مقالات آموزشی

ترفند انجام تولید محتوا با ترجمه و بررسی تمام نکات مهم آن

مفید بود؟

در بازار امروز، بیشتر مدیران وب سایت‌ها در تلاشند تا تولید محتوا با ترجمه خود را برای رتبه بندی بهتر، اعتبار نام تجاری خود و در نهایت فروش بیشتر بهبود دهند.
با این حال، برای رسیدن به موفقیت در زمینه تولید محتوا با ترجمه، بهتر است طبق آنچه در حال حاضر کار می‌کند، عمل کنید. الگوریتم‌های گوگل به طور مکرر تغییر می‌کنند و عوامل رتبه بندی که از سه ماه پیش اهمیت داشتند ممکن است در حال حاضر چندان مهم نباشند.
علاوه بر این، هنگام ایجاد یک وبلاگ جدید وردپرس و تولید محتوا با ترجمه، باید خود را به ایده‌های بهتر، دانش و ابزارهای محتوای مناسب مجهز کنید. چرا باید این کار را بکنید؟ گسترش وب سایت و نام تجاری شما به آن بستگی دارد. اگر در کارهایی که انجام می‌دهید و آنچه در بازار ارائه می‌دهید عالی باشید، از شما قدردانی می‌شود. فراتر از این، تجارت شما سودآور خواهد بود.

در این مقاله قرار است تا دیدگاه‌های قدرتمند بازاریابی محتوا و نکات تولید محتوا با ترجمه را به شما ارائه دهیم. سعی کنید توصیه‌های ما را در نظر بگیرید و در اسرع وقت آن را عملی کنید.

نحوه دریافت ایده‌های محتوای جدید برای وبلاگ

فهرست منابع مفید را برای تولید محتوا با ترجمه تنظیم و منتشر کنید

شما می‌توانید لیستی از مفیدترین منابع در مورد یک موضوع مشخص را درست کنید و همه آنها را در یک پست وبلاگ جامع قرار دهید که لینک‌هایی به اطلاعات / ابزارهای ارزشمند را نمایش می‌دهد، را به کاربران نمایش دهید.
می توانید تولید محتوا با ترجمه خود را “10 سایت برتر…”  نامگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که به هر محصول / خدمتی که در پست خود استفاده می‌کنید لینک دهید. ضمنا، گوگل این نوع محتوا را دوست دارد و احتمالا مشتریان شما نیز آن را دوست خواهند داشت.

پست‌های جامع “چگونه” را بنویسید، راهنمای تولید محتوا با ترجمه

مردم روزانه با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو می‌شوند و شما باید هر چه زودتر اقدام به تولید محتوا با ترجمه کنید.
تولید محتوا با ترجمه “چگونه” (آموزشی) به خوبی به وبلاگ شما کمک می‌کند تا افزایش بازدید را تجربه کنید.
علاوه بر این که مطالب طولانی تری می‌نویسید که باعث رتبه بندی بهتری می‌شود، همچنین با ارائه راه حل‌ها و ایده‌هایی برای مشکلات خواننده خود اطمینان خواهید داشت که برای زندگی ارزش قائل خواهید شد.

 

 

با یک فرد تاثیرگذار / مرجع مصاحبه کنید

مصاحبه ای را با یک مقام در یک زمینه تنظیم کنید و برای صحبت‌های اضافی، اقدام به تولید محتوا با ترجمه کنید.شخصی که طرفداران زیادی او را می‌شناسند و او را دنبال می‌کنند، را برای مصاحبه انتخاب کنید.

با این کار، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنید، زیرا آنها بسیار علاقه مند خواهند بود که سخنان آن اینفلوئنسر را بشنوند و ببینند که چه چیزی برای گفتن دارد. با استفاده از این کار، یک تولید محتوا موثر خواهید داشت که طرفداران بسیار زیادی را به دنبال دارد و باعث گسترش مشتریان کسب و کار شما خواهد شد.

