مقالات آموزشی

علت مطالعه نمونه رپرتاژهای آگهی چیست؟

مفید بود؟

مطالعه نمونه رپرتاژهای آگهی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید کیفیت رپورتاژهای آگهی را بررسی کنید. شاید این سوال برای شما پیش آمده‌باشد که نمونه رپرتاژهای آگهی را در کجا می‌توان پیدا کرد؟  شما می‌توانید رپورتاژهای آگهی را در سایت‌های پربازدید مختلف را مطالعه کنید. به‌طور مثال رپرتاژ آگهی در ایسنا به‌دلیل خبری بودن این سایت و ویژگی‌های مانند: اتوریتی، اعتبار دامنه، الکسا و … که در وضعیت مناسبی در سایت ایسنا قرار دارند، از کیفیت بهتری برخوردار است. البته شما می‌توانید از نمونه رپرتاژ های آگهی در سایت‌های مهر نیوز، عصر ایران، اقتصاد، فارس و … نیز استفاده کنید.

 

در این مقاله رایامارکتینگ قصد دارد شما را با سه نمونه رپورتاژ آگهی  فروشگاه که در زمینه خدماتی نظافت منزل فعالیت می‌کنند و همچنین نمونه رپرتاژهای آگهی در برخی از سایت‌های پربازدید آشنا کند. و نکات مهم در این متن‌ها را با هم بررسی کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “قیمت رپرتاژ به چه عامل بستگی دارد؟” را نیز مطالعه کنید.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

رپورتاژ آگهی در حقیقت متن‌های هستند که هدف اصلی آن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار مختلف به‌صورت غیرمستقیم به کاربران و مشتریان است. رپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات مدرن است که بسیار از صاحبان مشاغل از آن استفاده می‌کنند. کیفیت رپورتاژهای آگهی در میزان هزینه رپورتاژ آگهی و همچنین میزان بازدید از رپورتاژ در سایت‌های پربازدید بسیار تاثیرگذار است. بنابراین این متن‌ها باید توسط افرادی باتجربه و سئو کار تهیه شود.

رایامارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال می‌تواند به شما در زمینه تهیه رپورتاژهای آگهی کمک کند. این شرکت بزرگ جزء یکی از سه شرکت برتر کشور در زمینه تولید محتوا و رپورتاژ است. تصور کنید که شما یک ورزشکار هستید و می‌خواهید به قهرمانی برسید شما برای طی کردن مسیر پر پیچ خم قهرمانی نیاز به یک همراه و راهنما که این مسیر را قبلا سپری کرده‌است به نام مربی دارید. مربی شما نیز در مسیر یک تبلیغات موفق شرکت‌های تبلیغات اینترنتی است. شاید از خود بپرسید که چگونه رپورتاژ بنویسیم؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه می‌خواهم شما را با چند نمونه رپرتاژهای آگهی  که در سایت‌های معتبر خبری ثبت شده‌اند، آشنا کنم و با هم نکات درون این متن‌ها را بررسی کنیم.

 

نمونه رپرتاژهای آگهی در سایت ایسنا

«نظافت منزل به سبک مادام فایر
« حتی هیتلر هم مجبور است کارهای خانه را انجام دهد.» این شعار تبلیغاتی یکی از شرکت‌های خدمات نظافتی است که این روزها بازارشان حسابی گرم است؛ آن قدر که خیلی‌هایشان وارد گود رقابت شده‌اند و دست به ابتکاراتی زده‌اند تا هرچه بیشتر نظر مشتری را جلب کنند. نمونه دیگرش شرکتی است با این شعار: «نظافت منزل به سبک مادام دابت فایر» اگر مادام دابت فایر را نمی‌شناسید، باید بگویم که نام یک فیلم سینمایی است با بازی مرحوم رابین ویلیامز، کمدین معروف آمریکایی که نقش مردی جدا شده از همسر را بازی می‌کرد که برای این که در طول روز کنار فرزندانش باشد، خودش را شبیه یک زن مسن و در هیبت پرستار و خدمتکاری کهنه کار درآورده بود. ویژگی مادام این بود که تمام کارها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌داد و هیچ ذره غباری از زیر چوب گردگیری که همیشه دستش بود درنمی‌رفت.

