مفید بود؟

 ایده ولاگ

به عنوان یک مبتدی، پیدا کردن راه ورود به ولاگ و داشتن ایده ولاگ در ذهن بسیار دشوار است. به همین دلیل است که بیشتر تازه واردان و تازه کارها کنار می روند زیرا آنها آنقدر شجاع نیستند که ریسک کنند. بدون ریسک کردن نمی توانید موفق شوید.  محتوای صوتی و  تصویری خوب پدیده های مشابه با ولاگینگ نیز همین است.
اگر در ساختن نام خود در ولاگینگ بسیار جدی هستید، در ابتدا باید رنج زیادی بکشید زیرا این کار را از ابتدا شروع خواهید کرد.
با این حال، اگر فردی سخت کوش باشید، هیچ کس مانع شما نمی شود تا یکی از بهترین ولاگینگ موجود در یوتیوب باشید.
این هدف اصلی مقاله امروز ما است. ما برخی از ساده ترین ایده ولاگ را برای مبتدیان به دست آورده ایم تا مجبور نشوند رنج بیشتری در کسب رتبه خوب در بین ولاگ کاران حرفه ای ببرند.
پس از خرید یک دوربین کامل ولاگینگ، به ایده ولاگ نیاز خواهید داشت تا بتوانید موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید.
بیایید نگاهی به ساده ترین ایده ولاگ برای شروع حرفه خود بیندازیم.

مقاله قوانین ساخت ولاگ را نیز بخوانید.

1. مقدمه به عنوان ایده ولاگ

اگر می خواهید اولین ولاگ خود را ایجاد کنید و چیزی در مورد مخاطبان خود نمی دانید یا اینکه ایده ولاگ ندارید، یک ویدیوی معرفی یکی از ساده ترین راه ها برای راه اندازی کانال ولاگینگ است.
در معرفی ولاگ، سعی کنید خود را اینگونه توصیف کنید که چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید، حرفه شما چیست، چرا یک کانال ولاگینگ ایجاد می کنید، اهداف و آینده نگری شما چیست.
به این ترتیب می توانید بهتر با مخاطبان خود کنار بیایید. مخاطبان شما همچنین چیزهای زیادی در مورد شما خواهند شناخت و به آنها کمک می کند کانال شما را مشترک کنند یا نکنند.

2. از بینندگان خود ایده بگیرید – کسب ایده ولاگ از فالوورها

اگر قبلا چند صد مشترک داشته اید و ورود جدی به این عرصه می کنید، احتمالا مخاطبان شما در مورد ولاگ های قبلا بارگذاری شده شما بازخورد می دهند.
این بازخورد ها را فراموش نکنید. همیشه سعی کنید به آنها گوش دهید، یعنی آنچه در مورد ایده ولاگ شما دوست دارند یا دوست ندارند و ولاگ های بعدی خود را با توجه به اولویت های آنها تنظیم کنید، زیرا ولاگینگ فقط مربوط به خود نیست. همچنین احترام گذاشتن به ایده های بینندگان شماست.
به این ترتیب، شما به راحتی می توانید اعتماد آنها را جلب کنید و این یکی از جذاب ترین و آسان ترین مراحل برای ایجاد یک نام تجاری کانال ولاگینگ شما است.

3. ایده ولاگ طنز را همیشه در ذهن خود داشته باشید!

یکی دیگر از ایده های جالب و داغ برای به دست آوردن نمایش های فوری و به وجود آمدن ایده ولاگ، ساخت ولاگ طنز است. تازه واردین و مبتدیانی که از مشاهده کمتر کانال ولاگینگ خود نگران و دلسرد شده اند، می توانند برای جذب برخی بازدیدها و مشترکان یوتیوب، اقدام به ساختن ولاگ طنز کنند.
شما می توانید از برخی از حرفه ای ترین طنز کاران مانند لوگان پل، لنس استوارت و سایر بهترین یوتیوبر ها ایده بگیرید تا درباره ساخت یک ولاگ طنز بیشتر بدانید.

4. ایده ولاگ آموزشی

فیلم های How To روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به عنوان یکی از بهترین ایده ولاگ شناخته می شود. اگر در موارد خاصی تبحر دارید، همیشه می توانید برای به دست آوردن بازدیدهای فوری، یک فیلم آموزشی یا هر نوع آموزش را روی آن بسازید.
سعی کنید با تماشای ولاگ های How To خود مطمئن شوید که محتوای شما بی نظیر است و مخاطبان چیزهای زیادی را فرا می گیرند. به این ترتیب اعتماد مشترکان خود را شروع خواهید کرد و مورد بعدی که می دانید، کانال شما یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب خواهد بود.

 

5. ایده ولاگ در رابطه با فیلم های پرسش و پاسخ

اکنون ممکن است فکر کنید که چگونه می توانم فیلم پرسش و پاسخ بسازم و چه ایده ولاگ برای آن پیاده سازی کنم؟ پاسخ ساده است. کافی است در مورد سوالات مختلفی که مخاطبان دوست دارند درباره آنها بدانند، روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود پست بگذارید.
پس از دریافت تعداد زیادی سوال، می توانید فقط با ارسال سوالات و پاسخ به آنها فیلم تهیه کنید.
این معتبرترین روش برای شکل دادن به کانال ولاگینگ شما برای اهداف و فیلم های آینده است.

