باشند، بسیار آموزنده باشند، کاملاً مکتوب و دارای قالب بندی مناسب باشند نتیجه بخش نیز خواهند بود.
نوشتن محتوا برای فروش بیشتر سطح متوسط درد نمی خورد، این نوع محتوا به درد تولید محتوا برای فروش محصول که هیچ به درد هیچ چیز دیگری هم نمی خورد. با کمال تأسف باید اشاره کنم که بسیاری از محتوا ها که در اینترنت وجود دارند همگی سطح متوسطی دارند. قسمت دشوار نوشتن تولید آن نوع محتوایی است که خوانندگان برای آن محتوا اهمیت قائل باشند. یعنی تولید محتوا برای فروش محصول بتواند نظر همگان را به خود جلب کند.تولید محتوا برای فروش محصول باید به قدری جامع، کامل و قاطعانه باشد که به معنای واقعی کلمه مو را از ماست کشیده باشد!

 

آیا می توانید چنین نقدی روی محصول یا کالایی بنویسید؟

البته که میتوانید. هر کسی میتواند.
بسیاری از وبلاگ نویسان هنگام انتشار محتوای آنلاین در وبلاگ خود اشتباهاتی را مرتکب می شوند. بعد از خواندن چند مورد از آنها حقیقتش باور این که محتوایی اینچنین تولید شده باشد در مخیله ام نمی گنجید. حالا اینکه آیا تولید محتوا برای فروش محصول در آخر به فروش ختم شده یا خیر، در کل موضوع دیگری است.

زمان می برد!

اگر وقت خود را صرف تولید محتوا برای فروش محصول آن هم به صورت هدفمند و عالی کنید سرانجام در بازاریابی برای شرکت های وابسته خودتان تبدیل به برند می شوید. گذر زمان نمی تواند روی یک محتوای آنلاین عالی تاثیرگذار باشد، گرچه ممکن است نیاز باشد که گاه به گاه این محتوا به روز شود. علاوه بر این، وقتی محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود، می توانید به طور بالقوه از آن محتوا درآمد هم کسب کنید.

شاید روز اول باور نکنید که چنین چیزی ممکن است اما کم کم متوجه می شوید که می شود با تولید محتوا برای فروش محصول می شود کارهای دیگری نیز انجام داد.
تصور کنید دوازده محتوای آنلاین عالی و جامع تولید کنید، از همین طریق به طور بالقوه می توانید درآمد قابل توجهی از وبلاگ نویسی برای تولید محتوای آنلاین کسب کنید.
تولید محتوا برای فروش محصول به من شخصا کمک کرد تا بیش از 22000 دلار کمیسیون از طریق شرکت های وابسته کسب کنم!
فروش کالایی که برای آن محتوا تولید کرده ام یک شبه اتفاق نیفتاده و تولید محتوا برای فروش محصول طی چند سال بوده است. اما عمده پولی که به دست آورده ام در نتیجه ی بازاریابی برای شرکت های وابسته و نوشتن محتوای دقیق برای محصولات بوده که کالا را به فروش رسانده و فروش تبدیل به حق الزحمه ی من شده است.

پت فلین: سوپر استار بازاریابی وابسته!

مطمئنم که خیلی ها در مورد سوپر استار بازاریابی وابسته و هنر وبلاگ نویسی پت فلین شنیده اند. اگر او را نمی شناسید، پیشنهاد می کنم همین الان وبلاگ او را بررسی کنید. از وبلاگی که دارد مهمتر آن است که بروید و گزارش درآمد پت را زیر و رو کنید. سریعا خواهید فهمید که با بازاریابی شرکت های وابسته چه مقدار پول می توان بدست آورد. پت یک وبلاگ نویس و کار آفرین برجسته است. در میان تمام کارهای شگفت انگیزی که او برای جامعه آنلاین در حال رشد خود داد انجام می دهد میزبان یک سری پادکست های بسیار محبوب در iTunes نیز است.
در بخش مقدمه هر قسمت از برنامه او ، این عبارت را می شنوید:
“…الان اگه داری کار می کنی و از سختیش می نالی، اصلا ناراحت نباش و غم به دلت راه نده، بعداً خودت خوشحال میشی که چی به دست آوردی”.
این همان بازاریابی وابسته برای محصول و به روش هوشمند است. شما باید سخت کوشی را در همان ابتدای امر قرار دهید و حتی ممکن است دیرتر پاداش بگیرید اما از همان اول کار برای تولید محتوا برای فروش محصول باید سخت کوش باشید.