خانم فلانی با ۲۵ سال سابقه در امر نظافت منزل، به بهترین شکل ممکن نظافت منزل شما را انجام خواهد داد. او زنی است با سلیقه و خوش برخورد. »

متن بالا یکی از نمونه رپرتاژهای آگهی در سایت ایسنا است، همان‌طور که در متن بالا مشاهده می‌کنید عنوان متن بسیار در بازدید از رپورتاژ شما تاثیرگذار است زیرا بیش از 90 درصد مخاطبان ابتدا به عنوان متن‌های رپورتاژ دقت می‌کنند و سپس متن اصلی شما را مطالعه می‌کنند.

 

 

نمونه رپرتاژهای آگهی در سایت مهر نیوز

« شرکت خدماتی نظافتی
شرکت خدماتی تمیز یار یکی از بهترین شرکت‌های نظافتی است و شما می‌توانید با انتخاب نیروهای نظافتی از این شرکت تجربه‌ای بی نظیر را تمیزی منزل خود داشته باشید. ما در تمیز یار بهترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای خانم و آقا را داریم که برای انجام تمیزکاری به بهترین نحو ممکن دوره دیده‌اند. شما می‌توانید برای خانه تکانی در عید و یا نظافت هفتگی نیرو تقاضا کنید. و یا برای تمیز کردن محوطه آپارتمان‌ها و راه پله‌ها از آن استفاده کنید. نیروهای خدماتی ما به دو دسته اقا و خانم تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به درخواست‌هایی که دارید نیروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه ما به بررسی مزیت نیروهای خدماتی خانم و تفاوت آنها با نیروهای اقا خواهیم پرداخت.

شرکت خدماتی توسط نیروی خانم

شرکت‌های خدماتی معمولاً بابت نیروهای نظافتی خانم هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند اما چرا؟ نیروهای خانم از دقت و توجه بیشتری در نظافت برخوردارند و به بهترین صورت ممکن کارهای تمیزی را برای شما انجام خواهند داد. از دیگر دلایلی که بانوان را بهترین نیروهای نظافتی تبدیل کرده است سرعت عمل آن‌هاست. شرکت خدماتی نظافتی تمیز یار بهترین نیروهای خانم را در اختیار دارد و این نیروها برای انجام دادن انواع تمیز کاری دوره دیده‌اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت می‌توانند این کار را انجام دهند.»

متن بالا یکی از نمونه های رپرتاژ آگهی در سایت خبری مهر نیوز است، همانطور که مشاهده می‌کنید هر چقدر رپورتاژ شما از چند بخش تشکیل شده باشد به جلوگیری از خستگی مخاطبان کمک خواهد کرد. استفاده از عکس های جذاب مرتبط با متن نیز بسیار به این موضوع کمک می‌کند بنابراین برای داشتن یک تبلیغات با کیفیت با استفاده از رپورتاژ حتما آوردن عکس و تقسیم کردن متن اصلی به چند بخش را فراموش نکنید.

 

 

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت پاک رویال

« نظافت منزل را با پاک رویال تجربه کنید
شاید از خود بپرسید چرا باید شرکت پاک رویال را برای نظافت منزل‌مان انتخاب کنیم؟ این شرکت دارای نیروی متخصص باتجربه در زمینه تمیز کردن وسایل منزل می‌باشد و تمامی نیروی کار این شرکت بر اصل مشتری مداری هستند و این شرکت به محض این‌که متوجه شود که نیرو کارش از کیفیت لازم برخوردار نیست به سرعت او را از لیست خود حذف می‌کند. این شرکت مواد شوینده را به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شرکت پاک رویال از مواد شوینده مانند: وایتکس، تاید، جرم گیر و …  با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

شرکت پاک رویال کار متخصصین این شرکت را تضمین می‌کند و اگر مشتریانی نیز از کار متخصصین راضی نباشند این شرکت برای آنها نیروی جدید به صورت کاملا رایگان می‌فرستد. این شرکت همچنین به همراه متخصصین خود معرفی نامه نیز می‌فرستد و همین امر سبب اطمینان خاطر مشتریان می‌شود.»

