مقالات آموزشی

آشنایی با آموزش ایجاد تولید محتوا برای سایت

مفید بود؟

تولید محتوای برتر چگونه صورت می‌گیرد؟ بازاریابان درک می‌کنند که چگونه مشتری یا نقشه سفر مشتری می‌تواند فرآیندها را ساده کند و تجربه سازگار با برند را به مشتریان ارائه دهد و همه این کارها، با کمک تولید محتوا برتر، امکان پذیر خواهد بود.

در حالت ایده آل، نقشه سفر مشتری، سفر آنلاین مشتری را به روشی قابل دسترسی برای بازاریابان دیجیتال تبدیل می‌کند تا از آنها به نفع خود استفاده کنند.

برای ساده کردن تجربه مشتری خود و اینکه در طول تجربه آنلاین آنها به طور مداوم در دسترس مصرف کنندگان باشد، در ادامه بخوانید تا دریابید چگونه می‌توانید بهترین نقشه سفر مشتری را در کلاس برای نام تجاری خود ایجاد کنید.

چرا باید تولید محتوا کنیم؟

محتوا یک اصل مهم و تعیین کننده برای هر کسب و کاری بوده و لزوم وجود آن انکار ناپذیر است. در واقع محتوا به مخاطب آگاهی و اطلاعات مفیدی در مورد یک کسب و کار و یا محصولی ارائه می دهد. این محتوا است که سوالات مشتری و مخاطب را پاسخ می دهد و او را از سردرگمی و شک و تردید می رهاند. حتی گاهی این محتوا است که مخاطب را سرگرم کرده، راهنمایی می کند و موجب رضایت او می شود.

تولید صرف یک محتوا مهم نیست محتوا باید جذاب باشد و مخاطب را درگیر کند. محتوای خوب و جذاب علاوه بر حفظ مشتری های قبلی باید در جذب مشتری و مخاطب جدید نیز موفق عمل کند. متعاقبا این کار موجب رونق یک کسب و کار خواهد شد.

نقشه سفر مشتری چیست؟

نقشه سفر مشتری “نمایش بصری هر تجربه مشتری با شما است.” در طول تجربه خود با نام تجاری، مشتری به احتمال زیاد در چندین پلتفرم، به طریق مختلف با نام تجاری شما درگیر خواهد شد یا به او یادآوری می‌شود.

با استفاده از خدمات رایا مارکتینگ، می‌توانید اقدام به تولید محتوا برتر برای سایت و پلتفرم خود کنید و از این جهت، کاربران بیشتری وارد سایت شما شوند و با برند کسب و کار آشنا شوند.

نقشه سفر مشتری به نام تجاری شما کمک می‌کند تا روایتی ساده از تجربه مشتری را در سراسر کانال فروش آنلاین ارائه دهد.

 

 

اگرچه ممکن است به نظر برسد که سفر از اولین تعامل تا فروش بسیار ساده است و می‌توان به راحتی اقدام به تولید محتوا برتر کرد، اما چیزی جز این نیست. مشتری روزانه با تبلیغات، خبرنامه‌ها و تولید محتوا رقابتی بی شماری بمباران می‌شود و شما همچنان باید اقدام به تولید محتوای برتر کنید. این سفر آنها با نام تجاری شما را پیچیده می‌کند و یک نقشه کاملا منظم سفر به مشتری راه حل شما برای سهولت این تجربه است.

مشتریان می‌توانند در فضای دیجیتال مدرن به روش‌های بی شماری با برند شما تعامل داشته باشند

 

  •     خواندن یک پست وبلاگ برند دار
  •    ایجاد تولید محتوا برتر به صورت متوالی
  •    دسترسی به وب سایت خود از پلتفرم موتور جستجو
  •     دنبال برند خود در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی
  • با ایجاد یک تجسم واضح از هر راهی که مشتری می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و با نام تجاری شما تماس بگیرد، نقشه سفر مشتری می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان را درگیر افزایش درآمد و تبدیل کنید.

چرا یک نقشه سفر مشتری ایجاد کنیم؟

با بسیاری از سفرهایی که به صورت دیجیتالی انجام می‌شود، بسیار مهم است که بازاریابان دیجیتال درک کنند که مشتریان در حال تعامل با نام تجاری شما هستند در حالی که به طور منظم تولید محتوا برتر قابل دسترسی و با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

با داشتن یک نقشه سفر مشتری موثر، بازاریاب‌های دیجیتال درک بهتری از چگونگی تعامل مشتریانشان با تجارتشان بدست می‌آورند در حالی که به بینش مفیدی در مورد موثرترین کانال‌ها برای تبدیل سرنخ به آینده و چشم انداز به مشتری وفادار دسترسی پیدا می‌کنند و این کار باعث ایجاد تولید محتوا برتر می‌شود.