How To Write Amazing Product Reviews That Convert

چه نوع محتوایی بهتر است؟

انواع زیادی از محتوا های آنلاین وجود دارند که می توانید بنویسید. بعضی از این محتوا ها بهتر از بقیه هستند. بهتر است به چند مورد از آن ها نگاهی بیندازیم:

  •     محتوای کامل

بررسی دقیق محصولات یا خدمات جداگانه (با یک فیلم آنلاین از پیش تهیه شده که محصول را پشتیبانی کند) یا اضافه کردن یک محتوای ویدیویی آنلاین که خودتان ساخته اید می توانید نرخ فروش را به طرز چشمگیری افزایش دهد

  •     محتوا های مقایسه ای

بررسی دقیق محصولات یا خدمات متعدد در یک پست مقایسه ای (با فیلم های پشتیبانی کننده محصول یا می تواند حتی بدون فیلم یا استفاده از ابزار رسانه ای باشد)

  •    پست فهرست

به عنوان مثال افزونه های وردپرس برای مشاغل در این دسته بندی بسیار سودمند هستند.
محتوا های مقایسه ای می توانند بسیار موثر و سودمند باشند زیرا به خریداران بالقوه این امکان را می دهد تا چندین محصول یا خدمات را در یک آن با هم مقایسه کنند. مشتری قبل از اینکه متعهد به خرید شود می تواند تصمیم بگیرد که کدام محصول یا خدمات پاسخگوی نیازهای او است.
بهترین راه برای شروع نوشتن پست های مقایسه ای، دیدن، خریدن یا بررسی 2 یا 3 محصول یا خدمات محبوب رقابتی و تولید محتوای صحیح برای هر یک از آنها است. قبل از اینکه نظرات صادقانه شخصی خود را با مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارید، می توانید آنها را در فضای شخصی خود با یکدیگر مقایسه کنید.

 

در اینجا مثالی از محتوای مقایسه ای دارم که مدتی قبل در مورد دو تم محبوب وردپرس نوشته ام:
Thrive Theme Builder یا Genesis Theme Framework از کدام یک باید استفاده کنید؟
نوشتن بررسی آنلاین محصولات و خدمات به صورت مجزا خیلی راحت تر است زیرا تنها روی یک کالا یا محصول مورد علاقه خودتان تمرکز دارید. گرچه، تحقیقات، آزمایش و ارزیابی های زیادی وجود دارد که باید از قبل انجام شود. خوب، بنابراین اکنون شما بهتر می توانید تصمیم بگیرید کدام نوع محتوا را می توانید تولید کنید. یک محتوای مقایسه ای یا یک محتوای کامل؟

8 نکته حرفه ای برای نوشتن محتوای آنلاین که حرف ندارد

1.    مواردی را پیدا کنید که می شود بررسی و مقایسه کرد

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید یافتن محصولات یا خدماتی است که می شود با هم مقایسه شان کرد. اگر این کار را در وبلاگ خود انجام می دهید باید معمولاً در مورد محصولات یا خدماتی باشد که از آنها یا دارید استفاده می کنید یا در گذشته استفاده کرده باشید. این استراتژی را از همین امروز به کار بگیرید و نتیجه را ببینید.
من به شخصه هرگز به دنبال ابزار، محصولات یا خدمات جدید برای تولید محتوا برای فروش محصول نیستم. اگر چیز جدیدی پیدا کنم و نهایتا از آن استفاده هم بکنم سعی می کنم موارد مهمی را در آن محصول پیدا کنم و محتوای خودم را تولید  کنم.
بنابراین، توصیه می کنم همه محصولات یا کالاهایی را که در حال حاضر در زندگی خود استفاده می کنید مورد بررسی قرار دهید و برای خودتان تولید محتوا کنید.
به عنوان مثال می توانید در مورد این مسائل محتوای شخصی خودتان را تولید کنید:

  •     ارائه دهنده میزبان وب مورد استفاده شما.
  •     قالب ورد پرس مورد استفاده شما.
  •    افزونه های خیلی خوبی که چند ماه گذشته خریداری و نصب کرده اید.
  •     هر ابزار برتر یا خدمات آنلاینی که برای افزایش بهره وری و رشد وبلاگ خود استفاده می کنید.
  •     کتابهایی که در آمازون خوانده اید.
  •     هر سخت افزار یا نرم افزاری که استفاده می کنید.