ارسال پست در سایت به عنوان نویسنده مهمان

وقتی ایده‌های تبلیغ محتوای شما تمام شد و ایده ای برای تولید محتوا با ترجمه ندارید، باید برای وبلاگ‌های مختلف پست ارسال کنید. از آنجا که در حال نوشتن محتوا به صورت رایگان هستید، آنها به شما یک لینک طبیعی می‌دهند که باعث بهبود رتبه بندی موتور جستجوی شما خواهد شد. بیشتر از این، شما از بلاگی که محتوای شما را ارسال می‌کند، بازدید مستقیم خواهید داشت.

تولید محتوا با ترجمه در زمینه اینفوگرافیک

اگر به دنبال انبوهی از بازدید با کیفیت بالا به وبلاگ وردپرس خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم چندین اینفوگرافی حرفه ای منتشر کنید. این شکل از محتوا در حال حاضر بسیار محبوب است و به این دلیل است که کاربران اینترنت اطلاعات سریع، مفید و قابل اعتماد می‌خواهند. گاهی اوقات، آنها نمی خواهند وقت خود را برای خواندن پست‌های طولانی صرف کنند،

بنابراین اینفوگرافیک شما بهترین شرط برای اطلاع از یک موضوع است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تولید محتوا با ترجمه اینفوگرافیک، کاربران بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله چگونگی تولید محتوا برای کسب و کار را نیز مطالعه کنید تا دید گسترده تری نسبت به تولید محتوا برای وب سایت خود بگیرید.

ایده‌های تولید محتوا با ترجمه برای وبلاگ

 

 

 

همیشه محتوای منحصر به فرد تولید کنید! – تولید محتوا با ترجمه تازه و خاص

وجود یک تولید محتوا با ترجمه کپی شده، گوگل را از بهینه سازی رتبه شما منصرف می‌کند. در حقیقت، شما مثل آب خوردن، بابت محتوای کپی، مجازات خواهید شد زیرا چیزی “منحصر به فرد” را روی میز نمی آورید. بنابراین، با استفاده از ابزاری مانند Copyscape، همیشه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را که قرار است منتشر کنید از نظر گوگل و یا دیگر محتواهای موجود “منحصر به فرد” به نظر می‌رسد و کاربران قرار است تا یک محتوای درجه یک را مطالعه کنند که قبلا در هیچ سایتی منتشر نشده است.

برای مخاطب هدف خود ارزش قائل شوید و برای آنها بهترین تولید محتوا با ترجمه را انجام دهید

اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما پس از گذراندن چند ثانیه در وب سایت شما خارج شوند، دیگر برای آنها بی ربط هستید و تولید محتوا با ترجمه شما فایده ای ندارد.
محتوای شما موفق به رفع نیازهای آنها نمی شود، بنابراین آنها به وب سایت دیگری می‌روند.
اما، اگر خوانندگان شما اطلاعات ارزشمندی را در وبلاگ شما پیدا کنند، اقدامات بیشتری مانند پسندیدن، نظر دادن یا به اشتراک گذاری مطالب شما را انجام می‌دهند. این به طور مثبت بر رتبه بندی گوگل شما و عملکرد کلی شما تاثیر می‌گذارد.

در رقابت همیشه پیشتاز باشید!
وبلاگ‌های عالی با ارائه تولید محتوا با ترجمه، بیشتر از رقبای خود قابل توجه هستند. اگر رقیب اصلی شما 10 نکته در مورد نحوه بهره وری ارائه می‌دهد، برای اینکه در رقابت پیروز باشید، بهتر است 20 نکته در مورد نحوه بهره وری را پوشش دهید.
به این ترتیب، هنگامی که یک چشم انداز با انتخاب بین دو پست روبرو می‌شود، احتمالا شما را انتخاب می‌کنند. این با تمام تلاش‌های توسعه وب سایت و بازاریابی وب سایت شما یکسان است. بیشتر کار کنید و بیشتر دریافت خواهید کرد.