6. ایده ولاگ: ساخت چالش های جذاب

اگر یک ولاگ کار تازه کار هستید و ایده ولاگ خوبی برای شروع ساخت ولاگ در ذهن خود ندارید، میتوانید به دنبال ساخت فیلم درباره چالش های مختلفی باشید.
اکنون، این ممکن است کمی مضحک به نظر برسد، اما طبق نظرسنجی های ما، اکثر کانال های موفق ولاگ کاران نظرات خود را از ساخت فیلم های مختلف با چالش ها جلب کرده اند.
همچنین می توانید در مورد چگونگی تکمیل یک کانال خاص دشوار یا آسان صحبت کنید تا مخاطبان شما به راحتی در ولاگ شما غرق شوند.

7. پشت صحنه ولاگ ها

بینندگان و مشترکان شما فقط محصول نهایی ولاگ شما را مشاهده می کنند و ممکن است گاهی اوقات خسته شوند. یک ایده ولاگ جالب برای رفع خستگی آنها ساخت مجموعه ای از فیلم های پشت صحنه است.
به مخاطبان خود اطلاع دهید که چقدر تلاش کرده اید تا فقط یک ولاگ بسازید. تمام ویرایشگرها و صحنه هایی را که برش داده اید در ویرایش نهایی ولاگ به اشتراک بگذارید.
آنها عاشق تماشای این نوع فیلم ها هستند و در پشت صحنه، فیلم ها نیز خنده دار هستند زیرا شما بارها سعی کرده اید فقط یک عکس را فیلم بگیرید.
بنابراین، اگر در مراحل اولیه رشد کانال ولاگینگ خود هستید، این ایده را امتحان کنید تا تاثیر خوبی بر مخاطبان خود بگذارد.

 

8. ایده ولاگ تور اتاق / خانه / راه اندازی

این نیز یک ایده ولاگ عالی برای اجرا در یک کانال تازه ساخت است. مخاطبان شما احتمالا می خواهند نوع تنظیمات شما را برای ساختن ولاگ ها ببینند. بسیاری از آنها همچنین به تنظیم خانه و اتاق شما علاقه مند می شوند.
بنابراین، بهتر است اگر بخاطر آگاهی مخاطبان از فعالیت های روزمره خود، یک ولاگ پیشرفته در تنظیمات ولاگینگ، تنظیم اتاق یا خانه خود ایجاد کنید.
به این ترتیب، آنها همچنان درگیر وبلاگ های شما می شوند و این امر به شما در گرفتن رتبه بندی خوب در یک کانال یوتیوب کمک زیادی می کند.

9. ایده ولاگ فیلم های واکنش

تماشای فیلم های واکنش همیشه لذت بخش است و در بین پلتفرم های مختلف مانند یوتیوب، اینستاگرام و فیسبوک محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
اگر بازدید کافی از ولاگ های خود ندارید، می توانید عکس العمل واکنش را در مورد معروف ترین ویدیوهای موجود در یوتیوب ایجاد کنید.
بنابراین، سعی کنید فیلم های واکنشی خوبی تهیه کنید و سعی کنید فیلم های واکنشی خنده دار بسازید زیرا این نوع از وبلاگ ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

10. ایده ولاگ معرفی بهترین و یا فیلم های مورد علاقه

یک راه خوب برای دریافت بازدیدهای فوری و رتبه بندی کانال ولاگینگ خود، تهیه یک لیست بهترین یا مورد علاقه در مورد اولویت های خود است، یعنی چه افراد مشهوری را بیشتر دوست دارید، چه نوع فیلمهایی را دوست دارید، هنرمندان آهنگ مورد علاقه شما و… چیست.
بهترین راه برای ساخت این نوع فیلم ها تهیه یک لیست برتر 5 یا 10 برتر است زیرا آنها می توانند به راحتی رتبه فوری را به دست آورند.
همیشه محتوای منحصر به فرد بسازید زیرا بیشتر افراد مشتاق دیدن محتوای جدید و منحصر به فرد در ویدیوها هستند.

11. بدترین یا کمترین مورد دلخواه

این کاملا مخالف ایده ولاگینگ فوق الذکر است. یعنی شما باید لیستی از افراد مشهوری که دوست ندارید یا فیلم یا آهنگ و… تهیه کنید.
مردم همیشه به دنبال هر دو طرف داستان هستند. بنابراین بهتر است یک لیست مخالف تهیه کنید که فقط شامل بدترین یا کم شخصیت های مورد علاقه باشد تا بتوانند به راحتی درگیر محتوای شما شوند.

 

12. زندگی خود را به تصویر بکشید

ولاگ روزمره این روزها یک ایده ولاگ بسیار منحصر به فرد است و مانند کیک های گرم محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این ها نوعی ویدئو هستند که در آنها باید تصاویر مربوط به زندگی یا هر فعالیت خاص خود را ترسیم کنید.
13. ایده ولاگ گیمینگ
ایده ولاگ مخصوص بازی نیز این روزها روند رو به ترقی دارند و ممکن است یوتیوبر های حرفه ای فقط با ساخت فیلم های مختلف بازی به شهرت رسیده باشند.
شما می توانید روی بازی های چند نفره فیلم بسازید، می توانید گیم پلی را ضبط کرده و در کانال خود بارگذاری کنید.

نتیجه

انتخاب شغل ولاگینگ ایده بسیار خوبی است اما برای اینکه کانال خود را به یک برند تجاری تبدیل کنید یا چیزی که می توان گفت یک کانال معروف یوتیوب است، باید خیلی سخت کار کنید و ایده ولاگ مناسب در ذهن خود داشته باشید.
با بازدید کمتر از ولاگ های با کیفیتی که ایجاد می کنید، دلسرد نشوید. آنها مطمئنا نظرات خود را بدست خواهند آورد. در ایجاد و بارگذاری ولاگ های با کیفیت روزانه در کانال خود ثابت باشید تا تاثیر خوبی بر مخاطبان خود بگذارید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.