مقالات آموزشی

آشنایی با خلاقیت در ولاگ و مواردی که در آن استفاده می شود

مفید بود؟

خلاقیت در ولاگ، حائز اهمیت بسیار زیادی است. آیا می دانید که چگونه می توان در ولاگ خلاق بود؟ وبلاگ ویدئویی

این کلمه در سال 2000 ابداع شد که مخفف کلمه video blog

یا log video است و در سال 2021 همه گیر شده است. این روزها همه در حال ایجاد ولاگ هستند و همه دوست دارند که ولاگ آنها بزرگ شود و افراد بیشتری آن را ببینند.

شروع ولاگ شخصی و داشتن خلاقیت در ولاگ، دشوارتر از آن است که به نظر می رسد، اما با تمرکز، آماده سازی و تجهیزات مناسب، هیچ دلیلی وجود ندارد که نمی توانید در سال 2021 به یک ولاگر موفق تبدیل شوید.

در این پست، ما 7 نکته برتر در مورد چگونگی راه اندازی یک ولاگ موفق، ارائه می دهیم و به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توان خلاقیت در ولاگ داشت.

آیا می دانید که چگونه می توان ساخت ولاگ را شروع کرد؟ پیشنهاد می شود مقاله “آموزش ساخت ولاگ به صورت کامل – چگونگی جذب مخاطب برای ولاگ!” را مطالعه کنید!

چگونگی خلاقیت در ولاگ

اگر در سال 2021 از یوتیوب بازدید کنید، می توانید به راحتی لیست طولانی از تاثیر گذارها، پخش کننده ها و افراد عادی و معمولی خود را که دارای تعداد زیادی محتوای ویدیویی با دنیای آنلاین هستند، جستجو کنید و ببینید که چگونه خلاقیت در ولاگ خود استفاده کردند.

اما یک نکته مشترک در همه این ولاگ کاران این است که همه آنها هزاران و در بعضی موارد حتی میلیون ها فالوور دارند و همه به لطف خلاقیت در ولاگ آنها است.

گرچه این مورد برای افراد مشهور و تاثیرگذار عالی است، اما اگر مثل ما باشید، این اعداد احتمالا این فکر را برای شما ایجاد کرده است که چگونه شما نیز می توانید با داشتن همین تعداد فالوور، لایک، نظر، یک انجمن ولاگ مشابه در یوتیوب یا کانال دیگری ایجاد کنید و محبوبیت کلی را به دست آورید و چگونه می توان اقدام به ایجاد خلاقیت در ولاگ کرد.

بنابراین، با توجه به این نکته، ما راهنمای زیر را تهیه کرده ایم تا به شما کمک کند ولاگ خود را راه اندازی کنید و به شما کمک کند تا راه خود را برای رسیدن به ستاره ولاگینگ آغاز کنید و خلاقیت در ولاگ را به کار ببرید.

اگر آماده ایجاد یک وبلاگ عالی و فوق العاده موفق هستید، وقت آن است که ادامه مقاله را مطالعه کنید.

مرحله 1: برای ایجاد خلاقیت در ولاگ، بدانید درباره چه چیزی صحبت می کنید و چه کسی به آنها گوش می دهد

اولین قدم شما برای ورود به زندگی ولاگ باید تعیین علایق شما باشد و اینکه آیا مخاطب مورد نظر شما علاقه‌مند به گوش دادن به آنها است یا خیر و پس از آن، خلاقیت در ولاگ را وارد کرد.

آیا می دانید که چگونه می توان شغل ولاگری را توسعه داد؟ به شما پیشنهاد می شود مقاله “چگونه می توان شغل ولاگری را توسعه دهد؟ – آموزش توسعه شغل ولاگری” را مطالعه کنید.

تعریف موضوعات ولاگ متناسب با مخاطبان، به شما لحن، سبک و حتی زبانی را می دهد که برای کمک به محتوای خود قبل از شروع ولاگ خود باید با محتوای خود ارتباط برقرار کنید و به این صورت خلاقیت در ولاگ را وارد حیطه خود کنید. اساسا، یادگیری درباره مخاطبان به شما کمک می کند زبانی را که باید در فیلم های خود استفاده کنید تعیین کنید.

مرحله 2: برای ایجاد خلاقیت در ولاگ مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

همانطور که اشاره شد، هنگامی که برای محدود کردن موضوعات خود تلاش کردید، باید بشناسید که با چه کسانی می خواهید صحبت کنید یا افرادی که می خواهند به صحبت های شما علاقه مند شوند.

