در این مقاله قصد داریم راجع به درج آگهی تبلیغاتی رایگان صحبت کنیم. بدین منظور نیاز است به سراغ انواع تبلیغات برویم و یا گزینههای ثبت آگهی رایگان در فضای وب و تبلیغات در وبلاگ را بررسی کنیم. همچنین در ادامه به مواردی همچون ثبت آگهی رایگان در گوگل، ثبت آگهی رایگان جدید، آگهی رایگان نیازمندیها، درج آگهی رایگان در سایت های معتبر، درج آگهی رایگان در پارس تبلیغ، آگهی رایگان همشهری، درج آگهی کاملا رایگان، انتشار آگهی رایگان اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
امروزه تبلیغات به عنوان ابزاری قوی و مهم به منظور معرفی کسب و کار است. در واقع خط مقدم معرفی یک کسب و کار جدید است. اگر در فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و یا هم اکنون کسب و کار شخصی خود را نیز راه انداختهاید، باید حتما فکری هم برای تبلیغات کسب و کار خود کنید. گاهی اوقات کسب و کار شما در حد معرفی یک محصول است، به همین دلیل نیاز به معرفی محصول خود داریم.
تولید محتوای خوب
بحث تبلیغات از یه طرف و بحث اینکه چقدر میتوانیم برای تبلیغات هزینه کنیم بحث دیگری است. علاوه بر این بحث اینکه تبلیغات خود را چگونه نمایش دهیم و یا چگونه به دست مخاطب برسانیم، مطلب مجزای دیگری است. در مبحث تبلیغات توجه به این نکته ضروری است که تبلیغات شاید در همان لحظه باعث افزایش مخاطبان و به عبارتی افزایش فروش شود اما در دراز مدت میتواند چنین حالتی را ایجاد کند.
با تمامی این توضیحات باید گفت جایی که مردم میتوانند به درج آگهی تبلیغاتی رایگان بپردازند، فضای وب و اینترنت است. این فضا هم در بین مردم طرفداران خود را پیدا کرده است و هم اینکه به علت افزایش استفاده کاربران از اینترنت و هزینههای بسیار پایینتر این فضا نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی، این روش یعنی درج آگهی تبلیغاتی رایگان در اینترنت بسیار محبوب شده است.
فواید درج آگهی تبلیغاتی رایگان در اینترنت چیست؟
درج آگهی تبلیغاتی رایگان در اینترنت فواید زیادی میتواند به دنبال داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
- نداشتن محدودیت برای نمایش
- عدم اشغال فضای زیاد
- عدم آسیب رسانی به محیط زیست به علت قطع نکردن درختان
- استفاده از انواع فایلها صوتی و تصویری و یا کلیپ و ویدئو در تبلیغات اینترنتی
- وسعت تبلیغ بسیار بالا و امکان گسترش دامنه تبلیغات به خارج از کشور
البته درج آگهی تبلیغاتی رایگان در اینترنت میتواند نکات منفی از جمله قابلیت کلاهبرداری کردن و عدم تشخیص قطعی میزان تاثیر تبلیغات بر مخاطبان را به دنبال داشته باشد اما به علت فواید فراوان این روش، تا حدی این نکات منفی قابل چشم پوشی است.
درج آگهی تبلیغاتی رایگان در اینترنت به چه صورت است؟
طراحی بنر تبلیغاتی:
معمولا شرکتهایی که فعالیت تجاری وسیعی دارند و بسیار بزرگ هستند، از این روش برای تبلیغات خود استفاده میکنند.
ثبت آگهی رایگان در گوگل:
برای این کار اگر بخواهید در گوگل آگهی ثبت کنید نیاز به پرداخت هزینه آن هم به دلار با توجه به هر کلیک بر روی آگهی شما، دارید. این روش ممکن است بازدهی خوبی داشته باشد اما هزینه زیادی را به دنبال دارد و به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و یا محصولاتی با قیمت پایین اصلا توصیه نمیشود. اما روش دیگری برای تبلیغ در گوگل وجود دارد. با استفاده از سایت نیازمندیهای پار میتوانید تبلیغات خود را در صفحات اول گوگل ثبت کنید. این کار یعنی درج آگهی رایگان در پارس تبلیغ یکی از روشهای خوب به منظور انتشار آگهی رایگان است.