دوره هایی که گذرانده اید و…
می بینید که برای شروع تولید محتوا برای فروش محصول نیازی به جستجوی محصولات یا خرید چند تا از آن ها ندارید. شما قبلاً مقدار زیادی محتوا برای تولید دارید که هم اکنون می توانید در مورد شان بنویسید. یک خودکار و دفترچه یادداشت بردارید و بروید یک لیست بلند بالا از تمام مواردی که در تولید محتوا برای فروش محصول برای وبلاگ خود استفاده می کنید تهیه کنید. جلوی خود را نگیرید، حتی کوچکترین چیزها را نیز در آن بگنجانید.

من بیش از ده نوع ابزار، برنامه، سرویس و فناوری های مختلف در شغل خود استفاده می کنم. اگرچه بیشتر آنها را بررسی کرده ام اما هنوز هم موارد زیادی وجود دارد که هنوز برای آنها محتوایی تولید نکرده ام. این مساله اشکالی ندارد زیرا نوع دیگری از تولید محتوا برای فروش محصول وجود دارد که هنوز چیزی در مورد آن نگفته ام.
پست ها را تجربه کنید!
و این دقیقا یعنی چه؟
پست هایی است که شما در مورد تجربه شخصی خود در مورد چیزی می نویسید. مثلا

  •    اولین تجربه ی من در استفاده از فلان چیز
  •     شش ماه با استفاده از فلان چیز استفاده کرده ام و چیزی که فهمیده ام این است هر کالایی که می خواهید در مورد درباره اش بنویسید باید چند نکته را در ذهن خود داشته باشید:
  •     همیشه محصولات پیشرفته و با کیفیتی را مورد بررسی قرار دهید که فروشی خوبی دارند.
  •    همیشه برای محصولات و خدماتی تولید محتوا کنید که مربوط به تجربیات و دانش خودتان باشد. به عنوان مثال، اگر اهل فن هستید، برای محتواهای فنی شروع به نوشتن کنید. اگر اهل تجارت هستید، موارد مربوط به تجارت را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید.
  •  برای محصولات یا خدماتی تولید محتوا کنید که هدف آنها “ارائه راه حلی” برای یک مشکل است. در هنر تولید محتوا برای فروش محصول این مساله نکته ای بسیار مهم است.
  • چگونه می توان بدون اینکه وب سایت شما مزخرف به نظر برسد محتوا تولید کرد؟

2.    ابتدا در مورد محصولاتی که می خواهید برای آن ها تولید محتوا کنید یا تحقیق کنید یا از آن ها استفاده کنید

هنگامی که لیست محصولات و خدماتی را که می خواهید بررسی کنید در اختیار تان قرار گرفت، وقت آن می شود که هر کدام را به نوبت بررسی کنید و بعد شروع به انجام تحقیقات و اگر در اختیار داشتید آزمایشش کنید. دلیل دیگر اینکه دوست دارم در مورد محصولات و خدماتی را که در زندگی شخصی خود استفاده کرده ام تولید محتوا کنم این است که قبلاً درباره آنها اطلاعات زیادی داشته ام. همین اطلاعات جامع در تولید محتوا برای فروش محصول باعث می شود هم خودتان درآمد کسب کنید و هم واسطه ای برای فروش بیشتر آن محصول باشید.
بیایید به عنوان مثال همان Thrive Theme را در نظر بگیریم.

ابزارهای قدرتمند ورد پرس

Thrive Theme مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند ورد پرس متمرکز بر فروش محصولات برای مشاغل را در خود دارد. من در طول چهار سال گذشته از تک تک ابزارهای ساخته شده توسط این شرکت استفاده کرده ام. بنابراین وقتی نوبت به تولید محتوای صادقانه، جذاب، متفکرانه و مفید می رسد، یا حتی وقتی می خواهم فیلم های آموزشی با استفاده از محصولات آنها را ضبط کنم دقیقاً می دانم از کجا شروع کنم و درباره چه چیزی حرف بزنم. در نتیجه ی استراتژی من برای تبلیغ محصولات Thrive فقط با صرف چند سال توانسته ام از درصد سود فروش بیش از 22 هزار دلار بدست بیاورم.