این به معنای پایین آمدن است، که اساسا یافتن مخاطب هدف شما و محدود کردن مشکلات اساسی است که آنها با آن روبرو هستند، که به نوبه خود به شما امکان می دهد اطلاعات، محصولات یا خدمات مورد نیاز واقعی را به آنها ارائه دهید و خلاقیت در ولاگ را به حداکثری برسانید.

 

بنابراین، به عنوان مثال، بگذارید فقط بگوییم که شما در حال برنامه ریزی برای شروع یک ولاگ در مورد تناسب اندام شخصی هستید، جایی که قصد دارید اطلاعات مربوط به تغذیه را به اشتراک بگذارید و خود را در فرم مناسب نگه دارید.

برای ایجاد محتوای ولاگ که مخاطبان شما واقعا می خواهند تماشا کنند، باید در مورد انواع مشکلاتی که این افراد روزانه با آن روبرو هستند اطلاعات کسب کنید.

بیشتر بخوانید: اهداف ولاگ چیست؟ – ولاگ در دنیای امروزی چه مزایایی دارد؟

با درک مشکلی که در حال حاضر اعضای مخاطب شما با آن روبرو هستند، می توانید محتوای خود را در پاسخ به نیازهای آنها تهیه کنید، و ولاگ، خود را قادر می سازد تا به یک منبع اطلاعاتی مطمئن برای بینندگان خود تبدیل شود.

برای این منظور، بازاریابان معمولا شخصیت های خریدار را ایجاد می کنند که نمایشی نیمه داستانی از بینندگان بالقوه شما است. سپس از این موارد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد محتوای ویدیویی که مخاطبان شما دوست دارند استفاده می شود.

مرحله 3: ساخت یک برند ولاگ منحصر به فرد و گیرا

قدم بعدی شما مجهز به حماسه ترین مفهوم، شروع به ساخت نام تجاری ولاگ و کانال ولاگ خود است که باید در اینجا نیز از خلاقیت در ولاگ استفاده کرد.

برخلاف شرکت هایی که محصولات واقعی را تولید و می فروشند، تنها چیزی که می فروشید، خود شما هستید.

بنابراین، در این مرحله که نیازمند خلاقیت در ولاگ هستید، باید سه نکته اساسی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر است:

• نام کانال ولاگ شما، که باید منحصر به فرد باشد، اما همچنان قابل استفاده در صنعت است؛

• لوگو ولاگ شما، که باید به سادگی در یک آیکون کوچک یوتیوب قرار گیرد، در عین حال به یاد ماندنی است؛

• برند داخلی شما برای فیلم های ولاگینگ، که برای ارائه محتوای شما در هر زمان بارگذاری یک فیلم استفاده می شود. این را به عنوان اعتبار یا سایر اطلاعات مرتبط که به شما کمک می کند فیلم های خود را به عنوان ویدئوهای خود معرفی کنید، در نظر بگیرید.

 

از همه مهمتر، شما باید با برقراری ارتباط با سایر تاثیرگذاران، ایجاد مخاطبان و ایجاد اطلاعات در مورد محتوای خود، نام تجاری خود را در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید و این باعث می شود خلاقیت در ولاگ افزایش پیدا کند.

واقعیت این است که اگر می خواهید ولاگ شما موفقیت آمیز باشد، باید تقریبا در هر کانال دیجیتالی موجود فالوورهای خود را به دست آورید. این شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی و همچنین وبلاگ خود و سایر وبلاگ های تاثیرگذار در صنعت شما می باشد.

در پایان، هر چه تعداد بیشتری از افراد بتوانند برند خود را در مقابل آنها قرار دهند، از نظر رشد در آینده بهتر خواهند بود.

مرحله 4: تعیین اینکه از چه کانال هایی برای ولاگینگ استفاده می کنید برای خلاقیت در ولاگ بسیار مهم است!

در چشم انداز دیجیتالی امروز، به معنای واقعی، ده ها پلتفرم وجود دارد که میتوانید از آنها برای میزبانی محتوای ولاگ خود استفاده کنید و خلاقیت در ولاگ را پیاده سازی کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است بخواهید فیلم های خود را مستقیما در وب سایت شخصی وردپرس خود میزبانی کنید، یا ممکن است تصمیم بگیرید محتوای ولاگ خود را فقط به کانال یوتیوب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت ولاگ با وبلاگ به چه صورت است؟ – چرا باید ضبط ولاگ را شروع کرد؟

صرف نظر از پلتفرمی که انتخاب می کنید، مهم این است که محتوای خود را در کانالی که مخاطب هدف شما در آنجا پاتوق است تبلیغ کنید.