آگهی رایگان نیازمندیها:
سایت نیازمندیها دارای سابقهای 13 ساله است که مورد توجه بسیاری از هموطنان قرار گرفته است. علت این استقبال، قیمت مناسب این سایت به منظور درج آگهی تبلیغاتی است در واقع اگر سراغ درج آگهی تبلیغاتی رایگان بخواهیم برویم نیازمندیها گزینه بسیار مناسبی است. در این سایت دو راه برای ثبت آگهی وجود دارد. روش اول درج آگهی کاملا رایگان است.
روش دوم ثبت آگهی به صورت ویژه با پرداخت هزینهای مختصر و برخورداری از امکانات ویژه است. یکی از مهمترین این امکانات، امکان قرار دادن لینک شخصی برای ورود به صفحه مورد نظر شما برای راحتی بیشتر مخاطب است. در کنار این سایت از سایت همشهری هم میتوانید برای درج آگهی اقدام کنید. برای این منظور کافی است عبارت “آگهی رایگان همشهری” را در اینترنت جستجو کنید.
هزینه تبلیغ در گوگل
درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر:
خوشبختانه امروزه در اینترنت با استفاده از سایتهای معتبر مانند دیوار، شیپور، ویرگول و … میتوان به ثبت آگهی رایگان جدید پرداخت. روند درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر، بسیار ساده و راحت است. معمولا پس از ورود به این سایتها اقدام به ثبت نام در آنها کرده و با در نظر گرفتن زمانی بین 1 تا 3 دقیقه، فرآیند ثبت نام شما کامل میشود و با نام کاربری و رمز عبور جدید خود میتوانید به انتشار آگهی رایگان بپردازید.
از انواع تبلیغات چه میدانید؟
در انتها به معرفی مختصر انواع تبلیغات خواهیم پرداخت. انواع تبلیغات عبارت است از:
تبلیغات آگاه کننده:
در این روش، با معرفی محصول مورد تبلیغ قصد بیشتر آگهی دادن به مخاطب را داریم و در واقع قصدمان از این نوع تبلیغات ایجاد تصویری مثبت از محصول مورد نظر است.
تبلیغات ترغیب کننده:
در این نوع تبلیغات نیز هدف ترغیب مشتریان یا مخاطبان به برقراری ارتباط بیشتر با موضوع مورد تبلیغ است و در واقع هدف افزایش مخاطب و افزایش فروش و سود است.
تبلیغات یادآوری کننده:
این حالت زمانی اتفاق میافتد که تبلیغات از مرحله آگاهی و ترغیب عبور میکند. پس از این مراحل میتوان سراغ یادآوری محصول به مخاطب رفت. این کار در واقع باعث حفظ رابطه مخاطب و مشتری خواهد شد.
بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا
نکته مهم در مورد تبلیغات این است که طول عمر تبلیغات یک محصول دارای 4 مرحله است که اگر یک محصول بتواند تمامی این مراحل را به درستی طی کند قادر خواهد بود به جایگاه خوبی در تبلیغات برسد. این مراحل عبارت است از:
• معرفی
• رشد
• بلوغ
• افول
به منظور درج آگهی تبلیغاتی رایگان میتوانید از طراحان خبره در این زمینه کمک بگیرید و یا از شرکتهایی که در این زمینه مشغول هستند مانند رایا مارکتینگ کمک بگیرید. این شرکتها میتوانند محتوای تبلیغاتی جذابی را برای تبلیغات شما ایجاد کنند. در این صورت تبلیغات شما قطعا جذابتر و دارای تاثیرگذاری بیشتری خواهد بود.