 

آن زمان که محصولات به طور سنتی با لاف زدن به ویژگی‌های خاص به بازار عرضه می‌شدند، گذشته است و الان باید با تولید محتوا برتر این کار را پیش برد. خریداران مدرن به کل برند، اینکه شخصا چگونه با آنها درگیر می‌شوند و از همه مهمتر اینکه چگونه این پیشنهاد می‌تواند مشکلی را که با آن روبرو هستند، علاقه مند هستند.

یک نقشه سفر ساده مشتری به شما کمک می‌کند تا مشخص کند که چگونه بازاریاب‌های دیجیتال می‌توانند با استفاده از این اطلاعات به طور موثر چشم اندازهایی را ارائه دهند و آنها را به انجام یک خرید اختصاص دهند.ا

گر چه تولید محتوا پرخرج بود ولی رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته است ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به شدت کاهش دهد.

با نقشه سفر مشتری شروع کنید

اکنون که فهمیدید نقشه سفر مشتری چیست و چگونه می‌تواند تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما را به سطح بالاتری برساند، بیایید به چگونگی ترسیم سفر آنلاین بپردازیم و ببینید که چگونه می‌توان اقدام به تولید محتوا برتر کرد.
باید بدانید که در حال حاضر تولید محتوا برتر و سفر مشتری شما پیچیده است، بنابراین کار نقشه این است که آن را تا حد امکان متمرکز و ساده کند.

مرحله 1: برای تعریف مراحل خرید از قیف فروش خود استفاده کنید

در حالت ایده آل، نام تجاری شما قبلا یک قیف فروش آنلاین ایجاد کرده است که نشان می‌دهد چگونه منجر به حرکت در تولید محتوا برتر شما و استراتژی‌های بازاریابی می‌شود تا در نهایت خرید را انجام دهید. این اطلاعات به شما راهنمایی می‌دهد که مشتری چند نقطه تماس بالقوه با نام تجاری و تولید محتوا برتر شما دارد و نحوه تعامل هر تعامل با موضوع بعدی جهت تولید محتوا برتر چیست.

مرحله 2: به هنگام تولید محتوا برتر مانند مشتری فکر کنید

صرف نظر از افزایش گسترده داده‌های مشتری، فکر کردن مانند یک مشتری دشوار است. هر چشم انداز انسانی منحصر به فرد با نیازها، احساسات، شخصیت، مسئولیت‌های مختلف و… است. بنابراین چگونه می‌توانید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال بفهمید که چگونه مشتریان شما تصمیم می‌گیرند که سرانجام به انتهای قیف فروش شما برسند و محصول یا خدمات خود را خریداری کنند و در نهایت برای آن نیز تولید محتوا برتر کنید.

 

 

اگرچه نمی‌توانید گام‌های بعدی یک چشم انداز را به طور کامل پیش بینی کنید، اما می‌توانید اهداف آنها را با مراحل مختلف قیف فروش (Sales funnel) خود هماهنگ کنید، در حالی که مراحل کار را خودتان انجام می‌دهید. در اینجا، تولید محتوا برتر به شما کمک خواهد کرد.
با گذر از نقاط مختلف لمس و ترکیب انتخاب‌ها، این مراحل را دنبال کنید. اگر با بخشی از سفر خرید خود روبرو شدید که احساس نمی‌شود گام بعدی طبیعی باشد، توجه داشته باشید و این مرحله را بهینه کنید تا سفر مشتری منطقی تر و ساده تر باشد.

طرز تفکر مشتری

اگر واقعا می‌خواهید سفر مشتری خود را بهینه کنید، رونوشت تماس‌های پشتیبانی و ایمیل‌ها را مرور کنید تا جایی که یک فرآیند خرید اشتباه رخ داده است را ببینید و قبل از رفتن به مرحله بعدی برای رفع این مشکلات تلاش کنید.

