مقالات آموزشی

یادگیری گام به گام ثبت رپرتاژ در سایت‌های دیگر

مفید بود؟

ثبت رپرتاژ  در سایت‌های انتشار پربازدید بسیار آسان است و امروز می‌خواهم شما را با نحوه ثبت رپورتاژ در سایت‌های انتشار و همچنین نحوه سفارش در یکی از سه سایت تبلیغاتی برتر کشور در زمینه رپرتاژ خبری آشنا کنم. رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده سئو کار و با تجربه، 9000 گرافیست و موشن کار، 11000 تایپیست محتوا گذار و 1200 برنامه نویس وب می‌تواند به شما در تبلیغات اینترنتی و توسعه کسب و کارتان کمک کند.

از خدمات رایا مارکتینگ می‌توان به تولید محتوا متنی، تولید پادکست، طراحی موشن گرافیک، رپورتاژ آگهی، دیتا، اینتری، تبلیغ در گوگل ادوردز، طراحی بنر ثابت و متحرک، طراحی لوگو و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. محبوب‌ترین روش تبلیغات اینترنتی، رپورتاژ آگهی است.

رایا مارکتینگ به شما تضمین می‌دهد که متن‌های تولید‌شده توسط نویسندگان رایا مارکتینگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای اثبات حرف خود برخی از رپورتاژ‌ها را به‌صورت هدیه به مشتریان می‌دهد. پس از تهیه متن‌های رپورتاژ

شما می‌توانید آن‌ها را در سایت‌های پربازدید انتشار دهید و کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی کنید. به عنوان مثال می‌خواهیم با هم رپورتاژ خبری در زمینه املاک را در سایت گوگل آگهی ثبت کنیم. برای ثبت رپرتاژ در سایت گوگل آگهی به‌صورت زیر عمل می‌کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ یعنی چه و رپورتاژ چه کاربردی دارد؟” را نیز مطالعه کنید.

 مرحله اول: ثبت نام در سایت گوگل آگهی

برای ثبت رپرتاژ در سایت پربازدید گوگل آگهی ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنیم برای این کار وارد صفحه اصلی گوگل آگهی می‌شویم و سپس روی گزینه ورود یا ثبت نام کلیک می‌کنیم.

سپس صفحه‌ای برای شما باز خواهد‌شد که از شما برای ثبت نام در سایت اطلاعات شماره تلفن یا ایمیل را می‌خواهد با وارد کردن این اطلاعات شما به‌راحتی در سایت ثبت نام خواهید‌شد.
پس از وارد کردن اطلاعات وارد صفحه زیر خواهید شد که به شما این امکان را می‌دهد تا در سایت گوگل آگهی ثبت رپرتاژ کنید.

مرحله دوم: ثبت رپرتاژ در سایت گوگل آگهی

با کلیک روی گزینه ثبت آگهی رایگان شما می‌توانید به راحتی وارد صفحه ثبت آگهی رپورتاژ شوید. شما برای ثبت رپرتاژ آگهی در سایت گوگل آگهی به اطلاعات زیر نیاز خواهید‌داشت:

1. عنوان آگهی

2. گروه آگهی ( وسایل نقلیه، استخدام و کاریابی، مربوط به خانه، وسایل شخصی، لوازم الکترونیک، سرگرمی و فراغت، اجتماعی، کسب و کار، خدمات و املاک)

3. نوع آگهی (در این قسمت مدت زمان آگهی را مشخص می‌کنید آگهی رایگان 1 ماه، آگهی متنی 5000 تومان ، معمولی 3 ماهه 1000 تومان، معمولی 6 ماهه 15000 تومان، معمولی 1 ساله 20000 تومان، پیشرفته 3 ماهه 25000 تومان، پیشرفته 6 ماهه 30000 تومان، پیشرفته 1 ساله 35000 تومان، حرفه‌ای 3 ماهه 50000 تومان، حرفه‌ای 6 ماهه 75000 تومان، حرفه‌ای 1 ساله 100000 تومان)

4. توضیحات راجع به آگهی

5. انتخاب استان، شهر

6. راه‌های ارتباطی با صاحب آگهی (تلفن، آدرس و ایمیل)

7. برچسب‌ها

8. قرار دادن عکس مناسب

9. مشخص‌کردن آدرس بر روی نقشه

به‌عنوان مثال برای درک بهتر این مطالب در تصاویر زیر یک نمونه رپرتاژ آگهی در زمینه املاک را در سایت گوگل آگهی ثبت کرده‌ایم.

