مقالات آموزشی

نکاتی درباره فروش رپورتاژ و بررسی آن

مفید بود؟

در این مقاله به طور کامل به بررسی جزئیات فروش رپورتاژ می پردازیم .سبب خرسندی ماست که همراهی شما عزیزان را کنار خود داشته باشیم.

فروش رپورتاژ

همانطور که اطلاع دارید امروزه بسیاری از کسب و کار ها به دنبال پیشرفت چشمگیر تجارت خود به طرق مختلف هستند که در این امر تعداد زیادی از آن ها تا به حالا موفق بوده اند.عده ایی عامل این موفقیت را تبلیغات دانسته اند.نقش بسیار مهم و چشمگیر تبلیغات در رونق مشاغل امروزه بر کسی پوشیده نیست.
در پاسخ به سوال رپورتاژ یعنی چه، باید بگوییم که، رپورتاژ ها گونه ایی از تبلیغات می باشند که در عصر حاضر بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل هستند و بسیاری از افراد جامعه به دنبال معرفی کسب و کار خود از طریق رپورتاژ ها می باشند.رپورتاژ تبلیغاتی و یا رپورتاژ آگهی نوعی آگهی است که در قالب گزارش متنی ارائه می شوند.این روش از تبلیغات ,در عصر حاضر بسیار مطرح در بحث برند سازی و تبلیغات اینترنتی است.رپورتاژ آگهی نوعی روش تبلیغ غیر مستقیم است که با لینک به سایت های خبری پر بازدید منجر به افزایش تعداد مشتریان خدمات و یا محصولات مد نظر شما می شود.
در محتوای رپورتاژ عموما سه تا پنج کلمه ی کلیدی به سایت اصلی شما لینک می شود.در خبرگزاری های معتبر و مطرح با آتوریتی و رنک بالای موتور جستجوی گوگل منتشر می شوند و سپس برای همیشه در موتور جستجوی مد نظر شما که می تواند گوگل باشد آرشیو می شود.

لازم به ذکر است که این روش تبلیغات محدود نیست و می تواند برای همیشه در سایت خبری دلخواه شما باقی بماند.

چگونه رپورتاژ تاثیر گذار ارائه دهیم

نکاتی برای تاثیر گذاری بیشتر  رپورتاژ ها وجود دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:
1-استفاده از هر گونه مطلب کپی در رپورتاژ آگهی ها منجر به کاهش کیفیت کار شما می گردد.بنابراین از استفاده ی هر گونه  آگهی که دارای مطالب تکراری و کپی باشد جدا خودداری فرمایید.
2-در تولید رپورتاژ تبلیغاتی و یا رپورتاژ آگهی باید به این نکته توجه داشت که از مطالب تبلیغاتی مستقیم استفاده ننمایید .چرا که بازدیدکنندگان سایت های خبری عموما به دنبال خبر در سایت ها هستند پس بنابراین بهتر است تبلیغات شما در قالب خبر تنظیم گردد تا منجر به دلزدگی افراد بازدیدکننده ی سایت نباشد.
3-تیتر هایی که در مطالب خود استفاده می نمایید بهتر است تا حد ممکن حالت خبری داشته باشند تا جذابیت متن را تا حد زیادی بالا ببرد.
4-بهتر است تمامی ویژگی های محصولات و خدمات خود را به نحو احسن توضیح دهید تا مخاطبان شما به سمت سایت شما جذب شوند .ایجاد حس کنجکاوی در کاربران سبب می شود تا بازدید از سایت شما بالا رود.
5-استفاده از تصاویر در متن رپورتاژ تاثیر بسیار مثبتی در جذب مشتریان و مخاطبان دارد .بنابراین حتما تلاش کنید تا از تصاویر بی نظیر و با کیفیت در متن رپورتاژ استفاده کنید.
6-تولید محتوای رپورتاژ حتما می بایست توسط افراد حرفه ایی و خبره در این زمینه انجام شود تا منجر به پیشرفت هر چه بیشتر کسب و کار مد نظر شما شود.
انتخاب وب سایتی که قرار است رپورتاژ مد نظر خود را به آن لینک دهید نیز بسیار حائز اهمیت است.بهتر است سایت هایی را انتخاب نمایید که بسیار پر بازدید هستند .سایت های خبری معتبر بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ مد نظر شما هستند.

 

