مقالات آموزشی

همه قواعد و عوملی که باعث ارتقای تولید محتوا می شود

مفید بود؟

قواعد تولید محتوا چیست؟ چطور می‌توان یک تولید محتوا حرفه‌‌ای برای کسب و کار داشت؟ در این مقاله قرار است تا به طور کامل درباره قواعد تولید محتوا صحبت شود و به هنگامی که یک نویسنده را استخدام می‌کنید، بدانید که وظیفه آن نویسنده / خالق محتوا چیست و به چه صورت باید عمل کند.
ممکن است که شما به تازگی، اقدام به کار در حوزه تولید محتوا کردید و می‌خواهید بدانید که قواعد تولید محتوا چیست، بنابراین، شما در صفحه درستی فرود آمدید و با خواندن این مقاله به صورت کامل، خواهید دانست که قواعد تولید محتوا چیست و چه نکاتی را باید رعایت کنید.

چه عواملی باعث می‌شود که یک متن رتبه بالایی داشته باشد در حالی که متن‌های مشابه کنار هم قرار می‌گیرند؟

به نظر می‌رسد چرا برخی از نویسندگان بدون زحمت ترافیک را جذب می‌کنند، در حالی که دیگران شکست می‌خورند؟ در کل، قواعد تولید محتوا سئو شده و بهینه شده برای کاربر چیست؟
این نوع سوالاتی است که سردبیران و بازاریاب‌های وب سایت باید روزانه با آنها دست و پنجه نرم کنند و پاسخ‌ها می‌توانند موفقیت یا نوع رقابت مشاغل را تعیین کنند،

پس شما حتما باید از قواعد تولید محتوا مطلع باشید.خوشبختانه، برخی از ترفندها برای تسلط بر سئو نوشتن در زمینه نوشتن مطالب تبلیغاتی وجود دارد که منجر به ارتقا رتبه بندی بالای جستجو می‌شود و همه آنها، از قواعد تولید محتوا پیروی می‌کنند. اگر از این مفاهیم استفاده کنید، حتی نویسندگان کم مهارت نیز می‌توانند سایت‌های کم عملکرد را به آهن رباهای قابل احترام بازدیدکننده تبدیل کنند، بنابراین بیایید نحوه کار آنها را بررسی کنیم.

 

1. اساس پایه قواعد تولید محتوا را جدی بگیرید!

برای مبتدیان، محتوای موفق سئو همیشه به تحقیق و برنامه ریزی جامع بستگی دارد و باید قواعد تولید محتوا را در پیش بگیرند. گرچه خلاقیت بی نظیری می‌تواند در آن دخیل باشد، اما فقط از ذهن نویسندگان سرچشمه نمی گیرد و این محصول نبوغ یک در یک میلیارد نفر نیست.

قواعد تولید محتوا

نویسندگان برای کار با آنها به کلمات کلیدی خاص نیاز دارند و همچنین از قوانین و قواعد تولید محتوا پیروی کنند. این اصطلاحات باید کاملا به موضوع متمرکز شوند، بنابراین اگر کاملا مرتبط نیستند، وسوسه نشوید که کلمات کلیدی رده بالا را در متن وارد کنید، زیرا ممکن است نتیجه دلخواه نگیرید.
آن ها همچنین نیاز به پوشش هر پایه دارند. به عنوان مثال، در متن‌های مربوط به صندلی‌های چوبی ممکن است لازم باشد انواع خاصی از چوب یا سبک‌هایی مانند ساده یا مینیمالیستی مورد بحث قرار گیرد.

اما ممکن است از ذکر قیمت‌ها یا روش‌های خرید نیز بهره مند شوند.هر متن متفاوت است و هر محصولی، توضیح خاص خود را دارد. در واقع، محصولات و خدمات یک سایت، هرکدام مجموعه کلمات کلیدی خاص خود را برای تولید ترافیک دارند. بنابراین وقت خود را صرف درست کردن این کلمات کلیدی کنید. این به همان اندازه نوشتن خوب است.اگر چه تولید محتوا پرخرج بود ولی رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.

2. ساختار محتوا بسیار مهم است و باید قواعد تولید محتوا جدی گرفت!

صرف نظر از اینکه با چه کلمات کلیدی کار می‌کنید، نوشتن متن نوشتاری فاقد ساختار مشخص بی فایده خواهد بود و از این جهت، باید حتما قواعد تولید محتوا را بدانید. این ممکن است به سادگی مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری باشد، اما ممکن است بخواهید فصل‌ها یا زیرمجموعه‌ها را اضافه کنید و باید به دنبال این باشید که هرچه موضوع مورد نظر بخواهد، بنویسید.
این فقط پیمایش متن کامل را آسان نمی کند. در واقع این کار، یک روش عالی برای تمرکز ذهن نویسنده است، بنابراین آنها می‌دانند دقیقا چه مواردی باید شامل شود.