 

همان‌طور که مشاهده کردید ثبت رپرتاژ در سایت‌های پربازدید انتشار کار چندان دشواری نیست و شما به‌راحتی می‌توانید آگهی خود را در این سایت‌ها ثبت کند سایت گوگل آگهی تنها برای نمونه بود و شما می‌توانید در سایتهای پربازدید دیگر نیز به همین شکل برای ثبت رپرتاژ خود اقدام کنید.

 

رپرتاژ خبری چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

رپورتاژ خبری یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است که هدف اصلی این متن‌ها معرفی محصولات و کسب و کارها مختلف به‌صورت غیرمستقیم به مشتریان و کاربران اینترنتی است. صاحبان مشاغل از رپورتاژهای آگهی در سایت‌های پربازدید برای معرفی کسب و کار خود استفاده می‌کنند. این روش تبلیغاتی اگر به صورت منظم و مداوم انجام شود در دراز مدت به بهبودی سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد و نیاز شما را به خرید ادوردزها و روش‌های دیگر بهبودی سئو کاهش می‌دهد.

رپورتاژهای باکیفیت سبب می‌شود بازدید سایت شما افزایش یابد و همین امر سبب بالا رفتن رتبه گوگل شما خواهدشد. رپورتاژ تبلیغاتی باکیفیت نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات اینترنتی مقرون به‌صرفه‌تر خواهدبود. بهطور مثال اگر شما از روش بنرهای ثابت و یا متحرک استفاده کنید شما مجبور خواهیدبود به‌صورت دوره‌ای هزینه‌ای را برای تبلیغات بنرها پرداخت کنید اما اگر شما از رپورتاژ استفاده کنید تنها نیاز به یک بار هزینه کردن دارید و می‌توانید با رپورتاژ خود محصول‌تان را به‌صورت دائمی در فضای مجازی و اینترنت تبلیغ کنید.

توصیه می‌شود خودتان اقدام به تهیه متن‌های رپورتاژ نکنید زیرا این متن‌ها نیاز به تجربه و مهارت دارند. اگر متن شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد قطعا نتیجه دلخواهی از تبلیغات خود نخواهیدگرفت بنابراین بهتر است تهیه رپورتاژ را به نویسندگان سئو کار باتجربه بسپارید. در ادامه شما را با ویژگی‌های رپورتاژ آشنا خواهم‌کرد.

 

متن رپورتاژ باید چه ویژگی‌های داشته‌باشد؟

تبلیغات از طریق رپورتاژهای آگهی زمانی موثر هستند که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. شاید از خود بپرسید از کجا تشخیص دهیم که یک متن باکیفیت داریم؟ به این سوال در این مقاله پاسخ داده خواهیدشد. شما با مشاهده نکات زیر در متن رپورتاژ خواهید فهمید که رپورتاژ شما از کیفیت خوبی برخوردار است یا خیر؟

متن‌های رپورتاژ باید دارای عنوان طولانی و جذاب باشند زیرا بیش از 90 درصد کاربران اینترنتی ابتدا به عنوان متن‌های شما دقت می‌کنند و سپس متن اصلی شما را مطالعه میکنند. در متنهای رپورتاژ باید از نام یا برند کسب و کار شما استفاده شدهباشد زیرا این کار به شما این امکان را خواهدداد تا به رپورتاژ لینک سایت خود را وارد کنید و کاربران را در سایتهای پربازدید به سایت خود دعوت کنید.

از کلمات پرتکرار گوگل در متن بسته به موضوع رپورتاژ استفاده شده‌باشد زیرا این کار شانس شما را در بازدید از رپورتاژ تان بالا خواهد‌برد. از عکس‌های جالب و زیبا در متن استفاده شده‌باشد زیرا اگر رپورتاژ طولانی باشد مخاطبان را خسته خواهد‌کرد و استفاده از عکس مانع از خستگی مخاطبان و یکنواختی متن می‌شود. رعایت نکات نگارشی در رپورتاژ‌ها بسیار اهمیت دارد و نباید متن دارای غلط‌های املایی باشد.

