مقالات آموزشی

آشنایی با تولید محتوا حوزه گردشگری

مفید بود؟

سفر یکی از محبوب‌ترین موضوعات وبلاگ نویسی‌ها است برای آن تولید محتوا حوزه گردشگری انجام می‌شود و ایده‌های محتوایی زیادی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین انواع وبلاگ‌هایی است که درآمد کسب می‌کند.
اگر میزان بازدید شما از گوگل یا پینترست بسیار زیاد است، ممکن است بدانید که بسیاری از مطالب سفر به یک شکل طراحی شده‌اند. بنابراین مردم “بهترین سفرهای روزانه در …” را جستجو می‌کنند و سپس شهر مورد نظر خود را اضافه می‌کنند و باید برای آن، اقدام به تولید محتوا حوزه گردشگری کنید.
بنابراین، مهم این است که برخی از این الگوهای محبوب را پیدا کنید و آنها را با وبلاگ، مخاطبان و موضوع خود زاویه بندی کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، یک گنجینه از موضوعات وبلاگ سفر برای انتخاب خواهید داشت که بسیار عالی است.

20 ایده محتوای سفر برای تولید محتوا حوزه گردشگری

در اینجا لیستی از 20 موضوع و ایده وجود دارد که می‌توانید برای پست‌های بعدی وبلاگ سفر خود استفاده کنید و به عنوان تولید محتوا حوزه گردشگری به حساب می‌رود.

موضوعات مهم برای تولید محتوا حوزه گردشگری به صورت حرفه‌ای

1. سفرهای یک روزه به عنوان یکی از موضوعات تولید محتوا حوزه گردشگری

بسیاری از مسافران دوست دارند سفرهای یک روزه خود را از یک شهر خاص یا قطار مورد بازدید خود پیدا کنند.
به عنوان مثال، در اینجا در آریزونا، بسیاری از مردم “سفرهای روزانه از ققنوس” را جستجو می‌کنند و چنین جستجوهایی انجام میدهند.
این یک ایده عالی برای ارسال وبلاگ گردشگری است زیرا تعداد مراکزی که می‌توانید تحقیق کنید تقریبا بی پایان است.
برخی از انواع محبوب زاویه‌ها و مثال‌ها برای تولید محتوا حوزه گردشگری: (h3)
•    سفرهای روزانه از ققنوس
•    سفرهای یک روزه در اطراف پاریس
•    سفرهای یک روزه با قطار از لندن

2. سفرهای جاده ای

همسر و بچه‌ها عاشق سفرهای جاده ای هستند و در تمام جنوب غربی، میانه غرب و شمال شرقی مسیرهایی را می‌خواهند، طی کنند.
بنابراین این یک ایده ارسال وبلاگ است که شما باید انجام دهید و یکی از بهترین موضوعات تولید محتوا حوزه گردشگری به حساب می‌آید.
این نیز به دلیل تعداد مختلفی که می‌توانید در برنامه‌های سفر خود بگنجانید، یک دسته پست عالی وبلاگ است.
به عنوان مثال، یک سفر جاده ای با بچه‌ها در جنوب غربی بسیار متفاوت از یک سفر جاده ای عاشقانه در فضای باز در اقیانوس آرام شمال غربی به نظر می‌رسد.
همچنین می‌توانید انواع مطالب مفید، از جمله محل اقامت، چه چیزهایی برای خوردن و بهترین زمان‌ها برای برنامه ریزی سفر جاده ای خود را به همراه داشته باشید.

3. سفرهای آخر هفته برای تولید محتوا حوزه گردشگری

پست‌های سفر آخر هفته عالی هستند زیرا شما می‌توانید چند مکان را با هم پیوند دهید یا روی یک شهر یا مقصد تمرکز کنید.

4. زیبایی‌های منظره

به دلیل تنوع و سفارشی سازی بی پایان که می‌توانید به محتوای خود اضافه کنید، مانند سفرهای جاده ای، جاذبه های زیبا یک موضوع عالی برای تولید محتوا حوزه گردشگری است.
تقریبا در هر منطقه یا ایالتی جستجوهای مربوط به جاذبه‌های منظره انجام می‌شود، بنابراین پوشش آن آسان است به هر کجا که زندگی می‌کنید یا سفر می‌کنید، به راحتی می‌توانید اقدام به تولید محتوا حوزه گردشگری کنید.

5. قطار سواری

سواری با قطار دارای حال و هوایی بازگشتی عاشقانه است که آنها را به کلاسیک بی ‌نتها در دنیای وبلاگ نویسی مسافرتی تبدیل می‌کند.
می توانید یک مسیر خاص را مرور کنید، یا لیستی از بهترین قطارهای سواری در یک منطقه را به عنوان تولید محتوا حوزه گردشگری درست کنید.