حال بپردازیم به کار شما:

  •     اکیداً توصیه می کنم قبل از نوشتن حتی یک کلمه در تولید محتوا برای فروش محصول، ابتدا تحقیق کنید.
  •     همچنین توصیه می کنم قبل از بررسی آنلاین محصولات و خدمات، آن را خریداری کرده و مدتی از آن استفاده کنید.
  •     همانطور که از یک محصول یا خدمات استفاده می کنید، می توانید یادداشت های کوچکی بنویسید تا بعداً به محتوای خود اضافه کنید.
  • این کار شما را برای تولید محتوای آسان و بی دردسر آماده می کند. اما مهم این است که تولید محتوای صادقانه ای خواهید داشت.

اشتباه دیگری که می بینم بسیاری از وبلاگ نویسان مرتکب می شوند این است که آنها دست به تولید محتوا برای فروش محصول می زنند آن هم در حالی که قبلاً هرگز از آن محصول استفاده نکرده اند. هر اشتباهی می کنید باید از این یکی اجتناب کنید. برای موفقیت در هر نوع بازاریابی وابسته به محتوا، باید اول از همه اعتماد خوانندگان و مشتریان خود را جلب کنید. اگر برای خوانندگان خود محتوایی از روی طرفداری محصول و غیر صادقانه تولید کنید تا بتوانید یکی دو دلار بی دردسر به جیب بزنید، هرگز نمی توانید اعتماد آنها را جلب کنید.

تفکیک محتوای صادقانه ی آنلاین از محتوای آشغال

متأسفانه این روزها تفکیک محتوای صادقانه ی آنلاین از محتوای آشغال و به درد نخور بسیار دشوار است. نویسندگان در چرندیاتی که تحت عنوان تولید محتوا برای فروش محصول دارند کمی نمک قضیه را زیاد می کنند و فقط هم یک هدف را دنبال می کنند آن هم فروش سریع محصول است. اگر از همان ابتدا وبلاگ من را دنبال کرده باشید (امیدوارم از سال 2010 دنبال کرده باشید) متوجه می شوید که من دوست دارم با تولید محتوای آنلاین کاری بسیار منحصر به فرد انجام دهم.
من همیشه اسکرین شاتی از رسید پرداخت برای محصول یا خدمتی را که برایش پول داده ام را در فضای مجازی منتشر کرده ام.

البته شما هم می توانید این کار را انجام بدهید.

چرا این کار را بکنید؟ تا به بازدیدکنندگان خود بگویید که کالا یا خدمتی به شما رایگان ارائه نشده که بخواهید آن را تأیید کنید و مزد خوش خدمتی تان را بگیرید. باید این مسئولیت از شما سلب شود که مفت و مجانی برای کالایی که رایگان گرفته اید بخواهید محتوایی تولید کنید. به یاد داشته باشید که این مسائل به شما کمک می کند تا برای خواننده ی خود اعتماد ایجاد کنید، اعتبار خود را تقویت می کنید و به کار شما در موفقیت وبلاگ تان برای تولید محتوا برای فروش محصول کمک می کند.

3.    نظر خود را بنویسید و هیچ چیزی را ویرایش نکنید!

جای لذت بخشش اینجاست که شروع به تولید محتوا برای فروش محصول می کنید. در حین نوشتن وسوسه نشوید نوشته ی خود را ویرایش کنید، از همان اول فقط روی نوشتن تمرکز کنید. من توصیه می کنم ابتدا با نوشتن تمام زیر عنوان ها شروع به نوشتن محتوای خود کنید. انجام این کار در سازماندهی صحیح محتوا به شما کمک می کند. همیشه می توانید بعد از نوشتن کامل محتوا را تغییر دهید. در اینجا فهرستی از عنوان های فرعی وجود دارد که ممکن است خودم در زمان تولید محتوای آنلاین از آنها استفاده کنم.
1.    عنوان اصلی.
2.    معرفی محصول و تصویر صفحه رسید برای اثبات خرید.
3.    ویدئو.
4.    محصول برای چه کسانی است؟
5.    مزایای استفاده از محصول یا خدمات، این محصول چه مشکلی را حل یا برطرف می کند؟
6.    لیست ویژگی های محصول.
7.    محصول چگونه کار می کند؟
8.    قیمت گذاری.
9.    مزایا و معایب.
10.    نتیجه گیری یا حکم نهایی.
11.    فراخوانی برای اقدام به خرید محصول.
وقتی تولید محتوا برای فروش محصول می کنید حتما تصاویر مربوط به محصول یا خدماتی که استفاده کرده اید را در محتوای خود بگنجانید.

مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا را نیز بخوانید!

4.    از محتوای ویدئویی در بررسی خود استفاده کنید (دلیل: فروش فوق العاده!!!!!!)

خیلی، خیلی، خیلی… آیا این همه گفتم خیلی کافی است یا بیشتر بگویم خیلی توصیه می کنم؟؟ حتما تعدادی محتوای ویدیویی آنلاین به محتوای آنلاین خود اضافه کنید. بله البته می دانم که ساخت و تدوین فیلم ممکن است زمان قابل توجهی از شما بگیرد. اما خدا می داند که چقدر این فیلم در فروش قدرتمند عمل می کند و هیچ چیز دیگری مثل فیلم نمی تواند به افزایش فروش شما کمک کند. تهیه و تدوین فیلم جزیی از تولید محتوا برای فروش محصول است.

در مورد محصول تهیه شده یوتیوب بگیرید

بنابراین اگر می خواهید شانس خرید محصولی را از طریق یکی از محتواهای خود تا 64٪ افزایش دهید الان دیگر می دانید باید چه کاری انجام دهید، درست است؟
اگر ساختن و ویرایش فیلمی که تولید خودتان باشد برای تان وقت و هزینه ی زیادی در بر دارد، پس بهتر است لینک فیلمی که در مورد محصول تهیه شده است را از یوتیوب بگیرید و در تولید محتوا برای فروش محصول استفاده کنید.
البته می توانید محتوای ویدیویی آنلاین خود را با استخدام یک تدوین گر ویدیو باتجربه تولید کنید و به فروش بالا نیز دست پیدا کنید. یک ویدیو می تواند ارزش قابل توجهی به محتوای شما اضافه کند، بنابراین محتوای ویدیویی آنلاین و نقشی که در فروش دارد را دست کم نگیرید. مطمئن شوید که کلمه “ویدیو” را نیز به عنوان یا زیر عنوان های پست خود اضافه می کنید تا به شما کمک کند محتوا کلیک بیشتری بخورد.

5.    محتوای خود را ویرایش و تصحیح کنید (چندین بار…)

هنگامی که زمان قابل توجهی را برای تولید محتوا برای فروش محصول صرف کردید، متن نوشته شده را مثل متن های قبلی شروع به ویرایش و اصلاح کنید. یک بار دیگر توصیه می کنم تا زمانی که محتوای خود را به طور کامل ننوشته اید هیچ گونه ویرایشی انجام ندهید. من شخصا کاری که دوست دارم انجام دهم این است که ابتدا مطالب خود را بنویسم و روز بعد با ذهنی تازه و تمرکز دوباره آن را ویرایش کنم. هنگامی که از ویرایش نهایی محتوای خود راضی بودید، چندین بار این نوشته را تصحیح کنید تا مطمئن شوید کاملاً منطقی است و هیچ غلط املایی یا دستوری در آن وجود ندارد.

6.    محتوای خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید

همانطور که می دانید من معمولاً توجه زیادی به بهینه سازی محتوای خود برای سئو نمی کنم. در حقیقت وقتی صحبت از محتوا های آنلاین می شود، باید مطمئن شوید که پست های شما یا در کل هر محتوایی که تولید کرده اید برای موتور های جستجو بهینه شده باشند.
شما باید محتوای خود را بهینه کنید تا رتبه بندی بالاتری در نتایج جستجوی موتور جستجو داشته باشند. این کاری است که به اصطلاح به آن سئو می گویند. من از دو نوع افزونه ی سئو استفاده می کنم و افزونه ی

RankMath SEO را به شما توصیه می کنم که رایگان است. یا دیگر پیشنهاد من پلاگینSEOPressor Connect است که یک افزونه برتر با چند گزینه دیگر در یک صفحه می باشد. نکته ی مهمی که هنگام بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو باید ذکر کنم این است که روی نوشتن یک عنوان جالب توجه تمرکز کنید!