حتما در رپورتاژ از علائم نگارشی مانند: نقطه، ویرگول و … استفاده شده‌باشد زیرا استفاده از علائم نگارشی سبب رسیدن درست منظور شما به مخاطبان می‌شود. از دروغ و اغراق در رپورتاژ به‌صورت جدی خودداری کنید زیرا اگر در متن شما اغراق و دروغ باشد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند سبب بیاعتمادی مشتریان به کسب و کار شما خواهد شد‌ که خسارتی جبران‌ناپذیر است.

 

رایا مارکتینگ و نحوه سفارش رپورتاژ خبری از این سایت

با برخی از خدمات رایا مارکتینگ در این مقاله آشنا شدید اما مهم‌ترین خدمات رایا مارکتینگ تولید محتوا و یا همان رپورتاژ است. این متن‌ها به‌صورت سئو شده در رایا مارکتینگ تهیه می‌شوند و همین امر سبب افزایش شانس دیده شدن رپورتاژ شما در سایت‌های پربازدید می‌شود. تعرفه رپورتاژ خبری در سایت رایا مارکتینگ زیاد نیست زیرا هدف اصلی رایا مارکتینگ رضایت مشتریان است و برای جلب رضایت شما عزیزان این سایت توانسته‌است با حفظ کیفیت و سرعت تحویل سفارشات، قیمت ارزانتری را برای رپورتاژهای خود مشخص کند.

نحوه سفارش در این سایت بسیار آسان خواهد بود و شما برای سفارش رپورتاژ در رایامارکتینگ ابتدا نیاز به ثبت نام دارید. به همین منظور وارد سایت رایا مارکتینگ شوید و روی گزینهی ثبت نام و ثبت سفارش کلیک کنید. با انجام این کار شما وارد صفحه ثبت نام خواهید شد که در این صفحه شما به اطلاعاتی مانند: نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل و یک رمز عبور دلخواه، برای ثبت نام نیاز خواهید داشت.

 

 

زمانی‌که در سایت ثبت نام کردید شما به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را در زمینه رپورتاژ آگهی در سایت رایا مارکتینگ ثبت کنید. و بلافاصله کارشناسان رایا مارکتینگ با شما تماس برقرار می‌کنند و به شما مشاوره رایگان درباره نحوه انتخاب کلمات کلیدی، استراتژی محتوا، تقویم محتوایی و … می‌دهند. بعد از گرفتن مشاوره شما می‌توانید انتخاب کنید که سفارش خود را لغو یا ادامه دهید. پرداخت هزینه رپورتاژ نیز در این سایت بهصورت اینترنتی انجام می‌شود و پس از تهیه متن توسط نویسنده سئو کار و تایید کارشناسان سئو،  برای شما رپورتاژ ارسال خواهدشد.

سایت‌های انتشار باید چه ویژگی‌های داشته‌باشند؟

انتشار رپورتاژهای آگهی در سایت‌های پربازدید نقش بسیار مهمی در تبلیغات کسب و کارها دارد و همین امر سبب می‌شود تا انتخاب یک سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ اهمیت زیادی پیدا کند. سایت‌های رپورتاژ دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند برخی از این ویژگی‌ها و کاربرد آن‌ها در زیر آورده شده‌اند:

• الکسا: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت‌های انتشار است که در حقیقت نشان‌دهنده جایگاه سایت انتشار در کشور و یا جهان است هرچقدر این اعداد پایین‌تر باشند یعنی جایگاه سایت انتشار در کشور و یا جهان بهتر است و شما با انتشار رپورتاژ در این سایت، شانس زیادی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود دارید.

• اتوریتی: این ویژگی در بین سایر ویژگی‌های سایت‌های انتشار در زمینه سئو اهمیت بیشتری دارد. هرچقدر این عدد بیشتر باشد نشان‌دهنده این است که این سایت انتشار به شما کمک بیشتری در بهبودی سئو سایت‌تان خواهدکرد.

• اعتبار دامنه: هر چقدر این عدد بالاتر باشد نشان‌دهنده این است که سایت مورد نظر با موتور جستجوی گوگل سازگاری بیشتری دارد.

سخن آخر

امیدوارم که این مقاله توانسته‌باشد که به شما نحوه ثبت رپرتاژ در سایت‌های انتشار و همچنین ثبت سفارش رپورتاژ در رایامارکتینگ را آموزش دهد. در صورت هرگونه ابهام و مشکی در زمینه ثبت سفارش در رایا مارکتینگ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان رایا مارکتینگ تماس برقرار کنید:

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.