3. به کلمات کلیدی، خیلی امیدوار نباشید!

هنگام نوشتن کپی سئو خوب، کلمات کلیدی مهم هستند، اما همه چیز نیستند و مطمئنا استفاده بسیار زیادی از آن، باعث خرابی جریان و کیفیت متن شود، پس قواعد تولید محتوا یک امر جدی برای دریافت بازدیدهای بیشمار از سوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو است.
تراکم کلمات کلیدی یک علم دقیق نیست و نباید هنگام نوشتن متن واقعی شما را راهنمایی کند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، هدف گذاری بین تراکم 1-5٪ برای کلمات کلیدی اصلی واقع بینانه است. نکته اصلی این است که اطمینان حاصل کنید که موارد ذکر شده اثر کلی را به خطر نمی اندازد. با در اولویت قرار دادن موتورهای جستجو برای محتوای قابل خواندن و مرتبط، پر کردن الکی کلمات کلیدی، منع بزرگی برای رسیدن به اهداف است.

4. اشتیاق خود را نشان دهید

وقتی متن سئو شده طبق قواعد تولید محتوا را می‌نویسید، رباتیک شدن آسان نیست. وقتی کلمات کلیدی را به انواع مختلف متصل می‌کنید و صفحات مورد نیاز خود را می‌سازید، سئو زیادی برای مقاله بدون در نظر گرفتن قواعد تولید محتوا، باعث رباتیک شدن متن می‌شود.
هنگام پرداختن به هر مطلب، سعی کنید زاویه‌‌ای پیدا کنید که شما را به هیجان بیاورد، یا حداقل متن را جذاب تر کند. اگر در حال توصیف یک لباس هستید، به عکس‌ها نگاهی بیندازید. یک یا دو مرور را بخوانید. تصور کنید که چگونه آن را می‌پوشید و سپس اطلاعات ضروری را به روشی اعلام کنید که خوانندگان به آن پاسخ دهند.

5. با رعایت کردن قواعد تولید محتوا، همیشه بر خط بمانید!

متون جستجوگرها نمی توانند خارج از موضوع مورد بحث قرار گیرند. آنها باید کاملا بر روی موضوع مورد نظر متمرکز شوند و به هر قیمتی از انحرافات جلوگیری کنند و همچنین شما باید طبق قواعد تولید محتوا، اقدام به ایجاد محتوا کنید. این ممکن است محدود کننده به نظر برسد و همینطور هم هست،

 

 

اما یک امر ضروری است.این روزها، گوگل صفحات را با توجه به میزان ارتباط آنها با سری سوالات رتبه بندی می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید برای یک کلمه کلیدی دم بلند مانند “حمام پرندگان برای باغ‌های شهری” رتبه بندی کنید، صرف 200 کلمه در مورد درختان و گل‌ها احتمالا خوب نخواهد بود.
دقت نیز یک امر مهم در هنگام نوشتن یک مقاله خوب است. شما می‌توانید هر طور که دوست دارید مرتبط باشید، اما اگر متن‌ها دارای اشتباهات واقعی باشند، نمره سئو سایت شما، آسیب می‌بیند.

6. استفاده از نرم افزارهای متن خوان، برای اطمینان از قابلیت خواندن

سرانجام، تاکید بر اهمیت متن‌های سئو برای خواندن اثبات مطلب، مهم است و همانطور که ذکر شد، باید قواعد تولید محتوا را جدی گرفت. این امر به از بین بردن خطاهای دستور زبان، هجی، حقایق و سبک کمک می‌کند. همچنین ضمن داشتن یک فرصت کلی برای در نظر گرفتن موارد اضافی یا حذف، ممکن است سرنخی در مورد نحوه اصلاح استفاده از کلمات کلیدی در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از متن خوان حرفه‌ای

مانند همه نوشتن‌های خوب، جمع بندی بهتر از افراط است. بنابراین هر متن را بخوانید و اضافی‌های آن را بردارید. به شما قول می دهیم که شگفت زده خواهید شد که یک اسکن سریع چه تفاوتی می‌تواند ایجاد کند.
در بازاریابی محتوا، موفقیت به تسلط بر خلاقیت و دانش فنی بستگی دارد و ترکیب آن نیز ساده نیست. اما اگر نگرانی دارید یا می‌خواهید روند کار را آسانتر کنید، محتوای عالی در اینجا برای کمک به شما است تا سایت خود را در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار دهید.

ایده موضوع خاص را پیدا کنید و قواعد تولید محتوا را در مقالات رعایت کنید

حتی قبل از اینکه به سوال بپردازیم، “چگونه محتوا ایجاد کنیم؟” ما باید بدانیم چه نوع محتوایی می‌خواهید ایجاد کنید. می‌خواهید در مورد چه چیزی بنویسید؟ آیا چیزی از قواعد تولید محتوا می‌دانید؟
این یکی از سخت ترین قسمت‌های ایجاد محتوا است، درست است؟ یافتن ایده موضوعی که مردم واقعا به آن اهمیت می‌دهند، کار خیلی سختی است.