همان‌طور که مشاهده کردید متن بالا یک نمونه رپورتاژ آگهی در زمینه نظافت منزل برای سایت پاک رویال است. نکته موجود در متن نوشته شده بالا این است که استفاده از برند و یا نام شرکت در عنوان و متن اصلی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به متن خود لینک دهید و مخاطبان را از سایت های پربازدید به فروشگاه خود دعوت کنید تا محصولات دیگر خود را به آن‌ها معرفی کنید.

 

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت آچاره

« نظافت را با شرکت آچاره به منزل خود بیاورید
شرکت آچاره یکی از شرکت‌های موفق در زمینه نظافت منزل است که در سال‌های 1397 و 1398 به‌عنوان اپلیکیشن برتر در زمینه خدمات منزل در جشنواره انتخاب شده‌است. این شرکت دارای 7500 نظافتچی خانم و آقا با کیفیت کار مناسب است. ثبت سفارش در این شرکت کاملا رایگان است و شما در صورت پشیمانی از سفارش خود به‌راحتی می‌توانید آن را لغو کنید. قبل از این‌که نظافتچی به منزل شما بیاید ابتدا رزومه کاری فرد برای شما ارسال خواهدشد. افراد نظافتچی که در این شرکت مشغول به کار هستند همه بدون هیچ‌گونه سئو پیشینه‌ای هستند و همچنین همگی آموزش دیده هستند. اگر در ساعات اولیه کار نظافتچی از او راضی نبودید می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا برای شما فرد جدید را بفرستند. »

متن رپورتاژ ها باید دارای لحن ساده و قابل درکی باشد زیرا هرچقدر متن شما روان‌تر نوشته‌شود مخاطبان با آن ارتباط بیشتری خواهند‌گرفت. سعی کنید در متن‌های خود نکات نگارشی را حتما رعایت کنید و از دروغ و اغراق در متن‌ها خودداری کنید. از علائم نگارشی مانند: نقطه، ویرگول و … استفاده کنید.

 

نمونه رپورتاژ آگهی برای سایت آریا پاک

« با آریا پاک، پاکی را به منزل‌تان بیاورید
شرکت خدماتی آریا پاک دارای افراد متخصص و آموزش دیده در زمینه نظافت منزل هستند. این شرکت با استفاده از دستگاه‌های مدرن یکی از شرکت‌های نظافتی معتبر در کشور است. خدمات این شرکت شامل: نظافت راه‌پله‌ها، تمیز کردن کلید پریزها، تمیز کردن آسانسورهای ساختمان (مسکونی، تجاری و اداری)، تمیز کردن آیفون ساختمان، تمیز کردن نرده‌های راه پله‌ها، نظافت محوطه ساختمان، نظافت تخصصی محوطه کارخانه‌ها، تمیز کردن دستگاه‌ها و … می‌باشد. این شرکت خدمات خود را با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌کند. شما می‌توانید از طریق تلفن‌های زیر با این شرکت تماس بگیرید:
تلفن: 7791473-021، 65822967-021، 2374197-021، 55695605-021
تماس با مدیریت: 09120359832، 0938660026»

همان‌طور که در رپورتاژ بالا مشاهده می‌کنید گفتن تمامی خدمات باعث خستگی مخاطبان خواهد شد بنابراین تا جایی که می‌شود از حاشیه خودداری کنید و متن رپورتاژ را به‌صورت خلاصه و جامع بنویسید. متن‌های رپورتاژ باید بدون غلط‌های املایی باشند زیرا وجود غلط‌های املایی نشان‌دهنده بی‌توجهی نویسنده به متن می‌باشد که همین امر سبب بی‌اعتمادی مشتریان خواهد‌شد که خسارتی جبران‌ناپذیر است.

در متن‌های رپورتاژ حتما از راه‌های ارتباطی خود با مشتریان صحبت کنید و متن‌ها را به گونه‌ای بنویسید که مشتریان با شما تماس بگیرند. امیدوارم که این مقاله توانسته‌باشد شما را با نحوه نوشتن رپورتاژ و همچنین با انواع رپورتاژ آگهی در زمینه نظافت منزل آشنا کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.