بنابراین، به عنوان مثال، شما در حال ایجاد یک ولاگ در مورد بازی های ویدیویی هستید.

به دلیل این واقعیت که گیمرهای ویدئویی زمان زیادی را در یوتیوب تماشا می کنند و فیلم هایی از افراد دیگر را مشاهده می کنند، عاقلانه است که محتوای ولاگ خود را در یوتیوب ارسال کنید، جایی که می دانید تعداد زیادی از پتانسیل شما بینندگان در حال حاضر وقت خود را صرف می کنند.

مرحله 5: تجهیزات مناسب ولاگینگ را داشته باشید و با آنها تمرین کنید

گاهی اوقات، به نظر می رسد یوتیوبرها مستقیما از طریق رایانه های شخصی خود با استفاده از میکروفون و وب کم داخلی ساخته شده است.

اگرچه مطمئنا می توانید با این نوع تجهیزات ضبط شده داخلی و ابتدایی کار خود را شروع کنید، تا بتوانید به یک ولاگ کار موفق تبدیل شوید و خلاقیت در ولاگ را به حداکثر برسانید.

 

در حقیقت، بیشتر ولاگ کاران معروف برای ضبط فیلم های خود از دستگاه های ضبط شده اختصاصی یا حتی تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند.

بنابراین، به هر حال، اگر در مورد فیلم های خود جدی هستید، به این سه مورد نیاز دارید:

• یک گوشی هوشمند خارق العاده، با دوربینی که قادر به ضبط با وضوح بالا است؛

• نرم افزار ویرایش فیلم خوب، که به شما امکان کنترل کامل بر محصول نهایی خود را می دهد؛

• اگر شما واقعا می خواهید در ایجاد فیلم های با کیفیت بالا جدی بگیرید، تجهیزات روشنایی نیاز دارید؛

سپس، هنگامی که تنظیم ضبط خود را تنظیم کردید، باید زمان کافی برای آشنایی با آن اختصاص دهید، و سپس، با یادگیری در مورد تجهیزات ضبط، می توانید ساخت و انتشار فیلم ها را برای اولین ولاگ خود شروع کنید.

مرحله ششم: طوفان مغزی، محتوای جالب و سرگرم کننده است که باعث خلاقیت در ولاگ می شود

همه چیز تاکنون در این زمینه ساخته شده است، اما نکته اصلی این است که شما باید به محتوای طوفان فکری بروید که مخاطبان شما واقعا می خواهند تماشا کنند و این کار با کمک خلاقیت در ولاگ صورت می گیرد.

محتوای ویدئویی ولاگ همیشه باید سرگرم کننده، جذاب و از همه مهمتر مربوط به مخاطبان شما باشد.

بداهه پردازی می تواند گاهی خوب باشد و خلاقیت در ولاگ اضافه کند، اما هرگز نباید هنگام فیلمبرداری به آن اعتماد کنید. در عوض، زودتر از موعد به موضوعات ولاگ خود بیندیشید، تحقیق کنید و برنامه ریزی ولاگ ها را از قبل انجام دهید.

مرحله هفتم: قسمت اول خود را همراه با خلاقیت در ولاگ بسازید

اکنون که موضوعات ولاگ خود را طوفان فکری کرده و تحقیقات خود را انجام داده اید، وقت آن است که یک قسمت واقعی را برای ولاگ خود بسازید و خلاقیت در ولاگ را پیاده سازی کنید.

علاوه بر فیلم واقعی، یکی از مهمترین عناصر معرفی شماست.

چه در زندگی واقعی انیمیشن و چه در فیلمبرداری، این بخشی از ولاگ شما است که یا مخاطبان شما را به خود جلب می کند و یا آنها را وادار می کند بدون اینکه فکر دیگری هم بکنند، در گذشته کاوش کنند.

بنابراین، مطمئن شوید که با ارائه به مخاطبان خود چه کسی هستید، آنچه را که قصد دارند در ویدیو یاد بگیرند یا شاهد آن باشند و دقیقا دلیل اینکه باید هماهنگ شوند، احساس خوبی ایجاد خواهید کرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.