بنابراین چگونه ایده محتوا حرفه‌‌ای را پیدا می‌کنید؟

اساسا، شما باید قبل از شروع به ایجاد محتوا، تحقیقات زیادی انجام دهید و درباره جایگاه خود بیاموزید و ببینید قواعد تولید محتوا را در چه سطحی بلد هستید. با گذشت زمان، پیدا کردن موضوع محتوا آسان می‌شود. در مورد چگونگی نوشتن محتوا در سبک خود، ابتدا باید به موضوعات محبوب در موضوع سایت خود توجه کنید و قواعد تولید محتوا برای آن‌ها رعایت کنید.
مباحث پرطرفدار بهترین شرط شما برای نوشتن محتوایی است که جذاب باشد زیرا می‌دانید افراد قبلا آنها را دوست داشتند و علاقه خود را نشان دادند. موضوعات پرطرفدار در سایت‌های شبکات اجتماعی نیز به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرند و اگر محتوای شما به خوبی نوشته شده باشد، احتمال اشتراک پست‌های وبلاگ شما بیشتر است.پیشنهاد می کنیم مقاله روند انجام تولید محتوا با ترجمه به چه صورت است؟ را نیز مطالعه کنید.

در مورد مقاله دلخواه خود، تحقیق کامل انجام دهید

تحقیق، وقت گیرترین قسمت نوشتن محتوای جذاب است. مطالعات نشان می‌دهد که صرف زمان بیشتر با هر پست، تفاوت ایجاد می‌کند و با رعایت قواعد تولید محتوا در سایت، باعث می‌شوید تا خوانندگان وقت بیشتری را در سایت شما، بگذرانند.

بنابراین برخی از مواردی که باید در تحقیقات خود بگنجانید، چیست؟

موضوعات مشابه را در گوگل جستجو کنید و به وبلاگ‌ها و پست‌های متخصصان نگاه کنید. آنها چه اطلاعاتی را پوشش داده اند؟ عملکرد آن پست‌ها چقدر خوب بوده است؟ آیا آنها قواعد تولید محتوا را رعایت کردند؟
نظرات مربوط به پست‌های وبلاگ نوشته شده توسط رقبا را بخوانید. این به شما کمک می‌کند نکاتی را که در پست‌های وبلاگشان به آنها پرداخته نشده است،

 

 

بیاموزید و این می‌تواند یک شروع عالی برای پست شما باشدآمار، حقایق، مطالعات موردی و مثال‌های مرتبط را برای تایید ادعاهای خود پیدا کنید.همچنین باید وقت خود را صرف تحقیق در مورد مخاطبان هدف خود کنید. اگر مخاطبان شما بیشتر با محتوای ویدیویی درگیر هستند، فیلم‌های مرتبط را به پست‌های وبلاگ خود اضافه کنید. اگر مخاطبان شما جوان هستند و از GIF لذت می‌برند، GIF‌های بیشتری به پست‌های وبلاگ خود اضافه کنید.

از زیرعنوان‌های جذاب و گیرا استفاده کنید

گفته شده است که افراد پست‌های وبلاگ را نمی خوانند، آنها فقط از سوالات سایت استفاده می‌کنند و با وجود قواعد تولید محتوا (Content production rules) ، باعث جذب کاربر برای خواندن ادامه مطلب می‌شود. دامنه توجه انسان فقط 8 ثانیه است و اگر عنوان و زیرنویس‌های شما جذاب نباشد، قبل از اینکه حتی شروع به خواندن پست شما کنند، توجه آنها را از دست خواهید داد.
بنابراین، وقتی در حال نوشتن پست‌های وبلاگ خود هستید، به یاد داشته باشید که مردم بسیاری از مطالب آن را نخوانند. مردم از آن رد خواهند شد. آنها زیرعنوان‌ها، تصاویر و فیلم‌های شما را مرور می‌کنند تا خلاصه آنچه را که نوشته اید، دریافت کنند.طبق تحقیقات، 80٪ مردم عنوان‌های شما را می‌خوانند. در حالی که فقط 20٪ آنها مطالب باقیمانده را می‌خوانند.

خوانایی را با استفاده از پاراگراف‌ها و لیست‌ها بهینه کنید

اگر از خود می‌پرسید که چگونه محتوایی را که به اشتراک گذاشته می‌شود، بنویسید، استفاده از پاراگراف‌های جذاب و لیست، یک امر ضروری است و این ها مواردی از قواعد تولید محتوا هستند. حتی اگر تحقیق خود را انجام داده باشید و محتوای عالی ایجاد کرده باشید، اگر خواندن آن دشوار باشد، مردم همه آن را نمی خوانند یا آن را به اشتراک نمی گذارند. مردم دوست دارند چیزی را با فضا، پاراگراف و لیست بخوانند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.