 

6. سفر با سگ در تولید محتوا حوزه گردشگری

مسافرت با دوستان چهار پا همیشه آسان نیست، بنابراین بسیاری از مسافران جستجوی کارها و مکان‌های اقامت در کنار سگ‌هایشان مفید می‌دانند.

7. گزینه‌های حمل و نقل عمومی

در شهرهای بزرگ یا کشورهای خارجی، مسافران دوست دارند بدانند بهترین گزینه‌های حمل و نقل عمومی کدام است و این یک موضوع مهم برای تولید محتوا حوزه گردشگری است.
همچنین می‌توانید درباره مکان‌هایی که بهتر است اتومبیل اجاره‌ای تهیه کنید یا جایی که می‌خواهید به مترو، تاکسی یا پیاده روی اعتماد کنید، بنویسید.
این می‌تواند بخشی از یک مقاله بزرگ “چه کاری باید انجام شود” باشد، اما اگر مکانی را پیدا کنید که دارای گزینه‌ها و محتوای کافی باشد، می‌تواند به عنوان یک مقاله مستقل کار کند.

کارهایی که باید در سفر انجام دهید!

8. مکان های مناسب برای کودکون در طول سفر

مسافرت با بچه‌ها، به ویژه نوزادان و کودکان نوپا – سطح جدیدی از تحقیقات و کارهای آماده سازی را حتی برای سفرهای سریع آخر هفته، روی میز می‌آورد.
خوشبختانه برای وبلاگ نویس (Blogger) ، این به معنای فرصت‌های محتوایی زیادی برای مسافران با کودکان است.
علاوه بر کارهایی که می‌توانید انجام دهید، می‌توانید به مکان غذا خوردن با بچه‌ها یا مکان‌های مناسب بچه‌ها نیز توجه کنید که یک امر مهم در زمینه تولید محتوا حوزه گردشگری است.

9. برنامه ریزی برای شب در طول سفر

در بیشتر مقصدهای سفر لیستی از کارهایی که باید انجام شود وجود دارد، اما کارهایی که باید در شب انجام شود داستان متفاوتی در زمینه تولید محتوا حوزه گردشگری (Tourism)  است.
این ممکن است با توجه به جاذبه‌های بیشتر مبتنی بر زندگی شبانه باشد، اما همچنین ممکن است شامل تورها و مکان‌هایی برای دیدن بهترین شب‌ها باشد و بهتر است که برای آن، اقدام به تولید محتوا حوزه گردشگری اختصاصی کنید.
این مقاله خاص برای شهرهای بزرگ بسیار جذاب است.

10. فعالیت هایی برای کسانی که تنها سفر میکنند

مسافران انفرادی نیز به ایده نیاز دارند و این یک روش عالی برای جستجوی “مقاله ای برای انجام” منحصر به فرد است.
اگر به صورت انفرادی سفر می‌کنید، این مقالات می‌توانند شامل مکان‌هایی برای بازدید، مکان‌های غذا و مکان‌های اقامت باشند.

11. کارهایی که باید در فصول خاص انجام شود

جاذبه‌های سفر با توجه به مکان و فصل متفاوت است، کاری که در استانبول در تابستان انجام می‌دهید بسیار متفاوت از کاری است که در زمستان آنجا انجام می‌دهید.
با پوشش دادن یک فصل خاص، می‌توانید لیستی مفید و بی نظیر از کارهایی که مفیدتر از یک چک لیست عمومی است که ممکن است در کل سال اعمال نشود، تهیه کنید.

 

12. برنامه هایی برای زوج ها

در اینجا چند تغییر وجود دارد، اما ایده این مقاله‌ها نوشتن درباره کارهایی است که برای زوج‌ها باید انجام شود و این یکی از موضوعات داغ  تولید محتوا حوزه گردشگری است.

13. فعالیت های غیر توریستی

اینجا جایی است که این نوع پست‌ها واقعا جالب می‌شوند، یعنی توریستی که قصد انجام کارهای غیر توریستی را دارد و تولید محتوا حوزه گردشگری متفاوتی در پیش دارید.
آنها از همان جاذبه‌های قدیمی خسته شده‌اند و می‌خواهند چیزی خارج از مسیر مورد حمله قرار گیرند. پس با تولید محتوا حوزه گردشگری، به آنها یاد دهید.