دادن اطلاعات ارزشمند به مخاطب

با وجود تولید محتوا با ترجمه و ذکر منبع، مطالب خود را بی نقص جلوه دهید
محتوای بی عیب و نقص، دستور زبان و غلط‌های املایی ندارد. زبان همیشه از نکات ساده ای برخوردار است به طوری که هر خواننده ای که با آن تماس می‌گیرد در درک آن با مشکلی روبرو نمی شود. هرگز تولید محتوا با ترجمه سریع را انتشار ندهید. به تصحیح و ویرایش خود بسیار توجه کنید و همیشه قبل از فشار دادن دکمه “انتشار” مجددا محتوا خود را بررسی کنید.

اگر چه تولید محتوا پرخرج بود ولی رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.

 

 

بدون استراتژی مناسب بازاریابی، محتوای عالی پتانسیل خود را از دست می‌دهد

با تولید محتوا با ترجمه، می‌توانید استثنایی ترین محتوا را بنویسید. با این حال، اگر آن را به روش صحیح تبلیغ نکنید، بازدید و فروش بالقوه زیادی را از دست خواهید داد. در اسرع وقت کمپین‌های بازاریابی محتوا، سئو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را توسعه دهید.

معرفی ابزارهای محتوا برای تجربه بهتر در زمینه تولید محتوا با ترجمه

گرامرلی

Grammarly با تشخیص گرامر، هجی و اشتباهات ساختاری در محتوای شما، به شما کمک می‌کند تا از مشکلات و غلط املایی در تولید محتوا با ترجمه دور شوید. Grammarly، یک برنامه رایگان برای استفاده است، همچنین دارای یک نسخه ویژه است و می‌تواند در پردازنده Word شما نصب شود. این ابزار، یکی از بهترین ابزارهای دستور زبان و هجی موجود در بازار است.

همینگوی

خواندن و تفسیر تولید محتوا با ترجمه عالی همیشه آسان است. وقتی محتوایی را می‌خوانید که خواندن آن بسیار آسان است، افراد بیشتری می‌توانند آن را مصرف کنند. بنابراین، شما شانس خود را برای دریافت بیشتر هدایت و در نهایت فروش افزایش می‌دهید. HemingwayApp “خوانایی” متن شما را تجزیه و تحلیل می‌کند. این ابزار جملات پیچیده ترین برای خواندن را برجسته می‌کند و پیشنهادی را در مورد چگونگی بهینه سازی آنها ارائه می‌دهد.

شرکت رایا مارکتینگ برای تولید محتوا با ترجمه

درصورتی که نویسنده خوبی نیستید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و همچنان می‌توانید در سایت خود، تولید محتوا با ترجمه داشته باشید. کار برون سپاری فرآیند تولید محتوا یک کار توصیه شده است. شرکت رایا مارکتینگ

، نویسندگان حرفه ای دارد که در هر موضوعی برای شما مقاله می‌نویسند. هنگامی که یک نویسنده حرفه ای پیدا کردید که می‌تواند محتوای ارزشمند، مرتبط و کیفی را در اختیار شما قرار دهد، می‌توانید روی سایر فعالیت‌های مهم تمرکز کنید که بیشتر مناسب شما هستند.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل برای تولید محتوا با ترجمه

Google Analytics برای هر شخصی که دارای وب سایت است و قصد تولید محتوا با ترجمه دارد، این یک ابزار ضروری است. با بررسی معیارهایی که این نرم افزار رایگان ارائه می‌دهد، اطلاعات زیادی در مورد عملکرد محتوای خود دریافت خواهید کرد. خواهید فهمید که خوانندگان شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند و قادر خواهید بود همه چیز را تا حدی که نتایج مثبت شود بهینه کنید.

نتیجه

تلاش‌های شما برای بازاریابی محتوا و تولید محتوا با ترجمه می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصولات شود و باید به صورت ثابت بهبود یابد. استراتژی‌های جدید توسعه محتوا را همراه با استراتژی‌های جدید بازاریابی پیاده سازی کنید و نتایج را دنبال کنید تا بتوانید تمام عملیات توسعه محتوای خود را اندازه گیری، بهینه و مقیاس بندی کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.