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی امروزه بسیار متنوع است که شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه ایی که مد نظر دارید از آن برای ارتقای سایت خود در موتورهای جستجو از جمله گوگل استفاده نمایید.
لازم به ذکر است که عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید رپورتاژ آگهی دخیل است.مهمترین و اصلی ترین عامل تعیین کننده ی قیمت رپورتاژ آگهی وضعیت سایت مد نظر شما برای انتشار آگهی است .
برای مثال هر چه سن دامنه بیشتر باشد,هزینه ی انتشار رپورتاژ آگهی طبعا نیز بیشتر می باشد.
چگونه می توانیم در سایت خود فروش رپورتاژ انجام دهیم؟
به طور کلی بر طبق اطلاعات فوق رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ تبلیغاتی با 2 هدف اساسی انجام می گیرد که به شرح زیر است:
1-معرفی کسب و کار شما و یا برندینگ آن:برای معرفی شغل خود در صورتی که از رسانه ی مناسبی بهره ببرید این امر منجر به بهتر دیده شدن کسب و کار و یا برند شما می شود.از طرفی رپورتاژ می تواند در مقدار فروش و همچنین بیشتر مورد توجه قرار گرفتن برند شما تاثیر مثبت داشته باشد.
2-افزایش رتبه ی گوگل سایت مورد نظر شما عزیزان:اساسا رپورتاژ به منظور معرفی وب سایت شما به عنوان منتشر کننده است و همچنین قابل ذکر است که رپورتاژ از تکنیک های سئو به حساب می آید.
بنابراین برای فروش رپورتاژ در سایت خود ابتدا می بایست بر تعداد بازدید کنندگان وب سایت خود بیفزایید و سپس موضوعات مرتبط را منتشر کنید .لازم به ذکر است که وب سایت شما عزیزان جهت فروش رپورتاژ در آن می بایست از اعتبار خوبی در گوگل برخوردار باشد.

 

ویژگی سایت فروش رپورتاژ

سایت که فروش رپورتاژ انجام می دهد ,چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
همانطور که در بخش های پیشین اشاره شد,عموما سایت هایی فروش رپورتاژ انجام می دهند که دارای اعتبار قابل قبولی در موتور جستجوی گوگل باشند.سایتی که قرار است فروش رپورتاژ انجام دهد,می بایست حتما رده سنی مخاطبین خودرا شناسایی کند و سپس بر اساس آن ها مطالب مرتبط را منتشر کند.
از دیگر نکاتی که بسیار حائز اهمیت است مرتبط بودن رپورتاژ باید محوریت سایت شماست.این نکته در افزایش بازدیدکنندگان سایت شما نقش به سزایی دارد .برای مثال اگر حوزه ی فعالیت شما عزیزان در وب سایت مدنظرتان فروش محصولات ورزشی  است,فروش رپورتاژ تبلیغاتی آموزش زبان انگلیسی کاملا بی فایده است و حتی از تعداد بازدیدکنندگان سایت شما نیز به تدریج می کاهد.

اگر وب سایتی که هم اکنون در دسترس دارید,دارای شرایط فوق اسامی توانید یا یکی از شرکت های مطرح بازاریابی دیجیتال که رایا نام دارد ,تماس حاصل فرمایید تا پرسنل فعال این شرکت برای وب سایت شما عزیزان سفارش انتشار رپورتاژ بگیرد تا از این طریق به سهولت بتوانید در سایت خود کسب درامد داشته باشید.
در عصر تکنولوژی حاضر سایت های بی شماری برای منتشر کردن رپورتاژ های تبلیغاتی و آگهی شما عزیزان وجود دارند که با کمی تحقیق و جمع آوری اطلاعات راجع به آن ها می توانید بهترین و پر بازدید ترین آن ها را برگزینید و از این طریق به معرفی هر چه بهتر و بیشتر کسب و کار خود بپردازید.
یکی از بهترین سایت های موجود در عصر حاضر, سایت خبرگزاری ایسنا است که از مشخصات فوق العاده ایی در این زمینه برخوردار است.
لازم به ذکر است که هزینه ی انتشار آگهی دراین خبرگزاری بسیار مقرون بصرفه است که با کمترین هزینه شما عزیزان می توانید بیشترین بازخورد را دریافت نمایید .اعتبار دامنه ی این سایت بیش از 12 سال است که در اینصورت از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

رپورتاژ ادز چیست؟

رپورتاژ ادز یا همان تبلیغات امروزه در بسیاری از سایت های خبری و پر بازدید منتشر می شود که هزینه ی این انتشار نسبت به سایت منتشر کننده , بسیار متنوع است.شما بزرگواران با توجه به بودجه ایی که در اختیار دارید می توانید در این مسیر قدم بردارید و بعد از مدتی کوتاه شاهد بازخورد های مثبت آن باشید.
صاحبان شرکت ها و مدیران سایت های تجاری از این ترفند به راحتی برای بالابردن بازدیدکنندگان کسب و کار خود می توانند استفاده نمایند.قبل از شروع به انتشار رپورتاژ های اگهی بهتر است از شرکت های پیشرو در این زمینه مشاوره دریافت نمایند تا بتوانند خیلی سریعتر به اهداف خود دست یابند.

 

شرکت رایا مارکتینگ در زمینه ی انتشار رپورتاژ های آگهی و تبلیغاتی می تواند شما عزیزان را در مسیر درست معرفی کسب و کار خود قرار دهد بدون اینکه دغدغه ایی در این باره داشته باشید.فروش رپورتاژ آگهی و ارائه اطلاع درباره هزینه رپورتاژ آگهی نیز از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت است.
بر اساس مطالب بیان شده ,رپورتاژ یکی از مطرح ترین روش های تبلیغات غیر مستقیم در سراسر دنیاست که بسیاری از صاحبان مشاغل در حال حاضر از این روش استفاده می کنند و نتایج مثبت هم گرفته اند.
امیداست که مطالبی که برای جمع آوری آن ها کوشیده ایم و در اختیار شما بزرگواران گذاشته ایم برایتان مفید واقع شوند و هدایت کننده در مسیر رسیدن به اهدافتان باشند.
سبز باشید و برقرار .
حق یارتان

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.