تحقیق برای تولید محتوا حوزه گردشگری

اگر فقط به تحقیق متکی باشید، نوشتن این مقاله ممکن است دشوار باشد، اما اگر از نظر شخصی از مکانی که در آن جاذبه‌های غیر توریستی را کاوش کرده اید، اطلاعات خوبی دارید، این یک روش عالی برای تمایز محتوای شما است.

14.فعالیت های رایگان

به طور معمول، این نوع محتوا بخشی از یک مقاله بزرگتر و گسترده برای انجام است، اما اگر بتوانید کارهای رایگان مورد نظر خود را در حوزه مورد نظر خود پیدا کنید، دلیلی ندارد که این پست سایت شما نباشد و باید برای آن، اقدام به تولید محتوا حوزه گردشگری کنید.

15. چه کاری نباید انجام شود

مانند شماره 13، این کار در مورد جلوگیری از تله‌های توریستی است که مکان‌های بزرگتر را آزار می‌دهد و در عوض تمرکز بر روی چیزها و جاذبه‌هایی است که در واقع ارزشمند هستند و باید با دقت برای آن، اقدام به تولید محتوا حوزه گردشگری کنید.
این لیست‌ها همچنین می‌توانند در مورد آداب و معاشرت، ایمنی و عادات سفر باشند، در واقع کاری که برای ایمن ماندن و گذراندن اوقات خوب نباید در شهرهای دیگر انجام دهید.
•    مثال: 25 کاری که گردشگران هرگز نباید در ژاپن انجام دهند.

 

16. پرهیز غذایی

خوردن غذاهای محلی قسمت مهیجی از سفر است، اما بعضی اوقات در بعضی موارد به شما کمک می‌کند تا بدانید از چه غذاهایی باید اجتناب کنید، مخصوصا اگر معده حساس دارید.
برای یک مقاله دقیق تر، می‌توانید لیستی از آنچه نباید بخورید را به همراه آنچه که قطعا باید امتحان کنید.

سرگرمی

17. جشنواره‌ها

بسیاری از شهرها، مناطق و کشورها، جشنواره‌ها را در طول سال برگزار می‌کنند، مهم نیست که در چه فصلی سفر می‌کنید، همیشه یک جشنواره خاصی در حال برگزاری است. شما باید برای این جشنواره ها، اقدام به تولید محتوا حوزه گردشگری و جشنواره کنید.
این می‌تواند یک فرصت عالی در وبلاگ نویسی باشد و نکته اصلی این است که بهترین جشنواره‌ها را به صورت خاص و یا فصلی تنظیم کنید. شرکت‌های خدمات وب مانند رایا مارکتینگ، طیف گسترده ای از قالب‌ها را برای انتخاب به شما می‌دهند، بنابراین می‌توانید ظاهر سایت خود را تغییر دهید و پس از آن، اقدام به ثبت سفارش انواع تولید محتوا، مانند ‌‌تولید محتوا حسابداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله تولید محتوا برای حسابداری به چه صورت انجام می شود؟ مراجعه کنید.

18. موزه‌ها

وقتی به شهرهای بزرگ سفر می‌کنیم، یکی از اولین کارهایی که می‌کنیم یافتن موزه محلی کودکان است. این یک روش عالی برای دیدن چیز جدید و اجازه دادن به بچه‌ها است که پس از روزهای طولانی مسافرت خود را آرام کنند.
کمک به مردم برای یافتن موزه‌های مناسب همچنین باعث ایجاد یک پست عالی در وبلاگ سفر می‌شود و می تواند به شما در تولید محتوا حوزه گردشگری کمک کند.

 

19. تورهای تخصصی

شاید تحت پوشش قرار دادن مواردی مانند بهترین تورها در یک شهر بسیار گسترده و رقابتی باشد تا بتوانید از آن بازدید کنید، اما می‌توانید بر نوع خاصی از تور تمرکز کنید تا خاص تر و منحصر به فرد جلوه داده شوید.
تورهای پیاده روی، تورهای شبح و تورهای آشپزی نمونه‌های بسیار خوبی از تورهای ویژه ای هستند که اغلب در شهرهای بزرگ وجود دارند.

20. پیاده روی، کمپینگ و کوله پشتی

یکی از بهترین نکات برای تولید محتوا حوزه گردشگری، ایجاد پست و مقاله در رابطه با پیاده روی، کمپینگ و کوهنوردی است که در نوع خود بسیار جذاب است.
از این جهت، شما می توانید با تماس با آژانس دیجیتال رایا مارکتینگ، اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا  با مناسب ترین  هزینه تولید محتوا در حوزه گردشگری کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.