بهترین محتوای آنلاین در جهان را تولید کنید

عنوان خود را فقط برای موتور جستجو انتخاب نکنید، بلکه عنوان را جوری بنویسید که نظرها را به سمت خودش جلب کند. شما می توانید بهترین محتوای آنلاین در جهان را تولید کنید. شما در حقیقت می توانید نسبت به محتوای رقیب رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید. اما اگر عنوان شما زیاد چنگی به دل نزند و افراد را مایل نسازد که روی محتوای شما کلیک کنند، می تواند به رتبه بندی و شاید اعتبار کار شما آسیب برساند.
یک پلاگین عالی در Thrive Themes به نام Thrive Headline Optimizer وجود دارد که قویا توصیه می کنم این پلاگین را امتحان کنید. با استفاده از این افزونه می توانید چندین عنوان ایجاد کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا عنوانی که از همه بهتر می تواند بهینه شود و در موتور جستجوی گوگل رتبه ی بهتری بگیرد را از میان بقیه عناوین دیگر انتخاب کنید.
افزونه های سئو
این افزونه ها چیز های خفنی هستند، نه؟

 

7.    محتوای خود را منتشر کنید.

وقتی کاملاً از همه چیز محتوای آنلاین خود راضی بودید وقت آن است که دکمه انتشار را فشار دهید و احساس غرور و افتخار کنید که کمک کرده اید چیزی ارزشمند در این جهان بزرگ تولید کرده اید! شما به عنوان یک محتوا نویس به طور بالقوه به هزاران خریدار آنلاین در تصمیم گیری بهتر برای خرید کمک کرده اید.

8.    بازاریابی کنید و محتوای خود را ارتقا دهید.

از اینجا است که کار واقعی شما شروع می شود. جدا تا اینجا فکر می کردید کار شما تمام شده است؟ در اصل شما بذر را کاشته اید اما اکنون باید آن را آبیاری کرده و رشد آن را تماشا کنید. بنابراین در حالی که شما بهترین محتوا را تولید کرده اید، زمان زیادی طول می کشد تا ترافیک محتوای شما زیاد شود و متأسفانه این امر یک شبه اتفاق نمی افتد. در این میان کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ارتقای محتوای آنلاین خود انجام دهید. در اینجا برخی از این موارد نام برده شده اند:

  • به همه مخاطبان ایمیل خود در مورد محتوای آنلاین جدید اطلاع دهید.
  •     محتوا را به یک شبکه اجتماعی پر طرفدار ارسال کنید و آن را در یک کمپین تبلیغاتی هدفمند تبلیغ کنید.
  •     برای برنامه ریزی پیام های شبکه های اجتماعی در طول روز یا هفته از CoSchedule  یا Buffer استفاده کنید. (اینجا را نگاه کنید)
  •  اگر محتوای ویدیویی آنلاین تهیه کرده اید، مطمئن شوید که ویدیو را هر کجا که بارگذاری کرده اید به همان محتوایی که تولید کرده اید پیوند یا لینک می دهید.
  •     از فهرست یا ابزارک نوار کناری وبلاگ خود به آخرین محتوا های تولید شده ی خود پیوند دهید. با این کار دارید یافتن محتوا برای افراد را آسان می کنید.
  •   محتوا را از صفحه ی ابزارها و منابع پیشنهادی پیوند دهید.

تا اینجا دیگر همه کارها را جوری انجام داده اید که همه می پسندند. در اینجا به پایان این محتوا می رسیم.
می دانم که این محتوا یک پست طولانی بود. اما باید موارد ضروری که درباره تولید محتوای عالی برای وبلاگ بود را به تفصیل شرح میدادیم.
شما فقط همین مراحل توضیح داده شده را دنبال کنید، من مطمئنم که در کمترین زمان و از طریق وبلاگ خود می توانید به فروش بالای محصولی که محتوایش را نوشته اید دست یابید.
صبور باشید و خوش شانس!

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.