مرحله 3: ایجاد نقاط تماس تعامل با مشتری با تولید محتوا برتر

به زبان ساده، یک نقطه لمسی هر مکان دیجیتالی است که در آن مشتری می‌تواند به اطلاعات مربوط به نام تجاری شما دسترسی پیدا کند یا با وب سایت شما ارتباط برقرار کند و این کار با کمک تولید محتوا برتر صورت میگیرد. به نوبه خود، هر نقطه تماس نیز برای تعامل و تبدیل در پایان کار مهم است.
بسیاری از این نقاط تماس در مرحله دوم این فرآیند ردیابی خواهد شد. با این حال، زمان آن فرا رسیده است که این نقاط لمسی را به صورت منطقی ترسیم کنید. به عنوان مثال، مشتری “لایک کردن” پست رسانه‌های اجتماعی را به عنوان یک نقطه تماس لمس می‌کند، در حالی که با کلیک بر روی لینک از آن پست رسانه‌های اجتماعی، یک مورد دیگر است. این نقاط تماس را در مناطق منطقی مانند “نقاط تماس رسانه‌های اجتماعی” و “نقاط تماس صفحه وب” گروه بندی کنید.

مرحله 4: نقشه سفر مشتری خود را پیاده کنید و تحقیق کنید

اول از همه چیز، ایجاد یک نقشه سفر مشتری با دید جذاب که برای همه اعضای تیم لازم در دسترس باشد. یک طراح گرافیک می‌تواند یافته‌ها و نقاط لمس شما را در یک توالی تصویری قابل درک، منطقی و زیبا جمع آوری کند.
اکنون که هر یک از نقاط لمسی احتمالی را شناسایی کرده اید، آنها را در توالی منطقی گروه بندی کرده و یک نقشه سفر مشتری قابل دسترسی ایجاد کرده اید، وقت آن است که یافته‌های جدید خود را پیاده سازی کرده و نحوه کار آنها را به صورت دیجیتالی ببینید

تولید محتوا یک کار کاملا ضروری برای هر کسب و کاری است برای آگاهی و راهنمای کامل ایجاد تولید محتوا سئو شده برای کسب و کار روی عبارت آبی کلیک کنید.

وضعیت آمار سایت

اگر می‌خواهید بفهمید خریداران به طور منظم از چه مکانی مشتری را ترک می‌کنند، پلفترک‌هایی مانند Google Analytics بسیار کمک خواهند کرد. اگر الگوهایی مانند کمبود کلیک در خبرنامه‌ها یا کنار گذاشتن مشتری را قبل از خرید کامل مشاهده کردید، این نقاط تماس را تجزیه و تحلیل کرده و پیشرفت‌های لازم را انجام دهید.
چشم اندازهای هدف می‌خواهند سفر آنها تا حد ممکن ساده باشد، بنابراین گنجاندن بیش از حد نقاط تماس در روند خرید آنها باعث می‌شود که آنها در تمام طول کار مشغول نباشند. هنگام مرور نقشه سفر مشتری خود، اطمینان حاصل کنید که سفر به اندازه کافی آسان است تا بتواند ضمن ارائه تولید محتوا برتر شخصی و آموزشی مورد نیاز برای تعامل، اقدامات منطقی ایده آل را انجام دهد.

 

 

مرحله 5: به طور منظم نقشه سفر مشتری خود را بهینه کنید

مانند اکثر جنبه‌های استراتژی بازاریابی دیجیتال، با توسعه فناوری و ورود پلتفرم‌های دیجیتالی جدید به چرخه خرید، سفر مشتری آنلاین شما مرتبا تغییر خواهد کرد. با اختصاص وقت برای بررسی منظم نحوه حرکت مشتریان در چرخه خرید، می‌توانید شکاف‌ها را شناسایی کرده و فرایندهایی برای ساده سازی تجربه مشتری ایجاد کنید.

بر اساس گزارش سال 2016، نقشه سفر مشتری به مشتری

Aberdeen Group: Lead the Way toAdvocacy، سازمان‌ها با توسعه، پیاده سازی و اجرای موفقیت آمیز نقشه سفر کاربر، 16.8٪ کاهش در اندازه چرخه فروش را تجربه کردند. اگرچه روند ایجاد نقشه سفر مشتری می‌تواند تلاشی به موقع برای بازاریابان دیجیتال باشد، اما ارزش بی نظیری را هم برای برند و هم برای مشتریان شما فراهم می‌کند.

نتیجه

ارائه یک تجربه آنلاین کارآمد و لذت بخش به اهداف و چشم انداز شما کمک می‌کند تا زمانی که فروش را پیش ببرید. وقتی نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کنید، می‌توانید با تمرکز بر پیشرفت‌های بازاریابی دیجیتالنقاط قوت خود را شناخته و تقویت کنید و بهره وری خود را افزایش دهید.

در واقع با این کار، خود را قادر سازید تا تجربه‌های مشتری مداومی‌ایجاد کنید که استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال شما را با تولید محتوا برتر دیجیتالی با کیفیت بالا که انتظار می‌رود مشتریان شما از بهترین سازمان در کلاس، همسو باشند، ایجاد کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.